Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Jacky's maandelijkse feest.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jacky

BerichtOnderwerp: Jacky's maandelijkse feest.   do dec 29, 2011 11:48 pm

Jacky houdt één keer in de maand een feest in haar appartement en dan is natuurlijk iedereen uitgenodigd. Het is een penthouse en er kunnen super veel mensen in. Er staat altijd drank en de muziek kan verschrikkelijk hard omdat ze geen buren heeft. Het uitzicht is schitterend, je kan over heel new york kijken. En aan haast iedere kanten staan ramen. Er is een bubbelbad en een zwembad op het dak en er zijn iets van 5 slaapkamers die iedereen mag gebruiken want Jacky slaapt toch nooit in het appartement.

Dit is geen algemene meet, gewoon ook een plaats waar je kan meeten.
Personen: Boeit niet
Regels: Have Fun, en alsjeblieft niet vechten maar zelfs dat gebeurd op een feest met allemaal dronken mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:15 am

Jacky had het alweer voorgezegd hoor en binnen no time was het hele appartement vol. Er zaten mensen in het zwembad en bubbelbad. Zelf had ze al eigenlijk aardig wat op maar dat kreeg je ook als iedereen je gedag zei en drankjes in je handen stopte. Ze was aangeschoten maar kon nog wel redelijk nadenken. Ze dansde vrolijk met de harde muziek mee en schreeuwde soms wat in het oor van het meisje naast haar die ze volgens mij zelf eigenlijk nog nooit had gezien. Ahg het was maar het appartement van haar ouders. Die boeide het toch niet want die waren er nooit en de dag hierna hadden ze toch een schoonmaker. Dus die zou alles wel opruimen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:23 am

Nick stapte naar binnen, de deur was gewoon opengemaakt door een stel vreemden, maar dat gaf niet. Hij had zich niet speciaal uitgedofd maar zag er goed uit. Hij keek de kamer rond. De muziek deed de muren van het appartement trillen en zo nu en dan moest hij uitwijken voor mensen die over hun eigen voeten struikelden en voor hem op de vloer terecht kwamen. Overal stonden blikjes en glazen en plastic bekers. Zoekend keek hij verder tot hij haar in het oog kreeg, hij zwaaide kort en liep zo goed en zo kwaad als het ging naar haar toe, gaf haar toen een kus op haar wang, niet op de mond, hij had nu met Maud, ja hij had met haar!
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:35 am

Jacky had hem gezien en had vrolijk terug gezwaaid. De kus op haar wang deed haar goed en ze gaf hem ook een kus op zijn wang.' Hmm iemand anders gevonden die je kon zoenen en mooier was dan ik of heeft ze ingezien dat ze je helemaal geweldig vind?' Ze maakte maar een grapje. Wist zij veel dat het echt zo was. Ze dansde nog steeds verder en keek Nick lachend aan toen ze zijn hand vast pakte.' Ik ben blij dat je er bent. Dan kan jij zorgen dat ik me inhou met de alcohol. Ik krijg zo veel in mijn handen gedrukt.' Ze glimlachtte breed en moest hard schreeuwen wilde ze boven de muziek uit komen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:39 am

Nick lachte terug. "Ja, dat had je meteen goed" zei hij schreeuwend. "Ze vond ons onderonsje niet eens zo erg" voegde hij eraan toe. Ze zag er goed uit als altijd. "Jacky toch de avond is nog vroeg, ben je bang voor een beetje hoofdpijn?" vroeg hij lachend, en ja hoor daar kwam al iemand met een drankje. Nick pakte het met een glimlach voor Jacky's neus vandaan, nam een slokje en zette het toen achter zich op een kastje neer. Hij moest nog naar huis rijden vanavond, dus veel zou het voor hem niet worden. Toen hij het doorslikte verslikte hij zich wel en hij proestte het uit. "wat zit daar in gods naam in?" vroeg hij lachend, terwijl hij met haar mee danste.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:49 am

Jacky haar ogen werden groot,' Dat meen je niet! Is zich echt gaan inzien dat jij leuker bent dan wie dan ook? Ohh ik ben zo blij voor je!' Ze grijnsde breed en gaf hem even kort een knuffel. Daarna schoot ze in de lach om zijn woorden,' Niet om die hoofdpijn maar wel bang voor met wie ik nou weer het bed ga delen.' Ze glimlachtte verleidelijk gewoon omdat het een soort standaard glimlach van haar was. En daarna keek ze hoe Nick het drankje voor haar neus wegkaapte en kon het echt niet laten om haar glimlach groter en vrolijker werd toen ze hem zo het drinken er weer uit zag proesten.' Wat Nick, niet gewend aan alcohol of had iemand weer een ranzige mix gemaakt? Ja me moet echt uitkijken hier wat je drinkt.' Ze grijnsde en dansde vrolijk met hem mee. Ergens achterin voelde ze toch wel een beetje pijn door wat hij zei. Deze jongen was echt leuk geweest maar zoals gewoonlijk werd zij afgewezen. Diegene die zo ontzettend veel jongens kon krijgen, werd weer afgewezen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 4:56 am

Nick werd een beetje overrompeld door haar knuffel maar lachte wel mee. "Dankje" zei hij oprecht, hij was blij dat ze het kon waarderen, en merkte dat hij er onbewust toch een hele goede vriendin bij gekregen had. Hij moest wel lachen om haar opmerking en ergens had hij Jacky wel als zo iemand ingeschat, toch vond hij haar niet echt een slet, ookal ging ze overduidelijk met enorm veel jongens mee naar bed. Hij immiteerde haar glimlach en schoot toen in de lach. "Iemand durfde het aan om alles waar drank en geen drank in zit bij elkaar te gooien volgens mij" hoestte hij. "En het is toch niet normaal dat je dat zelf niet in de hand hebt op jouw feestje?" hij glimlachte breed naar haar, trok haar toen mee naar de dansvloer.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 5:02 am

Jacky haalde haar schouders op,' Aghh dit is allang mijn feest niet meer. Ik zorg alleen voor de plaats. Iedereen neemt wat drank mee, iemand gaat achter de draaitafels staan en mensen nodigen andere mensen uit. Zoals je hoort, ik zorg alleen voor de plaats.' Ze grijnsde breed en dansde heerlijk bewegend op de muziek mee. Dit was nou wel datgene wat zij leuk vond. Gewoon lekker dansen en los kunnen gaan. Nee ze kon niet als de beste dansen maar een beetje clubdansen kon iedereen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 5:18 am

Toen een slownummer kwam, schrok Nick er niet voor terug om zijn armen lachend om Jacky heen te leggen en haar hoofd tegen zijn borst te trekken. "laat maar eens zien dat je kan dansen zonder dat mijn voeten er pijn van gaan doen" zei hij in haar oor. Terwijl hij langzaam mee bewoog op de muziek. Mensen om hen heen zoenden en leken aan elkaar vast geplakt te zitten. Nick voelde die behoefte bij Jacky niet zo, met Jacky was het makkelijk om plezier te hebben zonder dat er echt iets serieus van hem verwacht werd.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 5:33 am

Jacky schoot in de lach en liet haar hoofd lekker op de borst van Nick liggen.' Weetje dat dit best een kwelling is voor mij? Je bent niet de eerste die mij af heeft gewezen. Ik word eigenlijk alleen maar afgewezen door diegene die ik echt leuk vind. Je had eerst Matthew, die eikel dacht alleen maar aan seks. Ik heb het hem niet gegeven maar ik vond hem echt heel leuk. De tweede is Stefan, maar ik had Stefan bedrogen met ahg gewoon met iemand en daar was eerst een heel gedoe om. Ik had het uitgemaakt maar hij wilde me nog steeds terug ookal zou ik hem nog zo vaak pijn doen. En ik moet toegeven, ik hou nog steeds van hem. Ik ging terug bij hem, deels omdat ik het Jake niet kon aandoen. Het zoontje van Stefan. Ik was al een paar keer langs gekomen en Jake hield echt van me. Maar Stefan en ik kregen steeds meer ruzie en uiteindelijk hebben we beide besloten dat het niet meer ging. Ik kon geen goede moeder zijn voor JAke en het lukte gewoon niet tussen mij en Stefan. Ik mis hem als ik eerlijk ben nog iedere dag. Maar goed en dan kom jij, je bent lief voor me, tuurlijk ik was nooit jouw nummer één geweest en dat maakt ook niet uit. Maar het doet toch pijn. Soms heb ik het idee dat ik gewoon niet goed ben voor een lange relatie. Dat mensen mij alleen goed genoeg vinden voor een one-night-stand.' Misschien was het geen goed idee om dit verhaal nu op te zetten. Ze had duidelijk te veel gedronken maar het was wel allemaal zo.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 6:02 am

aww ik vind haar zielig en wil een poppetje maken die wel iets voor haar gaat voelen Sad
~~
Nick luisterde rustig naar haar verhaal. Onderbrak haar niet. "Jacky, voor jou komt er nog iemand" zei hij zachtjes. "Ooit vind je iemand die jou zo kan waarderen als je bent, en dan als meer dan een vriendin" hij sprak rustig en had zijn hand met die van haar verstrengeld. "Ik zou je graag meer gegeven hebben, maar Maud en ik, we horen gewoon bij elkaar denk ik... Het duikt heel plotseling op, op momenten dat je het gewoon niet verwacht. En ik ben er heilig van overtuigd dat je het in je hebt om van mensen te houden en ook dat andere mensen van jou kunnen houden." Hij vond het prettig dat ze dit tegen hem gezegd had, dat ze het aangedurfd had en hem vertrouwd had.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 6:17 am

Jacky luisterde naar zijn woorden en keek naar hun handen.' Hmm dat zal best maar het is toch moeilijk. Iedereen om me heen lijkt gelukkig en ik, ik voel me zo slecht soms. Niet dat ik het mensen laat zien. Ik vind niet dat ik hun met mijn problemen moet opschepen. De problemen die ik heb blijven bij mij. Niemand krijgt ze te weten omdat dat alleen maar als last werkt op die ander.'
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 6:28 am

"Jacky soms is het belangrijk iemand over je problemen te vertellen, en sommige mensen kennen je problemen, of denken ze te kennen als ze alleen al naar je kijken." Ana was zo iemand, maar die wist het dan ook echt, met een oogopslag kon ze zien wat voor verleden iemand gehad had. "Problemen zijn er niet om over op te scheppen, ze zijn er wel om opgelost te worden. Weet dat je altijd bij me kan komen als je even iets kwijt wilt, oké?" hij keek haar met een serieus gezicht aan. En wachtte op haar reactie.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 7:06 am

Jacky rolde met haar ogen,' Niemand is geïnteresseerd in mijn problemen. En waarom zouden ze ook? Ik glimlach lief en ze kunnen niet eens anders meer denken dan, Ohh jacky heeft naar me geglimlacht.' Ze vond het verschrikkelijk.' Mensen geven niet om hoe ik ben maar hoeveel geld ik heb en hoe ik eruit zie. Dat was toch ook de enige rede waarom jij me aansprak? Ik zag er goed uit. Mensen zijn zo ontzettend voorspelbaar.' Ze deed een stap van hem vandaan. Deels omdat ze niet meer bij hem wilde zijn en de muziek was afgelopen en er dreunde weer een harde bas.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 7:18 am

"Jacky, hoe kom je daar nou bij, als mensen knap zijn is dat inderdaad een reden om ze aan te spreken, maar wat heb je aan iemand die er goed uitziet en verder helemaal niets is, denk je echt dat ik nog met je afgesproken had hier dan?" vroeg hij vol ontzag. Zij was degene geweest die op hem afstapte, maar daar zei hij maar even niets over. "En ik wist helemaal niet dat je geld had, dat wist ik pas toen ik hier de deur binnen stapte, hoe moet ik dat soort dingen in gods naam weten?" vroeg hij met een radeloos gezicht, wat moest hij hier mee? Jacky had duidelijk hulp nodig, maar ze moest hem wel accepteren, en hij moest nog gaan bedenken hoe hij haar die hulp kon geven. Het was duidelijk dat er veel dingen waren die Jacky in zich opkropte. "Vrienden zijn geïnteresseerd in elkaars problemen en ze willen helpen..." voegde hij er zachtjes aantoe.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 7:28 am

Jacky deed een stap naar hem toe en fluisterde in zijn oor,' Dan ben jij mijn enige vriend. Dat lijkt me eenzaam voor mij.' Daarna deed ze weer een stap achteruit en zei toen nog,' Niemand kijkt verder dan mijn uiterlijk en mijn vrolijke glimlach. Zodra ze horen dat ik geld heb hangen ze helemaal om mij. Meer dan de helft van de meiden vinden mij neit eens aardig en de jongens gaan alleen met mij om omdat ik of al een keer met ze geslapen heb of ze willen dat ik met hun slaap. Zoals ik zei, jij zou dan mijn enige vriend zijn.' Verder wilde ze niet praten. Dus draaide ze om en liep de dansvloer af. Ondertussen een shot van iemand overnemend en het snel achterovergooiend.
Profiel bekijken
Almasis

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 7:32 am

Nick keek hoe ze wegliep en ondertussen nog een shotje achterover drukte. Hij wist niet goed wat hij moest doen, maar bleef wel, hij schoof wat glazen van een stoel en ging zitten, bleef haar in de gaten houden. Ze had hem gevraagd haar in het oog te houden en dat zou hij doen, hij zou zorgen dat ze niet met iemand in bed belandde. Of ze het wilde of niet, hij zou haar als het nodig was wegslepen. In zijn hand had hij een glas water dat hij uit de kraan gehaald had, omdat hij de rest van de drank niet echt vertrouwde.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo jan 01, 2012 7:40 am

Jacky had zich op een tafel gevestigd en kreeg alweer een glas wat het ook was in haar hand gedrukt. Ook dat gooide ze achterover en er kwamen een paar mensen om haar heen staan om te vertellen hoe geweldig haar feest was. Jacky knikte afwezig en had echt wel door dat Nick er nog steeds was. Het irriteerde haar. Zo leek het echt net een vader figuur. Iedere andere keer had ze het fijn gevonden maar na wat ze had gezegd wilde ze dat hij gewoon weg zou gaan. Een jongen van school, Danny kwam bij haar staan en legde zijn hand op haar been. Het boeide Jacky niet eens meer ze keek alleen nog maar naar de rode wijn die ze van hem had gekregen. Dit was nou al haar zoveelste drankje en ze merkte nu toch echt duidelijk dat het niet goed zou komen als ze die ook nog op zou drinken. Toch zette ze het glas aan haar lippen en nam een grote slok.
~~

Mag ik Lucas hierin verwerken? Ik wil namelijk dat ze met Lucas gaat flirten maar u meot dat goed vinden want hij was toch een vriend van Nick?
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 1:59 am

new
~~
Gabriël kwam met Layla binnen, hij had hier met Nathalie afgesproken, vond dat ze Layla eens moest leren kennen, omdat Layla toch heel belangrijk geworden was in zijn tienerleven. Stiekem hoopte hij dat ze het met elkaar konden vinden. "Layla ik weet zeker dat je haar aardig gaat vinden, ze is heel lief en mooi, en leuk." hij glimlachte. "Jij bent mijn beste vriendin, dus natuurlijk moet jij haar ook even goedkeuren"
Profiel bekijken
Layla

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 2:03 am

Layla was opgelucht dat Gabriël niet meer over haar actie begonnen. In zijn ogen was zo'n kusje waarschijnlijk niets geweest, maar voor haar was het iets geweest wat onbeschrijvelijk fijn geweest was. Er ging een steek door haar heen bij de woorden 'beste vriendin' natuurlijk was het fijn om te horen dat hij haar aardig vond, maar het was niet de manier waarop zj hem aardig vond. "ik hoop het." zei ze met een glimlach. Haar blik ging even de ruimte rond. Layla viel zoals gewoonlijk erg uit de toom met haar lange broek en een wit vestje dat haar hale bovenlichaam bedekte. Onder het witte vestje had ze een lichtroze blousje.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 2:24 am

Ze stapten de kamer in en Nathalie vloog Gabe bijna onmiddelijk om de hals. "hee lieverd van me" gilde ze, terwijl ze meteen haar lippen op die van hem drukte. "Dag Nathalie" zei Gabe lachend, na een kus. Hij hield zijn arm om haar middel. "ik wil je graag aan iemand voorstellen, dit is Layla" zei hij, terwijl hij Layla een beetje naar voren trok. Kort was Nathalie's blik verbaasd, toen keek hij glimlachend naar Layla. "hee, ik ben Nathalie" ze stak haar hand uit, "ik geloof dat ik jou ergens van ken, maar ik weet zo niet waarvan, hoe is het?"
Profiel bekijken
Layla

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 3:29 am

Layla keek naar het prachtige meisje Nathalie dat Gabe om de hals vloog. Een beetje ongemakkelijk keek ze naar de twee zoenende mensen. Haar blik ging naar Nathalie toen Gabriël hen aan elkaar voorstelde. Beleefd stak ze haar hand uit en schudde ze die van Nathalaie. "Ik ben Layla." ze wist een geforceerde glimlach op haar lippen te persen. "Ik zou het ook niet weten, maar goed, met jouw.' beantwoorde ze haar vragen zoals het hoorde. Zij had Nathalie wel eens zien lopen, niet zo raar als hoofdcheerleader.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 3:34 am

"Geweldig" zei ze. "Oooh nu weet ik het" zei Nathalie, op zo'n manier waarop alleen populaire meisjes dat konden. "Jij bent dat ene n... dat ene meisje wat achter mij zit bij Engels!" riep ze uit. Haar kleding was zo goed als tegenovergesteld van die van Layla; haar donkerrode rokje bedekte haar bovenbenen tot ongeveer de helft en haar strakke topje, dat boven iets minder strak werd, maar waardoor haar figuur perfect uitkwam, was in Het knalroze met wit gestreept, ze droeg bijpassende roze pumps met een enorme hak en haar donkere haren droeg ze in losse pijpenkrullen. Haar cappuchinokleurige huid was overal veel te zien. Ja een mooi meisje was het zeker.
Profiel bekijken
Layla

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 4:30 am

Layla knikte, "Ja dat zou wel kunnen." zei ze een stuk rustiger dan het meisje dat helemaal enthousiast leek te zijn. Frummelend aan de mouw van haar shirt keek ze naar het meisje dat er gewoon geweldig uitzag. Layla voelde zich ongemakkelijk bij Nathalie en Gabriël. Eigenlijk was ze gewoon stikjaloers op Nathalie, ze zag er geweldig uit, leek veel vriendinnen te hebben en ze had Gabriël. layla keek opzij naar Gabe en glimlachte even. "Ik denk dat ik wat drinken ga halen, goed?"
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   zo maa 04, 2012 4:38 am

Gabriel knikte en glimlachte terug. "tuurlijk" dat hoefde ze toch niet te vragen? Toen Layla even weg was zoende hij Nathalie nog een keer goed, en liep toen achter Layla aan. "Zoek jij de rest maar vast" zei hij tegen Nathalie, die jaloers keek hoe hij wegliep.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's maandelijkse feest.   

Jacky's maandelijkse feest.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: