Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Evy Camille Brennan

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 5:55 am

De basis informatie.
Volledige naam: Evy Camille Brennan. Haar namen hebben niet echt een betekenis, behalve als je Camille meerekent, wat precies dat betekend wat het is.
Roepnaam/bijnaam: Evy wordt gewoon bij haar eerste naam genoemd. Zo stelt ze zich voor, en dat is het fijnst voor haar.
Leeftijd: 15 jaar.
Verjaardag: 22 december.
Geslacht: Vrouwelijk.
Geloof: Evy geloofd niet in een god, heeft daar verder niets op tegen.
Tradities/gewoontes: Evy heeft niet echt tradities of gewoontes.

Het innerlijk.
Karakter: Evy is een redelijk normaal meisje. Ze heeft zo haar vreemde dingen, ze doet dingen anders dan andere mensen, dat wel. Evy is niet het soort meisje dat erg snel contact legt. Ze vind het op zich niet erg als mensen haar aanspreken, maar als mensen al snel persoonlijke dingen aan haar vragen, trekt ze haar muren op. Ze hecht veel waarde aan echte vriendschap. Als iemand haar vertrouwen schendt, dan krijgt diegene het bijna niet meer terug. Maar bij mensen die ze vertrouwd, mensen die ze echt als haar vrienden ziet, is ze veel vrijer, sneller vrolijk, en voelt ze zich meer op haar gemak bij mensen die ze totaal niet kent. Daarin tegen hecht ze bijna nog meer waarde aan haar vrijheid dan aan vriendschap. Ze houdt er veel van om af en toe gewoon even alleen te zijn, en als ze dat is, en mensen storen haar, kan ze snel geërgerd over komen. Op dat moment zelf kan dat haar even niets schelen allemaal. In drukke plekken zonderd ze zich af, ze houdt niet van het ingesloten gevoel van drukten. Evy is erg geduldig en kalm, ze is rustig, en heeft er geen problemen mee om mensen te helpen. Maar aan de andere kant is ze erg onvoorspelbaar. Het ene moment is ze vindt ze veel dingen goed, maar het volgende moment wil ze liever alleen zijn, en reageert ze anders. Zelf is ze ontzettend bang om anderen teleur te stellen, en daarom is ze voorzichtig met wat ze zegt, gaat ze liever met anderen mee en houdt ze haar mening, die vaak heel anders, vreemder is, liever voor zich. Ze ziet er breekbaarder uit dan ze is, maar ze kan goed voor zich opkomen, en heeft altijd wel haar woordje klaar.
Relaties: Evy valt op jongens, al is ze nog nooit echt verliefd geweest. Het hoeft van haar ook niet per se, ze is er niet echt mee bezig. Ze wacht gewoon op de juiste persoon.
Verslavingen: Lezen. Evy kan er niet zonder, je zal dan ook altijd wel een boek in haar tas vinden. Ze kan zich erin verdiepen, erin verdwijnen.
Afkeer/haat: Evy houdt niet van mensen die egoïstisch zijn, van drukten, en van mensen die denken dat ze alles kunnen.
Passies: Evy houdt, zoals eerder gezegd, heel veel van lezen, maar ze vindt het ook heerlijk om mensen te observeren, en te zien hoe ze dingen doen. Dan gaat ze gewoon ergens zitten, en gewoon een beetje wegdromen, haar gedachten hun vrije loop laten gaan.

School informatie.
Het talent: Schrijven, verhalen om precies te zijn.
Andere sterke punten: Ze kan ook best goed tekenen, maar daar probeert ze geen speciale dingen mee. Ze tekent soms dingen bij haar verhalen, of als ze iets leuks bedenkt probeert ze het.
Zwakke punten: Evy is niet goed in wiskundige dingen. Ze houdt veel meer van taal. Ze kan de basis, al heeft ze moeite met de dingen die steeds moeilijker worden, en ze vindt het ook gewoon niet leuk.
Buitenschoolse activiteiten: Geen, nog niet in ieder geval.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Evy is niet erg lang, 1 meter 62. Maar dat maakt haar niet zoveel uit. Ze heeft een slanke bouw, en komt nooit veel aan. Ze let verder niet veel op haar postuur, al is ze sterker dan ze eruit ziet.
Haar: Evy heeft redelijk lang, dik, donkerbruin haar, dat lichtjes krult. Ze doet er niet veel mee, verzorgd het, en draagt het vaak los of in een vlecht.
Ogen: Evy heeft grote, licht-blauwe, bijna grijze ogen. Ze worden omringt door lange, donkere wimpers.
Kledingstijl: Evy draagt dingen waarin ze zich fijn voelt. Hier zie je haar onvoorspelbaarheid goed terug. De ene dag draagt ze iets vrolijks, de andere dag iets wat terughoudender is. Maar vaak is het niet iets wat te veel opvalt.
Kenmerken: Evy draagt een gouden kettinkje met een zandlopertje eraan. De dag dat ze die kocht, beloofde ze zichzelf dat ze zou blijven geloven dat dingen die je wenst kunnen gebeuren en dat je niet moet opgeven in de dingen waarin je geloofd.

Achtergrond informatie.
Verleden: Op de basisschool was Evy altijd het buitenbeentje. Ze werd niet echt gepest, maar had ook geen echte vrienden, en wist dat er mensen over haar praatten achter haar rug. Daar is ze altijd nog bang voor, dat mensen dat doen. Dat ze haar niet echt aardig vinden, daarom vertrouwd ze mensen niet snel echt goed. Dat was trouwens ook wanneer ze begon met schrijven, verhalen om alles weg te krijgen. Om te zorgen dat het niet allemaal opgekropt zat. Verder had ze een rustige jeugd, zonder al te veel problemen.
Geboorte/woonplaats: Haar moeder is Frans, en van haar heeft Evy haar lichte ogen. Evy is ook in Frankrijk geboren, maar is op haar achtste naar Engeland verhuisd, naar haar vader van wie ze haar bruine haar heeft. Toen die na vijf jaar een baan in New York aangeboden kreeg, verhuisden ze daarheen.
Familie: Haar moeder, Julie, haar vader, Jack, en haar drie zussen, Jane, Emma en Elaine.
Extra: Pass.

Liedje: True Colours. Seems kind of clear to me. Evy wil haar ware kleuren laten zien, maar ze durft niet goed. (Het liedje is niet origineel van glee, maar ik zocht een beetje, en vond dit nog de mooiste versie ;d)



Foto('s):
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 6:03 am

True Colors is een prachtig liedje, goedgekeurd & welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 6:04 am

Liam schreef:
True Colors is een prachtig liedje, goedgekeurd & welkom!

I know! Ik kan er echt zo veel naar luisteren, keer op keer. En bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 6:06 am

Evy schreef:


I know! Ik kan er echt zo veel naar luisteren, keer op keer. En bedankt!

Ja, ik dus ook! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 6:40 am

glee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalynn

Emmalynn


Posts : 27
Join date : 22-09-11
Age : 25

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 6:57 am

Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 8:33 am

Dwight schreef:
glee.

Ja, maar daar ging het niet om. Ik vond de originele versie niet zo mooi, en toen ging ik gewoon een ander bedenken ;D.

Emmalynn schreef:
Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy

Lol Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 9:27 am

Evy schreef:
Dwight schreef:
glee.

Ja, maar daar ging het niet om. Ik vond de originele versie niet zo mooi, en toen ging ik gewoon een ander bedenken ;D.

Emmalynn schreef:
Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy

Lol Razz

nouen

glee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 9:27 am

Dwight schreef:
Evy schreef:
Dwight schreef:
glee.

Ja, maar daar ging het niet om. Ik vond de originele versie niet zo mooi, en toen ging ik gewoon een ander bedenken ;D.

Emmalynn schreef:
Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy

Lol Razz

nouen

glee.

lol Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dwight

Dwight


Posts : 201
Join date : 23-09-11

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 9:37 am

Evy schreef:
Dwight schreef:
Evy schreef:
Dwight schreef:
glee.

Ja, maar daar ging het niet om. Ik vond de originele versie niet zo mooi, en toen ging ik gewoon een ander bedenken ;D.

Emmalynn schreef:
Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy

Lol Razz

nouen

glee.

lol Wink

sorry ik ben zo'n beetje heel erg glee fan xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Emmalynn

Emmalynn


Posts : 27
Join date : 22-09-11
Age : 25

Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Emptyza sep 24, 2011 10:41 pm

Dwight schreef:
Evy schreef:
Dwight schreef:
Evy schreef:
Dwight schreef:
glee.

Ja, maar daar ging het niet om. Ik vond de originele versie niet zo mooi, en toen ging ik gewoon een ander bedenken ;D.

Emmalynn schreef:
Haar verleden is net een rustigere voorstelling van mijn verleden. Very Happy

Lol Razz

nouen

glee.

lol Wink

sorry ik ben zo'n beetje heel erg glee fan xd

Op z'n zachtst uitgedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Evy Camille Brennan Empty
BerichtOnderwerp: Re: Evy Camille Brennan   Evy Camille Brennan Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Evy Camille Brennan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: