Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   ma nov 14, 2011 10:48 am

Flavio nuzzled his face into Admas chest. "Ik kam ze er elke ochtend uit, mijn bed head ziet er nog steeds afschuwelijk uit." Hij glimalchtte en slingerde zijn armen om Adams nek. "love you"
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   ma nov 14, 2011 10:53 am

"dan kom ik elke ochtend langs om ze te aanbidden..." zei Adam met een brede grijns en hij trok Falvio dichter naar zich toe. "Ti amo..." zei hij in vreselijk Itaniaans en hij verbond zijn lippen met die van Flaaf, voor hoe lang maakte Flavio maarbuit, hij had geen last vanbzijn eigen tabakslucht.
Profiel bekijken http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   ma nov 14, 2011 10:19 pm

Flavio rolde met zijn ogen. "Ik zal ze er niet meer uitkammen, ben je daar ook tevreden mee?" vroeg hij nog voor Adams Ti amo. Het was zo schattig, Adams Italiaans faalde zo erg, maar dat maakte het des te schattiger. Hij kreeg niet echt veel tijd om Adam verliefd aan te gapen, want de jongen kuste hem. Hij kustte hem terug. Hij had er geen probleem om Adam te kussen op deze manier, de smaak was nu niet heel erg, maar hij wist dat als de kus wat verder zou gaan dat probleem er wel zou zijn, dat was de reden waarom dit geen french kiss zou worden.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 3:19 am

Adam kuste Flavio teder, maar het werd steeds vuriger namate de tijd verstreek. Zijn tong streek kort maar merkbaar langs Flavio's lippen, voor hij zich herrinerde dat dat niet mogelijk was om zijn eigen stomme fout en hij trok hem terug. Hij zal in ieder geval bij Flavio of als hij naa flavio ging niet meer roken, al was hij nu bijnq constand bij zijn vriendje om deze te beschermen dus hij zou niet zo vaak meer kunnen roken, misschien maar goed Ook.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 3:52 am

Flavio merkte wat Adam deed en het toverde een glimlachje op zijn lippen. Adam was zo'n lieffie. Hij was soms een beetje afwezig, en dacht niet altijd even lang na, maar hij was wel een lievert die goed rekening met hem hield. Zoveel meisjes zouden jaloers zijn op o'n considderate boyfriend.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 5:30 am

Adam trok terug en glimlachte breed. "Nu merk ik pas hoe graag ik french kisses van je krijg..." zei hij grinnikend en hij gaf Flavio nog een kort kusje. Hij ging op zijn bed zitten en sloeg met zijn hand op zijn knie "Come here..." voegde hij er met een knipoog aan toe.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 7:50 am

Flavio glimalchtte. "You're still gettin' none, just so you know." Zei hij waarschuwend terwijl hij naar Adam toeliep en op zijn schoot ging zitten. Hij leunde een beetje tegen zijn bost aan. "Als het aan mij ligt mag je snel stoppen met roken, I want to kiss-kiss you again. French kissing I mean." Hij gaf Adam een knipoog.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 8:09 am

Adam sloeg zijn armen on flavio heen en grinnikte "Je bent oneerlijk, jij. Oké eigenlijk ben je hartstikke eerlijk, but I don't like it..." zei hij en hij gaf flavio een kus bij zijn slaap. "Zoals het er nu uitziet wil ik niets liever dan stoppen, de spirit is er, maar of het me werkelijk gaat lukken is nog maar de vraag." gaf hij eerlijk toe.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 9:14 am

Flavio glimalchtte en nuzzelde zijn neus in Adams nek. "Ik weet dat je het kan. Ik geloof in je." zei hij zacht. Hij vermoedde ook dat hij, als het te lang zou duren, zich over zijn problemen met rook heen zou zetten, because zijn need for Adam.
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 9:26 am

Adam glimlachte "Dat je in me gelooft is fantastisch, Flaaf, maar ik geloof nog niet in mezelf..." hij beet op zijn lip, het was waar, hij geloofde niet dat hij kon stoppen en wat Flavio ook zou zeggen, het zal waarschijnlijk niet veranderen.
Flavio

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 9:43 am

He went through his hair with one hand and stared at his reflection. Shit, how was he going to explain THIS. It wasn’t like it was even able. He pulled up his shirt and looked at his tummy. There was nothing to be seen, and there wouldn’t be anything to be seen for the next lot of time, but still. There was their baby. The baby of two dads. If it wasn’t so scary, it would be hilarious. He was sick and dizzy for the last few weeks and his favorite meals didn't even appeal to him. Normal pregnancy symptomes, but being a guy meant thet that wasn't the first thing he thought of. The only reason why he found out was a good search on the internet. The only thing that had all symptoms was pregnancy. He really thought it stupid, but had eventually done a test, just to be sure, you know. Just to prove to himself that it surely wasn’t true so he could stop worrying. Sadly things didn’t turn out that way. He now had a collection of five different kinds of pregnancy tests telling him that he was indeed pregnant. Well FUCK.
---
dat is dus dat ideetje dat ik al drie keer naar je gestuurt heb Razz
----
Flavio zuchtte en keek Adam aan. "Adam, honey, Let's stop abut this, it is depressing. I believe in you, kay? Just remember that." Hij glimalchtte en kuste Adam zachtjes en duwde hem met zijn rug tegen het bed, zodat hij makkelijker tegen hem aan kon kruipen. "Now commence the snuggling."
Profiel bekijken
Adam

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   di nov 15, 2011 9:54 am

Mijn eerste reactie is Wtf... I'm scared... But I like it now, Ik denk dat Adam hem eerst heel lang niet zou geloven, maar wel zou doen alsof enn... Dan flippen en dan blij zijn. Zo'n beetje xd
---
Adam knikte "Happy thoughts..." zei hij zangerig en hij drukte Flavio dicht tegen zich aan nu ze op zijn bed lagen. "I really love you and I will quit, for you." zei hij nog, maar toen zweeg hij. Zo lang Flavio bij hem was en hem steunde, zou alles hem lukken, daar was hij nu van overtuigd.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.   

Kamer 135: Liam, Reed, Robert en Adam.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Kruispuntkerk in beeld als galerie
» 'Kaarten voor de Kamer' - t/m 3 mei (nav Staten-Generaal Digitaal 1814-1995)
» Spoeddebat 2e Kamer over Indische kwestie - 30 juni 2011

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: