Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kickboks ring

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyzo jan 29, 2012 2:42 am

In een ruimte dichtbij de gymzaal staat de ring waarin kickboks wedstrijden worden gehouden. Daarnaast worden er ook andere vechtsporten beoefend. Op een kleine vierkante verhoging staat op elke hoek een paaltje die zijn verbonden met koorden. Die koorden geven iets mee en zijn er vooral voor bedoeld dat als iemand knock out gaat hij niet naar beneden donderd. Om de ring heen staan verschillende stoelen voor toeschouwers.

regels: niets slopen, regels die bij jouw vechtsport horen
personen: er staan rond de 30 stoelen
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyzo jan 29, 2012 4:45 am

Katya kwam aangelopen. Dit keer had ze haar afgetrapte allstars aan. Dusty had gezegd dat hij hier bezig was en dat ze het boek kon brengen. Er lang was ze niet bezig geweest met highlighten. Het was makkelijk te zien wat belangrijk was en niet, tenminste voor haar. Ze opende de deur naar de zaal met de ring, zelfs dat ging sierlijk en liep naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyzo jan 29, 2012 4:52 am

Dusty had zijn trainingskleren, wat betekende dat hij een kort zwart broekje aan had, zijn bokshandschoenen en een bitje in dat normaal praten onmogelijk maakte. Dat Katya binnen was gekomen had hij niet gezien omdat hij in een hoek van de ring stond met zijn rug naar haar toe en zijn blik was gericht op de hoek tegenover hem. Daar stond Danny en dat was op dit moment zijn tegenstander. De trainer stond in het midden en was op het moment de scheidsrechter. Hij en Danny liepen allebei naar het midden tot ze vlak voor elkaar stonden en op het teken van de scheidsrechter begon de oefenwedstrijd. Met oefenwedstrijd werd bedoeld dat de regels iets aangepast waren, ze mochten elkaar nu bijvoorbeeld nu op het gezicht slaan en schoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyzo jan 29, 2012 10:27 am

Katya keek direct naar de ring, waar ze Dusty zag staan. Ze was amezed door zijn lichaam en oo de houding die hij nu ineens had aangenomen. Haar blik werd iets geïnteresseerder en ze was ervan overtuigd dat ze haar mond zou houden tot hij klaar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyzo jan 29, 2012 10:37 am

oke, ik ga zo goed als ik kan kickboksende mensen beschrijven XD
------------
Dusty sprong opzij toen Danny naar hem uithaalde en dook meteen weer weg toen hij hem probeerde te trappen. Hij wist dat hij nu ook wat moest gaan doen anders zou hij Danny de wedstrijd laten bepalen en zelf alleen maar aan het ontwijken zijn. Maar hij mocht ook niet zijn verdediging opgeven want dan zou hij zo op de grond liggen. Terwijl hij een plan probeerde te bedenken en tegelijkertijd de stoten en schoppen van Danny ontweek kreeg hij een klap tegen zijn borstkas waardoor de lucht uit zijn longen werd geperst. Hij zette een paar stappen achteruit en hapte naar adem. Dat was het moment waarop hij Katya zag zitten en verbaasd bleef hij even staan. Het duurde ongeveer twee seconde voordat hij doorhad waarom ze hier ook alweer was en tegen die tijd moest hij snel opzij duiken omdat Danny weer naar hem uithaalde. Zo snel als hij kon sprong hij half omhoog en trapte in de maagstreek van Danny. Die probeerde te ontwijken maar aangezien hij iets sterker en wat minder snel was dan Dusty lukte dat maar half en raakte hij hem alsnog goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyma jan 30, 2012 5:35 am

Haha, je hebt het goed gedaan.
-
Katya was onder de indruk van zijn kunsten, hij kon snel ontwijken en zoals je zag toch rake klappen uitdelen. Gefascineert keek ze toe hoe het gevecht bezig was. De visgraat vlecht die over haar schouder hing bewoog mee toen ze haar hoofd ietwat schuin hield. Zo keek ze wel vaker als ze iets goed bekeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyma jan 30, 2012 5:52 am

Dusty was al weer bijna vergeten dat Katya er zat. Het was wel iets dat je moest kunnen als kickbokser, je afsluiten van de omgeving. Als je in een zaal zat vol met joelende mensen mocht je je niet laten afleiden. Nog voordat Danny zich helemaal had hersteld haalde hij uit met zijn vuist en raakte hem op zijn borstkas waardoor die achterover viel. Snel, voordat Dusty nog iets kon doen, stapte de scheids tussen hen in. "Genoeg zo," zei hij op een goedkeurende toon. Danny krabbelde overeind en grijnsde naar Dusty. Die knikte ook glimlachend even naar hem voordat hij onder de koorden door ging en zich tot Katya richtte. "Heey," zei hij glimlachend terwijl hij zijn bokshandschoenen uittrok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyma jan 30, 2012 10:30 am

'Hé, je bent er goed in. Maar dat is ook niet zo raar aangezien je op deze school zit.' Zei ze glimlachend. Haar rode baseball jasje kleurde goed bij haar lichtgetinte huid. 'Ik heb het gehighlight hoor. Express voor jou heb ik ook niet te veel gehighlight. Gewoon dat je minimaal een 6 kan halen.' Er verscheen een glimlach op haar gezicht wat er misschien ietwat speels eruit zag door de rode lippen, maar zo bedoelen deed ze het niet. Vandaag was een goede dag voor haar geweest, een kort dagje waar ze niet veel had moeten doen. Haar groene ogen die omlijst waren met lange zwarte wimpers keken in zijn ogen, oogcontact maken vond zij nooit een probleem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyma jan 30, 2012 11:03 am

Dusty glimlachte vrolijk naar haar. "Dankje," zei hij voor zowel het compliment als het boek. "Ik wil jou ook wel eens horen zingen," zei hij terwijl hij het boek aannam. Hij dacht niet dat het heel interessant was twee jongens met elkaar te zien vechten maar hij wilde haar graag een keer horen zingen en pianospelen ook al vond ze het zelf dan afgezaagd. "Zou je misschien iets willen gaan drinken, als bedankje. Ik trakteer," zei hij grijnzend. Dan zou hij wel even snel douchen en zich omkleden want anders zou hij straks stinkend in een of ander café zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptyma jan 30, 2012 10:57 pm

Katya lachtte. 'Ik zal wel een keertje voor je zingen.' Ze gleed met haar hand langs haar vlecht, daarnaar speelde ze even met het uiteinde. 'Nou, dat vind ik goed hoor. Ik houd wel van een drankje.' Haar ogen begonnen vrolijker te staan, er was misschien zelfs een kleine twinkeliong in te vinden. Op deze school had ze natuurlijk wel vrienden maar echt een goede vriend had ze nooit gevonden, ergens zag ze in Dusty wel een goede vriend. 'Je hebt trouwens echt een mooi lichaam.' Beaamde ze haar gedachten toen hij in de ring bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptywo feb 01, 2012 4:59 am

Dusty grijnsde bij die opmerking. "Ik hoop dat je het dan niet erg vindt dat ik zo toch maar een shirt aan ga trekken," zei hij met duidelijke zelfspot in zijn stem. "Maar ik denk dat je het zeker niet erg gaat vinden, als ik even snel ga douchen," zei hij serieuzer. "Ik zie je zo," zei hij waarna hij snel naar de kleedkamer liep, zich uitkleedde en daarna onder de koude douche sprong. Zoals als gezegd bleef hij er niet heel lang onder en trok al kwam al snel weer in een spijkerbroek en sweater met zijn sporttas om het kleedlokaal weer uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Katya

Katya


Posts : 44
Join date : 09-01-12

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptywo feb 01, 2012 8:49 am

Katya lachtte. zelfspot was de beste humor, vond zij. Rustig bleef ze wachten tot hij er weer aan kwam en keek hem glimlachend aan. 'Nou, waar was je van plan om heen te gaan?' Er verscheen een lichtte twinkel in haar ogen, iets wat ondeugendheid uitstraalde. Dusty liet haar weer een tiener voelen, iets wat ze lang niet had gevoelt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastian

Sebastian


Posts : 153
Join date : 17-10-11

Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Emptywo feb 01, 2012 9:36 am

Dusty verplaatste de zwarte sporttas die met een band om zijn schouder hing iets zodat hij niet bij elke stap tegen zijn benen zou stoten. "Koffiebarretje op het schoolterrein?" Vroeg hij met zijn hoofd iets schuin. Een raar tikje dat hij had, altijd als hij iets vroeg hield hij zijn hoofd wat schuin. Zelf merkte hij het alleen als hij erop ging letten maar voor andere mensen was het blijkbaar heel duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kickboks ring Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kickboks ring   Kickboks ring Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kickboks ring
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De rest van de school.-
Ga naar: