Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 De Sapjesbar (:

Ga naar beneden 
+11
Adam
Harry
Ian
Arth
Flavio
Faith
Lauren
George
Phoebe
Irina
Dawn
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 8:43 am

Ian haalde een hand door zijn haar terwijl hij zich omdraaide. Hij ging achterstevoren op zijn stoel zitten zodat hij haar aan kon kijken. Dit meisje zag er... interessant uit. Hij merkte meteen dat ze een vergelijkbare ponny had als hij. Hij sabbelde op de achterkant van zijn potlood, wat erg handig was: de achterkant was een lollie in de vorm van een jack-o-lantern
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 10:53 am

Mari glimlahte breed naar de jongen nu deze niet boos leek te zijn. "Hey. Ik ben Mari..." stelde ze zich onhandig voor met een klein hupsje, ze had bedacht dat omdat hij zich omdraaide, hij vast wel met haar wilde praten. Zo niet, dan had hij pech, want eenmaal begonnen met praten kon Mari niet ophouden. "Dat is echt de coolste pen die ik ooit eb gezien..." zei ze snel en op een vrolijke, luide toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 10:59 am

Ian lachte zacht. "Ik ben Ian." Na haar opmerking keek hij naar zijn potlood. "Mwa, valt wel mee, ik heb leukere, met een oogbol-lolly op het eind, maar die heb ik niet bij me. " Hij glimlachte naar haar. "Ga gerust zitten, dan huppel je misschien iets minder." Hij gebaarde naar de lege stoelen aan zijn tafeltje. De glimalch bij zijn opmerking maakte dat het neit als een directe belediging overkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 11:11 am

Mari grijnsde nog net wat breder. "Klinkt inderdaad geweldig." zei z knikkend, maar dat veranderde al snel in nee schudden met haa blik op de stoel. "Je kan me beter laten huppelen, stilzitten kan ik niet en het zou net zo irritant zijn... Maar als jij graag hebt dat ik op d stoel stuiter..." hing ze het hele verhaal op, zonder ook maar een keer afgeleid te worden, goed van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 11:22 am

Een blonde wenkbrauw ging omhoog. "Je kan nooit zo erg zijn als Clover met teveel energy op." Hij knikte weer naar de stoel. "Ga maar zitten, dat maakt een gesprek wat makkelijker, al ben je wel klein, dus praten op deze manier kan nog wel, maar zittend zou eht gemakkelijker zijn en houd ik mijn mond misschien wel over jouw verticale probleempje." Hij glimlachtte vriendelijk naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza nov 05, 2011 10:15 pm

Mari grijnsde en gong dus toch maar op d stoel zitten, stil zat ze natuurlijk niet, haar voeten zwierden vrolijk boven de grond en ze bewoog zelf een beetje heen en weer. "Ik ben wel heel klein ja... HEEL klein. Niet dat ik er last van heb..." zei ze met een brede glimlach. Op de een of andere manier kon Ian haar beledigen zonder haar echt te raken met zijn woorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo nov 06, 2011 12:55 am

Ian draaide zich weer goed op zijn stoel, zodat ze rustig verder konden praten. Na haar woorden glimalchtte hij. "Ach, wat gezellig." merkte hij op. "Het ukkepukje heeft geen problemen met haar ukkepuk-heid." Hij krabbelde weer een zin of twee neer in zijn opschrijfboek. "No time to say goodbye, no time to choke back the tears. You just left me there, staring like a fool." Mompelde hij zachtjes, een hint van en melodie in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza jan 07, 2012 7:00 am

Dit was een plek waar Chelsea vaker kwam, ditmaal alleen omdat ze nog even kort naar de stad had gemoeten om een jurkje voor Ty's feest te halen. Ze was erg goed geslaagd en kon het nu niet laten om even langs de sapjesbar te gaan. De heerlijke fruitgeuren kwamen haar al van ver tegemoet. Met een glimlach liep ze naar de bar toe om een heerlijke combinatie van gemixt fruit te bestellen .
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyza jan 07, 2012 11:30 pm

Fay zat aan een tafeltje bij het raam met een bananensmoothie voor zich toen ze Chelsea aan zag komen lopen, een brede glimlach verspreide zich over haar gezicht. "CHELS!" riep ze vrolijk toen Chelsea de bar binnen kwam, ze vloog van haar stoel en rende op haar roze hakjes naar Chelsea toe om haar een knuffel te geven. "Wat leuk dat ik je hier tegen kom, ik vond het al zo saai worden" zei ze breed glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 12:19 am

Chelsea keek op toen een bekende stem haar naam liep. "Heey Fay." zei ze vrolijk terwijl ze haar op haar beurt een knuffel gaf. "Saai hier, met al die lekkere dingen?" vroeg ze plagend. "Ik wist niet dat je het hier kende?" vroeg ze toen ze zelf ook een bananensmoothie besteld had. "Het is echt geweldig hier." Chelsea was in een goed humeur, dat was ook wel aan haar te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 12:24 am

Ze lachtte haar rinkelende lach, "Tuurlijk ken ik het hier, dit is zoo stijlvol" zei ze dramatisch om daarna weer te lachen. "Wat ben je vrolijk, hoe komt het?" vroeg ze Chelsea toen ze allebei aan het tafeltje voor het raam zaten met een bananensmoothie voor hun. Fay streek een rode lok uit haar ogen die onder haar mutsje vandaan geglipt was. Ze nam een slokje van haar smoothie en keek wat om zich heen, misschien zaten er wel wat knappe jongens. ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 1:20 am

Courtney nam een slok van haar smoothie voor ze antwoord gaf aan Fay. "Weet niet, ben goed geslaagd met shoppen en alles gaat lekker de laatste tijd." Het was waar, het ging goed met haar en Ty, ze had zelfs zijn huissleutel gekregen en was als het waarre bij hem in huis ingetrokken. Chelsea merkte de blik van Fay op die de ruimte doorkeek. "En nog iets leuks tussen?" vroeg zep lagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 1:25 am

"Daar ben ik blij om" zei ze opgelucht glimlachend, ze was blij dat het zo goed ging met Chelsea, en dat betekende ook dat het goed ging tussen haar en Ty. "Mwah,..tis hier wat flauwtjes" antwoordde ze lachend. De meeste jongens kwamen niet in een sapjesbar, die gingen naar een café of de speelhal, hier kwamen meestal meisjes, of mannen die gewoon verwijft waren, niet dat ze daar iets op tegen had, die moesten er ook zijn.. "Duss.... wat heb je gekocht?" vroeg ze belangstellend met de blik weer bij Chelsea.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:36 am

Chelsea grinnikte, hier kwamen inderdaad niet vaak jongens, tenzij ze met hun vriendin waren, of gewoon erg verwijfd waren. Al zag je nog wel eens een zakenman een smoothie voor onderweg. Chelsea haalde haar tasjes te voorschijn, uit een klein zwart tasje haalde ze het blauwe jurkje dat ze voor het feest van Ty had gekocht. "En?" vroeg ze aan Fay. "Wat vind je er van?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 3:55 am

"O CHELS! Die is zó sexyyy" zei ze enthousiast. Ze streelde met haar vinger over de blauwe jurk en keek er bewonderend naar. "die zal je echt fantastisch staan" zei ze vrolijk. "En Ty zal hem ook echt geweldig vinden, dat weet ik zeker." Voor Chelsea was deze jurk echt iets bijzonders, haar kledingkast bestond zover ze wist niet uit dit soort kleding en waarschijnlijk had ze hem vooral omdat Ty hem super zou vinden, zelf vond ze hem zo te zien natuurlijk ook heel leuk maar ze zou hem zelf misschien nogal gewaagd vinden. "Hij is echt heel leukk" zuchtte ze, om de jurk.

~~
erg vaagjes om dit te typen terwijl ze bij de andere meet ruzie hebben met Tyxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 4:16 am

Haha echt hé xD
-
Chelsea was duidelijk blij met haar reactie. "Dankje, het is heel anders dan ik gewoonlijk heb." zei ze met een wat onzeker glimlachje op haar lippen. Het was een stuk korter en liet veel meer bloot dan ze gewend was. Maar Jacky had met haar woorden toch invloed op haar gehad, dus had ze onbewust gezocht naar een sexy jurkje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 4:21 am

uhu, aah ik wil Ty echt heel graag slaanxd... jammer dat hij virtueel iss. Ik vind Chels zieligg.
~~

"Jawel, maar het zal je vast geweldig staan, zoals het meeste" zei ze geruststellend. "En anders, ik beoordeel je nog wel voordat je weggaat." zei ze grinnekent. Ze was blij dat ze bij Chelsea op de kamer lag, het was heel gezellig en natuurlijk ze was er niet altijd, ze was er van op de hoogte dat ze de sleutel had van Ty's appartement en daar was ze natuurlijk ook weleens. Het was een enorme opluchting geweest dat ze het goed kon vinden met de vriendin van Ty, want Fay kon nogal eens bot uit de hoek komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptyzo jan 08, 2012 5:48 am

Nou Fay word ook niet echt goed behandeld door hem xD
-
Chelsea keek haar vrolijk aan en nam een slok van de zoete smoohtie. "Graag, en gewoon eerlijk zijn als het er niet uit ziet." ze wist dat dat overbodig was om te zeggen, want ze wist dat Fay er geen problemen mee had om eerlijk te zijn. En ze hoopte maar dat dat ook voor haar was. Ze stopte het jurkje weer terug in het zwarte tasje. In de andere tasjes zat niks bijzonder, een lingeriesetje, een spijkerbroek en wat cadeautjes voor Ty.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 4:13 am

new
~~
Violette zat voor de bar en nam het drankje van de barman aan. Ze glimlachte en nam een slokje van het zoetige drankje, er zat geen alcohol in, maar dat was ook wel voor een keer goed. Ze had vandaag haar gekleurde Vans aan in het donkerrood en haar muts matchete erbij. Ze droeg een broek in een lichte bruinige kleur. Met een shirtje in het donkergroen. Het paste om de een of andere reden precies bij de enorme hoeveelheid kettingen die ze om haar hals had hangen en haar kastanjebruine haren glansden in het matte licht van het barretje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fay

Fay


Posts : 181
Join date : 31-10-11

De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Emptydo jan 26, 2012 4:31 am

Dash liep uitgeput de sapjesbar binnen in zijn zwarte, vale, joggingbroek en een rood adidas vest. Zijn skateboard hield hij onder zijn ene arm, en met zijn andere wiste hij het zweet van zijn voorhoofd. Het deed hem goed om snel en hard door de straten te scheuren op zijn skateboard, iets waar hij gelukkig wel goed in was. Hij liep nochalant verder de bar binnen en keek even kort om zich heen, niemand die hij kende, gelukkig... Als een van zijn 'vrienden' hem hier zag dan zouden ze hem uitschelden voor watje, want ja, welke jongen ging er nou vrijwillig naar een sapjesbar? Ze zouden het lachwekkend vinden, iets zwaks... Maar wat kon hij er aan doen dat hij smoothie's lekker vond? En dat het nog gezond was ook.. Hij zuchtte en liep naar de bar om een kokos-chocolade smoothie te bestellen. Hij glimlachtte even beleefd naar de barman en nam plaats op een zachte barkruk, kort blikte hij naar het meisje dat even verderop zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Sapjesbar (:   De Sapjesbar (: - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Sapjesbar (:
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: