Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Tim's appartement

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo jan 25, 2012 8:33 am

hmmm tjaa... xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo jan 25, 2012 8:35 am

dusss?
zoiezo een nieuwe meet met Tim en courtneyehm in central park?
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo jan 25, 2012 8:59 am

Ja is goed, ik reageer wel traag omdat ik aan m'n tekening moet werken :c

En anders ehmm gewoon dat hij haar eerst vraagt dan pas aan haar ouders wilt?
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo jan 25, 2012 8:59 am

isgoewd

en dan zal ik wel ff beginnen Smile
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 10:50 am

Tim was net iets netter dan normaal, hij was enorm zenuwachtig en liep zichzelf voortdurend druk te maken of alles wel goed zou gaan, hij had gekookt, uitgebreid, en na het eten zou hij op de classy manier om haar hand vragen, op zijn knie gaan en de ring in het doosje ophouden. Hij was dit al een tijdje aan het plannen, en hij hoopte echt dat alles nu goed zou gaan. Hij had rozeblaadjes op tafel uitgespreid, net als op het bed boven, alle kaarsen die in het huis te vinden waren waren aangestoken en hij had zich nog eens extra druk gemaakt om zijn uiterlijk.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 10:53 am

Courtney was later als normaal gesproken aangezien ze een afspraak had met een vriendin in de stad had gehad. Iest wat erg gezellg geweest was, waardoor ze behoorlijk uitgelaten het appartement binnen kwam. Het bleef een geweldig gevoel om de sleutel in het slot te kunnen steken en zicht echt thuis voelen in het huis. "Ik ben thuis." riep ze vrolijk richting de woonkamer terwijl ze haar jas ophing en haar pumps uitstapte om vervolgens op blote voeten de woonkamer binnen te lopen.
-
ik reageer traag, kijk ondertussen the box :3
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 10:58 am

Tim voelde een nieuwe opeenschakeling van zenuwen door zich heen schieten toen hij Courtney hoorde binnenkomen en hij liep naar haar toe om zijn lippen op die van haar te drukken. "hee" zei hij zachtjes, terwijl hij kort over haar wang streek. "Ik heb eten gemaakt, kom je?" vroeg hij terwijl hij haar aankeek. "Je ziet er geweldig uit" zei hij waarna hij haar nog een kusje op haar neus gaf. Zijn hart bonsde in zijn keel.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 11:21 am

Courtney glimlachte en gaf hem een kusje op zijn lippen waarna ze knikte. "Ja, ik sterf van de honger." zei ze terwijl ze achter hem aan liep naar de keukentafel. De etensgeuren roken heerlijk en deden haar verlangen naar wat er zo op hun borden terecht zou komen. "Wat heb ik toch geluk met iemand die zo heerlijk kan koken." grijnsde ze naar hem. Ze legde haar tas op de bank, die zou ze later wel opruimen waarna ze naar de al volledig opgedekte tafel liep, inclusief rozenblaadjes. Kort keek ze hem even verbaast aan. "Hebben we wat te versieren?" vroeg ze vrolijk aan hem terwijl ze hem nog kort een kus op zijn wang gaf om naar het eten dat op het fornui te gaan kijken.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 11:28 am

Tim glimlachte. "Kom ga zitten, ik hoop dat we iets te vieren hebben" lachte hij nerveus terwijl hij de stoel voor haar naar achteren hield en toen ze zat liep hij naar het fornuis om de pannen te pakken en wat op haar bord te doen, omdat zijn hand trilde knoeide hij iets, maar hij negeerde het en schepte op, waarna hij tegenover haar ging zitten. "En hoe was je dag?" vroeg hij, proberend te glimlachen, iets wat niet makkelijk was door de zenuwen die door zijn lijf gierden.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 11:54 am

Courtney keek hem met een vragende blik aan, maar had geen tijd om er verder op te reageren omdat ze moest gaan zitten en hij aan kwam lopen met hun borden. "Goed hoor." zei ze met een blik op het geknoeide eten, "Is alles oké?" vroeg ze toen terwijl ze hem kort met haar blauwe ogen aankeek. Ze had geen idee van zijn zenuwen, hij was een betere toneelspeler dan hij waarschijnlijk zelf dacht. Met haar hand ging ze even kort door haar rode haren waarna ze met de fles wijn die op tafel stond hun twee glazen vol schonk.
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   za jan 28, 2012 10:37 pm

Hij glimlachte lief en knikte. "Jahoor, alles goed, met jou ook?" vroeg hij, terwijl hij een slokje van de wijn nam. Ze begonnen te eten en tijdens het eten werd er weinig gesproken. Het eten bestond uit vijf gangen en een toetje en daarna keek hij vragend naar Courtney. Hij ruimde de tafel af en ging tegenover haar op de stoel zitten. De zenuwen gierden nu op z'n zachtst gezegd door zijn lijf en hij keek naar haar, boog zich toen een stukje voorover om heel kort zijn lippen op die van haar te drukken.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 12:24 am

Courtney had het gevoel dat ze ontplofte na die vijf gangen. Misschien moest ze toch maar wat gaan letten op wat ze at, de weegschal begon toch wel ver naar de rechterkant uit te slaan. Iets wat ze niet gewend was. Met een glimlachje kuste ze Tim weer op z'n lippen, "Het was heerlijk." fluisterde ze in zijn oor.
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 12:50 am

"Fijn" glimlachte hij, dit was het moment. "Courtney, ik ben zo blij dat ik je heb mogen leren kennen, dat het pp me hierheen geleid heeft, ik had niet kunnen dromen dat ik ooit zo'n geweldige vrouw tegen zou komen als jij" begon hij, de zenuwen gierden door zijn lichaam. "We hebben al veel dingen samen meegemaakt ookal zijn we nog niet zo heel lang samen, en ik weet dat ik nooit met iemand anders dan jij mijn leven zou willen delen..." ging hij verder. Hij stond op, "Daarom, Courtney, wil ik je vragen" hij liet zich op een knie zakken en pakte haar hand, keek haar hoopvol aan. "Courtney da Silva, wil je mijn vrouw worden?" vroeg hij, terwijl hij met de hand waar haar hand niet in lag een blauw fluwelen doosje tevoorschijn haalde en het openklapte. Er was een zilveren ring met een diamanten steentje, niet heel groot, maar ook zeker niet te klein te zien, een klassieker. Hoopvol keek Tim zijn Courtney aan, en hij voelde zijn hart in zijn keel kloppen.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 1:24 am

ahww ahww stomme courtney
-
Courtney wist niet wat haar overkwam toen Tim op zijn knieën ging en een prachtig fluwelen doosje tevoorschijn haalde met een prachtige ring erin. Haar blauw ogen schoten van het doosje naar Tim. Ze opende haar mond om wat te zeggen, maar haar hersenen waren zo overmand dat er niets meer dan een paar stotterende klanken uitkwamen. Courtney bt kort op de binnenkant van de wang. "T...T.. Tim ik weet ...." haar stem klonk zacht en duidelijk geschrokken.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 1:47 am

Tim keek haar vragend aan. (ik haat courtney nu even). "w-w-wat Courtney?" nog had ze niets gezegd. Ze had nog geen ja of nee gezegd, maar dat nam niet weg dat hij zich een beetje stom voelde daar, op een knie, met haar hand nog steeds in die van hem. Hij keek haar met grote, vragende, donkerbruine ogen aan en voelde zich opeens heel stom, hoe had hij kunnen denken dat ze meteen ja zou zeggen, of wist hij veel, hoe had hij het kunnen doen? Ze zei niets, en dat maakte het alleen erger!
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 1:53 am

je bent niet de enige xd
-
Courtney voelde hoe haar wangen rood werden. Voorzichtig stond ze op van haar stoel en trok Tim mee omhoog. "Ik houd ontzettend veel van je." haar stem klonk angstig, bang om wat verkeerd te zeggen. Ze wilde Tim niet kwetsen, "Maar ik weet niet of ik wel kan trouwen." het hoge woord was eruit. Ze dwong zichzelf om Tim aan te blijvn kijken.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 1:58 am

Tim keek haar ongelovig aan. Het klonk alsof ze onsamenhangend praatte. Ze hield wel van hem, maar niet genoeg om met hem te trouwen? was dat wat ze zei? Tim sloeg zijn ogen neer en durfde haar niet aan te kijken, liet haar hand los, en zette het doosje op de tafel. Hij was slecht met dit soort dingen en draaide zich om, onderweg naar boven alle kaarsjes uitblazend. Boven liet hij zich tegen de badkamermuur zakken, met de deur op slot. Hij staarde in de leegte. ZE wilde hem niet. Hield niet genoeg van hem. Wat deed hij hier in godsnaam?!
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 2:18 am

Courtney voelde hoe haar hart van binnen in haar lijf brak. Courtney bleef enkele minuten verstijfd in de woonkamer staan terwijl haar blik maar op de trapgang gericht bleef waar Tim in verdwenen was. Uiteindelijk wist ze in beweging tekomen en liep ze de trap op. Tim zoekende die niet in de slaapkamer was. Toen zag ze het badkamerlicht branden. Twijfelend over wat ze zou moeten doen bleef ze voor de deur staan. Uteindelijk klopte ze onzeker op de deur. "Mag ik binnenkomen." fluisterde ze zacht.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 2:30 am

Als Tim haar al kon horen gaf hij geen antwoord. Hij moest even alleen zijn, even alles opnieuw overdenken. WAt had hij fout gedaan? Had hij het niet goed genoeg voorbereid'? Had hij signalen verkeerd opgepikt? Hij bonkte met zijn hoofd langzaam tegen de muur, vond dit maar niets. WAarom had ze nee gezegd? Vond ze hem niks? Hij wist neit meer wat hij moest doen, moest hij gaan? Moest hij weglopen? Moest hij met haar praten? Op de plek waar zijn hart zat voelde hij nu een soort leegte, angst, wanhoop, verdriet.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 3:06 am

Courtney voelde zich nog slechter toen Tim geen antwoord gaf. Misschien moest ze maar weg gaan, hem de tijd geven om even alleen te gaan. Ze bracht toch alleen maar moeilijkheden met zich mee. Toch klopte ze nogmaals op de deur, ditmaal wat harder. Ze wilde het uitleggen, zeggen dat het net aan hem lag. Dat het aan haar egoïsme lag.
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 4:13 am

Tim zuchtte en stond uiteindelijk op om de deur van het slot te halen en keek haar met pijn in zijn ogen aan. "Waarom?" was alles wat hij vroeg. Hij wilde weten waarom ze niet genoeg van hem scheen te houden. Waarom ze het gevoel dat hij van haar kreeg omgedraaid had. Hij had het gevoel gehad dat alles goed zat tussen hen, enorm goed, maar nu...
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 7:32 am

Courtney kon de pijn in zijn ogen aflezen. Het liefst wilde ze alles vergeten en de pijn uit zijn ogenweg te nemen. Haar stem happerde voor ze antwoord kon geven. "Het spijt me zo..." mompelde ze. "Maar we zijn nog zo jong, het is allemaal zo snel en..." ze wist net wat ze nu verder moest zeggen. Het was niet dat ze niet genoeg van hem hield, maar ze kon het gewoon niet.
Profiel bekijken
Almasis

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 7:57 am

Tim keek haar niet begrijpend aan. "Wat doet het ertoe of we jong zijn?" vroeg hij met verstikte stem. "of dat we nog niet lang samen zijn..." voegde hij eraantoe. "Ik wéét dat ik de rest van mijn leven met jou door wil brengen, en ik dacht dat jij dat ook wilde, maar daar heb ik duidelijk iets verkeerd begrepen..." zijn stem was zacht en snijdend. Zo voelde het vanbinnen, snijdend. alsof hij in stukjes gesneden was en mensen nu met hem aan het rommelen waren om hem zo ongemakkelijk mogelijk terug in elkaar te zetten.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 8:25 am

Courtney beet op haar lip bij de worden van Tim die enorm hard aankwamen. "Dat wil ik ook." zei ze dan ook zachtjes ., bang dat haar stem zou breken. " Maar ik kan het niet." ze keek hem even kort aan terwijl ze aan haar moeder dacht en haar biologische vader die ze nooit gekend heeft. "Niet zo snel..." het was niet dat ze Tim niet vertrouwde, maar eerder zichzelf. En ze wilde hem geen pijn doen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 8:38 am

"Waarom niet Courtney? Vertrouw je me niet? Is voor jou altijd maar heel kort? Courtney, waarom?" zijn stem was wanhopig en zacht en hij keek haar als een angstig vogeltje aan. Ze kon hem zo gemakkelijk breken, hij was niet meer dan een rietstengeltje wat omgeblazen kon worden.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   

Tim's appartement
Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: