Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Central Park

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 8:41 am

Hoezo dat dan?
~~
Dana grinnikte kort en kuste zijn hand door die van haar naar haar mond te brengen.' Hmm ik ook. Eindelijk samen zijn en gewoon de tijd hebben. Had jij echt geen repetities? Ik dacht dat je altijd op zaterdag een repetitie had.' Niet dat ze het erg vondat dat hij er voor haar was nu en dat hij even geen repititie had zodat ze eindelijk wat tijd voor elkaar konden hebben. Ze kneep even in zijn hand en drukte een kusje in zijn nek. Het meisje was weer weggaan en het bootje dreef nu in het midden van de vijver en het trok de aandacht van Dana. Ze leek er een beetje gehypnotiseerd door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 8:50 am

meet op oude FH in Central Park: "Er zat een klein kindje met een bootje te spelen "
-----------------
Raf had eigenlijk wel wat gehad maar hij had dat gewoon afgezegd, "Vandaag niet," zei hij terwijl hij over haar haren streelde en haar blik volgde. Hij glimlachte licht bij het zien van het kindje dat net wegliep. Aangezien hij twee broertjes had was hij wel gewend aan kleine kindjes. Meestal kon hij er ook wel mee om gaan en kreeg hij ze wel in slaap door te zingen. Misschien was het geen goed teken als iemand in slaap viel door zijn zang maar het was beter dan dat ze in huilen uitbarstten.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 8:55 am

Whaha wist ik helemaal niet meer
~~
Dana glimlachtte,' Mooi dus wat gaan we vandaag doen? Nog speciale plannen?' Ze keek Rafn iet aan maar liet haar ogen even dichtgaan. Ze was redelijk moe maar niks zou haar vandaag uit haar goeie humeur brengen. Ze had een gevoel over deze dag en vooral omdatze bij Rafm ocht zijn. Er was tijd voor haar om eindelijk bij Raf te zijn en Raf had tijd om bij haar te zijn. Ze pakte met haar vrije hand haar tas en haalde er een sigaret uit. Ze had de gewoonte om te roken nog steeds niet afgeleerd. Ze nam een trekje en zoals iedere keer bood ze Raf ook een sigaret aan,' Moet jij ook?'
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:02 am

Raf aarzelde even, zou het beter zijn om te wachten of niet. Hij besloot dat hij gewoon niet meer kon wachten, dan zou hij uit elkaar klappen ofzo. "Ik wil je zo iets laten zien," zei hij. Het werd toch wel moeilijker zijn zenuwen onder controle te houden. Even schudde hij zijn hoofd, hij had nooit gerookt en was ook niet van plan er ooit aan te beginnen. Al vond hij het niets snapte hij wel dat Dana er verslaafd aan was en accepteerde het ook. Zoals hij eerder al had gezegd hield hij niet alleen van haar goede kanten maar van haar helemaal.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:20 am

Dana haalde haalde haar schouders op,' Ik denk dat ik maar eens stop met het je iedere keer aanbieden. Maar oké en wat mag dat dan wel zijn?' Ze draaide zich naar hem toe en zorgde dat haar benen over de zijne heen gingen. Ze nam een trekje en blies de rook de andere kant op zodat het niet in het gezicht van Raf kwam.' Dus wel iets speciaals?' Ze trok haar wenkbrauw op en glimlachtte verliefd. In haar tas had ze ook een sjaal zien liggen en ze deed hem snel om, het was een brede theedoek sjaal en ging dus makkelijk ook om haar schouders heen.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:31 am

Raf knikte snel. "Zeker iets speciaals," zei hij grijnzend. Hij deed zijn best verschilende rampscenarios uit zijn hoofd te houden. Het zou wel goed komen vertelde hij zichzelf steeds maar opnieuw. "De plek ken je denk ik nog wel," zei hij glimlachend. "Ik heb je die toen op die middag laten zien, die met de bloesembomen," hij kon het zich nog precies voor zich zien. Hoe Dana had rondgedraaid onder een regen van bloesems. Al waren de bloesems bijna allemaal van de bomen gevallen was het nog steeds een mooie plek. 's Winters werden er altijd lichtjes in de bomen gehangen waardoor het 's avonds heel mooi was.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:36 am

Dana haar ogen werden groot en ze keek naar Raf.' Hmm daar heb ik nu al zin in. Kunnen we nu gaan? Ik wil voordat het te koud word thuis komen, dan kan ik je thuis lekker verwennen.' Ze grijnsde breed en drukte als voorproefje haar lippen op die van hem en daarna in zjn nek. Hier beet ze soms kort en zachtjes, net speels genoeg om duidelijk te maken dat het erg leuk zou worden als ze thuis kwamen. Haar vingers streelde de rug van Raf's zijn hand. Haar andere vingers gleden over zijn wang en daarna over zijn borst.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:47 am

Raf kuste haar gewillig terug en liet zijn hand via haar nek naar haar rug gaan. Hij glimlachte licht toen hij merkte dat daar geen stof zat. Snel gaf hij haar nog een kusje op haar neus voordat hij haar hand vastpakte en opstond. Half stond hij te trappelen en wilde hij het liefst zo snel mogelijk naar die plek rennen en half stond hij te trillen. Hij probeerde dat eerste gevoel zo goed mogelijk vast te houden en dat tweede te negeren, het leek bijna wel alsof hij weer last van plankenkoorts had. "Kom je," zei hij grijnzend terwijl alvast omkeek. Hij wist nog steeds de weg in New York erg goed, al was hij er wel achter gekomen dat er ook een heleboel buurten waren waar hij geen idee had van waar hij heen moest.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:53 am

Dana keek hem een beetje geschrokken aan.' Waarom tril je zo erg? En natuurlijk kom ik.' Ze glimlachtte maar ze was niet helemaal overtuigd van haar glimlach. Ze pakte alle twee zijn handen. Ze had de peuk al een tijdje geleden laten vallen en daarna nog eens goed uitgedrukt.' Wat is er?' Ze had haar tas om haar schouder gehangen en liep nu met hem naar de plek omdat zij voor een groot deel ook de weg wist. Toch hield ze op een gegeven moment op met lopen en wachtte op een antwoord van Raf. Ze vond het raar dat hij trilde en ze wilde weten wat er aan de hand was.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:00 am

Raf beet op zijn lip, hij kon haar niet vertellen waarom hij zo nerveus was en door die zelfde nervositeit kon hij nu geen goed excuus verzinnen. "Het gaat prima Dana, geloof me," dit was niet eens gelogen. Het ging prima met hem, hij voelde zich geweldig omdat hij eindelijk langer bij Dana kon zijn maar ook voelde hij zich ongelofelijk nerveus. "Ik denk dat je er zo wel achter komt," zei hij omdat hij bang was dat Dana er anders toch nog tegenin zou gaan. En hij zou het niet zeggen, dan zou hij nog eerder voor een leugentje om bestwil gaan.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:05 am

Dana keek hem nog even toch wat achterdochtig aan maar liet het gaan. Ze moest niet altijd te veel van hem willen.' Euhmm vanaf hier weet ik het niet meer dus nu moet jij me leiden.' Ze liet één hand van Raf los maar kneep even kort in de ander.' Als het niet gaat moet je het zeggen hoor dan gaan we terug naar huis en ga ik soep voor je maken ofzo.' Ze glimlachtte nu breed en vond het heerlijk dat ze hier bij Raf mocht zijn en dat ze eindelijk wat tijd voor elkaar hadden. Maar als Raf zich niet lekker voelde gingen ze gewoon naar huis. Dat maakte haar echt niets uit. Ze hoorde hoe haar sneakers knisperde onder het grint. Het was wel grappig, Dana was nooit echt de diva als het ging om kleding, zo ook deze keer niet. Ze had namelijk een toch wel erg sexy jurk aan maar vertikte het om er hakken onder te dragen omdat ze al de hele week op hakken had gelopen. Op school wilde ze niet kleiner zijn dan haar leerlingen dus droeg ze altijd hakken. Dit keer droeg ze dus vans. Gewoon omdat ze zo geen last van haar voeten zou krijgen en zo kon ze ten minste normaal over het gras en het grint lopen.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:10 am

bijna ^^ jij hierna nog een keer en dan weet je wat het is
------------
Raf was opgelucht dat ze niet doorvroeg en nam haar mee over het oude, krakende bruggetje en over verschillende weggetjes tot ze onder de bomen waar in ze lente bloesems aan hingen. Nu hingen ze vol met lampjes waardoor het leek alsof je onder een boog van licht doorliep. Nog steeds vond hij het een mooi uitzicht, ondanks dat hij het al vaker had gezien, en keer omhoog met een glimlach op zijn gezicht. "Het ziet er nu wat anders uit dan eerst, maar het is nog steeds prachtig," hij wilde dat het perfect was.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:14 am

Dana schudde haar hoofd,' Het is niet prachtig en het is nooit prachtig geweest.' Ze liet zijn hand los en maakte even een draai.' Het is perfect, net als jij.' Ze grijnsde breed en bleef een paar meter van hem vandaan stilstaan. Haar jurk had vrolijk meegedraaid en ze voelde hoe de stof weer om haar benen heen kwam. Ze keek naar omhoog en zuchtte van geluk. Daarna keek ze naar Raf en gaf hem een luchtkusje.' Die eerste keer hier was geweldig en mijn gevoel voor jou is sinds die tijd alleen maar sterker geworden. Het spijt me heel erg dat ik je door die hel had moeten laten gaan toen ik vreemd was gegaan.' Ze voelde zich na al die tijd nog steeds schudlig daarover.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:21 am

hij zingt het ook op die manier
--------------
Raf glimlachte, het kon niet beter zijn nu. Hij had haar al lang geleden vergeven, naar zijn idee was hun liefde daardoor alleen maar sterker geworden. Hij zette een paar stappen richting Dana, ademde diep in en begon te zingen. De hele tijd bleef hij haar diep in haar ogen kijken, hopend dat hij haar zo kon laten weten hoe veel hij van haar hield.

"Just smile for me and let the day begin
You are the sunshine that lights my heat within
I'm sure that you're an angel in disguise
Come take my hand and together we will rise

Yes you belong to me
I'm yours exclusively
Right now we live and breathe
Each other Insepreble it seems,
We're flowing like a stream
Running free flowing
On the wings of love

On the wings of love
Up and above the clouds
The only way to fly
Is on the wings of love
On the wings of love
Only the two of us
Together flying high
Flying high
Upon the wings of love"

Op het laatst werd zijn stem steeds zachter en bij de laatste zin liet hij zich op een knie zakken. De hele tijd liet hij Dana's blik niet los en bleef hij haar aankijken. Met handen die nog steeds licht trilde haalde hij een klein doosje uit zijn zak en opende het. Er lag een simpele zilveren ring in en als je goed keek zag je dat er in dunne, smalle letters wat in gegraveerd stond 'Lucky'. "Dana, wil je met me trouwen?"

Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:31 am

Dana was toch wel verbaasd toen hij begon te zingen. Tuurlijk hij deed het vaak, maar meestal was het een spontane actie van hem dit leek wel ingestudeerd. De plaats, zijn ogen en zijn stem. Ze wist niet wat haar overkwam. Alles leek zo perfect, Raf was perfect en dit liedje voelde zo mooi aan. Ze luisterde naar het nummer, naar de tekst, ze vond het schitterend en toen Raf op één knie ging werden haar ogen wijd en haar mond ging open. Ze sloeg alle twee haar handen voor haar mond en keek met ongelovige ogen naar Raf en daarna gleed haar blik naar de ring. Ze liet haar handen zakken en het enige wat ze nog kon doen was knikken. Er kwamen tranen in haar ogen en ze wilde het uitschreeuwen maar haar stem wilde niet meewerken.' Natuurlijk wil ik dat.' Kwam het er zachtjes in en ze trok Raf omhoog en gaf hem een kus voor liefde en sloeg haar armen om zijn nek heen. Er gleden tranen over haar wangen en ze voelde zich zo vershcrikkelijk gelukkig. Daar waren gewoon geen woorden voor. Ja één en was dat nou net het woord dat op de ring stond. Lucky.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:43 am

Raf had van die woorden gehoopt, ervan gedroomd en het in zijn gedachten honderden keren meegemaakt. Maar nu was het echt en... hij kon het bijna niet geloven. Hij had echt het gevoel alsof hij ergens met zijn hoofd in de wolken vloog, samen met Dana natuurlijk. Alles voelde zo geweldig, hij zou niets kunnen bedenken hoe het beter had kunnen gaan. Hij had het zo vaak overgedacht en alle dingen die mis hadden kunnen gaan op een rijtje gezet. Er waren erge dingen, hoe zou hij moeten reageren als ze 'nee' zei. Maar ook ongelofelijk kleine dingen waar alleen hij last van kon hebben. Maar er was niets mis gegaan, alles was perfect.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:48 am

Dana haalde haar lippen van die van hem af en maar hield zijn gezicht in haar handen.' Sinds wanneer heb je dit lopen plannen? Was dat waarom je zo trilde?' Ze glimlachtte breed en veegde met één hand haar tranen weg. Ze pakte zijn hand vast met het doosje erin en kneep er even kort in.' Wauw.' Was even het enige wat ze kon zeggen. Ze was nu werkelijk dus verloofd met Raf. Ze voelde zich echt geweldig, meer dan geweldig. Dit gevoel in haar binnenste was tien duizend keer zo erg als dat gevoel dat ze normaal kreeg als ze aan Raf dacht.' Ik kan het niet geloven.' Bracht ze uit terwijl er alweer tranen in haar ogen kwamen.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 10:54 am

waarom denk je dat ik Raf en Dana zo graag terug wilde halen? Very Happy
-------------
Raf glimlachte, "al een tijdje," hij had zichzelf eerst zover moeten kijken. Het was geweest alsof zijn plankenkoorts honderd keer zo erg was teruggekomen toen hij probeerde te besluiten of hij het wel of niet zou doen en zo ja hoe dan. Als hij niet zo goed was in acteren en zijn gevoelens verbergen dacht hij niet dat hij het voor Dana verborgen had kunnen houden, dat wist hij eigenlijk wel zeker. Hij knikte, "je zou kunnen zeggen dat ik nogal nerveus was," zei hij met een beschaamd glimlachje. Zijn blik ging naar het doosje met de ring en hij bedacht zich dat hij iets was vergeten. Niet dat het hem nu iets uitmaakte, niets maar dan ook niets zou zijn geluk nu kunnen verpesten. Voorzichtig haalde hij de ring eruit en pakte Dana's hand. Teder schoof hij hem om haar ringvinger.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:01 am

Dana voelde hoe het koude zilver om haar vinger gleed en werkelijk het voelde heerlijk aan. Het leek net alsof daar altijd al iets miste en Raf had ervoor gezorgd dat het compleet was. Raf had gezorgd dat zij zich compleet voelde en niet alleen door die ring. Gewoon zijn hele bestaan maakte haar gelukkig. Ze moest lachen en nu was zij diegene die trilde.' Hij is perfect. Dit alles is perfect. Ik ben nu echt heel bang dat als ik straks wakker word dat dit al één grote droom was net als dat ik wel vaker hierover heb gedroomd maar nog nooit was het zo mooi en overweldigend geweest als nu.' Ze drukte nog een kus op zijn lippen en legde haar hoofd op zijn borst. Ze zuchtte diep maar gelukzalig en keek even naar de ring. Kort speelde ze er even mee en daarna hefde ze weer haar hoofd op en keek verliefd naar Raf.' Je had het niet beter kunnen vragen. Echt schat je bent geweldig.'
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:07 am

Raf sloeg zijn armen om haar heen en sloot zijn ogen even. Hij had ook het gevoel dat het te goed was om waar te zijn, zelfs te mooi om een droom te zijn. Net als toen hij hoorde dat hij aangenomen was op Franklin High, maar nu was het nog sterker, veel en veel sterker. Hij glimlachte, hij was blij dat hij het goed had gedaan. Heel internet had hij afgezocht naar manier waarop andere mensen iemand ten huwelijk hadden gevraagd, maar niets had hem aangesproken. Hij zou Dana niet voor een menigte mensen vragen en hij zou ook geen vliegtuig met een spandoek laten vliegen. Hij wilde het zelf doen, allen hun twee. Dus had hij zelf iets bedacht, iets dat goed voelde en blijkbaar had hij daarin de goede keuze gemaakt.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:15 am

Dana kon niet stoppen met glimlachen en vond het heerlijk om zo met Raf te staan. Om naar HAAR ring te kunnen kijken en echt te geloven dat ze nu werkelijk met Raf haar hele leven zal zijn. Dat leek haar geweldig en ze zou het ook niet anders willen. Ze drukte een kusje in zijn nek en pakte zijn hand vast.' Hmm laten we naar huis gaan. Ik wil warmte ikbegin het koud te vinden en hoe lekker warm jij ook bent ik verlang naar een kopje warme choco.' Ze glimlachtte en keek nog een keer naar haar ring. Het voelde zo raar en toch zo vertrouwd.' Ik hou van je Raf.' Zei ze nog zachtjes en ze kreeg lichtelijke blosjes op haar wangen. Hierdoor sloeg ze haar ogen neer en beet even op haar lip. Het zag er allemaal heel schattig uit.
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:21 am

Raf knikte, hij wilde nu gewoon bij haar zijn, alleen met haar zijn waar niemand hen zou komen lastigvallen. Zijn glimlach werd mogelijk nog breder bij die woorden en het warme gevoel verspreidde zich nog verder door zijn lichaam. Zachtjes legde hij een hand tegen haar wang en keek haar aan. "Ik ook van jou Dana," zei hij fluisterend. Het was raar hoe die kleine woordjes zoveel moesten betekenen, het leek haast niet genoeg. In een opwelling legde hij een arm op Dana's rug en met zijn andere arm tilde hij haar onder knieen op. Grinnikend begon hij zo richting huis te lopen.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:25 am

Dana schoot hard in de lach en legde uiteindelijk haar hoofd op zijn borst.' Hmm daar ben ik blij om.' Ze drukte af en toe een kusje in zijn nek.' Hmm weetje ik ben erg blij met de ring. Hij is echt perfect. Simpel maar heel, heel, heel mooi. Had niet beter gekunt.' Ze liet haar vinger over de ring gaan. Daarna hield ze hem weer goed vast en de glimlach wilde zoals normaal niet van haar gezicht af gaan.' Hmm nu krijg je zeker weten thuis een verwenning. Ik heb me nog nooit zo gelukkig gevoeld.'
Profiel bekijken
Raf

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 11:33 am

Raf grijnsde, de ring goed te krijgen was nog moeilijk geweest. Niet alleen om te bedenken hoe hij eruit had moeten zien maar vooral om te weten hoe groot hij moest zijn. Uiteindelijk had hij een oude ring van Dana gepakt en die aan de ringmaker gegeven, kwamen de dingen die hij op straat had geleerd toch nog van pas. Een paar keer was hij er bijna zeker van geweest dat ze iets had gemerkt, maar ook steeds weer bleek dat niet het geval te zijn. Gelukkig maar, want hij had de verrassing niet weg willen halen.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za dec 17, 2011 9:39 pm

Maak jij of ik het his van Dana en Raf? Weet jij eigenlijk hoe het eruit ziet? Ik heb echt geen idee.
~~

Dana sloot haar ogen even en wilde dit moment kunnen vasthouden. Het geluk dat ze voelde en Raf zo dicht bij haar. De ring om haar vinger die ze zo verschrikkelijk aanwezig vond. Gewoon iedere keer wanneer ze haar ogen open deed gleed haar blik naar de ring en daarna naar Raf. Ze kon niet geloven dat hij haar echt had gevraagd. Soms kon ze niet eens geloven dat Raf werkelijk bij haar wilde zijn dan bij iemand anders. Iemand die beter voor hem was. Maar inplaats daarvan was hij bij haar. En nu had hij haar gevraagd om mee te trouwen. Het voelde zo overweldigend en zo onwerkelijk. Toch was het allemaal realiteit.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   

Central Park
Terug naar boven 
Pagina 7 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: