Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna

Ga naar beneden 
+4
Jonathan
Emmalynn
Lizz
Sahirah
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyvr jan 20, 2012 11:18 pm

Jacky kroop dicht tegen hem aan en drukte zachtjes een kusje op zijn lippen terwijl haar armen om de middel van Ian geslagen waren. Ook zij had haar ogen dicht en zuchtte zachtjes," Dit voelt zo fijn en ik weet het nu echt niet meer. Je bent alles waar ik van gedroomd heb maar juist op het moment dat ik het besef zijn er twee andere jongens waar ik ook van droom. Micheal is lief en weet hoe het voelt om iedere keer afgewezen te worden omdat hij het zelf ook vaak is. En Stefan, ja die blijft gewoon mijn grote liefde alleen nu hij terug is gekomen als leraar mag ik hem niet meer zien als een liefde. Ik moet normaal tegen hem doen. Ik kan dat niet, de breuk tussen hem en mij was verschrikkelijk geweest. Ik heb hem meer dan een half jaar niet gezien en nu staat hij opeens voor mijn les. Dat is gewoon eng. Dat is beangstigend omdat hij me terug wil. Ik weet het niet meer Ian. Waarom kon het niet gewoon makkelijk zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyza jan 21, 2012 7:47 am

Ian streek zachtjes met een hand door haar haar terwijl hij haar zo stevig vast bleef houden. "Jacky, ik denk dat je het beste voor Michael kan kiezen, als ik het zo hoor. Met Stefan werkte het niet en toen liet hij je opeens vallen en liet nooit meer van zich houden en nu is hij terug, is een eventuele relatie super fout. Ik wil niet dat je je bezeerd, en bij Stefan is de kans groot dat je hart nog een keer word gebroken. Bij mij is het hetzelfde, we zijn goede vrienden, en als het stuk loopt tussen ons is dat weg, en ik zou je nooit kunnen verliezen. Daarnaast ben ik bang dat ik een slecht vriende zal zijn, en is de kans groot dat ik je hart weer zal breken. Ik was enorm snel over Mari heen, en als dat bij jou ook gebeurd, nadat je voor mij koos, dan zou ik me dat neit kunnen vergeven. Michael klinkt wel als een aardige jongen, en als je van ons allemaal evenveel houd zou ik voor hem kiezen." Dat was een lange preek, maar wel een van de grond van zijn hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyza jan 21, 2012 9:10 am

Jacky drukte een kusje op zijn wang en liet haar hoofd nog steeds op zijn schouder liggen tegen zijn borst aan." Ik denk dat het inderdaad het beste is. Niet dat ik niet bij je wil zijn maar om dezelfde reden als jij ga ik helaas niet voor jou kiezen. Ik ben bang dat ik je pijn doe en daarna je vriendschap niet meer krijg. Dat hetgene wat er nu tussen ons is voorgoed kwijt is. Dat wil ik niet. Ik hou van je Ian. Vergeet dat alsjeblieft niet." Haar vingers verstrengelde zich in die van hem en ze keek er even naar waarna ze een kusje drukte op iedere vinger.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyza jan 21, 2012 11:28 am

Ian glimalchtte en drukte een kusje op haar voorhofd. "Jacky, geloof me, ik vind vrienden zijn al goed genoeg, meer zou fijn zijn, maar dat zou oneerlijk zijn tegenover jou en mij." Zei hij zacht. hij glimalchtte. Hij wilde méér zeggen, maar toch ook weer niet, en daar had hij daarnet een ideale oplossing voor bedacht.
"ジャッキー、私はあなたを愛して。そして私はあなたを持つことができない知って、私の心を壊します" [Jacky, watashi wa anata o aishite. Soshite watashi wa anata o motsu koto ga dekinai shitte, watashi no kokoro o kowashimasu. Jacky, I love you. And knowing I can't have you, breaks my heart.] fluisterde hij liefdevol in haar oor. Het kwam dan toch nog een kéér van pas dat hij ooit een beetje japans had geleerd, in ieder geval genoeg om correcte zinnen te maken en such.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyzo jan 22, 2012 4:00 am

Jacky trok haar wenkbrauw op naar hem en keek hem met grote ogen aan," Dat eerste begreep ik nog wel maar toen je over ging op het chinees japans wat dan ook raakte je me kwijt." Toch maakte zij zich er niet heel erg druk om. Ze drukte een kusje op zijn lippen en fluisterde ze in zijn oor," Laten we eens wat anders doen dan wat we normaal in bed doen. Ik wil met jou tegen me aan inslaap vallen en gewoon weten dat jij er de volgende ochtend bent. Ik heb geen lessen meer dus we kunnen een film kijken en ik kan iemand bellen die bij de chinees werkt, die wilt wel even wat eten brengen. Maar ik wil je vanavond helemaal voor mezelf."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyzo jan 22, 2012 7:19 am

Ian glimlachte. "Het is Japans." Zei hij met een knipoog. Bij haarvoorstel glimlachtte hij. "Ik vind het een geweldig ide." Zei hij zacht terwijl hij een plk vabmn haar haar achter haar oor streek. "Wat wil je kijken?" Vroeg hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Emptyma jan 23, 2012 4:29 am

Jacky ging op haar bed liggen en schoof met haar voet een kastje naar het bed waardoor er voor hun een kleine tv te voorschijn kwam, Horror natuurlijk, dat je het nog moet vragen. Ik heb Silent hill echt ik heb nog nooit zo hard gelachen. Hij is echt geniaal." Ze trok Ian tegen zich aan en drukte een kusje op zijn lippen terwijl ze haar blik door haar kamer liet gaan omdat ze de dvd kwijt was en ze wist dat hij hier ergens in de kamer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna    Kamer 214  - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 214 - Jacky, Elena, Emmalynn en Jenna
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Emmalynn Lenny Clarksen
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....
» kamer 197: Nick, Brendon ....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: