Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Restaurant 'De gulden zon'

Ga naar beneden 
+3
Jonathan
Jacky
Courtney
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyvr sep 30, 2011 5:47 am

Dit is een restauarant dat bekend staat om zijn gezellige uitstraling en het goede eten. Het ziet er mooi uit van buiten, net als binnen.Het is een restaurant dat niet te duur is zodat voor elk persoon wel wat wils is. Het zit in een klein straatje in New York, dus je moet het wel weten te vinden. Overdag kun je hier ook lunchen als je er behoefte aan hebt. Verder zijn er vele tafeltjes voor 2, 4, 6 of acht personen. Of er natuurlijk tussen in. Op de tafels staan standaard een bloem in een kunstig vaasje en een flakkerend kaarsje, ondanks de verlichting. De bediening is vlot en vriendelijk, dus lang wachten op je eten zodat je eerst half sterft van de honger is er niet bij.


regels: gedraag je...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 4:38 am

Jacky was van de motor afgestapt en ging met haar hand door haar haren toen ze de motor helm af had gedaan. Met een stralende lach keek ze naar Matthew. Wat had ze het heerlijk gevonden om haar armen om zijn middel te mogen slaan en hem stevig vast mocht houden. Oké misschien zou ze na het eten hem toch wel al haar tattoo's laten zien al was het alleen maar omdat ze graag zijn huid tegen de haar voelde. Zachtjes beet ze op haar lip. Er was een lichte blos op haar wangen gekomen door haar eigen gedachtes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 4:44 am

Ook Matthew ging even met zijn hand door zijn haar toen hij de warme helm van zijn hoofd haalde. Hij klopte even op de achterkant van de moter voor hij Jacky aankeek. "Hoe was de rit, madame?" vroeg hij vrolijk. Zijn blik vind de blosjes wel even op, maar hij dacht dat deze veroorzaakt werden door de warmte van de helm. Hij zocht er niks achter. Langs hen heen kwam ook een stelletje langs die het restaurant binnen gingen. "Zullen we maar naar binnen gaan?" stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 4:48 am

Jacky knikte en zei met een vrolijke stem.' Heerlijk. Wat heb ik het gemist, die wind door mijn haren en vooral jou mogen vasthouden. Ik zou het zo nog een keer willen doen.' Ze stak haar tong naar hem uit en liep naar de ingang.' Heb jij nog verdere plannen voor vanavond? Als onze date is afgelopen?' Ze was toch best wel nieuwsgierig op wat hij in gedachte had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 4:59 am

Matthew lachtte, ondanks dat ze haar tong uitstak. Hij had er ook niet bepaald problemen mee gehad, gelukkig moesten ze ook nog terug zien te komen. Hij schudde zijn hoofd bij de vraag van Jacky. De deur hoefde hij niet voor haar open te houden, aangezien deze al open stond, "Nee, de hele avond ligt voor ons twee open."nu keek hij haar even plagend aan. "Het is jouw avond." kort glimlachte hij om deze woorden te onderstrepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 5:04 am

Jacky tuitte haar lippen even en liep de deur door.' Dat klinkt erg leuk..' Ze likte even verleidelijk langs haar lippen en besloot dat ze Matthew wel even een kus op zijn wang mocht geven. Dus raakte haar lippen zijn wang niet veel later.' Maar je moet mij toch echt verdienen en ik vraag me af of jij dat wel kan. Of jij leuk genoeg bent en vooral spontaan en uitdagend genoeg.' Fluisterde ze zachtjes in zijn oor. Daarna ging ze weer wat van hem af lopen toen ze naar een tafel werden gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 5:16 am

whaha ik faal echt in het spelen van dit soort jongens -.-
-
Matthew grijnsde bij het voelen van haar lippen op zijn wang. Even plagend sloeg hij haar op de kont, niet vervelends bedoeld. "Die uitdaging spookt al dagen in mijn hoofd, dus ik zal mijn best doen." hij lachtte naar haar terwijl hij ditmaal wel de kans zag om de stoel van de tafel iets naar achter te schuiven zodat Jacky plaats kon nemen. Herbij raakte hij niet geheel per ongeluk haar schouder aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 5:25 am

Jacky schoot in de lach.' Hmm je doet het nu anders nog niet heel erg goed. Een beetje lichamelijk contact imponeerd mij nou niet heel erg.' Ze maakte een hand kus gebaarte naar hem toen hij tegenover haar ging zitten en gaf hem een knipoog met een scheve grijns.' Geloof me ik ben niet heel moeilijk je moet alleen door gaan krijgen waar ik van hou.' De klap op haar kont vond ze niet storend maar toch was er toen een klein giecheltje uit haar keel ontsnapt. Iets dat niet vaak gebuerde en waar ze eigenlijk ook niet echt van hield. Dan leek ze veel te meisjes achtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 6:30 am

Matthew lachtte, "Ik heb de hele avond de tijd, niet waar, dus ik zal m'n best doen." Waar Jacky van zou houden, hij hoopte lekker eten, want dat hadden ze hier wel. Maar dat was niet waar hij haar mee zou imponeren, nee dat deden de koks. Dus hij had een missie dezse avond. Sowieso had hij beloofd om nog wat voor haar te zingen. Dus wie weet. Zijn blik ging opzij naar de serveerster die hen vroeg wat ze zouden willen drinken. Het was een vrouw van rond de vijftig die hier waarcshijnlijk alleen voor de lol werkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 6:41 am

Jacky haalde haar schouders op,' Alles wat hij besteld doe je maar ook voor mij. Ik heb echt geen zin om op een menu kaart te kijken en wil gewoon wel verrast worden.' Er kwam een grijns op haar gezicht en ze keek van de serveerster naar Matthew.

Sorry heb effe geen inspi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 6:46 am

"Oké, als drinken...." zijn blik ging even op de kaart, "Doe maar een rode wijn." hij had geen idee waar ze van hield, of ze überhaupt dronk. Maar als ze het niet wilde liet hij het gewoon terug brengen. Zijn blik ging schattend naar Jacky terwijl de serveerster een notitie maakte en de etensmenu kaart voor hen neerlegde. Ook al zei Jacky dat ze zelf niet zou kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 6:52 am

Jacky kon het niet laten om breed te glimlachen toen hij het over rode wijn had. Dat was toch wel iets waar ze van hield. Eigenlijk vond ze het gewoon altijd fijn wijn bij het eten te hebben. Of het nou zoete witte wijn was of heerlijke rode wijn. Alles ging er bij haar wel in zolang het maar wijn was. Ze sloeg haar been over de ander en keek vrolijk even de ruimte rond. Haar handen lagen op tafel en ze friemelde wat aan haar ring om haar vinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:19 am

Matthew was blij om de reactie van Jacky op de rode wijn. Dat was tenminste 1 punt. "Goede keuze dus?" hij keek haar even kort aan in haar bruine ogen, voor zijn blik over het eten ging. "Vlees of vis, of vegetarisch?" informeerde hij. Hij wilde niet de flater slaan een hele vleesschotel te bestellen en er dan achter komen dat ze gruwt van het eten van vlees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:26 am

Jacky knikte vrolijk,' Inderdaad wijn is bij mij altijd goed. En ik ben niet vegetarisch en eet ook gewoon vlees en vis. Ik ben niet echt moeilijk in eten.' Toch hield ze echt heel erg van biefstuk of garnalen. Bestelde hij daar iets van dan was ze waarschijnlijk al verkocht. Maar dat liet ze dan wel niet aan hem zien. Nee ze zou wel meer hints geven over wat ze vanavond gingen doen want in haar ogen stond dat al vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:35 am

en toen kregen ze een motorongeluk en belande ze in het ziekenhuis...
-
Matthew knikte even. Zijn blik ging naar de kaart waar verschillende voorgerechten opstonden die allemaal aanlokkelijk klonken. "Wat dacht je van vis vooraf? En vlees ials hoofdgerecht?" Er stond heel toevallig een heerlijke garnalencocktail op het menu, evenals een biefstuk met heerlijke saus. Het was misschien niet zoals het hoorde. Maar wel lekker, en daar ging het om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:38 am

Jacky grijnsde.' Ik vind alles best dat had ik al gezegd. Ik laat me graag verrassen.' Ze likte langs haar lippen en besloot even wat leuks te doen om zichzelf te gaan vermaken. Omdat Matthew tegenover haar zat lukte het haar goed om haar been even langs die van hem te laten gaan en met haar eigen voet streelde ze zachtjes het been van Matthew. Ze vouwde haar handen in elkaar en keek zelf een andere kant op het raam uit. Maar er lag nog steeds een verrukte glimlach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:48 am

Matthew voelde het been van Jacky langs de zijne strijken, zijn donkere ogen zochten die van Jacky die met een lach op haar lippen naar buiten keek. Hij zij er niks van, maar liet wel merken dat hij het geen probleem vond, in tegendeel zelfs. "Dan nemen we een garnalen cocktail vooraf, en als hoofdgerecht een biefstukje?" het was niet echt een voorstel, maar een soort besluit. Hij leunde iets naar voren om een plukje haar uit het gezicht van Jacky te strelen. Het was niet echt nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:51 am

Jacky haar ogen schoten naar die van Matthew toen hij begon over garnalen en biefstuk. Oké ze was verkocht. Er kwam een nog bredere grijns op haar gezicht en ze mompelde iets goedkeurends. Toen de serveerster weg was. Boog zij zich ook naar voren en fluisterde in zijn oor,' Goeie keuzes moeten beloond worden.' Daarna drukte ze haar lippen op die van hem. Haar been streelde nog steeds die van hem en ze was eigenlijk niet van plan dat te gaan stoppen. Het voelde wel lekker aan om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 7:58 am

Matthew liet die kus niet voor wat het was. Zachtjes kuste hij haar terug. Hij legde zijn hand losjes op haar schouder. Hij wilde niks voerhaasten of ruw overkomen. Nee dat respect verdiende Jacky wel. Sowieso zou hij vrouwen nooit dwingen tot iets wat ze niet zouden willen. Het verbaasde hem wel lichtjes dat ze hem zo onverwacht zoende. Zijn andere hand legde hij langs haar been die hij zachtjes streelde.
-
Jamie en Courtney moeten eigenlijk ook nog even meeten, gewoon omdat zij hem wilt uithoren ^^ xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 8:00 am

Jacky haar maag keerde om. Dit gevoel was zo fijn voor haar. Alleen moest ze zichzelf uit de droom helpen. Hij vond haar niet op dezelfde manier leuk als zij hem. Dit was voor hem gewoon één van zijn vele avontuurtjes. Zachtjes beet ze op zijn lip en verbrak toen de kus. Er kwam een brede grijns op haar gezicht en ze boog zich weer naar achtere.' Ik denk dat ik al een beetje een idee heb wat we vanavond gaan doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 8:16 am

Bij Matthew schoten er direct verschillende ideetjes in zijn hoofd die hem wel aantrokken, maar hij besloot deze maar voor zch te houden. Zoals men wel vaker hun gedachten niet uitsprak. "Dat klinkt spannend." hij keek haar weer even kort aan. De zoen was fijn geweest, maar als ze zo sprak verwachtte hij er wel meer dan een. Voor hij verder iets kon zeggen kwam de serveerster weer aangelopen met twee glazen rode wijn die ze voor hen beide neerzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 8:22 am

Jacky grijnsde,' Zal het ook echt worden.' Ze keek op van Matthews ogen om vriendelijk naar de serveerster te lachen en een glas wijn in haar hand te nemen en er even kort van te nippen.' Hmmm....' Ze kon het even niet laten. Wat een lekkere wijn. Ze likte langs haar lippen en liet haar vingers even over haar onderste lip glijden. NAtuurlijk wist zij wel hoe ze mensen moest verleiden en hoe ze er flink op los kon flirten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 8:32 am

Matthew moest toegeven dat hij niet geheel ongevoelig was voor de flirtende bewegingen van Jacky was. Niet dat er spontaan vlinders in zijn buk ontstonden, maar toch. Zelf nipte hij ook even van de rode wijn, maar lang niet zo verleidelijk als Jacky. "Hmmm. De wijn is dus goedgekeurd." hij lachte even kort terwijl hij iets naar voren boog. Niet om haar te zoenen, maar om haar gewoon wat dichter bij te kunnen zien.
-
had je mijn vraag van net gezien? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptyma okt 03, 2011 6:00 pm

Jacky stal heel even een kusje van hem toen hij voorover boog en knikte vrolijk.' dat is hij zeker.' Ze hield uiteindelijk maar op met haar voet omdat die een beetje pijn begon te doen. Iets dat niet heel erg een goed teken kon zijn. Er kwam een verleidelijke glimlach en ze keek even naar buiten om vervolgens weer in de mooie ogen van Matthew te kijken.' Oké nog een leuk gespreks onderwerp?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Emptydi okt 04, 2011 7:33 am

Matthew genoot van het kusje van Jacky en ging even met zijn hand door haar haren. "Hmm, een gespreksonderwerp..." hij dacht even na, "Vertel eens iets over je zelf? Waar kom je vandaan?" hij keek haar oprecht geïntresseerd aan terwijl hij zijn stoel een kwart rond de tafel verzette zodat hij een soort van naast haar zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De gulden zon' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De gulden zon'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 4Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: