Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Een goedkoop hotelletje.

Ga naar beneden 
+11
Micheal
Layla
George
Harry
Dwight
Ian
Natasja
Cece
Adam
Flavio
Enzio
15 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydi okt 11, 2011 9:20 am

Het is eigenlijk nog redelijk in de buurt van het uitgaansgebied. De enige reden van de kleine prijzen zijn de erg erg kleine kamers. Ze hebben er 100, maar die zijn wel 5x5 meter met een badkamer van 3x1. En dat de matrassen lekker liggen valt ook neit echt te zeggen. Maar de kamers zijn redelijk schoon, zeker voor deze prijs, en het is wel geschikt om een nacht door te brengen met een verboden geliefde, als neutraal honk voor je ONS of desnoods om je kleine zusje voor 1 avond te ontvluchten.

regels: the usual.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydi okt 11, 2011 9:31 am

Het eerste wat hij merkte toen hij zijn bewustzijn had ontfutseld van de slaap was de koppijn. De barstende hoofdsplijtende koppijn. Het tweede was dat hij niet in zijn eigen bed lag. Dit bed lag absoluut minder prettig en hij kon zijn vogels niet horen. De armen om zijn middel en het warme lichaam tegen zijn rug merkte hij pas als laatste op, vooral omdat dat niet zo onnatuurlijk aanvoelde. De warmte van dat lichaam was genoeg om hem soezelig te hoduen en de informatie neit tot hem door te laten dringen. Hij sloot zijn ogen weer en bleef lekker liggen. Dat duurde ongeveer twintig seconden. Hij schoot plotseling overeind toen de situatie eindelijk tot hem doordrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydi okt 11, 2011 10:55 am

Adam werd wakker van een plotselinge beweging naast hem. Zodra hij wakker was voelde hij vreselijke steken in zijn hoofd. Hij kreunde pijnlijk en opende zijn ogen half om een gedaante naast hem te zien zitten di hij maar half herkende. Toen hij dat deed hief hij zijn hoofd een stukje op "He flaaf, wat doe j-" hij stopte halverwege en keek om zih heen. Hij lag zeker niet in d slaapzaal en als hij minder koppijn had gehad was dat hem vast opgevallen aan de kwaliteit van het matras. Het duurde wat langer maar toen drong de situatie ook tot hem door. "Wacht... Ik, jij, hotelkamer..." hij raakte half in paniek maar dat zorgde vooreen vreselijke steek in zijn hoofd waardoor hij zijn hoofd maar op zijn kussen liet vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Cece

Cece


Posts : 146
Join date : 26-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 4:48 am

Flavio was zich pijnlijk bewust van de grote hoeveelheid kleding die door de kamer verspreid was. Rondtes eten was een betere beschrijving. Hij deeld heel ere zijn best om nit naar Adam te kijken. Op zijn opmerkingmknikte Flavio zelf ietwat paniekerig. "I KNOW" zei hij paniekerig, zijn stem was minstends twintig tonen hoger dan normaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Natasja

Natasja


Posts : 19
Join date : 07-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 6:04 am

Adam kwam toch een beetje overeind zodat hij heel de kamer kon zien. "Holy death wizzard god!" zei hij met een in tegenstelling van Flavio's hogere stem, drie octaven lagere stem. Ondanks het feit dat hij waarschijnlijk ook figuurlijk dit bed met Flavio had gedeeld trok hij het deken iets verder over hem heen. Dit was een heel oncomfortabele situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 6:37 am

Flavio beet op zijn lip en keek weg van Adam. "H- Herinner jij je wat meer dan vanaf die ene kus?" vroeg hij nerveus, zijn stem was nog steeds veel te hoog, maar hij had meer om over te piekeren. Zoals het feit dat hij figuurlijk het bed had gedeeld met zijn beste vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 6:42 am

Adam trok een verward gezicht "Welke kus..?" vroeg hij eerlijk. Hij had sneller gedronken en was dus eerder dronken geworden dan Flavio. Hij zuchtte "Ik had gehoopt dat ik mijn eerste keer op zijn minst zou kunnen herinneren..." zei hij en hij liet zijn hoofd in zijn handen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 7:03 am

Flavio verborg zijn gezicht in zijn handen. "Dus dat heb je niet meer meegekregen, aan de ene kant vind ik dat geweldig, aan de andere kant afschuwelijk." mompelde hij. Gelukkig had Adam de afschuwelijk onhandige verklaringen gemist, aan de andere kant zou hij dat eventueel opnieuw moeten doen. "Adam, denk je dat ik dit leuk vind? Naast het feit dat ik met hetzelfde probleem zit als jij ben ik nog neit eens 16."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 7:30 am

Adam schuifelde over het matras naar Flavio en omhelsde hem. "Ik... ik weet niet wat ik daarop moet zeggen, behalve dat ik het erg voor je vind. Maar bekijk het van de goede kant... I love you." zei hij en plaatste een kus in zijn nek. Misschien was dit niet het juiste moment, maar hij moest melden wat nu al sinds hij wakker was door zijn hoofd spookte. Het kleine deel van hem had toegegeven. Eindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 7:40 am

Flavio voelde zich helemaal warm worden van binnen. bij die kus. Zelfs zijn nek werd rood van de blos. "You mean that?" vroeg hij verlegen. hij keek over zijn schouder naar Adam. Hij keek voor het eerst sinds hij wakker was echt naar Adam. Zelfs zo, net wakker, vond hij de aanblik van Adam geweldig. Het deed de vlinders in zijn buik gek worden van enthousiasme. De blos op zijn wangen werd zo mogelijk nog dieper rood
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 7:45 am

Adam knikte en zette door de ongemakkelijkheid van hun ongeklede lichamen heen en schoof nog wat dichter naar Flavio toe. Now the only question is... Do you love me back?" vroeg hij met puppy ogen, al wist hij het antwoord ergens al, te oordelen aan het rode hoofd van Flavio. Hij zag er zo mogelijk nog schattiger uit dan gewoonlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 7:56 am

Adam lachte nerveus. "Dah, Adam, herinner je je dat echt niet meer." Hij glimlachte. "This is still my answer." zei hij zachtjes voor hij zijn armen om Adams nek sloeg en hem kustte. Hij was opgegaan in het moment. If he didn't care about the lack of clothes last night, then he shouln't mind now.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 8:38 am

Adam glimlachte schaapachtig naar Flavio, hij wilde wat zeggen maar werd gestopt door de kus die daarop volgde. Hij vergat meteen wat hij wilde zeggen en concentreerde zich op deze kus. Zijn maag leek een salto te maken en over zijn hele lichaam voelde hij kippenvel. Het was geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 9:10 am

Flavio kustte Adam met alle liefde en passie die hij voor de oudere jongen voelde. Het was eigenlijk best raar, en his VoiceOver of reason was aan ebt schreeweun dat hij eigenlijk een freak OUT hoorde te hebben, but hè loges Adam too much to care.

Sorry voor de spelfouten maar dit ding veranderd woorden tijdens het ptikken
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptywo okt 12, 2011 11:16 am

Adam kuste Flavio nog even passievol voor hij trugtrok. Hij grinnikte en bracht zijn hand even naar zijn pijnlijke voorhoofd. "We zouden eigenlijk in paniek moeten raken. Maar in plaats daarvan hebben we een zoensessie. Ik vind het eigenlijk weo beter zo." zei hij en hij begroef zijn hoofd in Flavios nek. Hij mocht dan wel ouder en langer zijn, hij gedroeg zich in deze knuffel alsof Flavio zijn matras was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 3:12 am

Flavio knuffelde Adam terug. "Well, I think kissing is much nicer that freaking out, don't you agree." Hij glimalchtte doezelig. "Though we have to get ou here, sometimes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 5:58 am

Adam grinnikte. "Helemaal mee eens." zei hij en haalde zijn hoofd van Flavio. "Normaal gesproken zou ik je vragen om je om te draaien, maar gezien de situatie boeit het me niet echt..." zei bij en hij gooide het deken van zich af. Hij stond op en verzamelde zijn kleding om.zich vervolgens aan te kleden naast het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 6:34 am

Flavio werd knalrood en moest zijn blik van A'dam wegscheuren om zel f zijn kleren te verzamelen. Snel kleedde hij zich aan, met zo min mogelijk blikken op het lichaam van zijn soort-van-mogelijk-misschien-vriedje
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 9:22 am

In tegenstelling tot in zijn ogen zijn vriendje klede Adam zich op normaal tempo aan. Vrolijk fluitend en zich concentrerend op zijn kleding. Al grijnsde hij af en toe naar Flavio, of knipoogde. Hij was sowieso schattig, maar nu hij zo rood was al helemaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 9:34 am

Flavio draaide zich om naars A'dam. Zijn blos was nog steeds niet weg. "À-Adam, kan je me helpen?" Hij had een regenboog kleurig wollen koort in zij hand. "Kan je hem om mijn pols binden?" Vroeg hij schaapachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 9:39 am

Adam keek op toen hij Flavio zijn naam hoorde zegen. Toen hij de vraag hoorde glimlachte hij "Tuurlijk." zei hij en hij sloeg zijn sjaal om voor hij naar zijn wel-of-niet-vriendje toe liep. Hij pakte diens had en plaatse een kud op de rug voor hij het wollen koort pakt en dit met een handige, stevige strik om zijn pols bond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 9:52 am

Flavio werd nu nog roder. "D-dank je." Zei Hij stamelend. Hij glimalchtte. "Het is nogal stereotiep, maar mijn Zus heeft het voor me gemaakt. en het is nogal belangrijk voor mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 9:56 am

Adam glimlachte "Pleassure." zei hij meteen knikje en hij ging op het bed zitten wat luid onder hm kraakte. "Ik begrijp het. En hij is leuk. Ik raak dat soort dingen altijd kwijt en wordt depressie en op het begeven moment is Lindsayee maar me gestopt" zei hij met een korte grinnik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Enzio

Enzio


Posts : 251
Join date : 01-10-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 10:00 am

Flavio glimalchtte. "Wie is die Lindsay dan, want je verteld vaak over haar, maar ik weet nog steeds niet wie het is." Hij glimlachtte naar zijn vriedje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Emptydo okt 13, 2011 10:37 am

Adam grinnikt "Heb ik dt eht nog niet gezegd? Lind is mijn zus. Ze is vreselijk irritant en gedraagt zich zo veel jonger dan ze is, maa ze is lief..." zei hij met een knipoog naar Flavio en hij bukte om zijn veters te strikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Een goedkoop hotelletje. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Een goedkoop hotelletje.   Een goedkoop hotelletje. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Een goedkoop hotelletje.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: