Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Central Park

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:14 am

Jake verstopte zijn gezicht gauw tegen de borst van Stefan. Hij was van nature nogal verlegen, dat had hij van zijn moeder. Stefan glimlachte kort naar het meisje, zijn glimlach was een beetje scheef zoals gewoonlijk. De ijscoman gaf juist op dat moment het ijsje aan Stefan waardoor het eigenlijk een beetje lastig werd om haar een hand te geven met Jake nog steeds op een arm. 'Heey.' zei Stefan daarom maar gewoon. Jake keek nu heel voorzichtig naar het meisje.
Stefan had allang gemerkt dat Jake op een of andere manier vrouwen aantrok, ergens vond hij dat wel grappig, soms vond hij het ook uitermate vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:18 am

Lauren lachte naar het kleine jongetje, en toen naar zijn vader. "Hoi" zei ze vrolijk terug, ze bestudeerde de jongen goed, want het was nog een jongen, en geen man. Ze vroeg zich af of ze echt vader en zoon waren. Ze nam een likje van haar ijs, maar had niet door dat er een beetje aan haar onderlip bleef zitten.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:20 am

Inmiddels had Jake met zijn kleine handjes het ijsje van Stefan afgepakt en sabbelde daar nu vrolijk aan. Hij zag haar wel kijken maar hij besloot niets te zeggen. Hij glimlachte toen hij zag dat er iets aan haar onderlip bleef zitten. Met zijn duim veegde hij over haar onderlip om het weg te halen, toen pas besefte hij zich dat dit misschien niet zo heel slim was om te doen. Kort beet hij op zijn lip en wist eventjes niet wat hij moest zeggen. Hij stak zijn hand maar uit en zei: 'Ik ben Stefan, en dit is Jake.'
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:23 am

Lauren glimlachte naar hem. "Oeps, dank je. Ik ben Lauren" stelde ze zichzelf voor en ze schudde zij hand. Het was een beetje te formeel voor haar, aangezien zij zeventien was, en hij niet veel ouder leek. "Ben je zijn vader?" vroeg ze hem voorzichtig, hopend dat het niet de foute vraag zou zijn geweest.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:29 am

stefan had geweten dat deze vraag zou komen. Dat was ook precies de rede waarom hij glimlachte en de vraag met een ja beantwoorde. Hij zag aan haar dat ze niet zeker wist of ze die vraag had moeten stellen. 'Ik ben het inmiddels wel gewend dat mensen die vraag stellen, dus het is niet erg.' zei hij tegen lauren. Hij had zelfs liever dat ze de vraag stelden dan dat mensen van alles zelf in gingen vullen.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 9:32 am

Lauren was blij dat ze er goed aan had gedaan de vraag te stellen. "Oké, ik dacht even, dat is weer zo'n stomme actie van me" zei ze met een glimlach. De vraag was wel cruciaal geweest, ze zou niet flirten met een jongen die een kind had, of nou ja, misschien. Maar ze wist natuurlijk niet of er ook een moeder in het beeld was, ze beet op haar lip en durfde het niet te vragen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 6:02 pm

Stefan zette Jake in de buggy die hij bij zich had en keek nogmaals naar Lauren. 'Je kan gewoon vragen stellen als je dat wilt hoor.' zei hij toen met een scheve glimlach tegen haar. Niet dat hij het zo goed aan haar zag dat ze ergens mee zat, iedereen had gewoon meer vragen dan dat ze stelde. Stefan ergerde zich daaraan. 'Heb je zin om een stukje te wandelen?' vroeg hij toen aan haar.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 6:12 pm

"Ja, natuurlijk" zei ze met een lachje. Toen ze een stukje gelopen hadden stelde ze haar vraag toch. "Hoe kun je zo jong zijn, en al een kind hebben?" vroeg ze hem een beetje onzeker. Dit was niks voor haar, meestal was ze vrolijk en zei ze wat ze dacht, alleen nu vond ze het moeilijk.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   wo okt 05, 2011 6:25 pm

stefan glimlachte een beetje. Hij dude de bug voort en dacht na over zijn antwoord. mijn vriendin werd perongeluk zwanger,' zei hij toen maar. Hij dacht eventjes kort aan daisy en aan hoe ze was geweest toen ze er eenmaal achter was gekomen dat ze zwanger was. Ze had heel stellig gezegd dat ze het niet weg zou laten halen. Stefan was hier toen heel blij mee geweest, ondanks dat het een ongeluk was was het kind echt welkom geweest.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 5:03 am

Lauren knikte, ze had wel zoiets verwacht. "Moet wel vervelend zijn. Alhoewel, tegen zo iemand kun je toch geen nee zeggen" zei ze met een glimlach en ze knikte naar Jake.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 5:15 am

Stefan keek eventjes kort naar Lauren terwijl hij nog steeds bleef lopen. 'Jake is geen last, nooit geweest.' zei Stefan toen zachtjes. Deels kwam dit doordat Stefan niet degene was die hem op moest voeden, maar ook als hij dat wel had gemoeten zou Jake nooit een last kunnen zijn.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 5:47 am

Lauren knikte. "Okay, enough of the heavy stuff" zei ze met een glimlach, en ze keek hem met haar lachende ogen aan. "Vertel is wat over jezelf?". Ze had geen zin in dat soort moeilijke gesprekken, soms moest je gewoon even lol hebben. En daar was ze toevallig heel goed in.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 5:56 am

Stefan glimlachte. Hij vond het niet erg om over Jake te praten, maar het was eigenlijk ook wel prettig dat ze ergens anders over begon. 'Wat wil je van me weten?' vroeg hij haar toen. Hij keek om zich heen en zag een bankje dat vrij was. 'Zullen we trouwens eventjes gaan zitten?' vroeg hij haar toen.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 5:58 am

Lauren knikte en ging zitten. "Nou. Zit je nog op school? zo niet, wat ode je voor werk? Waar woon je? Wat is je favoriete muziek? Wat zijn je hobby's?" vroeg ze, maar toen moest ze toch echt een adempauze houden, en keek hem glimlachend aan.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:01 am

Stefan glimlachte scheef toen ze zo begon te praten. Hij ging naast haar zitten. 'Oke ik zit nog op school, Franklin High om precies te zijn. Verder woon ik daar op de campus, maar ik heb ook een appartement in New York. Hobby's zijn eigenlijk dansen, en gitaar spelen. Favorite muziek alles waar ik op kan dansen. UItgebreid genoeg geantwoord?' vroeg hij toen met een scheve grijns.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:05 am

Lauren ging enthousiast wat rechter op zitten. "Nice! Ik zit daar ook op school" zei ze met een lachje. "En is je talent Dansen of Gitaar spelen?" vroeg ze hem. Ze vond het altijd leuk om dingen van mensen te weten, maar als ze geen antwoord wilden geven maakte het haar niet uit. Ze ging met haar hand even door haar haren, die zaten vast omdat ze net gesport had. Ze haalde het elastiekje eruit, zodat haar blonde golvende haar over haar haar rug viel.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:10 am

Stefan was bezig om Jake uit de buggy te halen, hij zette Jake tussen hen in en glimlachte toen naar Lauren. 'Ik ben daar gekomen voor het dansen.' zei hij tegen haar. 'Gitaar spelen kan ik niet zo super hoor.' zei hij tegen haar. Jake keek naar het haar van lauren dat over haar rug heen golfde en zijn grijpgraag handjes hadden zich al uitgestoken naar het haar. Als hij iets leuk vond was het wel haar.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:17 am

Lauren glimlachte, maar maakte de handjes van Jake los. Ze gaf hem een aai over zijn bol. "Doe dat maar niet, dat kan pijn doen" zei ze met een lieve stem. "Leuk, ik zing, misschien kunnen we ooit is iets samen doen?" vroeg ze hem voorzichtig.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:20 am

Stefan had een van de handjes van Jake al vast zodat hij niet nogmaals het haar van Lauren te pakken kon krijgen. 'Sorry, hij vind haar meestal behoorlijk interessant.' zei hij met een kleine verontschuldigende glimlach. 'En het lijkt me heel leuk om eens een keer iets samen te doen.' zei hij toen tegen haar .Dit meende hij oprecht, het leek hem ook echt leuk. Hij keek op zijn horloge en zag dat het uur voorbij was gevlogen. Hij keek nogmaals verontschuldigend naar Lauren. 'Ik moet helaas gaan, Jake moet weer terug naar zijn adoptieouders.' zei hij tegen haar.
Profiel bekijken
Lauren

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:22 am

Lauren knikte. 'Ja, ik moet ook weer verder" zei ze en ze gebaarde naar haar sportkleren. "Doei" zei ze met een glimlach tegen Jake. "En ik zie je vast nog wel een keer". Nu keek ze Stefan aan. "DOei" zei ze nog een keer, waarna ze haar oortjes indeed en wegrende.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   do okt 06, 2011 6:42 am

Stefan keek haar glimlachend aan. Hij zette Jake weer in de buggy en begon richting zijn auto te lopen om Jake terug naar huis te brengen. Dit was altijd het stomste gedeelte van deze dag. Dit moment dat hij afscheid moest nemen, dat hij Jake weer af moest geven in de handen van iemand anders. Aan de zorg van ieman danders. Dat was lastig, zelfs naar de jaren.
Profiel bekijken
Dana

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo okt 16, 2011 12:54 am

Jamie had een grote mat neer gelegd op het gras en naast hem stond een grote stereo. Uit die stereo schalde harde muziek en hij was rustig aan het oefenen met een paar vrienden. Hij was in zijn groep niet de beste breakdancer maar wel de beste popper en locker. Af en toe ging hij op de mat staan en liet hij iets zien maar vnadaag hield hij zich voornamelijk op de achtergrond.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo okt 16, 2011 7:40 am

Mai liep rustig door het park heen. Ze had een spijkerbroek en een shirt aan. Haar schoenen droeg ze in haar hand, ze liep ook niet op de aangegeven paden maar door het gras. Ze zocht een plek om eventjes uit te rusten. Maar echt vinden kon ze het niet, ze hoorde de harde muziek van het stel dansers. Ze wilde zellf soms ook willen dansen, maar haar soort dans was niet het soort dat werd gebruikt om plezier mee te maken.
Profiel bekijken
Nyeri.

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   zo okt 16, 2011 8:32 am

Jamie liet zijn blik even door het park gaan en zag iemand die hij herkende van school dus liep hij naar haar toe en pakte haar hand vast,' Ik weet niet of je kan dansen maar je mag meedoen en dus eis ik dat je meedoet.' Hij grijnsde breed en trok haar mee naar de mat en naar de groep mensen die eromheen stonden. De mensen die eromheen stonden dansden ook vrolijk op de muziek. Amateur dans wel te verstaaan.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   ma okt 17, 2011 5:58 am

Mai keek hem eventjes met angstige blik aan. Ze hield er niet van om zo benaderd te worden door mensen. Ze schudde haar hoofd en liep weer weg van de mat toen hij haar losliet. Hij had niets over haar te eisen, ze was niet voor dit soort dingen gekomen en wilde dan ook zo snel mogelijk weer weg van deze plek.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Central Park   

Central Park
Terug naar boven 
Pagina 2 van 10Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: