Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????

Ga naar beneden 
+4
Lune Dawn
Tim
Dwight
Cece
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptyzo okt 23, 2011 8:40 pm

"Daar ben ik het mee eens, ik moet mijn concurrentie kennen" zei Dennis nog steeds grappend over het café. Hij vond het fijn dat Nyeri hem betrok in haar leven en dat haar leven nu eindelijk gelukkig scheen. Hij was blij dat ze naar hem toe was gekomen met haar problemen, of eigenlijk was hij naar haar toegekomen en had zij gepraat. Op dit soort momenten voelde hij Hem heel duidelijk. Hij was dan wel niet zooo gelovig maar hij was blij dat hij wist waar hij vandaan kwam, waar alles vandaan kwam, waar het geluk van Nyeri vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 3:39 am

Nyeri schoot in de lach om de opmerking die Dennis maakte,' Laat Liam dat alsjeblieft niet horen. Ik denk niet dat het slim is om daar over te grappen waar hij bij is.' Ze wist niet of Liam snel jaloers was, maar eigenlijk wilde ze daar ook niet zo achter komen. Ze was bang dat hij Dennis als een bedreiging kon gaan zien en dat wilde ze echt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 3:52 am

Dennis grinnikte en begon haar te kietelen. "hij zal er toch wel tegenkunnen?" vroeg dennis toen ietsje serieuzer. "Maar laat hem me maar eens zien".
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyeri.

Nyeri.


Posts : 182
Join date : 26-09-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptyma okt 24, 2011 6:27 am

Nyeri begon helemaal heen en weer kronkelen maar opende toch met een serieus gezicht haar mond,' Dat weet ik niet en ik wil het niet te weten komen op deze manier. Omdat ik weet dat je een grap maakt en jij weet het ook maar hij weet dat niet. En ik ben bang dat ik hem pijn doe. Hij is even gevoelig als ik dat ben. En je weet volgens mij wel hoe gevoelig ik kan zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 2:28 am

"oké ik beloof het" zei hij terwijl hij haar zacht aankeek. Hij had veel voor vrienden over. En Nyeri was een dierbare vriendin." Zeg me waar en wanneer en ik zal er zijn!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 3:33 am

Nyeri haalt haar schouders op en gaat liggen op haar bed terwijl ze Dennis aankijkt.' Ik sms wel een keer. Ik heb nu geen zin om dat helemaal te regelen. Hoe is het met jou eigenlijk?' Ze trok haar wenkbrauw op en legde haar kussen onder haar hoofd voor de steun.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????   Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +???? - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 301: Nyeri, Cece , Emmalynde +????
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De lege kamer....
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» kamer 197: Nick, Brendon ....
» De kamer van Adam en Flavio

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: