Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Central Park

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 5:40 am

"Geen probleem" Flynn dacht pijlsnel na hoe hij zichzelf voor ging stellen. Hij ging echt niet zeggen dat hij Fylemon heette, voor geen goud. "gaat het weer?" vroeg hij terwijl hij het flesje water onder haar neus duwde. "lange nacht gehad?". Het meisje zag er geradbraakt uit. Hij glimlachte licht naar haar en stak zijn hand toen uit. "Flynn" no way dat hij zich met zijn nieuw opgelegde naam voor ging stellen: zijn nieuwe identiteit, jongen uit Ohio die drumt en zo goed is dat hij in New York op Franklin High mag, alleen had hij nog nooit van de school gehoord en hij was er dus ook nog nooit geweest. Hij wist dat hij redelijk veel aandacht zou trekken als nieuwe leerling midden in het jaar. Maar dat moest dit keer dan maar, de volgende keer zou het anders gaan. Hield hij zich steeds maar voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jennifer

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 5:50 am

Courtney pakte dankbar het flesje water aan. Haar keel brande van het gal en de smaak in haar mond was zacht gezegd ontzettend smerig. Snel nam ze een paar slookken van het water en spoelde ze haar mond ermee. Expres keek ze maar niet naar haar ontbijt op de grond. Dan zou ze nog een keer over haar nek gaan. Dat zou ze echt niet laten gebeuren. Haar blik ging even kort naar haar schoenen, die hadden het niet helemaal gered, er zaten enkele smerige spetters op die ze er waarschijnlijk niet meer af zou krijgen. Fijn. Ze knikte toen hij vroeg hoe het ging, "Ja, gelukkig wel." zei ze terwijl ze met haar hand door haar haren ging. "Dankje voor het vasthouden trouwens." voegde ze er aan toe. Ze wist nou niet precies hoe ze moest reageren, iets wat wonderbaarlijk was. Maarja, wie wist nou om te gaan met zo'n situatie? Als je bijna over iemand heen had staan braken. "Nee, buikgriepje denk ik." loog ze over de reden dat ze overgegeven had.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 5:55 am

Flynn knikte. "kan altijd wel, misschien moet je even gaan liggen, je ziet een beetje witjes" zei hij terwijl hij haar onderzoekend aankeek. "maar hoe heet je?" hij liep een stukje met haar mee. "En weet je toevallig hoe ik hier moet komen?" vroeg hij een beetje hulpeloos terwijl hij op het affiche van Franklin tikte. Hij had een landkaart bij. "oh wacht, kan je het misschien hierop tekenen?" zijn spullen waren al afgeleverd en hij had alleen een kleine rugzak waar zijn portemonnee inzat samen met een flesje water, wat te snoepen, een landkaart en een pen.
Profiel bekijken
Jennifer

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 6:11 am

Courtney dronk het laatste beetje water op ut de fles en keek hem wat verontschuldigend aan, "Sorry, ik bleek dorst te heben." voegde ze toe. Ook zij bestudeerde hem even. Zijzelf was vast niet zo vriendelijk geweest om iemand die je bijna stond onder te kotsen zo te helpen. "Courtney." beantwoorde ze zijn vraag. "En jij?" vroeg ze. Waarschijnlijk zou ze hem nooit meer zien, maar toch was het ditmaal met oprechte interesse. Maar toen hij een affische van Franklin High tevoorschijn toverde kwam ze erachter dat ze fout zat. Grote kans dat ze hem vaker zou zien. Iets wat de schaamte haast nog groter maakte. "Zit je op Franklin High?" vroeg ze verbaast, inplaats van de kaart aan te pakken en een circeltje om het gebouw te zetten. Nog steeds was ze behoorlijk misselijk, maar niet zo misselijk als zew eerst geweest was.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 6:44 am

"Flynn" zei hij met een glimlach. "en is niet erg hoor, ik hoop dat je je niet al te beroerd voelt" Hij keek haar onderzoekend aan. Alsof hij zocht naar iets wat zou bewijzen dat ze ziek was, of dat ze zich beter voelde als net. Hij ontdekte niets. "Hmm, ik ga zo voor het eerst naar Franklin High, dus ik weet niet of ik kan zeggen dat ik erop zit... " zei hij weifelend. " maar ik sta wel ingeschreven." Hij dacht er niet aan dat zij er misschien ook opzat. Dat zou wel heel erg toevallig zijn. "Weet je waar het is dan?" vroeg hij hoopvol. Hij wist echt niet hoe hij daar moest komen. Hij mocht de vertrouwenspersoon ook alleen bellen als het strikt noodzakelijk is en er een groot probleem ofzo is. Die mensen zouden enorm boos worden als hij zou bellen om de locatie van een school.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 6:48 am

Courtney merkte zijn onderzoekende blik op, ze deed haar best deze te ontwijken, ze wilde niet dat hij zou doorvragen. Zeker niet omdat hij dus een schoolgenootje bleek te zijn. Er wisten al teveel mensen van, hoe meer mensen het zouden te weten te komen, hoe makkelijker het gerucht verspreid zou worden. Ze knikte bij de vraag of ze wist waar de schoool was. "Is opzich wel handig als je zelf op die school zit." zei ze in een poging tot een grapje, "Dus, ja ik weet waar het is." zei ze terwijl er een glimlach op haar nu iets minder rood gestifte lippen verscheen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 6:57 am

Flynn glimlachte terug. "oh jij zit er ook?" vroeg hij hoopvol. Hij zou het enorm fijn vinden om al vast iemand te kennen op Franklin, hij was zo vaak alleen geweest in zijn vlucht. Hij had nooit mensen echt gekend en nu wist hij al de naam van iemand van zijn nieuwe school voor hij ook maar het terrein van de school betreden had. "fijn" zei hij. "kan je het even uitstippelen misschien?" het was een beetje onbeschoft om meteen te vragen of ze mee wilde lopen vond hij.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 7:03 am

Een bevestigend knikje maakte duidelijk dat Courtney inderdaad bij Flynn op school bleek te zitten. Het was toch wel het meest bizarre toeval dat precies de gast die ze bijna ondergekotst had bij haar op school zou komen. Nogmaals knikte ze, natuurlijk zou ze het even kunnen uitstippelen, "Maar als je wilt kun je ook metm ij mee gaan?" stelde ze voor, "Ik moet toch terug naar de school." glimlachte ze naar hem. Het was een opvallend vriendelijk gebaar voor haar, oké het was een leuke jongen, maar dar had ze wonderbaarlijk nog niet opgemerkt. Maar normaal gesproken zou ze niet zo vriendelijk zijn om dat voor te stellen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 7:36 am

"Graag" knikte hij dankbaar. "redt je dat nog tot aan school?" Hij geloofde dat ze ziek was, zonder meer. "of kan ik beter een taxi bellen?" Ze zag er niet beter uit als daarstraks. "Ik ben blij dat ik in elk geval één iemand ken op die school" zei hij met een opgeluchte glimlach.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 7:41 am

Courtney dacht er even over na, "Een taxi is misschien wel een beter plan." overgeven was toch niet echt een fijn gevoel, en als ze eerlijk was voelde haar benen toch wat wiebelig aan, 'Maar ik betaal wel, hoor." zei ze, ze was al lang blij da thij haar had geholpen, dan zou ze dit wel even terug kunnen doen. Ze opende haar tasje en haalde er een rol pepermuntjes uit en pakte er zelf eentje uit, daarna bood ze het rolletje aan bij Flynn. "Ja dat snap ik" beaamde ze. "Wat is eigenlijk je talent?" vroeg ze nieuwsgierig.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 7:53 am

Flynn hield een taxi aan toen ze het park uitliepen. Hij wist niet dat het rond deze tijd moeilijk was om een taxi te krijgen en keek er dus niet van op. Dit was zijn eerste keer in New York. "Ik betaal" zei hij vastbesloten. Hij nam een pepermuntje van haar aan en opende de deur voor Courtney. "Ik weet eigenlijk niet wat mijn talent is" zei Flynn "ik denk gitaar..." voegde hij er onzeker aantoe. Hij deed alles eigenlijk even graag, maar waar was hij nou echt goed in? Hij wist het niet. Het was toch niet zo dat hij er een toekomst mee zou hebben, muziek betekende bekendheid en dat was gevaarlijk.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 8:01 am

Courtney keek hem vragend aan, "Met wat ben je dan aangenomen op e school?" vroeg ze. Wist zij veel dat hij in een beschermingsprogramma zat, dat hij zelf niet eens zijn echte naam mocht gebruiken. Ondertussen had ze plaats op de achterbank van de tai genomen en gaf ze de chauffeur de instructie waar ze heen moesten. "Dan betaal ik de helft." voegde ze nog toe aan hun andere onderwerp. Wat hij waarschijnlijk niet wist waren de belachelijk hoge prijzen die de chauffeurs rekende voor een ritje van een kwartier, of iets langer nu ze waarschijnlijk in de ochtendspits terecht zouden komen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 8:29 am

"Drums, denk ik" zei Flynn onzeker. Hij wist het echt niet zeker. Hij had geen auditie hoeven doen, zijn contactpersoon had ervoor gezorgd dat hij er meteen aan de slag kon. "vooruit" zei hij met een glimlach. Toen ze bij school aankwamen betaalde Flynn zijn helft en hij liet niet merken dat hij toch wel een beetje schrok van het bedrag.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 8:46 am

Ook Courtney betaalde haar deel, voor haar was het nie zo'n probleem. Een paar fotoshoot leverde genoeg zakgeld op om met gemak rond te komen en ook nog eens goed te kunnen shoppen. Hoewel ze er op het moment niet echt toonbaar uitzag, tenminste dat vond zij. "Drums?" herhaalde Courtney voorzichzelf het talent van Flynn, "Dat klinkt gaaf." zei ze oprecht, het was altijd wel stoer te noemen. "Waar moet je je trouwens melden?" vroeg ze toen ze uitgestapt waren en op de oprit van de school stonden.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 8:50 am

"Ik denk bij de receptie" hij haalde zijn schouders op. Hij zou zijn riedeltje nog een keer moeten opnoemen. Ik ben... enz. enz. enz. Langzaam ging het hem vervelen. Telkens een nieuw riedeltje. De mensen bij wie hij terecht gekomen was waren heel aardig en zouden zijn ouders zijn voor een tijdje. Daarna zou hij spoorloos verdwijnen of 'sterven'. "maar waar is de ingang überhoubt?" vroeg hij met een grijns terwijl hij het enorme gebouw in zich opnam.
Profiel bekijken
Courtney

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   di dec 06, 2011 9:12 am

De receptie, ja dat klonk opzich wel logisch. Had ze zelf aan moeten denken, maar haar gedachtes waren ondanks dat ze het niet liet merken toch half ergens anders. Bij dat ongewenste hompje cellen in haar buik. Nog steeds had ze geen idee wat ze zou moeten doen, weghalen, ja daar was ze uit. Maar hoe was de volgende vraag. Ze had zich er nooit in verdiept, wilde ze eigenlijk ook niet doen. Het duurde dan ook even voor ze antwoord gaf op de vraag waar de ingang was. "Oh ehm." ze schudde even haar hoofd om bij de wereld te komen, "Daar" ze wees op een niet eens zo opvallende deur die als hoofdingang gebruikt werd. "Zal ik met je meelopen?" stelde ze voor. "Dan kan ik gelijk een aspirientje halen." voegde ze er aan toe.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 4:40 am

Flynn knikte "graag, maar beloof me dat je daarna gaat liggen" Hij vond het niet prettig dat ze duidelijk ziek was en toch gewoon elke keer met hem mee bleef lopen. "Weet je wat, ik weet het goedgemaakt, jij mag nu met mij meelopen en in ruil daarvoor mag ik jou dadelijk naar je kamer brengen" zei hij met een vriendelijke glimlach. Hij wilde niets van dit meisje, hoe zou dat moeten kunnen, hij had in de negen jaar dat hij verstoppertje speelde pas een vriendinnetje gehad dat hij moest laten denken dat hij dood was omdat hij plotseling naar een nieuwe plaats overgezet werd.
Profiel bekijken
Sahirah

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 5:36 am

Courtney knikte in eerste instantie braaf, hoewel ze het totaal niet van plan was. Ze was niet ziek,het was alleen een excuus geweest, een leugentje om bestwil. Maar toen hij verder ging ging haar blik even onderzoekend opzij. Normaal gesproken wilden jongens dan wel wat meer dan alleen meelopen, iets wat Courtney mey een leuke jongen, zoals Flynn, totaal geen probleem vond. Maar op dit moment had ze er even geen zin in, heel gek niet waar? Maar toen ze naar Flynn keek merkte ze ook wel dat hij er niks van verwachte, "Okay, vooruit dan maar." glimlachte ze op haar beurt. "Maar moet je dan niet eerst je eigen spullen halen?" vroeg ze terwijl ze de deur voor hem openhield en met een hoofdknik naar rechts wees.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 7:09 am

Flynn liep braaf bij de receptie naar binnen, stelde zich voor en toen de receptioniste zei dat het oké was nam hij een asprintje voor Courtney mee en liep weer naar buiten. "geregeld" zei hij met een glimlach waarnaar hij het paracetamolletje in haar handen drukte. "En nu richting jouw kamer, en dan moet ik dit nog maar een zien te vinden" zei hij terwijl hij een papiertje omhooghield met een kamernummer en een rooster.
Profiel bekijken
Sahirah

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 7:41 am

Courtney keek naar zijn kamernummer en het rooster. "Ik kan je anders ook nog wel je kamer laten zien hoor?" stelde ze voor. Ze rolde het aspirientje tussen haar vingers. Deze zou ze straks wel innemen, maar dan in de hoop dat het de misselijkheid wat zou verminderen. Courtney keek hem met haar twinkelende blauwe ogen even vragend aan. "Dan weet je tenminste waar je heen moet." glimlachte ze, hoewel ze niet verwachte dat hij zou verdwalen, er stonden vast wel genoeg bordjes.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 7:46 am

Flynn schudde zijn hoofd. "Ik ga jou nu naar je kamer brengen en niet andersom" zei hij terwijl hij zijn hand in haar rug plaatste, tussen haar schouderbladen. "Oké waar moeten we heen?" zei hij lachend terwijl hij haar voor zich uitduwde.
Profiel bekijken
Sahirah

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 7:51 am

Courtney grinnikte, "Yes sir." zei ze terwijl ze naar een trap wees. "Die kant op." ze hadden geluk dat de meeste leerlingen nu aan het ontbijt zaten of nog in hun slaapkamers, dus werden ze niet door hordes mensen omver gelopen. De kamer voelde nog steeds wat raar aan nu een van haar kamergenootjes had geprobeerd zelfmoord te plegen. Gelukkig was het goed schoongemaakt, alleen die geweldige amoniak lucht bleef nog steeds hangen. "Weet je of je kamergenootjes hebt?" vroeg ze aan Flynn terwijl ze de trap op begon te lpen.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 8:32 am

"nee, ik weet het niet" hij dacht van wel, anders zou hij weer opvallen, omdat hij geen kamergenootjes had... "zijn de jouwe aardig?" hij ging er maar meten van uit dat ze kamergenootjes had, omdat dat gewoon niet iets was waarvoor je kon kiezen.

~
btw dat van Ynary is natuurlijk strikt geheim voor het geval Courtney het aan de pers wil vertellen ^ ^ (met andere woorden, wil je courtney laten kletsen tegen de pers (a))
Profiel bekijken
Sahirah

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo dec 07, 2011 8:36 am

whaha xD Jahor, maar dan niet express want anders is ze wel heel gemeen Surprised
-
Courtney haalde haar schouders op, "Ik ga niet echt vaak met ze om." glimlachte ze verontschuldigend, "Maar voor zover ik ze ken zijn ze wel okay." niet dat ze elkaar veel spraken, meestal kwam ze zo laat op de slaapkamer dat iedereen al sliep, of werd ze pas wakker als de meeste al weer weg waren.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   vr dec 16, 2011 9:24 am

NEW
~~
Ally's schoenen tikten op de harde grond van Central Park. Ze hield van deze plek, zwaaide even naar iemand die dacht dat ze bevriend met haar was en liep toen zelfverzekerd verder. Het was redelijk koud, en Allyshia's kleren waren daarop aangepast, ookal droeg ze een kort rokje met een heel erg dunne panty. Haar rode pumps tikten op de grond en haar rode lippen trokken veel aandacht bij de meeste jongens. Het zorgde voor een kleine glimlach rond haar lippen. Ze hield van haar zijn, een soort van dan. Ze hoefde nooit ergens onzeker over te zijn.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   

Central Park
Terug naar boven 
Pagina 5 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Komodo National Park in race voor nieuw natuurwereldwonder
» Pertamina Fighting Fire at Central Java Refinery