Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 7:50 am

Ze ving de joggingbroek en t-shirt net. Waarbij ze maar net haar evenwicht kon houden door de verwarming vast te grijpen. "Dankje" zei ze dankbaar. Of ze weg wilde.. Liever zou ze nooit weggaan. "Wil je me weg hebben dan?" riep ze Dennis achterna. Ze begon haar natte shirtje uit te trekken. Eigenlijk zou ze ook haar doorweekte bh uitmoeten doen, maar dat zag er zo stom uit. Ze wrong zich uit haar natte sprijkerbroek en liet het op een hoopje in een hoekje van de badkamer liggen. Ze trok de broek aan die op de grond hing, en het shirt dat eigenlijk veel te wijd was. Het shirt zou ze eigenlijk nooit meer uit willen doen, het rook naar Dennis. En het deed haar aan Dennis denken. "Ben je klaar?" vroeg ze Dennis.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 14, 2011 9:51 pm

Dennis was in een donkergroene joggingbroek een knaloranje shirt met schreeuwende paarse letters: KILL YOUR TV - GO BACK TO LIFE. "Tuurlijk niet, anders zou ik je toch gewoon de deur uit zetten?" riep hij. "Ik ben klaar hoor." Hij voelde aan het bed en gelukkig kleefde die niet. Alleen de vloer was ietsje nat, dus hij vond een handdoek. Hij bukte om de cola op te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 3:26 am

Ze stak haar hoofd om de deur en zag dat Dennis bezig was de grond schoon te maken, zijn kleurencombinatie van zijn kleren was zo fout dat het leuk was... Ze glimlachte. En liep de kamer in. "Gelukkig maar, want ik was nog niet van plan om weg te gaan" zei ze. Ze kreeg ineens spontaan zin om Dennis te knuffelen. Ze liep op Dennis af en wachtte tot hij overeind kwam. Toen hij rechtop stond sloot ze haar armen om zijn nek, en knuffelde hem uitbundig. "Ik vind het echt altijd heel leuk met je..." zei ze zachtjes. Ze begon te blozen maar liet hem nog niet los.

~~
schrijf maandag waarsch weer terug, nu slaap feestje. xxx
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyza okt 15, 2011 3:31 am

VEEL PLEZIER <3

Sad nu moet ik je morgen de hele dag misse SadSad
----

Dennis schrok een beetje van de onverwachte knuffel maar knuffelde haar uitbundig terug. "Ik ook met jou!" zei hij iets harder. En hij kneep haar even in haar schouder. Toen hij haar even van zich afhield begon hij te lachen. Het t-shirt wat hij haar had gegeven was door de natte bh doorschijnend geworden en de roze bh was er duidelijk doorheen te zien. "Maar goed dat ik hem al gezien had" grijnsde Dennis naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 2:29 am

JHAA, ik ben er weerr(:~
nog iets gebeurd in de tussen tijd ofzoow?
~~

Blozend keek ze naar beneden. "Oeps.." zei ze glimlachend. Ze had inderdaad nog dezelfde bh aan als een paar dagen terug, ondertussen wel weer gewassen natuurlijk. Ze was blij dat Dennis het ook leuk vond om met haar om te gaan. Maar voor haar was het anders, eigenlijk deed het gewoon pijn dat hij niets voor haar voelde op die manier. Misschien zou het dan wel beter voor haar zijn als ze niet met hem omging, maar dat kon ze niet. Dan zou ze hem moeten missen, diegene waar ze juist zo goed mee omkon gaan. Stom dat ze verliefd werd.. Al helemaal stom dat ze verliefd werd op hem... Maar verliefdheid kon je nou eenmaal, jammer genoeg, niet sturen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 3:19 am

Bij Dennis alleen dat ie met Nyeri gezoend heeft en bij Emmalynde die is hardstikke verliefd op Enzio en ze zijn nu aan het zoenen, ik nog iets gemist?
~~
Dennis kreeg, anders dan normaal, mee dat Dawn een beetje beteuterd. Hij tilde met zijn vinger haar hoofd op. "hé, is er iets? Zo ken ik je helemaal niet" zei hij met een lieve stem. Als er iets was wilde hij wel graag dat ze er met hem over kon praten. Ze was zijn beste vriendin. Eigenlijk had hij helemaal niet zoveel vrienden op deze school, de meisjes waren veel aardiger, vond hij. Hij keek haar even recht aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 3:29 am

Uhm, ik heb gescoordd(: maargoed dat gaat niet over sitexd
~~
Ze keek terug maar wende snel haar hoofd af. Ze zou hem wel in vertrouwen willen nemen, als het niet over hem ging. Nu ging dat niet, en dat vond ze erg vervelend. Nu moest ze liegen, iets wat ze niet goed kon. "Er is niets.." zei ze zachtjes. Ze draaide haar hoofd weg van Dennis' vinger. Toen hij haar aanraakte, alleen al met die vinger, ging er een schok door haar heen, een schok die prettig aanvoelde, maar niet bedoeld was op die manier. Ze probeerde naar Dennis te glimlachen maar het werd eerder een grimas dus draaide ze haar hoofd maar weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 3:39 am

Dennis had het wel gezien. Maar hij was niet heel handig in dit soort dingen en negeerde het dus maar. Als er echt iets zou zijn zou ze vast naar hem toekomen besloot hij. "maar hé je zou me je wens nog verraden!" grijnsde hij terwijl hij glimlachend op haar neerkeek.

~
waaah mijn inspiratie is aan het vervagen :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 3:49 am

"Wens? uh oh..." ze was die wens alweer bijna vergeten. Maar inderdaad ze had hem beloofd dat ze het hem nog zou vertellen. "Nou, uhm.. dat uhm.." zei stamelde een beetje, wist niet zo goed wat ze moest verzinnen. De waarheid zou ze zowiezo niet vertellen. "Dat ik heel graag.. uh.. met je wil dansen?" zei ze aarzelend. Wat een stom antwoord... Wat een stom, stom, stom verzinsel... Als hij dat geloofd.. Oké dan was hij niet echt oplettend.. Ze hoopte natuurlijk dat hij het geloofde, anders had ze een probleem. Dat had ze gelogen, en dadelijk wilde hij dan niet meer met haar omgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:14 am

Dennis begon te lachen. "Dansen, ik?!" gierde hij. "Wil je blauwe tenen? Dan moet je me eerst les geven hoor!" grinnikte hij. En hij gaf haar een vriendschappelijke knuffel die bedoeld was om haar op te beuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 4:25 am

"Alsof ik het wel zou kunnen" zei ze lachend tegen hem. De knuffel hielp haar wat vrolijker te worden, maar de knuffel verdreef niet al het verdriet. "Ik heb pas een paar keer in mijn leven gedanst." gaf ze toe. Daarom was het ook zoiets stoms dat ze bedacht had, het klopte gewoon niet. Gelukkig merkte Dennis het niet. "Heb je anders muziek?" vroeg ze hem, dat was ook goed dan kon ze gewoon gekdoen, daar was Dennis goed in. Ze richte haar blik op naar Dennis' blauwgroene ogen, ze zag ze nu pas goed. En stiekem vond ze ze eigenlijk wel heel mooi...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyma okt 17, 2011 8:02 am

"Well show me!" grinnikte Dennis terwijl hij haar een rondje om haar as liet draaien. Hij liep naar de cd-speler en stopte er een cd in. "Zullen we maar met langzaam beginnen? En jij leidt!" grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 1:36 am

Ze kreunde.. Help wat had ze nu weer gedaan? Ze besloot er toch maar het beste van te maken en de dans die ze ooit geleerd had van haar oma te proberen. Waarschijnlijk was ze de helft al vergeten maar goed. Ze legde haar hand op Dennis' schouder en legde zijn hand op haar middel, zijn andere hand pakte ze zachtjes vast. Glimlachend keek ze naar hem op, waarna ze haar wenkbrouwen fronste omdat ze begon na te denken hoe ze ook alweer moest beginnen. "Uhm, volgens mij... moet ik uhm... mijn rechtervoet naar voren plaatsen en jij je voet naar achter..." zei ze aarzelend. "En dan andersom..." zei ze bedenkelijk. Waar was haar geheugen als ze die het hardst nodig had....
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 4:21 am

Dennis deed wat ze zei en ging per ongeluk op haar voet staan. Hij werd een beetje rood en grinnikte. "Sorry! Ik had je gewaarschuwd" zei hij verontschuldigend. "Ik ben denk ik motorisch gestoord ofzo" grijnsde hij naar haar. "als je je bedacht hebt moet je het maar zeggen hoor, wie kan in godsnaam bedenken met Moi te willen dansen!" Zijn gezicht was nog steeds een beetje rood, maar hij glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 4:29 am

Ze trok haar tenen weg en grinnikte naar hem "Geeft niet, ik wilde het zelf" zei ze lachend. "En trouwens, iemand die motorisch gestoord is kan toch niet voetballen.." Ze snapte zelf ook niet bepaald waarom ze bedacht had met Dennis te gaan dansen, hoewel ze het natuurlijk niet erg vond. Ze had van alles kunnen antwoorden op zijn vraag, maar zij zegt dansen.. "We proberen het gewoon opnieuw" zei ze volhoudend, opgeven? Nee nooit, ook al was het zoiets stoms, oke dansen met Dennis was niet stom., opgeven deed ze gewoon niet. Dus zich bedenken ook niet. Ze plaatste haar voet voorzichtig naar voren, oplettend dat Dennis niet op haar tenen kon gaan staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 4:42 am

Dennis merkte niet veel, maar wel dat ze haar voeten extra voorzichtig plaatste dat zorgde ervoor dat hij een enorm rood hoofd kreeg en heel hard begon te lachen. "Je hebt wel moed dat je het überhaupt probeert" hikte Dennis. Hij lag nu bijna op de grond van het lachen, maar had haar hand niet losgelaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 5:19 am

Ze werd omlaag getrokken door een lachende Dennis. Zijn lach was aanstekelijk en ze lachte met hem mee. Met Dennis kon je gewoon niet serieus blijven.. "Ik geef niet snel op nee," zei ze lachend tegen Dennis. Ze voelde haar hand in de hand van Dennis het voelde fijn, vertrouwd maar ook weer niet. Een tinteling trok door haar arm, regelrecht naar haar hard dat wild begon ze bonzen. Ze hoopte maar dat hij het niet kon horen. Ze keek naar Dennis, zijn wangen waren zachrood wat ze nog niet meegemaakt bij hem. "Dat staat je schattig" zei ze lief en gleed even, heel kort en vluchtig over zijn wang en ze voelde haar eigen wangen ook gloeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptydi okt 18, 2011 6:03 am

ikwachttotjeterugbentmetreageren
~~
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 2:36 am

I'M BACK(: (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 3:12 am

Eigenlijk was ze best leuk, vooral als ze bloosde. Er zwom even een waas van bewondering voor zijn ogen en hij keek haar lief aan. Hij voelde zijn huid tintelen op zijn wang waar ze hem net aangeraakt had. "Jou ook!" grijnsde hij. Hij kon het niet laten haar hand nog net even ietsje langer vast te houden. Toen ging hij weer rechtop staan en zette de muziek opnieuw aan. "Oké even een start-over!"

~~
welcome back!
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 3:41 am

Omg,,ikvonddatzoschattiggwatjijschreeff(:

~~
Haar wangen begon als bij toverslag nog erger te blozen toen hij zei dat het haar schattig stond. Ze ging rechtop staan en keek naar Dennis die de muziek weer aanzette. Ze glimlachte naar hem en nam zijn hand weer in de hare, en hij legde zijn hand weer op haar middel. "Oké.. jij moet nu, achter, voor uhm, andere voet achter, voor." zei ze. Ze plaatste haar voeten naar voren en naar achteren en tikte met haar knie tegen Dennis' knie zodat hij wist welke voet hij moest gebruiken. Ze keek naar hem op en gaf hem een stralende glimlach. "En nu naar rechts..." zei ze zacht. Ze wist het niet precies meer en er klopte geen hout van maar dat was dan jammer..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyvr okt 21, 2011 5:10 am

Wink ze zijn ook schattig samen
~~
Dennis begon te lachen toen ze heel onhandig met haar knie tegen die van hem probeerde te tikken. Ze 'dansten' een soort van de kamer rond, om de beurt "au" roepend omdat iemand op iemands teen ging staan of er knieen tegen elkaar aan botsten. Als er nu iemand de kamer binnen zou komen zou die zich helemaal dood lachen, ongeacht of hij nou blij was of niet. Toen het liedje afgelopen was liet Dennis Dawn langzaam los en hij tikte even op haar knieen en bekeek haar voeten "Leef je nog?" vroeg hij, dadelijk zat ze helemaal onder de blauwe plekken omdat hij niet kon dansen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 5:32 am

"Ik ben springlevend!" riep ze uit. Ze trok een gekke bek naar Dennis en liet zich op bed vallen, spelend dat ze dood was. Ze opende haar ogen en keek naar Dennis' gezicht "Het gaat goed hoor, met jou?" vroeg ze een tikkeltje bezorgd. Ze had net gewoon een jongen 'overgehaald' om met haar te dansen terwijl hij het niet kon, en zij ook niet.. Ze klopte op het plekje naast haar op bed en schonk hem een lieve, verlegen glimlach. Dennis wangen waren weer bijna zonder blosjes, het had hem echt heel schattig gestaan en haar hart had er hevig op gereageerd. Dennis was echt zo lief, en hoe langer ze hem kende en met hem samen was, hoe heviger ze naar hem hunkerde...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 5:37 am

Dennis glimlachte naar haar en ging in plaats van naast haar liggen, naast haar op het bed staan. Hij begon haar omhoog te springen. En hij lachte. Vanaf hier leek ze bijna nog mooier. Wacht had hij dat net echt gedacht. Hij schudde even zijn hoofd en verdrong de gedachte. Dawn was zijn beste vriendin. "Jah volgens mij ik ook" grijsde hij toen hij haar gezichtje zag, oh wat zag dat er schattig uit...
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Emptyza okt 22, 2011 5:49 am

Ze lachtte met Dennis mee en veerde steeds omhoog en omlaag. Ze pakte Dennis bij zijn been en trok hem omlaag zodat hij naar beneden op zijn bed viel. Ze begon hem te kietelen en keek naar zijn gezicht, dat er echt superlief uitzag. Was er een jongen waar ze nog gekker op kon zijn dan op hem.. Was er een jongen die net zo gek met haar kon doen zoals hij... Waarschijnlijk niet. Ze gaf hem een grote glimlach en lachte kuiltjes in haar wangen (ik weet niet of ze die heeft, maar vanaf nu dus welxd)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding   Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 101: Lyd, Chuck, Dennis, Lodewijkding
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De lege kamer....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De kamer van Adam en Flavio
» kamer 197: Nick, Brendon ....
» Kamer 366: Maud....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: