Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Arianne Nana Felicé Violetta Loren

Ga naar beneden 
+5
Alex
Stefan
Tim
Liam
Juliëtte
9 plaatsers
AuteurBericht
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:21 am

De basis informatie.
Volledige naam: Arianne Nana Felicé Violetta Loren
Roepnaam/bijnaam: Door bijna iedereen wordt ze Arianne genoemd, behalve door haar ouders die noemen haar Nana.
Leeftijd: 17
Verjaardag: 28 december
Geslacht: vrouwelijk
Geloof: Licht, camera, actie. Dat is ongeveer hoe ver haar geloof gaat, alles draait bij haar om de beroemdheid.
Tradities/gewoontes: Ze heeft altijd een zakje M&M’s bij zich, alleen de kleuren blauw en oranje zitten in het zakje. Ze geloofd dat het geluk brengt.

Het innerlijk.
Karakter: Arianne is het typische rijkelui kind. Ze is verwend, egoistisch, arrogant, gemeen en sarcastisch. Maar onder dit schuilt een heel andere Arianne. Onder dit alles is ze eigenlijk best aardig. Ze zegt waar het op staat en is erg zeker van zichzelf. Misschien iets te zeker. Verder is ze heel spontaan en kan ze ook goed mensen helpen al is dat niet goed te merken doordat ze zo verwend is vroeger. Ze is het niet gewend zelf ergens voor te werken en beschouwd iedereen die minder aandacht dan zij in de media heeft als een mindere die ze kan bevelen. Kortom het is zo’n meisje waar iedereen een hekel aan heeft maar die genoeg invloed heeft dat iedereen uiteindelijk toch doet wat ze zegt.
Relaties: Ze heeft geen probleem met een vaste relatie, alleen is dat een beetje onmogelijk door de paparazzi die over achter haar kont aan schouwt.
Verslavingen: M&M’s ow en natuurlijk mensen afsnauwen.
Afkeer/haat: Mensen die denken dat ze beter dan haar zijn.
Passies: Tekenen, dansen, zingen, acteren, eigenlijk alles waar ze bekend mee kan worden.

School informatie.
Het talent: acteren.
Andere sterke punten: Dans, ze kan eigenlijk wel aardig dansen, maar dit is niet echt waar ze hiervoor kwam.
Zwakke punten: School. Door alle dingen om haar bekendheid heen is het erg lastig om daar nog genoeg aandacht aan te besteden. Daarbij komt dat ze liever elke avond in een club hangt dan dat ze iets aan school doet.
Buitenschoolse activiteiten: Ze zit in een leerlingenparlement, alleen zodat ze nog meer invloed kan uitoefenen. Eigenlijk zijn de mensen die met haar zijn meegekomen vanuit Italië degene die dit allemaal regelen.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Ze is ontzettend dun, slank. Heeft een perfecte modellenlengte van 1.75 (ze heeft ook modellenwerk gedaan dat doet ze nog steeds af en toe.)
Haar: Ze heeft lang blond haar, stijl. Al zegt de kleur niets, ze veranderd elke week zo’n beetje van haarkleur.
Ogen: Ze heeft licht bruine ogen.
Kledingstijl: Alles volgens de laatste mode, af en toe loop ze in een sportbroek maar dat staat dan ook meteen op de voorpagina van de meeste roddelbladen dus dat is echt maar heel zelden.
Kenmerken: Haar eeuwige rode lippen.

Achtergrond informatie.
Verleden:
Arianne groeide op in een rijk beroemd gezin. Ze werd meer opgevoed door kindermeisjes dan door haar ouders maar echt heel erg vind ze dat niet. Haar ouders zag ze nog wel vaak zat. Haar moeder is een beroemde zangeres en een vreselijk goede actrice. Haar vader is een agent, hij begeleid vele beroemdheden over de hele wereld.
Je kunt je dan wel voorstellen dat ze opgroeide omringt door de jetset. Dit heeft niet altijd een geweldige werking op haar gehad maar alsnog is ze er niet heel veel slechter van geworden.
Geboorte/woonplaats: Ze heeft een penthouse in New York en verder heeft ze nog een appartement in Nederland en in Italië natuurlijk. Ze is opgegroeit in een dorp in Italië.
Familie: Ze heeft een oudere zus, een moeder en een vader.
Extra: je kunt je voorstellen dat er een hoop druk op de schouders van Arianne rust. Dit merkte ze ook echt wel en ze kan hierdoor erg rottig doen tegen mensen. Dit komt alleen doordat ze gewoon enorm gestrest wordt door alles wat er van haar wordt verwacht.
Liedje:

Foto('s):
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 1_bmp11
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 2_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 3_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 4_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 5_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 6_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 7_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 8_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 9_bmp10
Arianne Nana Felicé Violetta Loren 10_bmp10

Het acc komt nog...
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:24 am

Goedgekeurd na je account natuurlijk, ze ziet er echt uit als zo'n meisje waarvan ik een deuk in mijn zelfvertrouwen krijg, haha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:27 am

ze lijkt een beetje op iemand bij ons op school :S

oh niet qua innerlijk volgens mij hoor, maar uiterlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:30 am

hmm het is het soort meisje dat ik echt heel erg haat waarschijnlijk maar vin dhaar nu al geniaal..
Dit is trouwens haar acc Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:43 am

Prima!
haha, ja, ook niet het type waar ik mee om zou gaan..
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Posts : 280
Join date : 27-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 6:54 am

Emmalynde schreef:
ze lijkt een beetje op iemand bij ons op school :S

oh niet qua innerlijk volgens mij hoor, maar uiterlijk
Wie bedoel je...?
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 7:04 am

ze heeft een beetje de postuur van hoe heet ze toch.... jolein tog? die ene vriendin van cc?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alex

Alex


Posts : 280
Join date : 27-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 7:06 am

Ik heb geen idee wat je met cc bedoeld maar ik weet wel wie jolein is. idd wel een beetje met postuur maar verder neit echt
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 7:07 am

dat is de afkorting van cecile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 8:02 am

Ze doet me uiterlijk denken aan Jasmijn, ik mag jasmijn niet... niet meer sinds groep drie of zo, ik weet niet of ze nog steeds een stomme bitch is, maar goed
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 8:21 am

Alleen dan heeft jasmijn haar haarn u zwart toch?

Ze lijkt ook een beetje op Demi...

whaha volgens mij is ze redelijk standaard qua gezicht xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Phoebe

Phoebe


Posts : 118
Join date : 02-10-11

Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Emptyzo okt 23, 2011 9:44 am

oeeei.. die naam is uit fallen.... en die wilde ik eerst ook gaan gebruiken, tot iedereen vond dat het of Riquella of Myra moest wordenxdxd
nouja,xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty
BerichtOnderwerp: Re: Arianne Nana Felicé Violetta Loren   Arianne Nana Felicé Violetta Loren Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Arianne Nana Felicé Violetta Loren
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kamer 163: Sahirah, Leila, Arianne , ?
» Appartement van Arianne ~Penthouse~ New York
» Kamer 222: Marije, Swan, Opal, Arianne.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: