Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 366: Maud....

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 7:57 pm

Nick ging met zijn hand door haar haren en trok haar bij hem op schoot. Zijn lippen niet van die van haar afhalend. Waar kwamen al die vreemde gevoelens vandaan? Natuurlijk had hij er al heel veel van gevoeld in de buurt van Maud, maar er waren ook nieuwe. Hij wist dat zijn principes dit keer echt moeilijk gingen worden in te houden, maar dat besefte hij nog niet, hij genoot alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 11:36 pm

Maud wist niet dat ze zo veel voor iemand had kunnen voelen. Ja bij Micheal had het goed gevoeld en hadden ook vlinders in haar maag gezeten maar dit is toch echt heel anders. Dit was meer, veel meer. Dit zorgde ervoor dat ze even alles vergat. Dat ze alleen maar aan Nick kon denken. Ze kuste hem terug en ging wat dichter tegen hem aan zitten. Haar vingers streelde over zijn borst heen en door zijn haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 1:53 am

Hij speelde met haar handen, vingers en een plukje haar dat langs haar oor op en neer wiebelde. Drukte daarna zijn lippen weer kort op die van haar, om haar daarna speels aan te kijken. Hij beet op zijn lip en likte daarna heel kort over haar onderlip. "Maudy, ik... Ik hou echt van je" hij stond er zelf van te kijken. Hij snapte niet dat hij dit echt mocht voelen. Hij was er blij om. "ga je zondag mee naar Ana?" op zondagmiddag ging hij altijd even langs zijn familie, even bij Ana langs voor hij naar zijn moeder ging. Hij kon het goed vinden met Ana, en hij dacht dat Ana wel iets voor Maud kon doen, hij maakte zich zorgen, en hij wist dat Ana dat allang doorhad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 2:02 am

Maud haar glimlach werd zo mogelijk nog breder.' Ik hou ook van jou Nick. En noem me nooit meer Maudy. Echt dat is zo verschrikkelijk.' Ze grijnsde breed en drukte nog een kusje op zijn lippen en daarna keek ze weer in zijn mooie ogen. Haar vingers verstrengelde zich met die van hem en ze drukte een kusje op de rug van zijn hand.' Natuurlijk ga ik mee. Lijkt me leuk. Of wacht is dit weer één van je trucjes om me straks mee te nemen naar de dokter?' Ze keek hem even schattend aan maar dacht eigenlijk niet dat het zo was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 5:30 am

Hij schudde zijn hoofd. "nee hoor" zei hij, met een serieus gezicht. "Ik had toch beloofd dat ik daarover op zou houden?" zei hij, terwijl hij nog een keer door haar haren streelde. Hij drukte weer een kusje op haar lippen en keek haar toen diep in de ogen aan. "Ze mag je wel volgens mij, en anders komen we daar snel genoeg achter" zei hij met een glimlach. Zijn armen had hij stevig om haar heen geslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 5:41 am

Maud glimlachtte en drukte nog een keer een kus op zijn lippen en legde toen haar hoofd op zijn borst en kroop als dat nog kon dichter tegen hem aan.' Hmm ik hoop het, ze lijkt me een aardige vrouw. Hmm ik ga je niet voorstellen aan mijn ouders. Die wil je niet kennen. Ik kan je wel aan de huisvrouw voorstellen. Die vind het altijd wel leuk als ik weer even langskom. Daniëlle is heel gezellig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 6:31 am

Nick lachte. "Het lijkt me leuk Daniëlle een keer te ontmoeten, en je ouders lijkt me inderdaad niet heel slim, volgens mij mogen ze het idee van mij alleen al niet' hij sloeg zijn ogen neer. Natuurlijk was het niet fijn te weten dat de ouders van je vriendin je nooit zouden mogen. Hij zou zich eroverheen zetten. Maud was alles waard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 6:35 am

Maud grinnikte,' Nou zeg maar wanneer dan gaan we naar Daniëlle.' Gelijk bedacht ze zich dat ze het wel even op de kalender moest zetten dus kwam ze omhoog en klom van Nick af. Ze pakte de stift weer en keek naar de zondag. Shoot ze had al iets zondag. Uiteindelijk verplaatste ze dat naar de woensdag en zette zondag neer, iets doen met Nick.' ohh maar dat kan deze maand dan niet meer. Ik zit een beetje vol. Dus Daniëlle moet even wachten.' Gelijk begon ze weer te trillen en voelde zich draaierig. Snel ging ze zitten maar de draaierigheid hield maar niet op. Ze kreunde zacht omdat ze nu echt misselijk begon te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 6:38 am

"Maud?" fluisterde Nick. HIj zag dat er iets niet goed was. ze ging zo overgeven, was een korte gedachte die door zijn hoofd schoot. "Maud?" mompelde hij weer. "gaat het wel" hij wreef kort met zijn hand over haar rug en stond toen op om een glas water in te schenken. Hij kwam snel terug en drukte het glas in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptyma jan 02, 2012 7:13 am

Maud knipperde een paar keer met haar ogen en probeerde zichzelf rustig te maken. Ze was nu bij Nick ze hoefde nergens over te stressen. Rustig. Toch was ze erg dankbaar met het glas water en nam kort een slokje. Het koude water liep langs haar keel in haar maag en eigenlijk voelde het heerlijk aan.' Dankje. Sorry Nick. Ik had je gelijk alles moeten vertellen. Dat verdien je.' ze ging weer rustig zitten en trok Nick naar zich toe en kroop dicht tegen hem aan terwijl ze haar glas water op het nachtkastje zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 3:36 am

Nick's hand lag in die van haar en hij keek haar bezorgd aan. "je kan het me toch gewoon zeggen Maud" zei hij, terwijl hij zijn ogen neersloeg. Ze vertrouwde hem niet genoeg, dat moest het zijn, hij had meer vertrouwen moeten wekken, hij zag er ook heel onbetrouwbaar uit en misschien werd zij daar nu de dupe van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 3:45 am

Maud keek hem twijfelend aan,' Maar je bent zo bezorgd. En ik wil niet naar de dokter.' Ze zuchtte diep en haalde toen nog even adem en begon met vertellen,' Ik ben erachter gekomen dat ik een stoornis heb, ik kan om de kleinste dingen gestresst raken en het is zo dat als ik gestresst raak ik begin te trillen, het koud krijg, een zenuwtrekje heb, draaierig word en niet kan eten hoe graag ik dat ook zou willen. Hier zijn geen pillen voor maar ik zou in therapie kunnen om over mijn stress heen te komen. Maar ik kan als het een erge versie is ook opgenomen worden en dan gaan ze kijken of ik niet toch pillen kan gaan slikken. Ik wil niet opgenomen worden. En in therapie vind ik dood eng.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 3:52 am

NIck legde zijn hand op haar been en keek haar kort, maar lief aan. "Vind je het heel gek dat ik bezorgd word Maud?" vroeg hij zachtjes. "Ik wil toch niet dat jij ziek wordt, of dat het iets ernstigs blijkt te zijn, ik heb genoeg ziekenhuizen gezien om te zeggen dat de helft van de mensen die er komen niet eens doorhebben dat er iets mis is." Hij keek haar doordringend aan. "dus ik wil je vragen, niet boos worden, of je echt echt echt niet even mee wilt naar de dokter, als je niet wilt zal ik er ook nooit meer naar vragen, maar zo wel, dan kan je donderdag mee." hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 3:57 am

Maud beet op haar lip en keek naar zijn hand en daarna naar zijn lieve en toch wat bezorgde gezicht.' Als je daarna erover ophoudt. Ook als het erg is, je houdt erover op. Je gaat niet vragen aan mij of ik als ik pillen krijg of ik die al heb geslikt. Als je ziet dat het slechter word ga je niet weer lopen zeuren dat ik naar de dokter moet en als ik soms nog steeds duizelig ben of mijn zenuwtrekje krijg of wat dan ook, je zegt er niets over. Dan zal ik meegaan naar de dokter.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:00 am

"Ik beloof het plechtig" zei hij, waarna hij een kort kusje op haar lippen drukte. "Maar ik mag wel doktertje spelen toch?" vroeg hij met een scheve, uitdagende grijns. Hij dacht neit dat ze zin had om over dit onderwerp door te gaan. "want dan weet ik nog wel iets. Hij drukte zijn lippen iets langer op die van haar als net en keek haar aan met een schattig hondjes gezicht. Eens zien of ze hem kon weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:03 am

Maud schoot in de lach,' Hmm natuurlijk mag jij doktertje spelen. Graag zelfs.' Ze glimlachtte breed en drukte haar lippen ook op die van hem kort. Haar blik vond de zijne weer en ze keek verliefd in zijn ogen. Ze speelde met zijn shirt en haar andere hand lag in zijn hals waar ze ook zachtjes streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:07 am

Hij sloeg zijn armen om haar heen en bleef haar ondertussen met zachte ogen aankijken. Hij genoot enorm. Van haar aanraking, haar warmte. Gewoon van dat ze van hem was. Zijn meisje. Zijn Maud. Hij hoopte dat hij zich om niets druk gemaakt had. Maar toch wilde hij graag zekerheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:12 am

Ze kroop dichter tegen Nick aan en drukte kort kusjes in zijn hals en op zijn lippen. Daarna drukte ze wat dwingender, maar niet gemeen haar lippen op die van hem en liet haar hand door zijn haren glijden. Ze wist dat ze nu een keer naar de dokter moest gaan en eigenlijk maakte dat haar bang. De dokter was nou niet echt iets waar ze graag heen ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 4:38 am

Nick werd ook ietsje minder zachtaardig en zoende lang en passievol. Hij drukte haar omlaag en zette zijn knieen naast haar heupen op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 7:43 am

Maud voelde zijn zoen veranderen en als ze eerlijk was vond ze het helemaal geen probleem. Ze liet haar hand door zijn haar glijden en de ander lag in zijn zij waar ze soms onder zijn shirt ging. Ze zoende met hem mee op dezelfde manier en trok hem dicht tegen zich aan. Dit was Nick, haar Nick. Ze kon het gewoon nog steeds niet geloven. Het voelde zo ontzettend goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 7:53 am

Nick ging niet onder haar shirtje. Maar liet haar rustig met haar hand overal heengaan waar ze wilde, tot een bepaalde hoogte dan. Hij kon niet zo ver gaan en hoopte dat ze dat ook zou begrijpen. Voor hem was het gewoon not done om nu met haar te slapen. En dan was niet de onschuldige manier bedoeld. Toch voelde het enorm goed met Maud hier te liggen en hij zou zich bijna laten gaan. Ze genoot van haar aanrakingen op zijn blote huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 8:03 am

Maud voelde zijn handen en moest gelijk denken aan Micheal. Gelijk toen Micheal in haar gedachte kwam verbrak ze de kus.' We mogen dit niet doen. Ik heb Micheal nog niks verteld en hij heeft het recht het te weten voordat we dit eigenlijk doen. Ik wil niet op hem vreemdgaan ook al heb ik niet echt iets met hem. Hij is toch echt een schat en wat we nu doen is gewoon gemeen voor hem.' Ze drukte nog een keer kort een kus op de lippen van Nick en streek over zijn wang heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 8:24 am

Nick knikte, hij begreep hoe ze het interpreteerde. "ik was niet van plan verder te gaan dan dit hoor" zei hij terwijl hij zijn ogen neersloeg. "Dat wat ik zei op kerstavond was waar" zei hij zachtjes, terwijl hij haar niet aan durfde te kijken. "ik ben meer van het oude stempel wat dat betreft". Hij frummelde een beetje ongemakkelijk aan zijn shirtrandje. Wat als ze het maar niets vond? WAt als ze zijn principes maar niets vond? Hij zou ze niet breken, zelfs voor haar niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 8:39 am

Maud drukte nog een kus op zijn lippen,' Dat weet ik en daar ben ik eigenlijk heel blij om. Maar ik bedoel, zoenen en dat alles. Ik wil het heel graag maar voor mij geeft het gevoel dat ik Micheal bedrieg. Ik vind niet dat ik hem dat moet aandoen. Dus kunnen we het vandaag gewoon houden op knuffelen en die film toch nog wel kijken?' Ze wist dat ze zich nu aanstelde maar het voelde gewoon niet goed. Of nou ja het voelde meer dan goed maar ze kreeg een schuldgevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Emptydi jan 03, 2012 8:49 am

Nick drukte een dankbaar kusje op haar lippen en klapte de laptop open. "Goed plan" het gevoel was niet hetzelfde, maar hij hoefde niet de hele tijd een overdosis testosteron. Hij keek haar nog een keer lief aan, drukte zijn lippen heel kort op die van haar en zette de film toen op. Hij vond het ergens wel goed dta ze het nog niet wilde. Dan voelde hij zich minder schuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 366: Maud....   Kamer 366: Maud.... - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 366: Maud....
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....
» kamer 197: Nick, Brendon ....
» De kamer van Adam en Flavio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: