Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Central Park

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:01 pm

Allyshia schudde uitdagend haar hoofd en pakte zijn hand vast. Ze wilde hem. Helemaal en snel. "ik heb alle tijd" fluisterde ze, daarna ging ze even met haar tong over haar stralend witte tanden. Ze wist niet zo goed waar ze heen moesten, maar het maakte haar eigenlijk ook niet zo heel veel uit. Zolang ze bij Jake was kwam dat allemaal wel goed, kon haar de plek niet schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:05 pm

Jake glimlachte even uitdagend naar haar als dat zij daarnet naar hem had geglimlacht. Hij trok haar naar zich toe. 'Dat is helemaal mooi,' zei hij met een brede glimlach. Hij wist niet zo goed waar ze heen moesten gaan. Hij ging haar zeker niet naar zijn ouderlijk huis brengen, zijn moeder zou helemaal flippen als ze Ally zou zien.
______
Heeft Ally niet een of ander leuk appartementje in NY? Zij is immers de rijke van de twee XD...
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:07 pm

haha ze kunnen ook naar ally's ouderlijk huis gaan, daar is toch nooit iemand thuis, maar dan kunnen ze wel lekker verrast worden door de ouders Very Happy

maar als je liever appartementje wilt kan dat ook

of ik maak een duur hotel aan xd
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:08 pm

Geen duur hotel, daar gaat Jake echt nooit naar binnen...
But het ouderlijk huis bied leuke perspectieven *wbw* dus doe dat maar Smile
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:12 pm

wbw?

maar maak ik zo aan, ik moet ff computer opnieuw opstarten, dus niet weggaan xd
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 10:14 pm

wenkbrauwwiebel... (is iets wat ik soms gewoon random ergens tussen typ net zoals XD enzo... ow en die puntjes ook XD)

Oke is goed, ik moet me alleen wel gaan opmaken en alles dus ik ga vanaf nu traag reageren waarschijnlijk...
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 11:03 pm

Begin jij dan bij dat huis? of niet??
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo dec 25, 2011 11:03 pm

is goed Very Happy
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo jan 25, 2012 9:03 am

Tim liep door het park en zwaaide even naar meisjes die zich telkens naar hem omdraaiden, zich dan terugdraaiden en tegen elkaar begonnen te giebelen. Een beetje onzeker glimlachte hij erachteraan, maar hij liep gewoon door. Voelde hun ogen wel in zijn rug prikken. HIj en Courtney waren zo gelukkig, en hij wist dat hij dit voor altijd wilde. In zijn hoofd was zich een idee aan het ontvouwen. Hij wist dat hij het wilde doen. Waarom niet? Ze waren dag en nacht met elkaar samen en hij zou dat niet meer anders willen.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo jan 25, 2012 10:30 am

Courtney zat op het afgesproken bankje, in haar handen had ze twee jisje die nauwelijks smolten omdat het eigenljk te koud was voor ijs. Maar dat kon haar niet schelen. Het was gewoon lekker en van Tm kreeg ze het altijd warm van binnen. Ze zag Tim al van ver aankomen en keek met een glmlach toe hoe hij tussen alle mensen doorlep om rchting haar te komen. Er verschenen weer de bekende kriebeltjes n haar buk, ets waar ze totaal geen problemen mee had.
-
soory mijn ii is wat kapot :c
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo jan 25, 2012 8:24 pm

Tims verlegen glimlach werd breed en zeker toen hij Courtney zag zitten. Hij versnelde zijn pas en ontweek een paar mensen die door het park aan het joggen waren. Toen hij bij Courtney was drukte hij zijn lippen kort op haar wang voor hij een van de ijsjes uit haar handen pakte. "Hee" zei hij zachtjes terwijl hij haar met lieve, donkerbruine ogen aankeek, voor hij een kort likje van zijn ijsje nam. "zit je hier al lang? Ik had meer op moeten schieten, ik zal je de volgende keer niet meer zo lang laten wachten" mompelde hij. Haar nog steeds aankijkend, omdat hij zijn ogen gewoon niet van haar af kon houden.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo jan 25, 2012 10:40 pm

Courtney schudde haar hoofd, maar gaf hem eens een klein kusje voor ze antwoord gaf op z'n vraag. "Nog geen drie minuten hor, dus het makt niet uit." ze glimlachte breed naar hem. Al zou hij een uur te laat komen, dat kon haar totaal niet schelen. Ook zij wende haar ogen niet van Tim af, het was gewoon geweldig om hem na die paar uur dat ze elkaar hadden moeten missen weer te zien.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do jan 26, 2012 1:51 am

"Gelukkig" zuchtte hij terwijl hij keek terwijl zij een likje van haar ijs nam. "Ik eh.. Courtney.." mompelde hij. Hij ging verzitten en leunde iets naar haar toe, keek haar serieus aan. "Ik moet aan het werk. Het geld van het pp is wel redelijk op nu, dus ik zal zelf voor een inkomen moeten gaan zorgen, zoeken naar een baan is niet zo gemakkelijk in deze tijd, en zeker als ik alleen opgeleid ben tot zanger, officieel dan. Ik heb wel wat papieren van het pp, wat er weer voor zorgt dat ik in alle gebieden aan het werk kan, maar ik kan niet garanderen dat ik in New York kan blijven..."
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do jan 26, 2012 4:31 am

Courtney's ogen werden groot bij die woorden, "Dat meen je niet?" zei ze happend naar adem. Ze schudde haar hoofd en kon het even niiet geloven, hij kon er net nogmaals vandoor gaan. "er zijn genoeg mensen die voor je wiillen betalen als je op gaat treden, dat weet ik zeker." zei ze toen snel, ze wilde niet in problemen denken, maar in oplossingen nu, ze was net van plan hem weer kwjt te raken.
-
m'n i is kapot -.-
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do jan 26, 2012 4:36 am

Hij schudde zijn hoofd. "Zo kan ik ons toch nooit zekerheid bieden?" zei hij. "Ik moet toch minstens een normaal salaris verdienen? Het is moeilijk om nieuw op te starten, moeilijk en onstabiel. En dat is net wat ik niet meer wil Courtney, ik wil zekerheid, ik weet dat er zekerheid is tussen ons, dat ik kan blijven wonen waar we wonen voor een tijdje." veel mensen zouden hem vragen waarom hij niet gewoon het enorme vermogen van zijn ouders gebruikte, heel simpel waarom Courtney dat niet zou doen, ze wist het niet. Hij had het haar nooit verteld, waarom zou hij, het was onbelangrijk en nergens voor nodig, toch? Hij pakte haar hand vast, met de hand waarin hij niet het ijsje had, wat nu toch langzaam begon te druppen. "Ik zal proberen in New York te blijven, maar ik kan niets beloven"
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do jan 26, 2012 5:07 am

Courtney keek hem even met grote ogen aan en schudde toen haar hoofd, "Waarom zou je nu al een salaris moeten verdienen." zei ze toen. "Je hebt een beurs voor de school, en als je van deze school afkomt is het bijna zeker dat je met je talent geld kun verdienen." zei ze, ze wilde niet dat hij zich te pletter ging werken. "En desnoods begin ik weer met het modellenwerk, dat erdient goed en is redelijk makkeljk vol te houden." ze kneep even in zijn hand.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do jan 26, 2012 5:12 am

Hij schudde zijn hoofd. "Ik vind wel iets." hij glimlachte lichtjes terwijl hij zijn arm losjes om Courtney heen hing. Hij begon zijn ijsje op te eten. "En, hoe was je dag?" vroeg hij. Om het onderwerp te veranderen in iets plezierigers. Want hij dacht niet dat ze hier nog heel lang over wilde praten. Hij had al bedacht dat hij wel ergens aan de bak kon komen met de papieren van pp. hij moest ergens gaan werken, want hij had geen beurs, nooit gehad ook. Het pp had hem op die school 'gesmokkeld' en de directrice had er begrip voor omdat hij niet lang zou blijven. Maar nu was er dus niets van over.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   vr jan 27, 2012 9:02 am

Courtney keek hem evenwaarchuwend aan, ze wilde niet dat hij iets vreselijks zou doen omdat hij zo nodig een vast inkomen wilde. Iets wat ze onzin vond, ze waren jong. Konden zelfs nog naar de universiteit als ze wilde. "Ohh, die was wel goed." ze glimlachte even, maar niet zo overtuigend als eerst. Gewoon omdat haar gedachtes nog bij het vorige onderwerp waren.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   vr jan 27, 2012 9:08 am

Tim glimlachte toen hij opmerkte dat ze zich nog zorgen maakte en kneep kort in haar schouder. "hé, ik had er nooit over moeten beginnen, het komt wel goed, ik verzin wel iets." zei hij met een glimlach terwijl hij zijn lippen kort op die van haar drukte om haar weer te laten lachen. Echt te laten lachen. Hij trok haar iets dichter naar zich toe om daarna weer een hap van zijn ijs te nemen.
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za jan 28, 2012 6:53 am

Courtney glimlachte weer, "Het is gewoon dat je niet nogmaals je jeugd moet laten verpesten door te gaan werken." zei ze als afsluiting van het onderwerp en nam op haar beurt een hapje van haar ijsje. Iets waar ze kort van rilde door de kou. De volgende keer kon ze beter iets warmers halen.
Profiel bekijken
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za jan 28, 2012 9:55 am

ehm ik weet eigenlijk nix meer, zullen we nieuwe meet doen (meteen DE meet)?

en hoever ben je met je site? kan ik mijn popje al plaatsen?
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za jan 28, 2012 10:27 am

ja is goed

en nee nog niet, hij is nog niet af, duurt denk ik nog een paar dagen, maar ik ga geen datum noemen xd
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za jan 28, 2012 10:29 am

oke, en waar?
Profiel bekijken
Chelsea

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   za jan 28, 2012 10:46 am

ehm gewoon in zijn appartement?
Profiel bekijken