Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Het ziekenhuis

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Almasis

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   zo jan 22, 2012 9:03 am

"Hmm klinkt goed" mompelde Nick terwijl hij naar Maud knipoogde. Ana sloeg het geheel glimlachend gade. En Nicks moeder kuchte. "ehm Maud, er was nog iets waar ik het met je over wilde hebben." zei ze, terwijl Stef door de deur naar buiten verdween. "Natuurlijk heeft Nick me verteld over je ouders, en ik wilde alleen maar even zeggen dat er een kamer bij ons vrij gekomen is..." zei ze, terwijl ze Maud, dat meisje wat allang veel meer was dan alleen de vriendin van haar zoon, lief aankeek. De blik die in haar ogen lag herkende Nick als de blik waarmee ze naar zijn zusje keek. Hij kreeg er tranen van in zijn ogen. Zijn moeder zag Maud als haar dochter, en dat was even heel belangrijk voor hem. Want wat nou als het allemaal niet zo gemakkelijk was als hij dacht? Wat als hij dit alles niet zou overleven, wat zou er dan van Maud worden? Maud had weinig vrienden, en hij wist niet of er ook maar iemand was naarwie ze met haar verdriet toe zou durven gaan. Door zijn moeders aanbod was duidelijk dat deze het geen probleem zou vinden er elke dag mee geconfronteerd te worden. Het was een soort troost voor als het mis zou gaan, en anders alleen maar iets moois. Nick keek weg. De tranen zaten zoiezo hoger dan normaal door zijn moeheid. En door deze extreem lieve actie van zijn moeder drupte er een omlaag, die hij zo snel mogelijk wegveegde. Het ging niet eens zozeer over Mauds antwoord, het was het aanbod, een simpel aanbod, of eigenlijk nog niet eens een aanbod, ookal bedoelde zijn moeder dat wel. Maar het betekende zo veel, er zat zoveel achter verscholen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   zo jan 22, 2012 9:12 am

Maud keek op van Nick naar Mel." Ohh dat is echt heel lief maar ik wil jullie echt niet tot last zijn. Ik bedoel, je hebt dan nog iemand om voor te zorgen. En ik weet dat ik een hoop last ben met mijn medicijnen en stoornis." Bij de woorden medicijnen en stoornis ging haar stem een flink stuk omlaag qua volume en ze beet daarna peinzend op haar lip." Ik zou graag op het aanbod ingaan maar er is van mijn kant één voorwaarde. Ik betaal mee met het huishouden. Dat is het minste wat ik kan doen." Ze zou een baantje regelen en zorgen voor geld op tafel. Dat was het minste wat ze kon doen en ook als Mel of Nick of wie dan ook ertegen in zou gaan zou ze het doen. Zodra Maud iets in haar hoofd had kwam het er niet meer uit. Daarna keek ze naar Nick en kwam er een vertederende blik in haar ogen. Ze had de traan gezien maar deed net alsof het haar niet was opgevallen. Ze drukte een kusje op zijn wang en kneep kort in zijn hand. Daarna knikte ze dankbaar naar Mel.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   zo jan 22, 2012 9:20 am

Nick trok haar in zijn armen bij die woorden. Het was goed van haar, vond hij, maar hij wist dat zijn moeder het er niet mee eens zou zijn. "Maar dat is toch niet nodig mijn meisje" zei ze met een glimlach op haar 'twee kinderen'. "Dankjewel mama" fluisterde Nick, in Mauds haren tegen Mel. Zijn stem was verstikt en hij stond nog steeds vlak voor uitbarsten. "En Maud, je bent ons echt geen last, dat weet ik zeker!" zei ze lief terwijl ze haar ook kort over haar haren streek, toen stond ze op met een hoofdknikje naar Ana, en samen liepen de vrouwen ook de kamer uit. Maud en Nick alleen achterlatend. Nick hield haar een stukje van zich af, glimlachte breed en trok haar toen weer naar zich toe.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   ma jan 23, 2012 5:26 am

Maud zei nog even kort tegen Mel dat ze erop stond en toen de twee vrouwen de kamer verlieten schopte ze haar schoenen uit en zei vrolijk tegen Nick," Schuif eens wat op." Ze kroop dicht tegen Nick aan en sleog haar armen om hem heen. Ze drukte een kusje op zijn wang en streek met haar vingers over zijn zachte huid van zijn hand." Schat je moet je wel even realiseren dat dit misschien redelijk ernstig is! Natuurlijk gaan we er samen doorheen dan. Ik ga je dan niet alleen laten. Maar je doet er zo nonchalant over. Ik maak me zorgen schat." Ze keek hem met een lieve blik aan.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   ma jan 23, 2012 5:31 am

Nick keek Maud lief aan en drukte zijn koude hand tegen haar warme wang. "Ik weet het Maudje, ik weet het, maar ik doe niet aan doodgaan." was Nick's simpele antwoord. "dus ik maak me er niet zo druk over" glimlachte hij er zwakjes achteraan, terwijl hij een stuk opschoof. "En so what als het wel gebeurt? Dan ben ik er niet meer, maar daardoor stopt de wereld niet met draaien." zei hij. "Maar maak je geen zorgen, zoals ik al zei, ik doe niet aan doodgaan, dat is voor zwakkelingen"
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   ma jan 23, 2012 5:50 am

Maud beet op haar lip en knikte uiteindelijk maar." En mijn wereld stopt dan wel met draaien schat. Dus je mag niet doodgaan. Ik verbied het je." Ze vond zichzelf zwak dus als ze nog een keer een aanval zou hebben van haar stoornis zou ze dan ook doodgaan? Zou hij dat bedoelen? Natuurlijk niet, zei ze tegen zichzelf en drukte een kusje op zijn toch wel koude lippen." Hmm schat je moet wat warmer worden. Kom maar." Ze trok hem tegen zich aan en sloeg beschermend haar armen om hem heen." Ik wil niet dat je me in de steek laat. Ik zal jou in ieder geval nooit in de steek laten."
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   di jan 24, 2012 4:44 am

Nick trok haar tegen zich aan en de deken over hen heen. Maud voelde warm en prettig aan. Hij glimlachte kort naar haar. "Ik wil niet dat jou hele leven op mij draait Maud, ik ben bang dat ik te veel van je vraag" zei hij zachtjes en sloeg zijn ogen neer. "Maar ik ga niet dood, en dat zal ik je beloven op alles wat ik bezit en niet bezit" zei hij met een lachje, terwijl hij makkelijker ging liggen en zich ontspande. Zijn armen hadden zich ook om haar gesloten. Wat ze niet zagen was dat Ana buiten met een zachte, maar zorgelijke glimlach stond te kijken naar de twee. Ana wist het, zoals ze altijd wist. Buikgevoel, heette dat, en daarop kon Ana meestal heel goed vertrouwen. Nick viel binnen de kortste keren doodmoe in slaap, tegen de lekker warme Maud aan. In zijn slaap glimlachte hij licht, omdat hij wist dat Maud bij hem was en het dus goed zou komen.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   do jan 26, 2012 9:25 pm

Maud merkte dan wel dat hij in slaap was toch bleef ze door zijn haren strelen en trok hem nog iets dichter tegen haar aan." Dat is het hem nou juist Nick. Ik hou van je, dan ben je gewoon een deel van mijn leven, het grootste deel. Maar ik vind het niet erg. Jij bent namelijk ook het leukste deel." Ze drukte een kusje op zijn wang en keek naar hoe hij lag te slapen. Het kalmeerde haar, ondanks dat ze in het ziekenhuis waren. Ze kreeg nog steeds de kriebels van ziekenhuizen en dokters maar raakte er langzamerhand wel een beetje aan gewend. Natuurlijk was dat een slecht teken, maar Maud zag het als iets positiefs. Ze probeerde het als iets positiefs te zien. Ze kroop weer uit het bed maar legde nog wel even haar knuffeltje naast Nick gewoon om aan hem duidelijk te maken dat ze nog gewoon in het ziekenhuis was voor als hij wakker werd. Ze had het al eerder een keer gedaan dat ze uit het bed was geklommen terwijl hij sliep en toen hij wakker werd hij niet wist waar ze was. Toen hadden ze afgesproken dat Maud iets zou achterlaten als ze nog gewoon in het ziekenhuis was. Ze moest alleen even naar buiten. Ze wilde een sigaret.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 4:27 am

Na ongeveer een half uurtje werd Nick wakker, de warmtebron die inmiddels zo vertrouwd was geworden was verdwenen en hij rilde kort voor hij zijn ogen open deed. Hij voelde nog even naast zich en toen hij het knuffeltje vond wist hij dat Maud er nog was. Iets wat ervoor zorgde dat er een glimlach rond zijn lippen kwam. Hij duwde zichzelf omhoog, voelde zich al iets wakkerder en besloot Maud te gaan zoeken, het was logisch dat hij er nog was als ze terug kwam, en als hij haar over een half uurtje niet gevonden had zou hij wel weer terug naar de kamer gaan. Hij slingerde zijn benen uit het witte bed en stapte in zijn schoenen. Vluchtig trok hij een vest over zijn shirt met joggingbroek aan en hij streek even door zijn haren zodat hij er niet helemaal als een lijk uitzag. Hij besloot om buiten te beginnen, hij had ook wel even behoefte aan een beetje frisse lucht. Dus hij liep de gang uit richting de buitendeur. Het was een grote glazen deur met een ijzeren deurklink en deurposten. Hij zag al wat mensen met hun rug tegen de ramen aan weerszijden van de deur leunen, maar Maud was er niet bij, dat belette hem er echter niet van de deur open te trekken en de frisse buitenlucht in te stappen.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 4:40 am

Maud zat eventjes wat verder op. Er stond een klein bankje een beetje aan de buitenkring van de deur. Ze had haar sigaret weggedaan maar zat met haar pakje te spelen en te twijfelen of ze er nog één moest opsteken. Het was haar manier geweest van de stress in controle houden. Ze had het nog niet aan Nick verteld maar ze had wel verwacht dat die het doorhad. Ze wilde het ook neit geheim houden maar wel zo lang mogelijk uitstellen. Zachtjes zuchtte ze en sloot haar ogen om even wat van de zon te genieten. Het was koud maar de zon gaf een warme gloed als hij even op je gezicht kwam.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 4:50 am

Nick keek om zich heen en zijn gezicht klaarde meteen op toen hij Maud zag zitten, hij ging achter haar staan en deed zijn handen voor haar gesloten ogen. "Rara wie ben ik" glimlachte hij, terwijl hij naar haar keek. Toen pas zag hij het pakje sigaretten in haar handen en zijn handen verslapten. Ze hingen nu naast zijn lichaam alsof ze geen betekenis hadden. Zijn glimlach was vervaagd en er was een zorgelijke frons voor in de plaats gekomen. "Maud, wat is dat?" vroeg hij, wijzend op de sigaretten, alsof dat niet overduidelijk was. Op het pakje stond met grote letters: ROKEN IS DODELIJK. Iets waardoor de rillingen bij Nick over de rug liepen. "Sinds wanneer rook jij?" vroeg hij toen, toch wel een beetje beschuldigend. Hij ging naast haar op het bankje zitten en keek haar onderzoekend aan. En waarom had ze het hem niet verteld? Het boeide hem niet zoveel dat veel van zijn vrienden rookten en hij dat zelf ook gedaan had, hij wilde niet dat Maud het deed. Bij Maud leek het gevaarlijker, en serieuzer. Bij hen was het meer voor de lol geweest, af en toe een beetje wiet en meer van dat soort dingen, xtc had hij ook al uitgeprobeerd, maar ook dat zou hij nooit toestaan bij Maud, wanneer hij zo beschermend geworden was wist hij ook niet. Maar het was belangrijk voor hem dat Maud op zichzelf en haar gezondheid lette, en dat ging meteen een stuk minder goed als ze rookte. Bovendien vielen veel mensen door te roken kilo's af, terwijl Maud juist aan moest komen, en niet zo'n beetje ook.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 5:38 am

Maud kreeg een glimlach op haar gezicht bij het horen van zijn stem maar die verdween haast gelijk toen hij het begon te hebben over de sigaretten." Sinds het helpt tegen de stress. Maar ik rook niet veel hoor. Soms vind ik het gewoon fijn." Ze stopte snel haar sigaretten weg en keek met een voorzichtige glimlach naar Nick." Straks krijg jij mijn stoornis nog, nu maak jij je echt te veel zorgen om mij. Het roken zorgt ervoor dat mijn stress stoornis niet groter word. Stef vind het geen fijne oplossing maar hij heeft toegegeven dat het wel werkt." Ze drukte een kusje op zijn wang en pakte toen een kauwgompje uit haar tas en begon er op te bijten om de rooksmaak uit haar mond te krijgen. Haar vingers vlochten zich in elkaar maar ze hielden zich wel stil. Haar blik lag ergens ver in de verte en ze zuchtte even kort." Waarom maak jij je wel zorgen om mij maar niet om jezelf?"
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 5:50 am

"Omdat ik niet rook Maud" zei hij alsof dat antwoord gaf op haar vraag. Hij vond het maar niets dat ze rookte, maar wist dat hij het haar ook moeilijk kon verbieden, en hij zou haar maar niet op het feit gaan wijzen dat ze aan moest komen, want dat zou ze zeker niet prettig vinden om te horen. Hij hield zijn hoofd schuin terwijl ze een kauwgompje pakte en erop begon te kauwen. "ik vind het geen goed plan als je rookt..." mompelde Nick, maar hij wist dat ze toch niet naar hem zou luisteren en hij er helemaal niets mee opschoot. Hij bleef haar doordringend met zijn bruine(?) ogen aankijken. Roken was niet goed voor haar, en het was maar een tijdelijke oplossing, ze schoot er niets mee op...
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 6:17 am

Maud zuchtte nog eens en begon op haar lip te bijten." Nick je kan er niks aan veranderen. Ik stop niet met roken. En wat voor onzin is het nou weer om je alleen maar zorgen te maken als iemand rookt. Je moet echt doorkrijgen dat de kans bestaat dat je niet meer levend uit het ziekenhuis komt en jij maakt je nu druk om een paar sigaretten van mijn kant. Echt Nick blijf wel realistisch." Ze was toch best een beetje boos geworden om zijn beschuldiging. Als het haar hielp tegen haar stoornis waarom zou het dan uitmaken?" En Lucas rookt ook, daar heb ik je ook nog nooit iets over horen zeggen."
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 6:38 am

Nick zuchtte op zijn beurt. "Ik zei toch dat ik slecht voor je ben" mompelde hij, terwijl hij aanstalten maakte om op te staan. "Je weet best dat ik hier levend uitkom, maar Maud, misschien is het beter als..." hij sloeg zijn ogen neer. Nee, dat was niet beter, niet voor hem. Maar voor haar wel, dat wist hij zeker. Ze rookte nu al om haar zorgen te vergeten, en dan moest hij ook nog voor extra zorgen zorgen nu hij in het ziekenhuis lag. Het zou rustiger zijn voor haar, ze zou zich niet druk hoeven te maken, en zou vanzelf stoppen met roken. Misschien moest hij echt doorkrijgen dat hij hier misschien niet levend uit kon komen. Misschien kwam hij dat wel nooit. Dan was het beter voor Maud om niets met hem te hebben, om geen contact meer te hebben. Alle banden doorgesneden. Dat leek bijna onmogelijk voor hem, maar het was nodig, anders zou hij zichzelf zoiezo nooit toelaten te gaan.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 10:15 pm

Maud wilde tegen hem ingaan maar hij was haar voor met opstaan en zeggen wat ze niet wilde horen. Snel pakte ze zijn hand vast en trok hem weer terug de bank op en tegen haar aan. Haar andere hand gleed over zijn wang en met een zachte stem rolde er woorden uit haar mond," Nee, wat jij zegt willen we alletwee niet. Ik heb gezegd dat ik er altijd voor je zou zijn. Ik hou me aan mijn woorden." Waarom zei hij nou weer zoiets? Of wilde hij haar niet meer.... Ze wilde dat hij tegen haar zei dat haar gedachtes niet klopten." Hou je niet meer van me? Is dat het?" Hij was niet slecht voor haar, dat dacht hij alleen maar." Nick," Kwam het er twijfelend uit," ik wil niet bij je weg. Jij maakt me gelukkig. Jij bent het tegenovergestelde van slecht voor mij. Ik zou niet zonder je kunnen." Haar handen lagen in haar schoot en ze zat weer te spelen met een sigaret, twijfelend of ze hem moest opsteken.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 10:22 pm

Hij schudde zijn hoofd terwijl ze hem terugtrok, dit was het beste hij wist het zeker... Of nee... eigenlijk wist hij het helemaal niet zeker. "Maud ik zal altijd van je houden, maar dat is het makkelijkste, van jou houden lijkt zo simpel, maar je ziet toch wat er gebeurt?" vroeg hij, met een lichte trek van pijn in zijn ogen. "Je ziet toch dat ik alles alleen maar erger schijn te maken?" fluisterde hij, zijn stem trilde. Kon hij dit wel? Wat was hij eigenlijk aan het doen?! Hij wilde het helemaal niet uitmaken, maar als hij zou gaan... Als hij op een manier zou gaan waarop hij Maud nooit meer kon zien... Hij was het belangrijkste deel in haar leven, had ze gezegd, en daar moest verandering in komen. "Je hebt een stressstoornis, vervolgens verzint zo'n stom celletje kanker te worden en gaat groeien, wat er alleen voor zorgt dat het erger wordt, wat ervoor zorgt dat jij alleen meer gaat stressen en vervolgens ga je roken." Hij keek haar twijfelend aan. Wat dat roken hier eigenlijk mee te maken had wist hij ook niet, maar het voelde voor hem als een soort bewijs dat hij slecht voor haar was.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 10:54 pm

Maud stond boos op en keek hem met een gepijnigde blik aan." Meen je dit serieus. Jij wilt alleen maar omdat ik rook het uitmaken. Ben je gek! Oké ik kom morgen wel terug en dan praten we verder. Ik merk nu duidelijk dat je belachelijk doet. Je had beloofd dat je er voor mij zou zijn. Maar als jij het nu uitmaakt breek je die belofte. Dus nee het gaat niet uit. Dat kan je me niet aandoen. Dan zal mijn stoornis dus alleen nog erger worden. Begreep je dan niet dat jij er altijd voor zorgde dat hij wat minder werd. Dat ik er even niet aan dacht. Zonder jou zit ik binnen twee weken weer in het ziekenhuis." Haar adem stokte in haar keel en ze stak uiteindelijk toch de sigaret op en nam er een trek van." Nick alsjeblieft denk er nog even een dagje over na. Als je morgen er nog net zo over denkt dan zal ik je met rust laten." Maar ze wist haast wel zeker dat hij er niet zo over dacht. Hij zou van gedachte veranderen. Maud hoopte zo ontzettend dat hij van gedachte zou veranderen. Er stonden tranen in haar ogen en ze durfde Nick niet aan te kijken bang dat ze hem zag veranderen. Dat de liefde die zij er eerst in zag nu weg was.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 11:00 pm

Nick stond op, pakte haar hand vast en trok de sigaret uit haar mond, om hem op de grond te gooien en uit te trappen. "Maud, je hebt het verkeerd, dit ben ik, die zich aan die belofte houdt..." hij fluisterde en keek haar aan, de twijfels waren heel duidelijk in zijn ogen te zien, als ze hem nu tegen zou spreken, wist hij dat hij in zou zakken, dat hij toe zou geven, dat hij zou doen alsof dit nooit gebeurd was. "En ik geloof dat het juist door mij komt dat je nu met meer stress zit. Als je iemand zou hebben die beter voor je was zat je hier nu ook niet." zei hij zachtjes. Hij had beloofd dat hij altijd van haar zou houden en hij wist dat hij die belofte in zou houden, hij zou nooit van een ander kunnen houden, maar dit alles moest voorbij zijn. Als hij niet meer zo kwetsbaar was, als hij geen gevaar meer was voor Maud, misschien zouden ze dan weer bij elkaar kunnen zijn? Maar het was idealistisch om dat te denken en hij had beloofd er voor haar te zijn, en dat was hij nu, hij had het veel eerder moeten bedenken, ze dat er al te diep in.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 11:07 pm

Maud keek naar de sigaret op de grond en er knapte iets in haar." Nick ik ga pas bij je weg tot je tegen me zegt dat je niet meer van me houdt. Naar andere redenen luister ik niet. Daar komen we wel overheen. Maar als jou liefde voor mij weg is dan zal ik je pas loslaten. Want dan heb jij een belofte verbroken en kan ik de mijne ook verbreken over dat ik altijd bij je zou blijven. Maar je kan me nu niet wijsmaken dat je niet van me houdt. Dus komt er hier geen einde aan. Je gaat er anders spijt van krijgen." Haar woorden kwamen er zelfverzekerd uit en haar blik vond die van Nick. Ze had haar hand in zijn nek gelegd en trok hem wat meer naar haar toe om hem zachtjes te kunnen kussen. Daarna fluisterde ze in zijn oor." Nick ik hou van je." Zonder haar Nick zou het haar niet lukken om overeind te blijven. Niet nu haar ouders, haar ouders neit meer waren en de school niet meer aanvoelde als haar school. Juist nu had ze een rots in de branding nodig en dat was Nick voor haar. Die zorgde ervoor dat ze niet nog verder wegzakte in haar problemen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 11:18 pm

Nick wilde weglopen, maar kon niet. Hij zou nooit kunnen zeggen dat hij niet van haar hield. Omdat dat iets was wat niet waar was. Hij zou altijd zielsveel van haar houden. Hij schudde zijn hoofd, ten teken dat hij het niet kon, hij kon niet zeggen dat zijn liefde weg was, omdat die nu extra sterk terug leek te komen, toen ze hem kuste werden zijn onnatuurlijk witte wangen weer een stukje roder, en hij kuste haar automatisch terug. Het voelde goed, zo goed. Zijn handen vonden haar middel en hij trok haar tegen zich aan. "Ik ook van jou Maud" dat waren de eerste woorden die zonder twijfel uit zijn mond kwamen, hij hield van Maud, zijn Maud, zielsveel. De mensen om hen heen begonnen te klappen, en Nick voelde zijn wangen rood worden. Hij pakte Mauds hand en trok haar zachtjes mee naar binnen. "Dat zal ik altijd doen Maud" zei hij nog zachtjes. Toen ze de deur door waren trok hij haar iets naar voren en sloeg zijn arm om haar heen. "dankje" dat was een dankjewel voor het hem beletten van de grootste fout in zijn leven maken.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 11:23 pm

Maud kon wel lachen om de actie van de mensen buiten en liep gewillig met Nick mee. Toen ze binnen waren drukte ze nog een keer kort haar lippen op die van Nick en fluisterde toen zachtjes in zijn oor," Nothing worth having, comes easy." Ze drukte een kusje op zijn slaap en hield hem goed vast om zijn middel en keek hem lief maar toch nog wat onzeker lachend aan." En als je echt wilt dan stop ik wel met roken. Nu gaat dat nog makkelijk. Zo lang rook ik nog niet." Ze zou alles doen om Nick gelukkig te maken. Het enige wat ze niet zou doen was bij hem weg gaan als hij daar nog niet zo zeker over was.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   vr jan 27, 2012 11:35 pm

Sad ga je egt na dit rpg, want ik vind rpgen met jou egt supr leukk Sad, woow dat klinkt falend xd
~~
"Hmm, waarom is houden van jou dan zo gemakkelijk?" vroeg hij, terwijl hij haar een kneepje in haar schouder gaf en bijna tegen een hoek aanliep omdat hij met zijn ogen in die van Maud boorde. Stef kwam net de hoek om lopen en liep tegen hen aan, maar Nick bleef Maud aankijken, tot Stef kuchte en hij opkeek. "Eh, Nick, ik wil dat je even met me mee komt naar je kamer, ik heb je moeder en Ana al gebeld, Maud, wil je er ook bij blijven? Of wacht je liever even?" hij had uitslagen, en die waren niet zo goed. Nick haalde zijn schouders op en pakte Mauds hand vast terwijl hij Stef volgde naar de kamer. Ana en zijn moeder waren er nog niet, en Nick vroeg zich af wat er zo belangrijk was.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   za jan 28, 2012 5:01 am

Maud grinnikte en wilde een opmerking maken over dat het niet makkelijk meer zou zijn als ze er niet meer was of als ze met iemand anders ging maar ze hield die opmerking maar voor zich. Ze wilde nu de sfeer niet verpesten. Maar eigenlijk werd die al een beetje verpest door Stef. Gewoon omdat Maud wel een idee kreeg van wat hij te vertellen had. Kort kneep ze in de hand van Nick en liep met hem mee terwijl ze af en toe stiekem een kusje aan Nick gaf achter de rug om van Stef, die draaide zich af en toe om, om te kijken of ze er nog waren en meeliepen. Eénmaal in de kamer liep ze naar het bed en pakte haar knuffeltje weer en stopte hem in de tas die ze van Nick had gekregen. Ze droeg die eigenlijk altijd sinds ze hem gekregen had.

~~

Ik begin mijn hele leven te richten op de computer dat moet stoppen. Ik moet ook gewoon een leven buiten rpg'en hebben. Die heb ik nu gewoon niet. Het voelt niet fijn.
Profiel bekijken
Almasis

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   za jan 28, 2012 5:11 am

Nick ging ontspand op het bed zitten en keek toe toen Ana en zijn moeder met een bezorgd gezicht binnenkwamen. Hij keek Maud aan, als een soort vraag of ze wilde blijven. Ana knikte goedkeurend naar Maud, alsof ze wist wat er straks allemaal gebeurd was. "Goed, luister" begon Stef, terwijl hij iedereen gebood te gaan zitten. "Ik mag dit allemaal eigenlijk niet doen omdat ik geen behandelend arts mag zijn, omdat ik daarvoor teveel contacten heb met de patient, Nick dus." zei hij terwijl ook hij ging zitten. "maar ik weet dat het waarschijnlijk prettiger is om te horen van iemand die jullie een beetje kennen. Het volgende is er aan de hand:" hij pakte een aantal foto's en legde ze voor hen neer, het waren foto's van Nick's hersenen. "Kijk hier" hij wees op een grijsachtig stukje in een grotere grijzere omgeving. "dit is de tumor, zoals je ziet zit die op een onhandige plek, een uiterst onhandige plek, de neuroloog zal het niet kunnen verwijderen, aangezien hij te diep in de hersenen zit en dat kan erg gevaarlijk zijn..." hij hield even stil om het te laten bezinken, maar hij had nog niet gezegd waar het op aan kwam.

~~
snap ik eigenlijk ook wel een beetje... alsnog jammer Sad
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het ziekenhuis   

Het ziekenhuis
Terug naar boven 
Pagina 13 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Moslims vrezen christelijk ziekenhuis Sumatra

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: