Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Restaurant 'De gulden zon'

Ga naar beneden 
+3
Jonathan
Jacky
Courtney
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydi okt 04, 2011 7:01 pm

Jacky zuchtte en keek naar Matthew,' WAt valt er over mezelf te vertellen? Ik kom uit engeland en als je goed luistert kan je nog steeds mijn accent horen. Ik ben naar deze school gegaan omdat ik van mijn andere school geschopt ben. Euhmm ik heb geen broertjes of zusjes en mijn ouders zouden mij het liefste ook niet hebben gehad. Maar een ongelukje kon je niet voorkomen.' ze glimlachtte en keek naar haar rode wijn.' Moet je nog iets anders weten?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 7:27 am

Matthew probeerde het accent te ontdekken, maar zoals ze zei viel het nderdaad niet echt op. Zelfs nu hij het wist kon hij het met moeite onderscheiden. "Nou ik vind je niet bepaadl een ongelukje." hij glimlachte even naar haar terwjl hij een klein slokje van de wijn nam, "Nog huisdieren?" informeerde hij na haar laatste vraag, "Maar als je niks wilt zeggen, hoeft het niet hé." hijwilde niet dat ze tegen haar zin van alles zat te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptywo okt 05, 2011 8:07 am

Jacky schoot in de lach,'Ik vind het niet erg hoor om over mezelf te praten. Maar ik kan amper voor mezelf zorgen laat staan voor een huisdier.' Ze ging met haar hand door haar haren en keek Matthew met een schuin hoofd aan.' Ik vind je eigenlijk best leuk. Misschien ben ik toch niet echt een uitdaging. Jammer...' Ze beet op haar lip en keek even langs hem heen naar buiten om vervolgens toch weer naar zijn mooie ogen te kijken en half weg te smelten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 4:48 am

Matthew lachte, nee ze was niet de enige voor wie huisdieren niet verstandig waren. Hij wist zelfs een cactus dood te laten gaan, en daar was best wat moeite voor nodig. Door haar volgende worden werd hij toch even uit het veld geslagen. Het was iets wat hij niet verwacht had. Nee hij had Jacky steeds gezien als iemand die wel eens wilde kijken hoe Matthew op haar zou reageren, niet als iemand die een soort jongen als hij echt leuk zou vinden. Hj bleef ekele seconden stil, terwijl de garnalencocktails voor hen neergezet werd, Hij wist dat hij nu iets tactisch zou moeten zeggen, maar wat? Uiteindelijk haalde hij zijn schouders op, "Je hoeft toch ook geen uitdaging te zijn, zolang de avond maar slaagt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 5:22 am

JAcky rolde met haar ogen en wist maar al te goed dat ze een beetje de sfeer had verkloot(sorry). Maar het maakte haar niet al te veel uit. Met maar één teug dronk ze de rest van haar wijn op en legde toen even kort haar hand op Matthew zijn bovenbeen.' Maar verwacht niet dat ik voorspelbaar word. Dat kan ik gewoon niet zijn.' Ze glimlachtte breed en streelde zachtjes zijn bovenbeen. Terwijl ze even verlekkerd naar de garnalencocktails keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 7:05 am

Matthew lachte om de sfeer weer wat luchtiger te krijgen, "Dat zou ik ook niet willen hor." hij legde kort zijn hand op de zijne. Nee hij kon Jacky niet eens als voorspelbaar voorstellen. Hij zag haar blik in de richting van de cokctail gaan. Hij pakte zijn vorkje op, "Nou ik zal zeggen, eetsmakelijk." met een vrolijke glimlach richting Jacky keek hij naar het gevulde glas voor hen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 7:08 am

Jacky pakte ook snel een vorkje. Al snel proefde ze de heerlijke smaak van garnalen in haar mond en glimlachtte vrolijk terwijl ze echt genoot. Haar vingers gleden soms iets verder dan zijn bovenbeen maar ook al snel weer terug. Het was voor haar een soort spelletje om hem uit te dagen. Kijken wanneer hij rood werd van schaamte of van weet ik veel. Gewoon rood werd. Of dat hij met haar mee ging doen. Ze wilde gewoon zijn reactie pijlen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 7:51 am

Matthew hield het nog best een tijdje uit, vond de strelingen wel aanvoelen van Jacky. Ondertussen nam ook hij een hap van de cocktail, hij was niet gek van garnalen in een sausje, maar dit was gewoon overheerlijk. "En smaakt het je"? hij pakte haar hand die op zijn been lag en streelde eventjes zachtjes over haar slanke vingers heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 8:02 am

ik spoel even door tot na het eten want ik geloof niet dat ik nog veel inspiratie heb over eten xD
~~

Jacky merkte toch echt wel dat ze wat wijn op had. Ze had haar wijn iets van drie keer bij laten vullen dus ze voeld het wel gewoon. Ze was klaar met eten en Matthew ook. Ze hadden alle twee besloten nu maar weer naar school te gaan. MAar ze waren er nog niet helemaal uit over elke kamer.' Ik zeg je als je bij mij op de kamer komt dan flipt er een meisje heel erg. Ik zit met heel raar meisje op de kamer.' Ze grijnsde en keek hem vrolijk in de ogen kort gaf ze hem weer een kusje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 8:09 am

whaha ik ben sowieso behoorlijk inspiratieloos xD
-
Matthew had ook wat op, terwijl hij Jacky en zichzelf nog veilig naar huis zou moeten loodsen. Achja hij was zelfverzekerd genoeg over zichzelf, "Hmm, op die van mij zitten twee hele rare jongens, de ene gelooft in elfjes of iets dergelijks, de andere spreekt italiaans oh en nummer drie is een leraar...." hij lachtte even met een boer met kiespijn naar haar terwijl hij de helmen in zijn hand had. "De keuze is volledig aan jouw." hij kuste haar vrolijk terug. Hij had deze avond al veel meer gekregen dan dat hij verwacht had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo okt 06, 2011 8:13 am

JAcky keek verbaasd op,' Een leraar? Maar leraren hebben toch gewoon een appartement in New York ergens? Wtf. Oké misschien is mijn kamer toch niet al te erg. Maar ik betwijfel of zij nu al slapen. Waarom moeten we dan ook echt bij mensen op de kamer slapen. Dat is toch ook gewoon geen slimme keuze.' Ze beet op haar lip en pakte toen de helm van hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptydo dec 29, 2011 10:14 pm

New
=
Chelsea keek met een grote glimlach naar Ty die naast haar liep. Ze liepen hand in hand richting een restaurantje waar ze een keer eerder geweest waren, het bleef een leuk restaurantje. Op school had ze zich omgekleed waardoor ze nu een strakke donkere spijkerbroek droog en een leuk zwart hempdje met enkele paielletjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 12:41 am

Ty glimlachte verliefd terug naar Chelsea en gaf haar voor de zoveelste keer een zacht kusje op haar mond voor ze het restaurant inliepen. Hij had zijn shirt nog maar even omgewisseld voor een wit overhemd wat alleen maar nog witter afstak tegen zijn getinte huid. ' Goedenavond, kan ik u helpen?' Vroeg een van de serveersters. ' Ja een tafel voor twee graag.' Antwoordde Ty waarbij hij gedwongen was om Chelsea met zijn blik los te laten en hij charmant glimlachte naar de serveerster. Die knikte en leidde hen naar één van de overgebleven tafeltjes, waar ze gingen zitten. Het was aardig druk in het restaurant, al was het nog best vroeg. Misschien hadden ze beter iets later kunnen komen, want er liepen heel wat kinderen rond die riepen, schreeuwden of gilden. Ty vond het niet heel erg, al was de sfeer daardoor een stuk minder romantisch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 3:26 am

Chelsea glimlachte naar Ty terwijl ze naar hun tafel begeleid werden. Het grappige was dat veel mensen niet verwachten dat ze al een flinke tijd bij elkaar waren. Laatst hadden ze zelfs de vraag gehad of het hun eerste echte date was geweest. Chelsea nam plaats tegenover Ty, "Dit lijkt me een stuk beter dan de eetzaal, niet waar?" zei ze terwijl ze haar jasje over de rugleuning van haar stoel hing. Zelf had ze de hele avond vrij, geen afspraken met vriendinnen dus wat haar betreft kon ze de hele avond samen zijn met Ty, iets waar ze zich op verheugde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 10:55 am

Ty rolde met zijn ogen en zei grijnzend:' Alles is beter dan de eetzaal, vooral als het gaat om het eten.' Hij vond het fijn dat hij met Chelsea kon praten alsof ze gewoon vrienden waren, al waren ze natuurlijk veel meer. Er waren in ieder geval bij hen niet veel ongemakkelijke stiltes ofzo. 'Wilt u al iets te drinken?' Vroeg dezelfde serveerster die een blaadje erbij pakte om het op te schrijven. 'Geef mij maar een biertje.' Zei hij al snel waarna de serveerster zich vragend naar Chelsea draaide. Ondertussen liet Ty zijn blik weer even door het restaurant glijden om gewoon wat mensen te bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyvr dec 30, 2011 11:01 am

Chelsea dacht evn kort na, "Doe mij maar een witte wijn." ze hield niet zo van bier dus was de keuze makkelijk gemaakt. De serveerste toetste het in op haar machientje en liep toen door naar de volgende tafel. Ook Chelsea liet haar blik even door de ruimte glijden, het was druk, ondanks de vroegte van de avond. Als ze later waren gegaan aws er grootte kans dat ze vol waren geweest. Haar grijsblauwe ogen draaide zich weer naar Ty, op haar lippen lag een kleine glimlach, die duidelijk verliefdheid uitstraalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 1:14 am

Ty wendde zich weer naar Chelsea en zodra hij de glimlach zag, boog hij zich over de tafel om een kus op haar lippen te geven. 'Je moet niet steeds zo kijken, dat is te verleidelijk.' Zei hij grinnikend nadat hij weer terug in zijn stoel zat. De menukaarten werden gebracht en hij sloeg hem open al concentreerde hij zich er niet echt op. 'Heb jij al plannen voor oud en nieuw?' Vroeg hij nieuwsgierig terwijl hij met ongeveer dezelfde glimlach van haar net naar haar keek.
~~
btw: is het goed als ik doe, wanneer hij vreemdgaat met Jacky, dat chelsea en hij net ruzie hebben gehad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 1:54 am

Chelsea kuste hem zachtjes terug. "Hmm, dan zal ik vaker zo kijken." beloofde ze hem terwijl ze de kaart van de serveerster aanpakte. Het was meer voor de vorm want ze wist toch al wat ze wilde. Ze legde de kaart voor zich neer en schudde haar hoofd. "Niet bepaald, hoewel ik wel graag met jouw samen wil zijn." Het klonk niet eens overdreven klef, het was gewoon de waarheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 2:03 am

Ty knikte en keek even op de kaart zonder echt op te letten wat er stond. ' Ik weet het nog niet echt, ik denk dat me ouders het wel leuk vinden als ik het bij hen kom vieren, maar het lijkt me ook wel gezellig om het gewoon met vrienden een feestje te doen ofzo.' Zei hij aarzelend. Ze zouden makkelijk in zijn appartement een feestje kunnen bouwen, maar dan moest hij er wel even voor zorgen dat Fay ergens anders heen kon of misschien gewoon naar zijn ouders. Hij wilde haar liever niet op een feestje met allemaal dronken mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyza dec 31, 2011 2:18 am

Chelsea knikte, "Klinkt inderdad wel leuk." zei ze. Zelf hadden haar ouders wel een vliegticket aangeboden voor de kerstvakantie, maar deze had ze afgeslagen omdat ze liever nog bij Ty wilde blijven. "Waar zou je zo'n feest dan willen geven?" vroeg ze. Dat was nog het meest belangrijke, de rest was zo te regelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 1:39 am

Ty leunde achterover in zijn stoel terwijl hij Chelsea aankeek. 'Dat is niet zo moeilijk, gewoon in mijn appartement denk ik, daar zijn toch al meerdere feestjes geweest. Maar we kunnen ook in een disco of een zaaltje ofzo , al wordt dat al wel weer lastiger met afhuren enzo.' Zei hij nadenkend. Hij zei 'we' omdat hij natuurlijk wilde dat Chelsea erbij was. Die wilde hij echt niet missen dan. Hij boog zich weer over de kaart en zei uiteindelijk:' Ik neem maar een paste ofzo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 2:00 am

Chelsea knikte, "Zeker zo laat nog." zei ze. Zelf zou ze zo'n zaaltje, laat staan een discotheek nooit kunnen betalen, maar Ty had nou eenmaal wat meer te besteden dan haar. "Dan zou ik het gewoon in je appartement doen, het enige nadeel is dat je waarschijnlijk 4 dagen later nogs teeds bezig bent met flessen drank op te ruimen." ze glimlachte even naar hem terwijl ze nog even op de kaart blikte. "Ik denk dat ik met je mee doe." Op het moment dat ze het zei kwam de serveerster met hun glazen drinken en vroeg ze wat ze zouden willen bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 10:13 am

Ty knikte en besloot dat ze gelijk had. ' Ach dat opruimen moet ik er maar gewoon bijnemen, misschien krijg ik een schoonmaakster zo ver om het te doen'. Hij keek op toen de serveerster er weer aankwam en zei:' een pasta .... (geen zin om een naam te verzinnen)' Daarna draaide hij zich alweer naar Chelsea en zei:' Ik denk dat mensen uitnodigen niet heel moeilijk wordt, als we het aan een paar mensen vertellen, hebben we binnen de kortste keren de halve school in mijn appartement.' Hij grijnsde even en zei plots:' Ohja voor ik het vergeet.' Hij rommelde in zijn broekzak en haalde er toen een sleutel uit die hij Chelsea aanreikte. 'Een sleutel voor mijn appartement of nouja....nu een soort van ons appartement.' Hij glimlachte er wat verlegen bij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 10:28 am

ahwww <3
=
Chelsea lachte, "Ja dar heb je gelijk in." zei ze, waarschijnlijk zouden ze haast in de rij staan, tenminste als het zo zou worden als het vorige feest dat hij gegeven had.Toen hij de sleutel aan haar gaf staarde ze er eerst kort verbaast aan, ze wilde net vragen wat hij er mee bedoelde toen Ty al met de uitleg kwam. Iets wat zo ontzettend lief was waardoor ze bijna wegsmolt vanbinnen. "Echt waar?" haar ogen waren groot, terwijl er een glimlach op haar lippen verscheen. Over de tafel heen leunend gaf ze hem een kusje. "Dankjewel." het was niet dat ze zo blij was met het appartement, nee het was het gebaar erbij wat haar zo intens gelukkig maakte. Iets wat de vlinders nog erger deed opfladderen in haar buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Emptyzo jan 01, 2012 10:16 pm

Ty nam lichtblozend en met een brede glimlach op zijn gezicht de kus aan. 'Achja, nu kan je wanneer je zin hebt langskomen en hoef je ook niet te wachten tot ik thuis ben ofzo. Zolang je maar niet van plan bent om een surpriseparty voor me verjaardag te geven.' Zei hij vlug. Zijn verjaardag was al snel en daar moest hij dan ook nog een feestje voor gaan plannen Hij zou geen idee hebben wat, want om in zo'n korte tijd twee 'appartementsfeestjes' te geven was ook niet alles. Misschien konden Chelsea en hij samen ergens heen gaan, gewoon met zijn tweetjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De gulden zon'
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: