Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Grasveldje

Ga naar beneden 
+27
Faith
Lauren
Ian
Flavio
Layla
Phoebe
Almasis
Jennifer
Jonathan
Megan
Adam
Sahirah
Jules
Arth
Catherine
Chelsea
Courtney
Sebastian
Sky
Alex
Tim
Enzio
Lively
Juliëtte
Cece
Lyd
Evy
31 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 2:16 am

Tim grinnikte, en haalde de slagroom met zijn vinger van haar neus. En stopte het in zijn mond. Daarna pakte hij nog een aardbei en deed hetzelfde, alleen nu met wat minder slagroom, zodat het straks niet overal zat. Hij hoopte maar dat ze het hem al vergeven had. "Sorry..." mompelde hij zachtjes. Hij wilde dat het allemaal weer goed was. Hij hield van haar, en wilde niet dat hij het verpest had voor de rest van de middag. "Naar welke film wil je vanavond?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 2:22 am

Courtney schudde haar hoofd, "geeft niet." ze begreep net waarom ze zo heftig gereageerd had en wilde het het liefst zo snel mogelijk weer vergeten. Met haar mond vol met aardbei gaf ze hem voorzichtig een kusje, dat eigenlijk meer een lipafdruk werd, op zijn wang. Toen ze eenmaal haar mond leeg had kon ze pas antwoorden op zijn vraag, "maakt mij net zoveel uit, zolang het maar gen horror is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 2:30 am

Hij lachte, blij dat het hem vergeven was. "Wil je naar romcom's zoals de meeste meisjes met wie ik uitgeweest ben?" wilde hij weten, het was haar dagje. Zij mocht kiezen, voor Tim was het altijd haar dagje. Zijn kleine familietje. "En zeg eens, als we groter willen gaan wonen, waar zou je willen wonen?' vroeg hij, terwijl hij haar aankeek. Geld was er wat hem betreft op dit moment genoeg. En hij had besloten het er nog een keer met Courtney over te hebben of hij zijn ouders geld aan moest breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 3:47 am

"Wat jij wilt." zei ze tegen hem. Het maakte haar echt niets uit, tenzij het een of andere horror film was, maar dat begreep Tim vast wel. "Maar ik heb geen idee." antwoordde ze op zijn volgende vraag. "Aan wat zat je te denken?" vroeg ze terwijl ze weer opzij keek naar Tim. Ze kon zich niet voorstellen dat Tim weer zin had om te verhuizen, dat was dan zijn zoveelste keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 3:55 am

"Ik zat te denken aan iets groters, iets wat niet te groot is voor ons, maar wel groot genoeg zodat we er de komende, misschien wel tien jaar, in kunnen blijven wonen" zei Tim, terwijl hij met haar haren speelde. "Wil je in het centrum blijven?" dat was wel weer extra prijzig, en nu woonden ze al aan de rand. De woning die hij nu had had hij voor een redelijk spotprijsje op de kop kunnen tikken, en daar was hij heel blij mee. Zulke woningen waren er niet zo veel in deze kant van New York.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 4:21 am

Courtney haalde haar schouders op, "Echt het maakt mij niet uit, het is jouw geld." zei ze met een glimlachje. Hoewel ze wel graag in new york zou willen blijven. Het was dicht bij de school en in de buurt van haar ouders. Iets wat de laatste tijd een zegen gebleken was. Het was een uurtje rijden, niet te dichtbij om elkaar op de lip te zitten maar ook niet te ver weg om elkaar nooit te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 4:26 am

Tim tikte op haar neus. "Maar jij bent mijn thuis" glimlachte hij. Plotseling werd zijn aandacht getrokken door een jongen die heel hard Courtneys naam riep. Verstoord keek Tim op, het was bio-jongen; chester. "Courtney, je bent..." Chesters ogen gingen naar haar buik, en toen weer naar haar gezicht, en weer naar haar buik waar ze bleven. "Je bent echt zwanger..." bracht hij toen uit. Tim wist even niet wat hij moest doen, maar kroop iets dichter naar Courtney toe, legde zijn arm nonchalant om haar heen, alsof hij dat zomaar deed, het was heel duidelijk om aan te geven dat ze van hem was, die Chester bleef maar van zijn familie af. Ging maar een leven zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 4:41 am

Courtney lachtte, "Toch s ee dak boven het hoofd wel handig." zei ze terwjl ze zch voorover wilde buigen om nog wat kaas te pakken. Maar haar handeling werd onderbroken door een jongen die haar naam riep. Verbaast draaide ze zich om naar de stem. Zacht vloekte z ebinnenmonds toen ze zag wie het was, Chester. "goed gezien." mompelde ze sarcastisch terwijl ze wat rechter op ging zitten. Ze was blij dat Tim zjn arm om haar heen sloeg. Chester bleef voor het kleed stilstaan en keek naar het tafereeltje dat zich afspeelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 4:49 am

"Ik eh... hoe lang al?" dat wist hij. Tim verplaatste de hand die om Courtneys schouder lag naar haar buik, waardoor zijn arm om haar middel ging. Ook dit teken was heel duidelijk, ze hoorden allebei bij hem, en Chester mocht er niet aankomen. Hij keek kort naar Courtney, hoopgevend. Daarna weer naar Chester, laten we zeggen dat hij niet op z'n allervriendelijkst keek. Tim wist niet wat hij kwam doen, maar wilde daar ook liever niet achter komen, die jongen zorgde elke keer voor problemen, en hij wilde Courtney niet nog een keer bijna verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 5:04 am

Courtney ving de blik van Tim op en glimlachte, ietwat onzeker, naar hem. "3 maanden." mompelde ze. Ze kon wel begrijpen wat hij dacht. Het was niet goed gegaan die nacht, tenminste voor zover ze het konherinneren. Net als de nacht erna. Ze legde haar hand op de hand van Tim terwijl ze met alle macht naar Chester bleef kijken. Ze wilde dat hij zou ophoepelen en niet nog meer problemen zou geven dan dat er al waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 5:11 am

"Maar dat betekent dat ik.." begon chester maar Tim onderbrak hem. "ze zijn van mij, de kindjes zijn van mij." zijn stem was zeker, duidelijk, en het was meer dan duidelijk dat hij wilde dat chester wegging, nu. Maar Chester liet zich niet zo gemakkelijk wegjagen. "Ik kan ook de vader zijn, we hebben geen condoom gebruikt, als je dat mocht denken" dat laatste was direct op Tim gericht. Hij trok Courtney beschermend wat dichterbij. Hij wist hoe bang ze was dat er iets mis ging, en dan moet ze alleen zichzelf hebben om zich op te concentreren en niet nog een miljoen problemen die te maken hadden met onderanderen dit rotjochie dat met het meisje van een ander zoende, en naar bed ging. Nee Tim mocht Chester niet, en nu wilde hij ook nog zíjn familie afpakken. Als hij zo door zou gaan zou zelfs Tim zijn zelfbeheersing een keer verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 5:41 am

Courtney was blij dat Tim het voor haar opnam. "Chester ga alsjeblieft weg, je hebt al genoeg verkloot." ze keek de jongen met wie ze de grootste fout van haar leven was begaan strak aan. Ze wilde niks meer met hem te maken hebben, ze wilde dat hij er vandoor zou gaan en nooit meer terug zou komen. Ondanks dat hij de vader zou kunnenz ijn had ze al haar verwachtingen op Tim gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 5:51 am

"Courtney, maar, kan je je niet voorstellen dat..." begon Chester. Maar Tim keek hem vijandig aan. "Laat dat een zorg voor later zijn, ja? Zie je niet dat het nu niet het allerslimste moment is, ze kan er nu toch niets aan doen, en ik ook niet, en jij al helemaal niet" zei hij met een stem die door glas zou kunnen snijden. "Nu moet je eens luisteren!" chester werd boos. "wat nou als het kindje wel van mij is hea?! Dan sta jij me dus niet toe ook mijn best te doen een goede vader te zijn, ik wil mee naar die echo's of ik schakel een rechter in." Tim was overeindgestoven. Stond met gebalde vuisten tegenover Chester. Als niemand hem tegen zou houden zou hij uithalen. En dat was goed te zien.

~~
volgens mij is er een oplossing voor Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 6:37 am

Courtney krabbelde ook overreind, zo snel mogelijk als haar pumps het toelieten. "Tim kijk uit." direct begon ze weer te paniekeren, er stoven duizenden doemscenarios door haar hoofd heen. Hoe Chester en Tim met elkaar op de vuist gingen. "En Chester rot op, het zijn mijn kindjes ik beslis wat erover gebeurt." haar stem was flink omhoog gegaan bij die woorden, wat wel vaker gebeurde als ze zich op begon te winden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 6:44 am

Tim keek op en zijn vuisten ontspanden, hij keek naar Courtney. Ze moest zich niet zo druk hoeven maken. Rotjongen. Dat hij uberhoupt hun rust kwam verstoren; alles was toch goed zo? Hij had niets met Courtney en wat moest hij nou met twee kindjes, hij kon nog niet eens trouw zijn aan zichzelf. "Chester je weet heel goed dat je hier niet hoort" brieste Tim, terwijl hij een stap achteruit zette, waardoor hij nu weer voor Courtney stond. "Ze heeft gelijk." Tim stond beschermend, klaar om uit te halen, nog steeds. Chester keek woedend van de een naar de ander. "Ik ben nog niet klaar met jou" zei hij, met pientere ogen di eop Courtney gericht waren. "nog lang niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 7:53 am

"Eikel" spuwde ze hem toe na zijn bedreigende woorden. Courtney was zo kwaad op dej ongen dat ze niet op iets beters kon komen als het woordje eikel. Courtney had haar hand op de middel van Tim gelegd om aan te geven dat ze helemaal voor hem was. "Rot toch eind op en ga iemand anders zwanger maken, dan weet je zeker dat ze van jouw zijn." brieste ze erachteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 8:05 am

Tim legde zijn hand over die van haar en keek toe hoe Chester weg begon te lopen. "Gaat het?' vroeg hij toen hij zich naar haar omdraaide. Hij keek haar bezorgd aan. Hij legde een arm om haar heen en de andere op haar buik. "het is helemaal niet goed je zo druk te maken" hij fronste zijn voorhoofd. Hij vroeg zich af wat Chester nog van plan was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Layla

Layla


Posts : 220
Join date : 18-11-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 8:30 am

Courtney knikte. "ja het gaat" ondanks dat ze in haar hoofd allemaal scenario's opmaakte over wat Chester nu zou gaan doen. Haar blik volgde Chester die kwad wegbeende, zolang hij maar wegbleef vond ze het goed. "Het zal allemaal wel meevallen." zei Courtney hoopvol tegen Tim.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Emptyzo maa 04, 2012 8:54 am

Hij knikte, maar hun picknick was wel mooi verpest. Hij schold binnesmonds op de jongen. Hij sloeg zijn armen nu allebei om Courtney heen en overbrugde het laatste beetje afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grasveldje - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grasveldje   Grasveldje - Pagina 15 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grasveldje
Terug naar boven 
Pagina 15 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 13, 14, 15

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: Het buitenterrein-
Ga naar: