Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Mai Azalea Sinopa

Ga naar beneden 
+3
Sky
Juliëtte
Nick
7 plaatsers
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 6:52 am

De basis informatie.
Volledige naam: Mai Azalea Sinopa het betekend, Coyote Bloem Vos (heeft verder niets te maken met haar leven ofzo maar vond het leuk om te vermelden XD)
Roepnaam/bijnaam: Mai
Leeftijd: 16
Verjaardag: 21 September
Geslacht: Vrouwelijk
Geloof: Mai geloofd in de kracht van de natuur, dit heeft ze van huis uit meegekregen.
Tradities/gewoontes: Ze dankt elke dag de aarde, als ze iets van de natuur nodig heeft gaat hier een heel ritueel aan vooraf om te vragen of ze het mag gebruiken.

Het innerlijk.
Karakter: Avontuurlijk, Buientbeentje, Buitenmens, Nieuwschierig, Tikkeltje verlegen, Risico’s nemen, af en toe afstandelijk.
Mai is een avontuurlijk meisje. Ze is niet iemand dit snel binnen zou gaan zitten. Ze valt buiten de boot, ondanks dat ze is opgevoed in een belangrijk gezin binnen de stam is ze niet iemand die zich graag aan de etiquette houd. Mai leeft graag buiten en weet dan ook ontzettend veel van kruiden, planten en dieren. Ze behoort dit niet te weten maar toch heeft ze haar manier gevonden om er iets over te leren. Ze is erg nieuwschierig naar andere mensen, naar hoe andere mensen leven en hun manieren hun geloof. Toch is ze een tikeltje verlegen als je haar aanspreekt. Ze zal je niet meteen aardig vinden en in het begin heel argwanend kunnen zijn.
Relaties: Ze valt op jongens, maar ze is niet iemand die graag ergens aan vast zit dus ze wilt niets met iemand hebben. Ze is ook niet echt op zoek naar one night stands.
Verslavingen: Risico’s nemen, zonder dat gaat ze dood. Of tenminste dat denkt ze.
Afkeer/haat: mensen die te snel oordelen, rokers. Ow en natuurlijk mensen die de natuur slopen of “pijn” aandoen.
Passies: Dansen, zingen.

School informatie.
Het talent: Zingen, ze heeft de stem van een nachtegaal.
Andere sterke punten: Ze kan ook een klein beetje gitaar spelen maar das niet echt heel veel.
Zwakke punten: Ze is echt verschrikkelijk in wiskundige vakken.
Buitenschoolse activiteiten: Zoals eerder al gezegd Mai is een buitenbeentje.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Mai is dun maar mooi dun. Ze is ongeveer 1.70 en ze bezit een bijzondere elegantie die soms doet denken dat het een danseres is.
Haar: Lang, stijl en zwart. Vaak draagt ze het in een vlecht en anders gewoon los.
Ogen: Haar ogen zijn heel bijzonder. Ze zijn bruin, maar in bepaalde soorten licht worden ze felrood.
Kledingstijl: Ze draagt of simpele korte jurkjes, en anders een spijkerbroek en een simpel shirt.
Kenmerken: Op haar schouderblad heeft ze een tatoeage staan van een wolf. Dit is het teken van haar Indianenstam.

Achtergrond informatie.
Verleden: Mai komt zoals je misschien al had gemerkt uit een Indianenstam. Ze is hier vroeger veel mee gepest omdat de Indianen nou niet echt geliefd meer zijn in deze tijd. Ze worden ondergewaardeerd, hebben niet een bijzondere rang. Terwijl er thuis juist van haar verwacht werd dat ze zich naar haar rang gedroeg. Ze was namelijk de dochter van het stamhoofd. Er werd verwacht dat ze aan een heleboel eisen voldeed. En dat deed ze natuurlijk ook, maar ze koos uiteindelijk haar eigen weg. Zoals haar vader dat graag zag dat ze deed, al had hij gehoopt dat het een andere weg zou zijn.
Geboorte/woonplaats: Ze is in een reservaat van de Indianen geboren. Ze heeft daar natuurlijk nog steeds een thuis dat is de enige plek waar ze zich echt thuis voelt. Ze heeft ook een klein appartement in New York waar ze kan verblijven.
Familie: Ze heeft een oudere zus Yoki. Haar vader is inmiddels overleden, haar moeder is al een hele tijd niet meer in leven. Verder heeft ze nog een broer die nu Stamhoofd is.
Extra: Nope.

Liedje:
Foto('s):
Mai Azalea Sinopa  Mai_1_10
Mai Azalea Sinopa  Mai_2_10
Mai Azalea Sinopa  Mai_3_10
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 6:58 am

Evenjtes nog een vraag, ik heb nu het oude Acc van Kira genomen voor dit Karakter omdat ik toch niets meer met Kira doe en ik anders weer een nieuw acc moet maken
Als dit niet mag moet je het maar zeggen dan verander ik het weer maar dacht niet dat het een groot probleem zou zijn ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky

Sky


Posts : 69
Join date : 04-10-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:26 am

Wauw! Mooi personage! ^ .^
Ik ben altijd al een grote Pocahontas-fan geweest ook. c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:30 am

Sky schreef:
Wauw! Mooi personage! ^ .^
Ik ben altijd al een grote Pocahontas-fan geweest ook. c:

Tanks, ik ook... echt geweldig
ben trouwens gewoon een Disney fan Maar dan alleen laat maar zeggen de flims van vroeger niet al die shitzooi van henna montana gevall..
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:32 am

jah, de tekenfilms, hoe verzinnen die mensen dat? ik heb echt respect voor hun!
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:34 am

Emmalynde schreef:
jah, de tekenfilms, hoe verzinnen die mensen dat? ik heb echt respect voor hun!

meer hoe krijg je het voor elkaar om het te tekenen? En pocahontas is gebaseerd op iet suit het verleden.. de rest is gewoon geniaal bedacht mee eens...
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:38 am

Idd :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:38 am

Sneeuwwitje was de eerste lange animatie, Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:39 am

Kim, niet zo slim doen met die dingen die we bij de atelierklas geleerd hebben
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:39 am

Brendon schreef:
Sneeuwwitje was de eerste lange animatie, Smile

Jep I know... en The lion King komt in 3d in de bios binnenkort en ik ga daar heen echt waar die moet ik zien!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky

Sky


Posts : 69
Join date : 04-10-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:45 am

Mai schreef:
Brendon schreef:
Sneeuwwitje was de eerste lange animatie, Smile

Jep I know... en The lion King komt in 3d in de bios binnenkort en ik ga daar heen echt waar die moet ik zien!

Ik ook! Jeugdherinneringen.. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 7:47 am

Whaha, ik doe dat liedje wel is op de piano (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptydi okt 11, 2011 8:33 am

Mai schreef:
Brendon schreef:
Sneeuwwitje was de eerste lange animatie, Smile

Jep I know... en The lion King komt in 3d in de bios binnenkort en ik ga daar heen echt waar die moet ik zien!

bij ons is die al in de bioscoop (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Emptywo okt 12, 2011 2:45 am

Oh, ja, dat is prima hoor. Goedgekeurd, prachtig liedje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Mai Azalea Sinopa  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Mai Azalea Sinopa    Mai Azalea Sinopa  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Mai Azalea Sinopa
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: