Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Ingrid Helen Maria Havens

Ga naar beneden 
+2
Catharina Franklin
Ingrid
6 plaatsers
AuteurBericht
Ingrid

Ingrid


Posts : 3
Join date : 06-11-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 4:10 am

De basis informatie.
Volledige naam: Ingrid Helen Maria Havens
Roepnaam/bijnaam: Ingrid of Inge
Leeftijd:15
Verjaardag: 16-09
Geslacht: Vrouwelijk
Geloof: Ze geloofd in God, maar neemt de bijbel niet letterlijk. Dat komt voornamelijk omdat de bijbel zichzelf telkens tegenspreekt. Ze neemt aan dat God liefde en vergeving is en dat er geen hel is, want hoe kunnen alle negatieve gevoelens in de hemel absent zijn als mensen waarvan jij houd in de hel zitten?
Tradities/gewoontes: Geen.

Het innerlijk.
Karakter: Ingrid is tegenover haar vrienden een druk meisje. Ze deelt graag alles wat haar interesseert met de mensen om haar heen, die er af en toe een punthoofd van krijgen. Ze is betrouwbaar en zal nooit zomaar een geheim van een ander vertellen zonder toestemming, ook al vreet het haar op van binnen. Ze praat erg graat en als ze enthousiast word gaat ze steeds sneller en harder praten. Dat is de kan tegenover vrienden, tegenover vreemden is ze juist ene beetje verlegen en stil. Ze heeft weinig doorzettingsvermogen, als het mislukt is er een grote kans dat ze het nooit meer probeert, en er liggen dan veel niet-afgemaakte projecten verspreidt door haar kamer en slingeren rond op haar computer. Uitstellen is dan ook een van haar ‘talenten’ net als klunzigheid. Huiswerk ‘doe ik later wel’ net als het voeren van huisdieren, opruimen van haar kamer enz. Ze is een beetje een piekeraar, alles wat fout kan gaan, hoe absurd en onlogisch dan ook blijft door haar hoofd spoken tot er duidelijkheid is. Ze is intelligenter dan de meesten, en dol op wiskunde, tot de verontrusting van haar vriendinnen… Ook is ze erg creatief en droedelt graag omdat ze dan beter kan luisteren. Stoppen emt denken kan ze niet, maar dromen onthouden wel.
Relaties: Zover zij weet hetro. Ze word niet echt snel verliefd en er is een grote kans dat ze nooit op de ander af zal stappen, gewoon omdat ze daar te verlegen voor is.
Verslavingen: Drop en boeken.
Afkeer/haat: Mensen die hun respectievelijke groep belachelijk maken. Zoals die paar radicale moslims die bij sommige van de dommeren der mensen de illusie wekken dat alle moslims terroristen zijn.
Passies: tekenen, lezen, gamen, films kijken, koken

School informatie.
Het talent: Tekenen
Andere sterke punten: Ze vind Fotografie ook leuk, vooral Macro
Zwakke punten: S.P.O.R.T en TALEN
Buitenschoolse activiteiten: Geen

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: 1,70. Niet echt dun, gewoon normaal.
Haar: Bruin in laagjes geknipt haar tot haar schouders. Zomers is het donkerblond en ’s winters echt bruin
Ogen: blauw-grijs met een beetje geel rond de pupil. Volgens sommige zijn ze groen, wat nergens op slaat.
Kledingstijl: Meestal erg basic. Spijkerbroeken met shirts en sweaters. Bij bijzondere gelegenheden een jurk of rok.
Kenmerken: Bril en een paar littekentjes. Twee op haar achterhoofd, een van een keer dat ze van de trap was gevallen, een van een keer dat ze van een schommel was gevallen in lineushof. En dan littekens van de waterpokken: een op haar schouder, een op haar wang, en twee aan de binnenkant van haar elleboog. En een litteken onder haar voet van die keer dat ze in iets scherps was getrapt in een bergbeekje.

Achtergrond informatie.
Verleden: Ze heeft altijd een erg leuk leven gehad. Het was gezellig thuis, had altijd wel een paar vriendinnen enz.
Geboorte/woonplaats: Haar famillie woont in Minneapolis.
Familie: Twee ouders, twee jongere broertjes, twee jongere zusjes, 19 nichtjes en neefjes, 4 opas en omas, 14 ooms en tantes.
Extra: Ze heeft talent voor dingen kwijtraken, van de trap vallen, struikelen en perongeluk dingen omstoten.

Liedje: Her morning elegance-Oren Lavie
Ik vind het een prachtig beeldend liedje dat niets betekend en toch weer wel. Het is een van mijn o-shit-ik-wil-wat-tekenen-maar-heb-geen-inspiratie liedjes. Ik heb een keer een tekening gemaakt naar aanleiding van dit lied… jammer dat de marker op ve volgende pagina doordrukte en hem verpestte.

Foto('s): Ava en zo…
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 5:25 am

Goedgekeurd <3
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 5:26 am

jeah
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:08 am

Waarom ben ik de enige die goed talen kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:13 am

wow zo had ik je me echt niet voorgesteld, het is echt raar om dat zo te zien van iedereen, ik d8 eigenlijk dat jij zwart haar had en donkere ogen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid

Ingrid


Posts : 3
Join date : 06-11-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:14 am

XD

Als ik kon kiezen: Lang zwart haar en groene ogen, jammergenoeg zitten mijn genen niet mee en wil het neit langer worden zonder dode punten Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:15 am

haha xd; ik zou blond willen zijn of op zijn minst lichte ogen. Nee hoor, ik ben de enige in mijn moeders familie met donker haar en donkere ogen :S

waarom willen mensen altijd dat wat ze niet hebben?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:27 am

Ik heb haar dat tussen licht- en donkerbruin in zit, en heel erg lichte, blauwgrijze ogen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Ingrid

Ingrid


Posts : 3
Join date : 06-11-11

Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Emptyzo nov 06, 2011 8:28 am

aww

maar blond zijn is niet leuk... wacht ik heb een Before en After picture van mezeldf en dat is zonder verf:

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ingrid Helen Maria  Havens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ingrid Helen Maria Havens   Ingrid Helen Maria  Havens Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ingrid Helen Maria Havens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Katya Maria Teresjakova.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: