Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Megan Aphtodite Creusea

Ga naar beneden 
+2
Chuck
Megan
6 plaatsers
AuteurBericht
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 12:14 am

De basis informatie.
Volledige naam: Megan Aphrodite Creusea.
Roepnaam/bijnaam: Megan, en verzin maar zelf een bijnaam. (:
Leeftijd: 17
Verjaardag: 9 Juni.
Geslacht: v
Geloof: Haar adoptieouders waren streng gelovig, maar zij geloofd er niks van.
Tradities/gewoontes: -

Het innerlijk.
Karakter: Megan is niet het meisje wat jou zomaar zal helpen met je wiskunde huiswerk of om je nagels te doen. Dat laat ze dan ook maar duidelijk merken. Ze is hard, brutaal en behoorlijk asociaal. Haar sarcastische en zeer droge humor wordt door vele mensen niet begrepen. Toch blijft ze zichzelf, met haar goede kanten. Als je eenmaal bij haar belangrijke mensen hoort zal ze voor je door het vuur gaan, dat is ook zo bij haar tweelingzusje. Het verleidelijke van haar karakter valt in de smaak bij de meeste jongens, maar ze komen er al snel achter dat je niet makkelijk verder bij haar kan gaan dan flirten. Uiteindelijk wijst ze je toch af. Ook al heeft ze attitude ze is wel een stoer wijf wat niet moeilijk zal doen om een beetje vuil op haar kleren, ze is altijd in voor nieuwe dingen en houdt van adrenaline waardoor ze soms in gevaar komt.
Relaties: Ze is een mannenverslindster, niet perse omdat ze met veel jongens heeft gehad, nee dat niet maar omdat elke jongen waarmee ze iets heeft gehad zij hem de hoeken van de kamer heeft laten zien, Niet letterlijk, maar figuurlijk.
Verslavingen: Sigaretten, kauwgom, muziek.
Afkeer/haat: Schijnheilen, opgevers.
Passies: Motor rijden, nieuwe dingen uit proberen, kickboxen, drummen, gitaar spelen, dansen.

School informatie.
Het talent: Gitaar spelen, en dan vooral elektrische gitaar, dit had ze gecombineerd met zang.
Andere sterke punten: Ballet[dit had ze van haar strenge ouders moeten doen] , drummen, dansen [ze pikt snel iets op]
Zwakke punten: Tekenen, schrijven, fluit viool cello spelen.
Buitenschoolse activiteiten: Kickboxen.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: 1,73 ze heeft een vrouwelijk bouw, haar rondingen op de goede plek, loopt altijd recht en zelfverzekerd.
Haar: Lang pikzwart krullend haar wat als ze het lang kamt er behoorlijk stijl uitziet. Het heeft van naturen een glans.
Ogen: Ze heeft een verleidelijke oogopslag, amandelvormige ogen die ietwat gesloten zijn, met volle lange wimpers die altijd met wat mascara opgemaakt zijn.
Kledingstijl: De ene dag is het heel meisjesachtig en de andere dag stoer toch heeft het altijd een sexy flavour eroverheen.
Kenmerken: Haar opmerkelijk prachtige gezicht.

Achtergrond informatie.
Verleden: Zij en haar tweelingzusje zijn geboren in Griekenland, ze zijn voor een weeshuis gelegd. Of hun ouders nou dood zijn of nog leven weten ze niet. Tot hun negende hebben ze in het weeshuis gezeten en zijn toen geadopteerd door hun adoptieouders. Deze waren heel strenggelovig en de meiden mochten niks.. Met hun negen jaar zijn ze verhuisd naar de VS. Megan was behoorlijk rebels en die ging altijd tegen haar ‘ouders’ in. Vaak ging ze ’s avonds stiekem weg om naar drumles te gaan, of gitaarles opf naar vrienden. Dan dekt haar tweelingzusje haar altijd. Zo waren zij een prachtig duo, ze groeiden steeds meer naar elkaar omdat ze niemand anders hadden in de familie. Dit heeft gezorgd voor een sterke band.
Geboorte/woonplaats: Ze is met haar tweelingzusje geboren in Griekenland maar met hun 9 jaar zijn ze verhuist naar de VS.
Familie: Haar tweeelingzusje en adoptie ouders.
Extra: Haar tweelingzusje zit ook op FH.

Liedje: Voor haar en haar zusje


Voor zichzelf


Foto('s):
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 12:26 am

Ik mag haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:15 am

Ik mag haar ook, is zij niet zo'n belgisch model? of anders een of ander model ik ken haar gezicht ergens van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:17 am

Nee,
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:17 am

Nee, actrice.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:17 am

hmmm... nu gaat esmee denken over waar ze die foto's eerder heeft gezien...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 156
Join date : 26-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:19 am

Roelien ook xdd
Terug naar boven Ga naar beneden
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyzo okt 30, 2011 1:28 am

Gehehehe, jaaaaaa. (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 7:26 am

Dat is Megan Fox, ik geloof dat er bij de regels iets staat over niet te bekende?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 7:27 am

Catharina Franklin schreef:
Dat is Megan Fox, ik geloof dat er bij de regels iets staat over niet te bekende?

Niet om het een of ander maar wie is Megan Fox?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 7:32 am

Arianne schreef:
Catharina Franklin schreef:
Dat is Megan Fox, ik geloof dat er bij de regels iets staat over niet te bekende?

Niet om het een of ander maar wie is Megan Fox?

megan fox is een heel beroemd actrice en is al een paar keer uitgeroepen tot mooiste vrouw. En ik geef het geen ongelijk want zij is ook echt gewoon verdomd mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 7:33 am

Arianne schreef:
Catharina Franklin schreef:
Dat is Megan Fox, ik geloof dat er bij de regels iets staat over niet te bekende?

Niet om het een of ander maar wie is Megan Fox?

Actrice, model, degene van haar plaatje. Speelt o.a in transformers 1 & 2 en Jennifers body.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 7:34 am

Jacky schreef:
Arianne schreef:
Catharina Franklin schreef:
Dat is Megan Fox, ik geloof dat er bij de regels iets staat over niet te bekende?

Niet om het een of ander maar wie is Megan Fox?

megan fox is een heel beroemd actrice en is al een paar keer uitgeroepen tot mooiste vrouw. En ik geef het geen ongelijk want zij is ook echt gewoon verdomd mooi.

Ze is inderdaad heel mooi, en ik ben gewon slecht in namen dus daar zal het wel in zitten....
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 9:22 am

Je hebt wel moeite gedaan voor de plaatjes, ik vind het zo lullig om iets niet goed te keuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptyma okt 31, 2011 9:46 am

Jaa,, Ik dacht ze speel niet in zo super films en die zijn behoorlijkoud dus het kan wel..
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptydi nov 01, 2011 8:22 am

Ja, maar ik heb het wel al heel vaak duidelijk aangegeven dat het niet mag, dus denk daar gewoon aan de volgende keer oke.

Maarja, laatste keer goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Megan

Megan


Posts : 104
Join date : 29-10-11

Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Emptydi nov 01, 2011 10:15 am

dankjewell!!
Je bent een schat en de volgende keer zal ik er echt op letten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Megan Aphtodite Creusea Empty
BerichtOnderwerp: Re: Megan Aphtodite Creusea   Megan Aphtodite Creusea Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Megan Aphtodite Creusea
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Rosalie Louisa Creusea

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: