Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)

Ga naar beneden 
+2
Chelsea
Ty
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:40 am

OGODSORRYYYY.
anderskanhetwelffkesopnieuwhoorr....
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:41 am

Fay schreef:
OGODSORRYYYY.
anderskanhetwelffkesopnieuwhoorr....

neejoh maakt niet uit, als je er maar voortaan op let Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:44 am

Chelsea keek geschrokken naar Ty die Fay nogal hardhandig wegduwde, haar grijsblauwe ogen leken donkerder dan normaal terwijl ze Ty woedend aan keek, "Ben je helemaal gek geworden!" Ze had hem een duw tegen zijn borstkas gegeven, die zou niet veel uithalen, maar ze wilde dat hij zijn zusje tenminste met rust liet. Dat verdiende Fay niet. "Laat haar met rust, eikel"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:47 am

zal ik doeennC:
~~
Verontwaardigd keek ze naar Ty. Hoe durfde hij? Ze was oud genoeg en veel verstandiger dan hij op dit moment, op ieder moment dat er drank in zijn lichaam zat. "Jij.... jij, moet je jezelf nou eens zien... Je hebt jezelf niet eens meer in de hand. IK HAAR JE!" Fay kon het allemaal even niet meer hebben en werd nogal hysterisch, met tranen in haar ogen keek ze Ty aan. Woedend veegde ze haar tranen weg.. "Kom Chelsea... we gaan" zei ze. Ergens werd ze bang van Ty, bang dat hij iemand iets aan zou doen, haar of Chelsea, misschien een vreemde... Ze liep naar de deur, met haar gezicht naar Ty en Irina toe. Ze beet op haar lip om niet in huilen uit te barsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 4:12 am

Ty voelde een steek van pijn door hem heen gaan bij Faye's woorden. Geen lichamelijke, maar geestelijke pijn. Ze haatte hem toch niet echt? Hij kon het echter niet opbrengen om opeens om te schakelen. ' Ik naar mezelf kijken? Jij bent degene die er als een slet uit ziet.' Zei hij woedend tegen haar. Hij wendde zich naar Chelsea en keek haar met een frons aan terwijl hij zei:' Als je nu met me zusje meegaat, kan je maar beter de sleutel teruggeven, want dan hoef ik je ook niet meer te zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 4:23 am

"Jij bent degene die zich als een slet gedraagd." wierp ze tegen toen hij nogmaals tegen zijn zusje uitviel. Chelsea had ondertussen de sleutel al te voorschijn gehaald en smeet deze in de richting van Ty, "Dat is dan maar goed ook, ik wil je niet eens meer zien." ze wierp een kwade blik op Irina die nog niet veel gezegd had. Waarna ze op haar beurt Fay bij haar arm pakte om er vandoor te gaan. Ze wilde geen seconde langer bij die twee in de buurt zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 4:31 am

Opgelucht dat Chelsea met haar meeging en ze niet alleen hoefde te zijn liep ze na nog een gekwetse maar woedende blik op Ty en Irina met Chelsea mee. "Gaat het wel..." Chelsea was alleen nog maar boos geweest, maar waarschijnlijk zou het verdriet nog wel komen. "Wil je naar onze kamer?" vroeg ze "Of.. wil je nog ergens naartoe?" Fay kon er nog niet bij met haar gedachtes, hoe kon Ty.. Hoe kon hij zo gemeen doen.. Die stomme alcohol, waarom gebruikte hij dat verdomde verstand van hem niet en liet hij de drank gewoon staan. Ze beet op haar lip om haar tranen binnen te houden, hoe hij net tegen haar geschreeuwd had deed haar pijn... En dat ze hem haatte had ze op dat moment gemeent, ze had het echt gemeent..
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 5:31 am

Irina had zich niet in het gesprek gemengd en alleen maar met tranen in haar ogen op het bed gezeten. Toen de ruzie voorbij was liet ze zich achterover op het bed vallen waarna ze haar ogen sloot. 'Fuck, fuck, fuck, fuck...' bleef ze fluisteren en de ernst van wat ze gedaan had begon tot haar door te dringen, hoe kon ze zo stom zijn geweest?

--
voor jullie info, volgens mij zoende Irina hem niet terug, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 11:05 am

Ty keek met een blik vol ongeloof Chelsea na. Hij had niet verwacht dat ze echt de sleutel zou teruggeven en hem zou dumpen. Na even zo gestaan te hebben, liep hij naar zijn kast om de lade open te rukken waar hij Chelsea's spullen bewaarde voor als ze weer een keer langskwam. Hij pakte alles bij elkaar inclusief zijn shirt wat ze vaak als nachthemd gebruikte. Daarna liep hij de twee meiden achterna en duwde het Chelsea in haar armen. ' Hier, stik er maar in, trut!' Riep hij woedend uit. ' Ik snap niet hoe ik ooit met jou heb kunnen leven, je zeikt echt over elk klein dingetje en wordt boos als ik ook maar iets fout doe.' Hij kon zo nog een hele tirade houden, maar hij voelde tranen opkomen en liep snel weg zodat ze het niet zouden zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 8:55 pm

@roelien, denk alleen niet dat chelsea dat gaat geloven xD
-
Chelsea was nog te kwaad en te geschokt om verdriet te voelen over wat er gebeurt is, "Laten we maar naar school teruggaan." knikte ze bij haar woorden. Ze had geen zin om nog de stad in te gaan op het moment. Op dat moment kwam Ty van achteren, zijn handen vol met bekende spullen. De spullen die ze gebruikte als ze een nacht bleef slapen, "Nee hoor je doet niets fout." krijste ze hem er achterna, op het moment was haar zelfbeheersing niet haar beste punt, "Maar je staat alleen maar mijn beste vriendin af te lebberen!" Het was dat het haar spullen waren, anders had ze iets tegen zijn achterhoofd gegooid. Met haar handen vol draaide ze zich naar Fay, "Laten we maar gaan." nog steeds was er boosheid in haar stem te horen. Waarschijnlijk zou ze straks wel kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)   Ty's verjaardagfeest (algemeen topic) - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ty's verjaardagfeest (algemeen topic)
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: