Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chelsea's huis

Ga naar beneden 
+2
Micheal
Chelsea
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydi jan 31, 2012 8:19 am

Chelsea's huis staat in de prachtige zomerse stad Malibu. Het is een huis van hout dat in zacht blauw geschilderd is. Het is behoorlijk groot en ligt op een paar km van het strand af. Heerlijk voor iemand die van dit leven houd. Het huis is omring door een redelijke grote tuin, met een typisch groen gazon voor het huis. Het huis zelf is van binnen ruim ingericht, met een openkeuken en een eetafel. Verder is er een woongedeelte met een tv en een bank. Boven zijn er de slaapkamers voor iedereen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydi jan 31, 2012 10:47 am

Zodra de taxi voor het huis stopte, gaf Ty het geld aan de chauffeur en stapte uit. Hij bekeek vanaf de stoep het huis waarvan hij had gedacht dat hij het niet meer zou zien, maar nu wist hij niet of hij wel zo blij was om het te zien, vooral om de reden dat hij hier stond. Hij hoopte maar dat Chelsea's zusje oké was, of op zijn minst niet dood zou gaan. Hij wist niet echt in welke toestand ze nu was, ondanks dat Chelsea meerdere keren gebeld was door haar moeder. Zij en Ty hadden echter niet veel gepraat tijdens de reis hierheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydi jan 31, 2012 11:05 am

Chelsea had de hele weg paniekerig op haar telefoon gekeken. Ze had met haar vader afgesproken om rivhting huis te gaan zodat hij hen mee kon nemen rivhting het ziekenhuis. Toen ze ijn de vries warme lucht stapte leek ze iets te ontspannen. Kort overzag ze de straat die ze al een half jaar niet gezien had, waarna ze zich naar Ty draaide Ze wilde vragen waarom hij niet mee terug ging mét de taxi, maar de discussie op het vliegveld schoot in haar hoofd waarbij ty voet bij stuk gehouden had. Daarom wist ze een geforceerd glimlachje richting hem te sturen voordat haar vader hen beide haastig begroette en mee naar binnen trok. ' gabriella is nu buiten levensgevaar, maar ze moet noh uitgebreid onderzocht worden. Haar rug kan mischien gebroken zijn.' Deelde hij de laatste stand van zaken mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptywo feb 01, 2012 1:15 am

Terwijl hij mee naar binnen liep, kwam er een zucht van verlichting uit zijn mond bij de woorden van Chelsea's vader. Gabriella was dus niet meer in gevaar, daar was hij maar wat blij om. Hij keek naar Chelsea en glimlachte een beetje, maar keek haar ook vragend aan om te zien hoe het met haar ging. Even vroeg hij zich af of haar ouders eigenlijk wel wisten wat er tussen hem en Chelsea was gebeurd, maar hij zette het al snel uit zijn hoofd. Het was nu even niet belangrijk en hij zou er vanzelf wel achter komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptywo feb 01, 2012 6:58 am

zo maar verder gaan dat alles goed lijkt te zijn en ze wat eten gaan halen ofzo?
-
Chelsea voelde een opgeluchte zucht vanuit haar tenen ontsnappen. Ze was niet meer in levensgevaar! schoot er door haar hoofd. Kort omhelsde ze haar vader, gewoon uit opluchting, maar ook omdat ze hem natuurlijk gemist had in al die maanden. "Waar is mam nu?" vroeg ze te terwijl ze het huis binnen liepen. Haar ouders wisten dat het uit was tussen hen, maar dat was wel het laatste waar haar vader nu aan dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydo feb 02, 2012 6:03 am

jups ^^ een tijdje later dus...
~~
Ty zat onderuitgezakt op de bank en steunde zijn hoofd met zijn hand. Hij was blij dat alles goed leek te zijn met Gabriella, maar nu voelde hij zich enigszins nutteloos hier. Hij wilde er voor Chelsea zijn, maar hier had ze haar vader en haar moeder, dus hij wist niet of hij wel zo nodig was of zelfs gewenst was. Hij wreef met twee vingers door zijn ogen en hield ze even gesloten. Wat moest hij doen of zeggen om de fouten die hij gemaakt had weer goed te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydo feb 02, 2012 8:32 am

Chelsea zat aan de keukentafel terwijl ze afwachtend naar haar vader keek die aan de telefoon was. Het werd haar duidelijk dat haar moeder geen tjd had om eten te koken, aangezen ze n het ziekenhuis bleef bij haar zusje. Het was nog niet mogelijk om haar te bezoeken. Haar vader gebaarde naar hen dat ze wat eten moesten gaan halen bij de snackbar of iets dergelijks. Nu ze wat gekalmeerd had besefte ze dat ze samen met Ty hier naartoe gekomen was, Ty notabene. Met een zucht stond ze op en pakte wat geld uit de la. Een beetje ongemakkelijk draaide ze zch om richting Ty, "Ga je mee?" vroeg ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 03, 2012 9:33 am

Ty keek op naar Chelsea toen ze de vraag stelde en knikte. Zonder verder iets te zeggen sprong hij op van de bank en liep hij naar haar toe. 'Wat gaan we eten?' Zei hij proberend zijn hoofd erbij te houden, maar dat ging moeilijk. Zou hij sorry moeten zeggen? Maar dat had hij al zo vaak gedaan en het was er niet echt beter op geworden tussen hen. Alhoewel, hij was nu wel bij haar thuis, zonders dat ze hem de huid vol schold, een kleine verbetering was het toch wel/ Hij liep alvast naar de gang om zijn jas daar aan te trekken. Hij was er tijdens de bezoekjes hier achter gekomen waarom Chelsea Malibu zo geweldig vond. Het was er vaak gewoon heerlijk weer en je kun dus bijna altijd naar het strand om wat dan ook te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 03, 2012 10:19 am

Chelsea keek naar het geld in haar hand,"Het word of patat, of chinees." zei ze terwijl ze de deur voor hem openhield. Zelf deed ze geen jas aan. Daar was het veels te warm voor buiten. Het drong tot haar door dat ze nu samen met Ty zou zijn, geen stressende vader en buren die in de buurt waren. Of haarzelf die over de toeren was.. Terwijl ze de warme buitenlucht instapte beet ze kort in haar lip waarna ze besloot dat het beter was om te ontspannen en hopen dat het goed zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyza feb 04, 2012 5:52 am

Ty knikte en stapte naar buiten. Meteen had hij al door dat een jas eigenlijk niet nodig was, in New York was hij gewoon gewend om het ding aan te trekken als hij naar buiten ging, maarja daar was het ook een stuk kouder. Hij keek even naar de lucht en zag dat de zon al aardig laag stond. Hij had helemaal niet doorgehad dat er al zoveel tijd voorbij was gegaan. Hij keek even opzij naar Chelsea en glimlachte. 'Gaat het weer een beetje met jou?' Vroeg hij hopend op een echt antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyzo feb 05, 2012 6:27 am

Chelsea wilde z'n vraag eigenljk verdraaien zodat het in haar straatje zou passen, zodat ze misschien weer boos kon worden. MAar het kon an de omgeving liggen, dat het geen New York was, maar ze had geen zin om nu boos te worden. Daarom knikte ze even, "Ja redeljk."ze hield haar hand even omhoog om te laten zien dat deze niet meer trilde zoals deze gedaan had in het vliegtuig door de angst en de stress om haar zusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyma feb 06, 2012 8:14 am

Weer glimlachte hij even, voor Ty zijn gezicht afwendde. ' Gelukkig maar.' Zei hij zacht terwijl hij doorliep. Hij besloot zijn jas maar uit te trekken voor het zweet hem zou uitbreken en hing hem zodra het ding uit was over zijn schouder. Even bleef hij stil voor zich uit kijken voor hij zich weer naar Chelsea wendde. ' Het spijt me als je het niet fijn vindt dat ik ook meegekomen ben. Ik was gewoon ongerust en het leek me fout om jou alleen te laten gaan.' Zei hij waarbij hij zijn ogen neersloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyma feb 06, 2012 8:44 am

Chelsea wist niet echt hoe ze daar op zou moeten antwoorden. Daarom duurde het even voor ze antwoorde, haar blik was naar haar voeten gegaan die steeds en stap voor de ander zette. In een ritme dat relaxed was, misschien door het zonnetje, misschien omdat ze onverwacht weer thuis was, ondanks de reden waarom ze er was. "Ikdenk dat ik het wel fijn vind." haar stem was zacht, haar blik nog steeds op haar voeten gericht die bleven lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydi feb 07, 2012 8:27 am

Ty's glimlach werd een stuk breder, maar hij paste er wel voor op dat hij geen valse hoop kreeg. Dat bleek een ongemogelijke optie. Het waren weliswaar maar babystapjes, maar het leek voor hem alsof hij echt wel dichterbij Chelsea kwam te staan. ' Ik vind het ook wel gezellig om je ouders en ook je zusje hopelijk weer eens te zien.' Zei hij voorzichtig en twijfelde even voor hij vervolgde met:' Misschien moet ik vaker langskomen.' Hij zei het met een grijns en zijn blik op haar gericht, al wist hij niet zeker of het wel de beste methode was om er maar gewoon een grapje van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptydi feb 07, 2012 9:43 am

Chelsea keek weer op van haar voeten terwijl ze rustig verder liep, af en toe een blik opzij werpend naar Ty. Langzaam liep ze over de stoep terwijl ze in de buurt van de snackbar kwamen, hoewel ze op een of andere manier de langere weg gekozen had. "Tja mischien..." haar stem was duidelijk voorzichtig, ze wist nou niet precies wat ze hier van zou moeten denken. Zeker niet nu het diner van een halve dag geleden niet met ene Drew geweest was, maar met Ty zelf. ets wat haar toch lichtelijk in verwarring leek te brengen nu ze erover nadacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptywo feb 08, 2012 6:42 am

Ty keek maar weer voor zich uit. Hij wist niet hoe hij dit, eigenlijk alles, ooit goed kon maken. Hij had Chelsea echt niet willen kwetsen, dat zou hij nooit willen, maar toch was het gebeurd. ' Maar in ieder geval, het spijt me echt heel erg. Van alles, ik heb je nooit pijn willen doen.' Zei hij na weer een tijdje stilte. Deze keer keek hij haar maar niet aan, bang voor haar reactie.
~~
sorry beetje kort :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 10, 2012 7:07 am

Chelsea wist weer niet hoe ze erop zou moeten reageren, daarom hield ze maarhaar mond en bleef ze in het langzame tempo door lopen, "Waarom had je me gisteren naar dat restaurant alten komen? En je als een ander voorgedaan?" vroeg ze na een paar minuten terwijl ze de deur van de snachkbar opende waar een enorme frituurlucht uit walmde. Niet echt iets waar ze zin in had nu ze het zo rook, maar dat was niet echt belangrjk op het moment. De vraag spookte langer door haar hoofd dan dat ze had verwacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 10, 2012 10:20 am

Ty' gezicht vertrok even toen ze de vraag stelde. Hij zou het liefst geen antwoord willen geven op de vraag, want nadat hij erover nagedacht had, had hij zich bedacht dat het een heel stom idee was geweest. Hij stelde het antwoord dan ook even uit door naar binnen te lopen en in de rij te gaan staan. Chelsea had waarschijnlijk het recht om het te weten. Dat probeerde zijn geweten in ieder geval aan hem te vertellen, dacht hij. ' Ik... ik was denk ik benieuwd of je me alleen haatte of echt niet meer om me gaf... en om je te laten zien dat ik niet anders ben dan eerst.' Zei hij aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 10, 2012 10:32 am

Chelsea begreep zijn woorden niet helemaal, "Hoe bedoel je dat?" ze keek even opzij "Maar je hebt gelijk zoies stoms kon alleen jij verzinnen, je voordoen als een ander." oké dat waren misschien niet de beste worden die ze kon spreken, maar ze waren al uit haar mond voor ze er erg in had. Met haar hand ging ze even snel door haar haren heen om het naar achter te duwen. Haar haren zagen er niet uit op het moment, sowieso zag ze er nogal vervromvraid uit omdat ze al meer dan 16 uur non-stop wakker was, iets wat niet zo'n ramp was geweest als ze geen doodsangsten had uitgestaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 10, 2012 11:02 am

Ty vond dat ze het niet aardig opvatte, al begreep ze dan misschien niet helemaal wat hij bedoelde. Hij grinnikte daarom ook. Hij had het toch zelf ook een stom idee gevonden, dus dan moest hij niet beledigd zijn door Chelsea's woorden. ' Je hebt gelijk en ik bedoelde dat ik wilde weten of dat je me niet meer mocht door wat ik gedaan heb of dat je me gewoon helemaal niet meer leuk vond en daarom me niet wilde zien.' Er verschenen blosjes op zijn wangen en hij hield zijn blik op de grond gericht . Als ze aan het einde van de date ook maar gedacht zou hebben dat ze wel wat in hem zag, zou het het 2e geval kunnen zijn, maar daar zou hij nu niet meer achterkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyvr feb 10, 2012 8:48 pm

Chelsea kon er de logica nog steeds niet van inzien, alsof ze tegen een wildvreemde in duister gehuld persoon zou vertellen over haar liefdesleven. Maar goed, dat was waarschijnlijk de gedachtegang van ty. Chelsea deed een stap naar voren toen ze aan de beurt waren en bestelde wat patat en een 3tal kroketten, "Wil je er nog wat bij?" vroeg ze aan Ty. Toen de man zijn hele bestelling had opgekregen ging hij aan de slag en gebaarde dat ze aan een van de vieze tafeltjes moesten gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyzo feb 12, 2012 9:41 am

ik bedoel zegmaar dat als ze het leuk met hem had hij wist dat ze hem alleen maar haatte voor wat hij had gedaan en niet zijn innerlijk haatte zegmaar, niet dat ze aan hem zou gaan vertellen dat ze ty nog mocht. als je het begrijpt :p
~~
Ty bleef rustig staan wachten terwijl ze bestelde en schudde even snel zijn hoofd. Al was het al even geleden dat hij gegeten had, hij had niet bepaald honger, misschien omdat zijn gedachten heel ergens anders mee bezig waren. Hij liep naar het tafeltje en ging op het plastic stoeltje zitten met zijn blik gericht op Chelsea. Waarom moest ze er nou zo mooi uitzien, zelfs na de hij wist niet hoeveel uur dat ze hadden gereisd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyzo feb 12, 2012 9:47 am

ja i got it Smile
-
Chelsea ging tegenover hem zitten, niet naast hem zoals ze vroeger gedaan zou hebben. Op een of andere manier verrtouwde ze zichzelf ook niet als ze wel dichtbij hem zou gaan zitten. Na alle gebeurtenissen van de dag ervoor was ze in de war en was ze bang dat haar hoofd spelletjes met haar zou gaan spelen. Zonder wat te zeggen bleef ze naar Ty kijken, hoewel het nu in staren leek te veranderen, diep in gedachten verzonken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyzo feb 12, 2012 10:17 am

Het duurde even voor Ty besefte dat Chelsea ook naar hem keek, misschien omdat zijn blik meerdere keren over haar lichaam gingen. Hij probeerde haar blik te vangen, maar daarvoor leek ze net iets te ver weg in gedachten verzonken. Met toch een lichte glimlach om zijn mond, reikte hij over de tafel naar haar hand, alleen om die zachtjes aan te raken. Waarschijnlijk zou haar hand pakken net iets te gewaagd zijn net als de woorden die hij nu ging zeggen. 'Denk je... dat er nog enige kans is voor mij?' Zei hij zacht, doelend op een kans bij haar, om weer bij haar te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Emptyzo feb 12, 2012 10:24 am

Chelsea voelde een soort kippenvel door haar lichaam heen gaan bij de zachte aanraking van Ty in combinatie van de woorden die hij uitsprak. Ze bleef even naar hun handen kijken die tegen elkaar aanlagen voor ze antwoord gaf, "Ik... Ik weet het niet." mompelde ze zacht, het was in iedergeval niet ontekkend, nee in de verste verte zelfs niet. Als je goed luisterde kon je zelfs wat hoopvols horen. Misschien wilde ze onbewust zelfs dat het goed zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chelsea's huis Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chelsea's huis   Chelsea's huis Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chelsea's huis
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Marije.
» Jake's huis
» Ouderlijk huis Ty en Fay
» Cece's ouderlijk huis.
» Het huis van Rafs ouders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: