Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

De bar zonder vaste naam.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Adam

BerichtOnderwerp: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 7:29 am

Deze bar staat ergens in een uithoek van New York en wordt zo vaak overgekocht en van eigenaar verwisseld dat hij eigenlijk niet echt een naam heeft. Het is een simpel gebouw met een verdieping die wel erg ruim is. Hij is in twee delen verdeeld die elk zo groot zijn als de gemiddelde huiskamer, een bar en een café. ze worden gescheiden door een dunne muur, al loopt de bar zelf door de hele kamer, zodat de mensen in het cafe deel ook gemakkelijk dingen kunnen bestellen. De inrichting veranderd niet met de eigenaren, omdat deze zo sfeervol is, alles is in warme tinten en het is altijd erg schoon. Er zijn genoeg tafels, al staan in het bar-gedeelte alleen statafels met barkrukken.

Regels: eigenlijk mag niemand onder de 16 het kroeg gedeelte in of alcohol bestellen, al zijn de meeste eigenaren hier heel soepel mee, zijn er een par die erg streng controleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken http://oh-blainerz.tumblr.com/
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 7:39 am

Adam stond met Flavio naast zich voor de deur van het café, dat nu de naam 'The White Swan' had... "Eigenlijk mag je niet naar binnen in het kroeggedeelte, dat mocht ik ook niet toen Linds me meenam en het café gedeelte is ook erg sfeervol.. maar ik bedacht dat de bar iets toepasselijker was... wat vind jij?" zei hij met een blik naar Flavio en hij legde een hand op diens schouder. "Als je pissig wordt omdat ze je weer eens te jong inschatten en dar een verhaal om verzint geloofd de eigenaar je wel, als het nog dezelfde is als een week geleden waar Lindsay me over verteld heeft..."
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:00 am

Flavio knikte. "Het moest dan maar." Hij glimalchtte naar Adam. "Vooruit met de geit, laten we eens zien of het hier zo leuk is als de vorige keer dat je hier was, niet?" Hij glimalchtte naar de veel langere jongen
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:10 am

Adam knikte en liep naar binnen. Zodra hij binnenkwam kreeg hij een begroeting van veel vaste klanten die veel met lindsay omgingen, meestal werd hij begroet met zijn achternaam. Hij keek ze af en toe aan voor hij op een van de barkrukken ging zitten en dezelfde barman aantrof als de vorige keer dat hij hier was. "Ho eens even... Is hij niet veel te jong?" vroeg deze aan hem met een knikje naar Flavio. "Nee, en hij kan zelf ook praten." zuchtte Adam als antwoord.
Cece

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:13 am

Flavio schudde zijn hoofd. "Ik word altijd veel jonger ingeschat, alsof ik er iets aan kan doen dat ik klein ben." Hij ging naast Adam op een kruk zitten. "Al maken mensen het soms heel bont door me voor een tienjarige aan te zien. Stelletje aanstellers" momeplde hij geirriteerd. Hij had nooit gezegd dat hij ook werkelijk te zeggen dat hij 16 was. Als je hem van dichtbij zag kon je wel zien dat hijouder was dan op eht eerste gezicht leek.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:19 am

De barman haalde zijn neus op "Hmmf, oké dan, wat kan ik de heren inschenken?" vroeg hij met nu eerst een blik op Flavio sinds Adam's laatste opmerking. Adam besloot dat hij gewoon zou nemen wat Flavio nam, aangezien hij geen verstand had van dranken die niet dr Pepper waren.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:31 am

Flavio keek Adam vragend aan. "bier?"Vropeg hij Aan Adam, vragend om zijn mening, die jongen zou probably hetzelfde vragen, en dus wilde hij heel graag diebs approval.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:43 am

Adam knikte eerst naar Flavio en toen nar de barman, die hen stilletjes uitlachte aangezien ze iets van 10 soorten bier hadden. hij besloot de jongens maar niet af te zetten en gewoon de goedkoopste te nemen en niet de duurste. Toen ze twee flesjes voor hen neergezet werd schonk Adam hem een bedankje voor hij zijn glas optilde en deze in de richting van Flavio hield. 'Daar gaan we dan." zei hij met een grijns.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:52 am

Flavio knikte. Hij had een onderbuikgevoel dat dit een heel slecht idee zou kunnen blijken, maar luisterde er niet naar. Hij nam met een glimalch zijn eerste slok bier en kwam tot de wonderbaarlijke ontdekking dat het lekkerder was dan de ranzige geur. (ik vind het stinken, amar mensen vinden het blijkbaar lekker, dus dit is mijn conclusie)
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 8:58 am

ik vind het smerig ruiken en smaken xd
(ik krijg soms van die iniemienie slokjes waarvan ik daarna spijt heb...)
-
Adam knikte terug, met de gebruikelijke knipoog en hij nam een slok van het bier. Het smaakte wonderbaarlijk veel beter dan toen hij een slokje van zijn opa had gekregen lang gleden, ookal was hij toen nog geen 8 jaar oud.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 9:04 am

ik heb nog nooit bier geproefd, wel wijn, wel een slok en ik vond het RANZIG joh, jeetje mina zeg. Ik ga er tegenwoordig gewoon vanuit dat als het niet lekker ruikt het ook wel neit lekker zal zijn. Energie stinkt ook....
---
Flavio had al snel zijn glas leeg en keek rond hier. Het was vrijdag avond dus het was wel aardig druk. De barmans aandacht was inmiddels ook alweer opgevraagd door een paar jongens. Flavio wierp een tikje verlegen een blik op Adam vanuit zijn ooghoeken. Hij plukte een peetje aan de stakke stof van zijn skinny jeans. Het was het enige item met donkere stof dat in zijn kast hing, en had hem aangedaan op Hannahs advies. Als je voor dit alles tegen hem had gezegd dat hij ooit in deze situatie zou belanden zou hij je uitgelachen hebben. Inmiddels wist hij beter. Hij leit zijn blik teruggaan naar de menigte. Als een soort van standaard ding liet hij zijn blik langs alle jongens gaan. Er waren wel een paar leuke jongens eigenlijk.
Profiel bekijken
Dwight

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 9:22 am

Al snel had ook Adam zijn glas leeg. Zijn blik gleed nar Flavio, diede ruimte inkeeken toen hij diens blik volgde merkte hij dat deze jongens aan het spotten was. Hij kon het em niet kwalijk nemen, hij bekeek iedereen van top tot teen, maar het ga hem toch een naar gevoel. Nu hij Flavio.zo zag kinken begon hij Flavio te onderzoeken, zoals hij het altijd noemt. Fijn. Nu kon hij zijn ogen geen moment van die roek afhouden, al probeerde hij weg te kijken steeds gleed zijn blik terug naar het kledingstuk en vooral de benen daaronder, die hij nu bijna kon zien. Toende barman merkte dat ze hun glas leeghadden leip hij weer naar en toe "Hetzelfde?" vroeg hij en Adam knikte, blij om afgeleid teworden.
Profiel bekijken
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 9:32 am

Toen ene nieuw glas neergezet werd paktte Flavio het meteen. Hij glimalchtte naar Adam. "Je had gelijk, het IS hier gezellig." zie hij vriendelijk tegen hem voor hij nog een slok nam. Zijn blik over het glas heen bleef hangen bij ene leuke jongen,definitly ouder dan hem, maar acht. Hij was neit te oud en je moest net kritisch wezen.
Profiel bekijken
Dwight

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   wo okt 05, 2011 6:25 pm

"Zit er zoiets leuks tussen dan, we zijn hier pas net..." zei Adam grinnikend en hij nam nog een grrote slok uit zijn nieuwe glas. Hij voelde zich niet prettig met het feit dat Flavio jongens was aan het spotten. Hij zat hier recht voor hem... Waar zijn jaloezie vandaan kwam wist hij niet, maar hij moest het verborgen houden in de naam van hun vriendschap.
Profiel bekijken
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   do okt 06, 2011 3:55 am

Flavio glimlachte. "Kijk, ik ben nu zelf ook een beetje afgeleid. Jij had dat gedoe met Lauren, maar ondertussen was ik zo'n jongen tegengekomen die ik zeg maar heel erg leuk vond, maar hij gaf duidelijk aan een ander al leuk te vinden. Dat was nogal kut." Dat laatste deel mompelde hij een beetje. Hij vond dat hij het op deze manier wel aan Adam kon vertellen, zonder een naam te noemen. Hij nam een flinke slok. Stomme prutgevoelens, het was zijn beste vriend, en Adam had duidelijk aangegeven niet meer dan dat te zijn.
Profiel bekijken
Dwight

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   do okt 06, 2011 7:02 am

Adam's toch al flauwe glimlach verdeween. "Wi is het? Ken ik hem?" vroeg hij bezorgd, alsbhij hm.kende zou hij hem nog eens flink ondervragen al wist hij nu dat je liefde niet kon bedturen, hij wilde weten of het wel terecht was dathij Flavio zo had afgewezen. Nwtuurlijk had hij geen idee dat het om hemzelf ging.
Profiel bekijken
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   do okt 06, 2011 8:37 am

Flavio schudde zijn hoofd. "Nee, ik wil het gewoon liever vergeten. Er is toch geen kans dat hij mijn gevoelens beantwoord, en het vertellen zou alleen de redelijk goede band die we hebben helemaal verpestten, nee dat wil ik hem en mezelf niet aandoen. Het is goed zo." Op het einde was hij weer tegen zijn glas aan het mompelen. Er werd weer een grote teug genomen.
Profiel bekijken
Natasja

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   vr okt 07, 2011 7:25 am

"Weet je het zeker?" vroeg Adam, hij wilde Flavio zo graag helpen. "Wie breekt jouw hart nou weer? Je bent de leukste jongen die ik ken..." zei hij en hij dronk zijn glas in een teug leeg voor hij deze met een bonk op de bar wegzette en een derde bestelde. "Jij ook?" vroeg hij met de gebruikelijke knipoog.
Profiel bekijken
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 7:22 am

Flavio knikte. De knipoog niet eens echt registrerend. Hij was weer terug in zijn mentale emo-corner. Die was nog net nieuw en het prijskaartje hing er nog aan, maar nou en. "Ach, hij is de slechtste niet hoor, ik denk dat je hem wel zou mogen. Hij is gewoon neit de ware voor mij."
Profiel bekijken
Natasja

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 7:48 am

Adam nam aan dat Flavio ook nog wel wat wilde en stak twee vingers op naar de barman die knikte en bet bier ging halen. "Maar Flaafje, je wordt vast wel gelukkig hoor. Dat verdien je." zei hij en zodra het gla op d bar stond dronk hij het leeg. "Whoaa!! Flaafje, ik zag een puppy vandaag! Een werkelijke puppy! hoe lief is dat??"c
Profiel bekijken
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 8:01 am

Flavio dronk uit zijn glas en glimlachte. "Het zal vast wel, ik ga eens praten met die jongen, ik ben zo terug." Hij glimalchtte vrolijk naar adam voor hij er met zin glas vandoor ging, richting de jongen waar hij naar had zitten kijken. Hij was al ene beetje tipsy maar dat maakte neit uit.

---
eigenlijk meot adam zwaar dronken naar lauren bellen, krijg je een lollig gesprek "Z- Zeg llllllauren, ik heb je nu *hik* neit meer nodig, ik heb nu Flaaaaa-vio" Fl: "A--Adam, kom hie- hier" *insetrt dronken gelach* *insert kissing noises* *insert telefoon die op de grond valt en ophangt*
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 8:06 am

whahaha meest epsic. Idee ooiitt!!!!!
----
"Flaaafjeee. Niet gaan!!" zei Adam en hij nam zijn haast automatish bijgevulde glas mee toen hij opstond en achter Flavio aan liep. Al stopte hij in het midden van zijn weg bij een statafel om toe te kijken, al keken de mensen aan de tafel hem aan alsof hij gek was, ze konden wel om hem lachen, vooral toen hij ook hen meldde dat hij diedag een puppy had hmgezien.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 8:14 am

daarvoor heeft men schommelen uitgevonden, het werkt inspirerend, en is fun, die touwen zijn 4 meter lang of zo dus je kan vet hoog.
----
Flavio had een iets normaler gesprek met de jongen, voornamelijk omdat de invloed op flavio vooral inhield dat hij flirteriger was. Hij heette blijkbaar Harry 'ja zoals in harry potter'. Er werden telefoon nummers en flirts uitgewisseld en 'ik bel je nog wel's en toen werd de jongen door zijn vrienden meegesleept naar een disco of zo. Flavio liep met een grote tevreden glimlach naar Adam terug. "Ik hem zijn nummer." zie hij tevreden.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 8:21 am

Adam had met een sad puppy blik maar Flavio en de jongen staan kijken en inmiddels was dit glas ook weer leeg. Toen Flavio naar hem toe kwam liep hij met deze terug naar de bar. "Flaafjerrh. Ik dannn?" vroeg hij smekend en had inmiddels al weer een gevuld glas voor hem staan.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   zo okt 09, 2011 8:44 am

Flavio liep met Adam mee terug. "Jij hield van Lauren weet je nog?" zei hij bitter, de naam Lauren uitsprekend alsof het een enge ziekte was. Het was kinda obvious now dat Adam de jongen was waar hij het over had gehad. Hij zette zijn lege glas op de bar.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: De bar zonder vaste naam.   

De bar zonder vaste naam.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Belg logeert in Indonesische villa's zonder te betalen
» De familie(ver)banden van Adriaan van Dis
» Nederlanders sloten duizenden Indonesiërs op zonder vorm van proces

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: