Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.

Ga naar beneden 
+10
Adam
Jacky
Nyeri.
August
Lizz
Cece
Dana
Flavio
Jonathan
Dwight
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 3:48 am

Whaha indd
~~

Jamie vond het geweldig dat ze hem een beetje plaagde. Veel meiden waren allang blij dat hij met ze wilde zoenen en nu was er iemand die hem plaagde. Dat kwam niet vaak voor en eigenlijk vond hij het geweldig. Eindelijk een uitdaging. Iemand die hij al had maar waar hij nog wel moeite voor moest doen. Hij sloeg zijn armen om haar heen om vervolgens haar onderop te rollen en zijn vingers heel even over haar lichaam te laten glijden. Uiteindelijk kwam hij weer bij haar heupen uit en streelde daar weer zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:02 am

Inge wil zo na het eten wel binnenvallen met flaaf
~

Elena liet Jamie zijn gang gaan en rolde zelf ook mee, zodat ze onder hem kwam, iets wat ze totaal niet erg vond. Ze vebrak de kus even om helemaal te genieten van zijn strelingen over haar lichaam en heupen met haar ogen dicht. Toen ze haar ogen weer open deed, zochten die verlangend naar die van Jamie. Dat ze op zijn kamer waren en er grote kans was dat een van zijn kamergenoten zomaar binnen zou komen lopen, vergat ze nu even helemaal. Ze wilde nu alleen Jamie, aangezien ze hierna waarschijnlijk moesten 'minderen'.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:10 am

is goed. Euhmm kunnen Jacky en August meeten? Die van het kleine stukje bos is volgens mij dood. En hij ging niet de goeie kant op XD
~~

Jamie vond het heerlijk om haar zo te zien. Genietend van zijn aanrakingen en vooral op zijn bed. Zachtjes drukte hij kusjes in haar hals en soms op haar lippen. Uiteindelijk boog hij zich naar haar oor toe en fluisterde zachtjes,' Ik heb je wel gemist hoor.' Daarna gaf hij weer kusjes in haar hals en op haar lippen maar de glimlach op zijn gezicht kon niet meer weg. En wilde ook gewoon niet meer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:40 am

Ja hoor, waar wil je? en hoe bedoel je, het ging niet de goede kant op?
~
Elena giechelde zachtjes toen hij de woorden in haar oor fluisterde. ' Ik heb jou meer gemist.' Zei ze met een grijns. Ze trok met een hand zijn shirt een stukje op en kriebelde over zijn nu blote onderrug. 'Maar dat kunnen we nu wel inhalen.' Fluisterde ze uitdagend terwijl haar ogen ondeugend glinsterden. Ze schoof haar hand iets meer naar boven op zijn rug, zijn shirt meenemend en kwam een stukje omhoog van het bed om haar mond op die van hem te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 4:58 am

Nou niet ik vond mezelf niet leuk reageren XD Dat was het eerder
~~

Jamie hield echt van deze meid. Zo veel uitdagen maar niet alleen uitdagen ook gewoon zelf het initiatief nemen.' Hmm dat betwijfel ik maar het inhalen klinkt echt heerlijk dus dat doen we sowieso.' Hij trok zijn shirt uit en liet zijn handen zachtjes over haar lichaam glijden. Hij liet zijn handen over haar bovenbenen gaan en kuste haar zachtjes terug. Natuurlijk verlangde hij naar haar maar hij wilde het rustig aandoen. Op lange duur van haar kunnen genieten. Niks overhaasten omdat hij wist hoe irritant het was als je dingen overhaastte en daardoor kapot maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 5:19 am

haha oke, maar waar dan? en eigenlijk moeten Jamie erachter komen dat August drugs gebruikt, omdat jamie dat vroeger ook had.
~
Elena glimlachte onder het zoenen, iets waar ze niks aan kon doen. Zachtjes streelde haar handen zijn gespierde rug van boven naar beneden tot vlak boven de rand van zijn broek en weer terug. Ze was blij dat hij niet zo'n persoon was die alles snel en ruw deed. Ze had het wel eens gehad, maar dat eindigde met dat de jongen Elena had uitgescholden dat ze niet zo moest zeuren en een harde klap van Elena die de jongen in het gezicht raakte. Na haar lippen weer even van die van hem gehaald te hebben, moest ze maar kort aarzelen voor ze met een hese stem fluisterde:' Ik hou van jou.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 5:30 am

doe maar het scheikunde lab. En verzin zelf maar een rede waarom August daar is. Ik begin trouwens wel. En indd Jamie en August meoten eens flink gaan praten. XD
Zal ik wachten op Inge met een reactie?
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 5:50 am

ja doe maar, en zullen august en jamie meeten bij het grote raam? dan begin ik wel na het eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptyma okt 03, 2011 5:51 am

is goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 3:58 am

Flavio had heel hard een grote bak chocoijs en een filmavondje met zijn bestie nodig. Jammer genoeg was het zijn bestie waardoor hij in deze belabberde staat terrecht was gekomen. Zijn schouders hingen een beetje. Adams woorden klonken door in zijn oren. Hij vond een meisje leuk, Lauren. Hij had wel een vermoedden welke Lauren dat was. Ze moest gelukkig zijn dat hij niet echt in staat was om iemand echt te haten. Hij opendde zijn deur en stond aan de grond genageld door wat hij daar zag. "O." Dat was Jamie, die leraar die perongeluk bij hen zat, en dat meisje zou zo bij hun op school kunnen zitten. Ergens vroeg hij zich af waarom ze dit soort dingen niet in dat appartement van Jamie deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 4:23 am

Jamie schrok zich dood en schoot gelijk omhoog. Toen hij Flavio zag beet hij een beetje verward op zijn lip.' Zeg alsjeblieft niks.' Hij keek even angstig van Elena naar Flavio en weer terug. Daarna pakte hij snel zijn shirt en trok hem weer aan terwijl hij van Elena af ging. Hij hielp haar van het bed af komen en glimlachtte nog even verliefd naar haar.' We praten straks wel verder. Zie ik je in de kantine?' Zijn blik ging iedere keer weer naar Flavio.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 4:41 am

Elena had het eerst niet door dat er iemand binnenkwam, maar toen Jamie omhoog schoot, kon ze niet anders dan ook schrikken. Geschrokken keek ze naar de jongen die in de deuropening was verschenen. Shit, nu waren ze zeker de pineut. Ze voelde het bloed naar haar wangen stromen terwijl Jamie haar hielp. Nog half in shock knikte ze als antwoord en begon snel haar schoenen weer aan te doen. Met een gebogen rood hoofd vluchtte ze langs de jongen naar buiten zonder nog om te kijken.

~
zo in de kantine dus verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 5:02 am

Flavio keek Jamie aan, zijn wenkbrauwen gingen omhoog. "Dus, wie was dat en waarom moest je per se hier proberen haar gezicht op te eten, volgensmij had je je eigen appartement waar niemand kon binnenwandelen, tenzij je natuurlijk graag gesnapt wlt worden..." Hij keek Jamie aan, vragend voor een uitleg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 5:03 am

is goed effe iets goedpraten xD
~~

Jamie keek met een betrapt gezicht naar Flavio.' Het spijt me zo erg. Ik wilde echt niet dat je dit te zien kreeg. Maar alsjeblieft vertel niemand over dit. Elena weet dat ik een leraar ben. Ze vind het niet erg. Of nou ja wel erg maar ze houd van me en gek genoeg ik van haar. Please wil je alsjeblieft niks zeggen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 5:09 am

Flavio knikte. "Ik zeg niets, omdat jullie obviously van elkaar houden en ik vanmiddag heb geleerd dat liefde niet vanzelfsprekend is. Just don't be so stupid again. Ik weet niet of Mattew of Dwight zijn mond kan houden." Hij keek Jamie kalm aan. "En nu wegwezen en je vriendin geruststellen dat ik jullie levne nei ga vergallen." Hij gebaarde naar de deur voor hij naar zijn bed liep. Hij ging face-first in zijn kussen liggen. "Stomme Adam, stomme Lauren." Gromde hij tegen zijn kussen, al was hij zich geheel bewust dat die daar neits aan kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 5:15 am

Jamie knikte heel vereerd en liep toen snel de deur uit op weg naar de kantine om inderdaad Elena even gerust te gaan stellen over dat Flavio niks zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 8:09 am

NEW
---
Cece onderdrukte een giechel om de slapende figuren in de wel bezette bedden niet te storen. "You sure?" vroeg ze hem fluisterend. Ze wilde zich niet aan hem opdringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 8:25 am

Dwight knikte "Tuurlijk... Gewoon stil zijn, je hebt slaap nodig, doll." zei hij en hij legde Cece zo voorzichtig als hij kon op zijn bed, na zijn jas op de grond te hebben gegooid kroop hij naast haar in het eigenlijk veel te smalle bed. "Gelukkig ben ik graag zo dicht bij je als mogelijk, anders zou dit veel te smal zijn..." zei hij zacht, een gaap onderdrukkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 8:33 am

Cece lachtte zachtjes en kroop dicht tegen hem aan. Hij was lekker warm. Dwightcuddles+deken=hemel. Dat was misschien de mooiste natuur-, schei- of wiskundige formule die ze ooit had gehoord. Ze legde haar oor tegen zijn borst en liet zijn hartslag haar in slaap sussen. Langzaam vielen haar ogen dicht en vertraagde haar ademhaling tot ze sliep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 8:39 am

Voor Dwight duurde het ietts langer om in slaap te komen, hij moest blijven kijken naar de schattigheid van Cece nu deze sliep. Na een tijdje har haar te hebben gestreeld en haar slapende gelaat bekeken te hebben kon hij zijn ogen niet meer open houden en viel hij voor het eerst in zijn leven in een rustige slaap. Al klonk er wel een zacht gesnurk uit zijn luchtwegen, veel minder storend dan gewoonlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptydi okt 04, 2011 6:31 pm

Jamie werd wakker en gaapte diep. Het was nog veel te vroeg 's ochtends en hij had als het goed is vandaag alleen maar bijles dat hij moest geven. Kort keek hij even de kamer rond en gelijk zag hij dat er iets niet klopte maar wat wist hij niet precies. Hij schoot wat overeind en keek nog een keer de kamer rond. Zijn blik bleef hangen bij een meisje en Dwight. Er schoot een wenkbrauw omhoog en hij keek even naar het stel. Die zouden niks hebben uitgespookt toch? Nee dat kon haast niet. Zo gingen zijn gedachtes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:22 am

Dwight mocht dan wel rustiger slapen dan normaal, dat betekende niet dat hij af en toe niet kon draaien, wat dus niet goed ging aangezien hij al haast op de rand lach. Hij moest per se dat laatste stukje opschuiven en met een bonk tussen het zout terecht komen. Hij vloekte een beetje binnensmonds, hij had vast wel iemand van de anderen wakker gemaakt. Toen hij nog steeds vanaf de grond de bedden bestudeerde merkte hij dat Jamie wakker was. "Uhr... Goede morgen?" vroeg hij half bezorgd, hij bleef een leraar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:31 am

Door de harde klap die Dwight maakte, ik combinatie met het gemis van haar warmte bron werd Cece half wakker. Ze keek, steunend op haar ellebogen, slaperig naar haar vriendje. Dat woord vriendje zorgde voor een nieuwe zwerm vlinders die mengde met de groep vlinders die kwam van de realisatie dat ze dit bed hadden gedeeld, op een niet dubbelzinnige manier. Haar net uit bed kapsel viel mee, aangezien haar haar redelijk kort was. "Dwight... wat doe je?" vroeg ze zachtjes. Ze gaapte. "Ik krijg het koud zonder jou." Ze glimalchtte lief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 4:35 am

Jamie kon het niet laten en schoot in de lach.' Goeiemorgen. Alletwee. Eigenlijk zou ik dit moeten rapporteren omdat meiden eigenlijk niet op een jongens kamer mogen slapen maar zo gemeen ben ik niet. Zorg alleen dat niemand anders jullie ziet en vooral. Dat je de volgende keer zorgt dat de wij weg zijn of het niet merken door eerder op te staan.' Hij grijnsde breed en besloot weer te gaan liggen. Hij was nog veel te moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Emptywo okt 05, 2011 5:16 am

Dwight knikte zuchtend en stond op en klopte wat zout van zijn kleren. "Okee, Jamie. Ik wil wat duidelijk maken... Er was niets aan de hand, gewoon slapen, aangezien we heel vroeg op waren om op eenhoornzoektocht te gaan en..." legde hij uit terwijl hij naast Cece op het bed ging zitten en zijn hand op de hare legde, zijn duim langzaam heen en weer bewegend over haar handpalm.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.   Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 166: Matthew, Jamie, Flavio en Dwight.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De kamer van Adam en Flavio
» Thomas "Dwight" Houston
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: