Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Tim's appartement

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 9:03 am

Courtney keek van hem weg en staarde naar de badkemer achter hem, "Natuurlijk vertrouw ik je." zei ze zacht, "Het s eerder dat k mezelf niet vertrouw." ze dacht aan de jongen met wie ze had staan zoenen toen Tim terug gekomen was, toen hij had moeten aanzien wat voor vreseliijke trut ze eigenlijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 9:45 am

"maar ik wel Courtney, en waarom kan je jezelf niet vertrouwen?" zijn ogen waren groot, vragend en een beetje bang, nog steeds. Die ene keer bij de kluisjes had hij haar allang vergeven en dat was niet haar schuld geweest, hij had haar gezegd met iemand anders verder te gaan.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 9:55 am

Courtney keek hem weer aan, "Dat weet je best, hoewel je het nog maar een klein beetje hebt meegemaakt." ze zuchtte even en dacht aan de tijd van voor ze Tim had ontmoet, "Ik wil gewoon net dat jj dat rsico loopt." ze voelde hoe er neens een snk in haar opwelde. Snel draade ze zch om (3 keer raden welke letter kapot s), "Ik denk dat k maar beter kan gaan..." zei ze na enkele seconden om zchzelf weer te kalmeren.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:02 am

whaha nouu... de i, i of ehmm de i?
~~
"In de tijd dat ik er ben is er nooit iets gebeurd waarvan je jezelf van kan beschuldigen" zei Tim terwijl hij zijn hand op haar schouder legde toen hij de snik bijna aan hoorde komen. "Kom hier" fluisterde hij. Hij kon het niet hebben als ze verdriet had, ook niet als zij hem verdriet aan gedaan had. Het doosje lag nog in de keuken op de tafel, en het maakte hem treurig dat het doosje daar nog steeds lag. Deze dag zou vrolijk moeten zijn, niet op deze manier, zo verschrikkelijk deprimerend...
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:12 am

helemaal goed xd
-
Courtney wlde niet dat hj nu medeldijden met haar zou krijgen terwjl zij degene was die hem pjn had gedaan. Ze wst ook niet of de woorden van Tim wel zo waar waren, hj had haar zien zoenen met die ene gast van bio. Daarom schudde ze kort haar hoofd, "Nee, dat verdien ik niet..." mompelde ze waarna ze zch weer omdraaide. "Het spjt me zo..." ze wilde hem niet nog meer pijn doen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:15 am

"Courtney alsjeblieft" fluisterde Tim. Hopeloos keek hij naar haar rug. "toe, doe het voor mij.." hij wilde haar even vasthouden, weten of het gevoel hetzelfde was. WEten of ze hem van zich af zou drukken.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:19 am

Courtney wist gewoon niet hoe ze het zou moeten verwoorden. Ze hield ontzettend veel van Tim, meer dan ze oot van iiemand zou houden. Maar met hem trouwen, dat kon ze gewoon niet. Ze durfde het niet aan. Langzaam draade ze zch om en probeerde een waterg glimlachje op te brengen. "k durf het gewoon niet."verontschuldgde ze zich.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:22 am

Tim glimlachte een zacht glimlachje. "Dat bedoelde ik niet, gekkie, kom eens hier, dat bedoelde ik." glimlachte hij waterig. Nee hij zou haar niet dwingen met hem te trouwen, dat zou hij nooit doen, hij zou haar nooit ergens toe dwingen. Maar hij vroeg zich af of hij eroverheen kon komen. Of hij ooit nog hetzelfde tegen haar aan zou kijken... En hij vroeg zich ook af of het misschien zijn fout was. Had hij haar niets moeten vragen? Had hij alleen moeten blijven hopen dat ze ooit ja ging zeggen?
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 10:59 am

Courtney liep op hem af, wat twee stappen inhield. En sloeg haar armen om zijn middel heen, niet om hem te zorgen maar om hem vol liefde te kunnen omrijden. Om hem te laten zien day het niet aan hem lag. Dat ze nog steeds onbeschrijfelijk veel van hem hield. ' vroeg ze toen een stuk serieuzer.Hoe erg vind je het?'
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 6:58 pm

Tim sloeg zijn armen op zijn beurt om haar heen en drukte een zacht kusje op haar hoofd. Hij wist dat hij haar al bijna vergeven had, bijna. Kort even sloot hij zijn ogen voor hij antwoord gaf, waarbij hij haar niet aan durfde te kijken. "Het meisje vanwie ik zielsveel houdt heeft zojuist gezegd dat ze niet met me wil trouwen, dus wat denk je?" vroeg hij zachtjes.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   zo jan 29, 2012 7:32 pm

whaha mijn mobel was even op hol geslagen geloof k xD
-
Courtney bet op haar lip en drukte hem nog dchter tegen zch aan. "Niet met jouw, maar gewoon met nemand ooit wilt trouwen." zei ze zacht. Misschien verzachtte de informatie de pijn wel een beetje bj Tim. Hoewel het waarschijnljk net meer dan een schrale troost zou zijn. Ze leunde weer wat naar achteren om hem aan te kunnen kijken.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   ma jan 30, 2012 4:30 am

Tim schudde zijn hoofd en knipte het licht aan aangezien het enorm donker was hier nu, hij liep van haar weg en ging op het bed zitten om haar aan te kunnen kijken. "Wat is het probleem met trouwen dan? Want ik begrijp het echt niet..." zei hij nog steeds redelijk wanhopig.

~~
hahaha ik d8 al xd
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   ma jan 30, 2012 5:26 am

Courtney beet op haar lip, ze wist gewoon niet hoe ze het uit zou moeten leggen. Ze kon het zelfs niet eens goed formuleren. courtney liep achter hem aan maar bleef in de deurpost van de slaapkamer staan. Ze zag de rozenblaadjes wel liggen. "het is gewoon... Nouja met mijn moeder en m'n echte vader." ze aarzelde even, "Niet dat jj zoals hem bent, maar het is gewoon... noujaa... ik heb er geen goede gevoelens bij..."
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   ma jan 30, 2012 5:29 am

Tim beet op zijn lip, snapte er helemaal niets van. Wat was er nou, kon ze niet gewoon zeggen wat haar dwars zat? Hij haatte dit, haatte het haar niet te begrijpen, en dat was wat hij deed, hij begreep haar gewoon totaal NIET. Bevreemd keek hij haar aan.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   ma jan 30, 2012 6:17 am

Courtney snapte dat Tim er niks van kon begrijpen. Het was iets wat n haar hoofd zat, wat ze net onder woorden kon brengen, tenminste niet begrijpelijk. "Het huwelijk brengt alleen maar ellende..." mompelde ze, niet dat dat waar was, maar voor zover zij het meegekregen had wel. Hoewel haar moeder nu gelukkig getrouwd was, durfde ze het nu niet aan op jonge leeftijd. "Zeker nu we nog alle kanten opgaan, misschien word jij wel een beroemde zanger en toer je ergens de wereld rond terwijl ik in new york verder ga met mijn dansopleidng..."aan haar toon was te horen dat het een zwak argument was, niet eens een argument maar gewoon iets om het misschien begrijpelijker te maken.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   ma jan 30, 2012 6:20 am

"Courtney ik ga nergens meer heen zonder jou." zei Tim, maar hij had wel door dat dit niets zou brengen, het had geen zin, dit hele gesprek niet, het hielp niet, hij ging zich er nou niet bepaald beter van voelen. "Hoe weet je nou dat en huwelijk alleen iets slechts kan zijn? Ik vind het iets moois, bijzonders... Iets dat je doet om anderen te laten zien dat je van elkaar houd, en het ook aan elkaar laat zien, een soort bewijsstuk..."
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   di jan 31, 2012 7:27 am

Courtney staarde naar de poten van het bed, om haar blik toch nog ergens op te kunnen richten, "Hoe vaak hoor je niet dat mensen gaan scheiden..." zei ze zacht, "Het is net dat ik van jouw zou willen scheiden, maar het is het hele ideee. Ik hoef niet te trouwen om het te bewijzen." zei ze zo mogelijk nog zachter. Haar blauwe ogen leken wat minder te twinkelen dan gewoonlijk toen ze weer omhoog keek naar Tim.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   di jan 31, 2012 7:29 am

Tim zuchtte. En stond op. "Ik weet dat wij niet gaan scheiden, maar zo wordt het hem niet..." mompelde hij. "Ik ben iemand die graag zekerheid heeft, dat weet je, door een contract heb ik dat, het is niet zo dat ik er zelf niet in geloof, maar als het op papier staat is het definitief, en dan zal niemand ons kunnen scheiden..." hij wist hoe het werkte, ongeveer.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   di jan 31, 2012 9:44 am

Courtney beet ditmaal nog harder op haar lip. "Sowieso zal niemand ons kunnen scheiden, waarom zou het definitief moeten zijn via een stuk papier..." dit was niet het soort discussie wat ze zou willen voeren. Het lag daar niet aan, het was gewoon haar natuurlijke aversie tegen het idee om te moeten trouwen. Ze had er gewoon ontzettend slechte gevoelens bij.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo feb 01, 2012 6:21 am

"Courtney, je weet heel goed dat ze dat wel kunnen, met een papiertje heb ik bewijs dat ze het niet MOGEN" mompelde Tim. "maar ik ga even een rondje om het blok maken, of twee, of drie..." mompelde hij daarna terwijl hij opstond en naar de deur liep. "Courtney, doe me een plezier en denk erover na, ja?" toen draaide hij zich om en verdween door de deuropening in de richting van de keuken, waar het doosje nog steeds onaangeroerd op de tafel stond.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   wo feb 01, 2012 8:01 am

Courtney wist dat het beter was om hem misschen maar even alleen te laten zijn, msschien was dat voor haar ook we lbeter. Bijna onmerkbaar knikte ze even terwijl ze op haar beurt op de rand van het bed neerplofte. Het bed waar ze zulke fijne herinneringen aan had. Ze slikte een keer pijnlijk een brok in haar keel weg. Ze wilde Tim niet zo veel pijn toe doen, iets wat haar weer pijn deed.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   vr feb 03, 2012 6:25 am

Hoe gaan we nu verder?
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   vr feb 03, 2012 8:26 am

weet ik niet zo goed...
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   vr feb 03, 2012 8:28 am

Courtney kan haar spullen gepakt hebben omdat ze n haar paniek heeft gedacht dat Tim haar nu nooit meer zou wllen zien?
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   vr feb 03, 2012 8:46 am

owhja das wel een goed idee Smile
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Tim's appartement   

Tim's appartement
Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: