Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Het ziekenhuis

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende
AuteurBericht
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 8:57 am

Collin stopte langzaam met trillen en knikte. "jahoor, het gaat wel weer" Hij wist zelf ook niet wat er was. Hij was gewoon enorm blij dat ze er nog was. Dat was een vreemde gedachte, alsof hij verwacht had dat ze er niet meer was. Hij vond zichzelf vreemd, maar trok zich er niets van aan, een aangenaam gevoel verspreidde zich door zijn buik. "Ik ben gewoon blij je te zien" zei hij zachtjes. Hij hield zijn armen om haar heen gesloten en wachtte tot ook het laatste trillen uit zijn benen verdwenen was en hij weer helemaal normaal adem kon halen. Gewoon blij haar te zien, hield hij zichzelf voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:01 am

Ynary glimlachte, "ik ben blij dat je er bent," zei ze zachtjes terwijl ze haar hoofd tegen zijn schouder legde. Ze genoot nog even van de momenten voordat de psychiater naar buiten zou komen om hen naar binnen te roepen. Alsof de man daarbinnen haar gedachten kon opvangen ging al snel de deur open en kwam er een man die op een paar plukken grijs haar kaal was en een leesbrilletje naar buiten. "Ynary Lousia Sykes?" Zei hij vrij overbodig aangezien ze de enige in de wachtruimte waren. Licht knikte ze terwijl ze opstand. In haar hoofd schreeuwde ze, 'ik wil niet! Ik wil niet! Ik wil niet! Maar aan de buitenkant zag ze er vrij kalm uit.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:06 am

Collin pakte als automatisch haar hand vast toen hij opgestaan was en gaf er een licht kneepje in. Alsof hij wilde zeggen. "het komt allemaal wel goed, hij kan je niets doen" wat natuurlijk ook zo was, maar hij wist dat dat voor Ynary waarschijnlijk niet zo zou voelen. Hij verwachtte wel dat ze al vaker bij een psychiater gezeten had. De man wees hen naar de stoelen voor zich. "Zo Mevrouw Sykes" zei hij terwijl ook hij ging zitten. "Vertelt u me om te beginnen eens wie u meegebracht hebt" zei de psychiater, vriendelijk. Collin was bekend met acteurs en deze glimlach was overduidelijk echt, wat ervoor zorgde dat hij de man meteen al niet mocht.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:14 am

Ynary bleef Collin's hand vasthouden toen ze ging zitten, het liefst had ze haar hoofd op zijn schouder gelegd en was ze weggekropen in zijn armen maar nu moest het maar zo. "Dit is Collin," zei ze terwijl ze naar de grond keek. Het was een gewoonte geworden dat ze de psychiater niet of zo min mogelijk aankeek. Ze had gemerkt dat het dan makkelijker was om maar halve antwoorden te geven. Natuurlijk wist ze wel dat het de bedoeling was dat psychiaters je hielpen maar dat gevoel had ze nooit gehad en ze vond daarom ook dat ze niet het recht hadden zich met haar leven te bemoeien. Het was wel zo dat ze nooit echt had meegemerkt, maar dan nog.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:25 am

Collin zei niets, hij was hier voor haar. "Dag Collin" zei de Psychiater terwijl hij hen opnam. "hoe lang hebben jij en Collin al iets?" collin voelde hem aankomen. Natuurlijk. Dit was toch wel redelijk voorspelbaar... Hij keek even naar Ynary, die voelde zich nu al ongemakkelijk, hij wist niet goed wat hij kon doen om het voor haar makkelijker te maken. en dat vond hij erg vervelend. hij wilde helpen. ook hier, als hij eigenlijk alleen mocht zitten en niets doen.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:27 am

Ynary slikte, ze was er ondertussen wel achter dat de meeste Psychiaters de gewoonte hadden eerst om het onderwerp heen te praten tot je dacht dat je veilig was en dan opeens met een vervelende vraag kwamen. Nu was ze bang dat hij Collin er straks de schuld van zou geven terwijl dat juist niet het geval was. "Sinds Kerstmis," zei ze zonder haar blik van haar punt op de vloer te halen.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:33 am

"Dat is fijn" zei de psychiater. "Ik vind het goed van je dat je hem meegenomen hebt, zo weet hij ook een beetje wat er in je omgaat, ik wil me overigens voorstellen: Ik ben John Weills, je mag me John of meneer Weills noemen" zei hij enorm rustig terwijl hij zijn hand uitstak. Collin verstrakte licht omdat hij nu dichter bij kwam, maar hij wist het heel goed te kamoufleren, hij was niet voor niets acteur. Collin vond het maar niets hier.

~
im oet zo gaan...
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   wo dec 07, 2011 9:37 am

Ynary's gezicht vertrok even bij zijn woorden. Al wist Collin het meest van iedereen wat er in haar omging wilde ze niet, juist niet, dat hij het zou begrijpen. Dat zou namelijk betekenen dat het ook niet al te best met hem ging. Want daar was ze wel achter gekomen, mensen begrepen niet waar je het over had of hoe je je voelde als je met zelfmoord in je hoofd zat, tenzij ze er zelf ook mee zaten. Maar snel keek ze weer neutraal en schudde de hand van de man.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 5:21 am

"Goed" zei mnr. W. (ik kort hem maar even zo af) "We weten allebei waarom je hier bent" hij sprak zo rustig dat Collin dacht dat de man in slaap ging vallen om zijn eigen woorden. "maar laten we het daar nog even niet over hebben, vind je het fijn om met Collin te zijn?" Collin begreep niet goed wat Ynary hier nou mee op zou schieten, maar de hulp was verplicht geweest. Collin was bang voor de conclusies van de man. Wat als hij vond dat het niet goed ging met Ynary, zou hij haar dan verliezen? Bij alleen de gedachte al ging zijn hartslag omhoog. Zijn ademhaling werd weer oppervlakkiger, maar gelukkig scheen de psychiater er niets van te merken.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 5:30 am

Ynary knikte, "ja," zei ze met schorre stem. In haar hoofd kwam een hele uitleg op maar die sprak ze niet uit. Hij maakt me blij en maakt me soms aan het lachen. Hij geeft echt om me en wil me ook helpen, zonder te oordelen of te denken dat ik raar ben. Ik weet dat ik hem alles kan vertellen als ik dat wil en ik vind hem echt heel leuk. Als ik bij hem ben lijkt het allemaal niet zoveel meer uit te maken dat het niet zo goed met me gaat en het is absoluut niet zijn schuld!
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 5:46 am

Dit was niet wat een psychiater wilde horen, hij wilde het hele verhaal dat ze in haar hoofd erbij dacht erbij horen. Wilde een gevoel ontfrutselen, dit meisje zag er gewoon enorm bang uit. Een ineengedoken vogeltje op zijn spreekstoel, wat de hand vasthield van een wereldberoemde zanger. "Ynary, hoe voel je je als je bij hem bent?" wat wilde hij nou te weten komen. Collin wist het niet, maar de psychiater wist het wel wat hij deed. hij wilde dat ze toegaf, iets liet zien, iets van wie ze was, wat haar gevoelens waren, en dit was de eerste manier waarop hij het probeerde.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 6:00 am

Ynary vond het raar dat ze over Collin praatte alsof hij er niet bij was maar was niet van plan er iets van te zeggen, ze hoopte alleen dat Collin het niet erg vond. "Goed, hij maakt me blij," het klonk zwak in vergelijking met het verhaal in haar hoofd maar dat wilde ze de psychiater niet vertellen. Hij hoefde niet te weten wat er in haar hoofd omging en hoe ze zich voelde.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 6:24 am

"Dat is fijn om te horen" zei mnr. W. "nu, er is toch een reden dat je je niet tevreden voelt, schijnt het" zei hij simpel. Alsof dat niets was en enorm langzaam zodat elke letter goed te horen was. Hij viel nu gewoon met de deur in huis. "weet je waarom je je niet goed voelt?" Collin keek Ynary bemoedigend aan, alsof hij wilde zeggen, zeg het dan, je kan het wel, voor mij hoef je je mond niet te houden.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 6:29 am

Ynary vond dat de man haar behandelde alsof ze een kleuter van vier was, ze begreep ook wel wat hij zei als hij iets sneller praatte hoor. "Ja," zei ze simpel. Het kon gewoon niet dat hij niet wist waarom, ze dacht dat hij het gewoon van haar wilde horen. Maar ze zou het niet zeggen, ze zou niet zeggen dat het was omdat ze elke nacht nog nachtmerries had waarin ze haar ouders hoorde schreeuwen en zag sterven. "Ik kan er niet tegen dat iedereen weet wat er met mij is gebeurd," zei ze dit keer vrij volledig. Al was er wat dat betreft nog steeds wat dat ze achterhield. Ze kon niet tegen het feit dat iedereen wist wie ze was en naar haar keek, ze wilde geen aandacht en had altijd geprobeerd dat te voorkomen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 6:38 am

De psychiater knikte. "je houdt niet van de aandacht die het met zich meebrengt" concludeerde hij alsof dat altijd zo was. Collin begon van binnen te koken, hoe kon hij haar zo behandelen alsof dat gewoon enorm logisch was, alsof het raar was dat ze zich daarom druk maakte. Maar hij hield zich in en glimlachte beleefd naar de man. "iedere puber heeft zijn of haar onzekerheden, maar jij kan niets doen aan de moord op je ouders en niemand kan er iets aan veranderen" Collin's oren werden nu langzaam rood, dat had hij altijd als hij boos werd. Hij zei het gewoon, gewoon keihard recht in Ynary's gezicht. Was dit waar die mensen voor betaald kregen? Was dit wat die mensen moesten doen?
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:18 am

Ynary knikte, al was niet houden van waarschijnlijk een understatement. Ze dacht dat het toch wel duidelijk was dat ze er gewoon niet tegenkon maar dat hield ze maar voor zich, zeker toen haar keel als het ware werd dichtgeknepen bij zijn volgende woorden. Haar ene hand klemde ze om de rand van de stoel en met de andere kneep ze naar haar idee Collin's hand bijna fijn. Onbewust boog ze haar hoofd nog verder waardoor haar haren langs haar gezicht vielen en het verborgen. Hard beet ze op haar lip om de tranen die ze al op voelde komen maar tegen te houden. Ze zou niet gaan huilen, ze zou niet gaan huilen. Dan had die man nog meer om over te praten. Aangezien er geen vraag kwam zei ze niets, ze zou netjes antwoord geven op alle vragen, maar dan wel minimaal en verder zou ze niets doen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:23 am

Collin kuchte even kort om de woede uit zijn stem te laten verdwijnen. "vind u het goed als we heel even een luchtje gaan scheppen? Het is best veel voor mij ziet u, ik ben nog nooit bij een psycholoog geweest" zei Collin, om Ynary zich niet ongemakkelijk te laten voelen. Meneer W liet hen gaan en Collin keek Ynary vragend aan.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:28 am

Ynary rende bijna de kamer uit, die was voor haar gevoel steeds kleiner geworden. Een beetje beschaamd stond ze voor Collin. "Sorry dat ik je heb meegevraagd," zei ze zachtjes. Anders had hij niet bij deze psycholoog gezeten. "Ze zijn niet allemaal zo hoor, sommige zijn best aardig." Zij zelf werkte alleen nooit mee waardoor ze steeds weer werd doorgestuurd. Maar sommigen probeerden haar in het begin echt te helpen, soms voelde ze zich wel schuldig dat ze de hulp zo afwees maar als ze daar zat kon ze bijna niet anders.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:37 am

Collin reageerde nog even niet op Ynary, balde zijn vuisten en ontspande ze weer. Hij haalde diep adem. "Ik kan het niet hebben hoe hij over dingen praat, hoe hij tegen jou praat, maar ik ben blij dat je me meegenomen hebt" zei hij terwijl hij zijn ogen weer op Ynary richtte, langzaam werd hij rustiger. "ik hoop dat je het niet erg vind dat ik er even uit wilde?" hij wist dat hij het meer voor haar gedaan had dan voor hemzelf. Maar dat hoefde zij niet te weten. Hij ging dichter bij haar staan en keek haar aan. Probeerde haar ogen te doorgronden. "is alles oké?" fluisterde hij toen. Hij wist dat de vraag hard aangekomen was, door de flinke kneep in zijn hand in de kamer.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:43 am

Ynary schudde haar hoofd, ze vond het niet erg en begreep het volkomen. Zelf wilde ze altijd door de grond zakken in dat soort situaties. Licht schudde ze haar hoofd, nee het ging niet goed maar dat was niet verrassend. "Maar dat is nooit als ik bij een psycholoog ben," stelde ze hem snel gerust. Ze had altijd het gevoel alsof ze extra zout op een wond gooide en haar in plaats van te helpen juist hielpen nog verder te breken. Het was in ieder geval nog nooit zo geweest dat ze zich beter had gevoeld naar zo'n gesprek. Ze leunde licht tegen hem aan en sloot haar ogen, ze zou graag zo blijven staan en niet meer teruggaan maar ze wist dat dat niet kon. "Ik ben blij dat je er bent," fluisterde ze zonder haar ogen te openen.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:47 am

Collin knikte. Hij sloeg zijn armen lichtjes om Ynary heen en drukte toen zijn lippen op die van haar. Natuurlijk was hij er, hij zou er altijd zijn. Voor haar zou hij alles laten liggen. Ze had hem nodig nu, dat merkte hij, en het was een fijn gevoel om nodig te zijn, alleen was hij liever op een andere manier nodig geweest, eentje waardoor haar niet zoveel pijn gedaan werd. Waardoor hij haar niet als een gebroken porseleinen popje mee naar huis zou moeten nemen straks. "ik ben ook blij dat ik er ben" fluisterde hij terug.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:54 am

Zodra Ynary zijn lippen op de hare voelde werd het heel stil in haar hoofd. Even geen vervelende gedachten of zorgen over wat die man (Razz) haar dadelijk zou vragen, gewoon rust. Ook toen ze haar hoofd weer tegen zijn borstkas legde voelde ze dat ze rustiger was. "Ik denk dat we maar weer naar binnen moeten gaan," zei ze met tegenzin in haar stem. Het was alsof alles in haar schreeuwde dat ze gewoon hier wilde blijven staan, dat het zo gewoon goed was. Maar haar verstand wist dat ze anders weer naar binnen werden geroepen en om de een of andere reden wilde ze niet dat hij hun hier zo zag staan.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 9:59 am

whaha Razz
~~
Collin knikte, maar liet haar nog niet meteen los. "Goed" zei hij uiteindelijk, terwijl hij haar losliet en de deur voor haar openduwde. Hij glimlachte nog even snel naar haar en stapte achter haar naar binnen. Zijn vingers sloten zich weer om die van haar toen ze binnenstonden en ze liepen naar de stoelen, waar hij braaf weer ging zitten. De psychiater ging ook weer zitten en knikte. "goed, weer op adem gekomen? Het spijt me als ik je een beetje bestook met vragen, maar dat hoort er allemaal bij, ik moet je proberen te begrijpen, snap je?" zijn stem was zo enorm rustig. En zo verschrikkelijk irritant...
~~
nu ben ik weg, tot morgen.
Profiel bekijken
Ynary

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do dec 08, 2011 10:04 am

tot morgen ^^
-------
Ynary hield haar blik automatisch weer op de grond gericht toen ze de kamer inkwamen. Ze knikte het, dat had ze al vaak gehoord. 'Ik moet je eerst kunnen begrijpen voor ik je kan helpen' Dat was gewoon ook het probleem, niemand begreep haar. Niemand had gezien wat zij toen had gezien. Zelfs Collin niet en eerlijk gezegd wilde ze dat ook zo houden. De kans dat het hem wel zou lukken was dan ook gewoon nul komma nul. Zij liet het niet toe en het zag er niet naar uit dat ze van gedachten zou veranderen door hem.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr dec 09, 2011 5:41 am

"Goed, waar waren we?" vroeg meneer w in het niets. Niemand scheen het iets te interesseren waar ze waren, en hemzelf nog het minst. Hij leek er helemaal niets aan te willen doen dat er een broodmager, jong meisje voor hem zat dat zichzelf net had geprobeerd om te brengen. Het leek hem niets te deren en hij bleef er zo koeltjes onder. Het leek hem niets uit te maken dat Ynary's leven hier misschien wel vanaf hing. Het leek niet aan hem te komen, maar wie was Collin om hem iets te verwijten. Maar toch had Collin niet het idee dat Ynary hier iets mee opschoot. "hoe voelde je je vlak na je je polsen doorgesneden had?" nu was het Collin die zijn blik naar beneden liet glijden en moeite moest doen vooral niet in haar hand te knijpen. De beelden vlogen voor zijn ogen voorbij, de plassen bloed, met Ynary er hulpeloos tussen. Zijn eigen gevoel kwam weer boven en hij slikte even moeilijk. Probeerde het van zich af te schudden, iets wat niet geweldig hielp.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   

Het ziekenhuis
Terug naar boven 
Pagina 5 van 16Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 16  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: