Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Casa Jones-Rosetti

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 4:50 am

Adam grijnsde breed bij al die complimenten, hij vond het geweldig deze te horen, al vond hij het geweldiger ze te geven. "Ik moet je teleurstellen, of je hebt het fout, of je bent geen mens..." zei hij met een kus op Flavio's wang, hopend dat deze zijn bedoeling zou begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 4:56 am

Flavio rolde emt zijn ogen. "Mio amore, ik heb een spiegel, en die verteld me dat jij de mooiste bent van ons twee." Deze opmerking werd vergezeld van een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 5:34 am

"Echt waar?" vroeg Adam verontwaardigd. "De mijne zegt wat anders, misschien moet je hem even na laten kijken, ze gaan wel vaker kapot als ze te veel schoonheid tegelijk zien." zei hij en hij grijnsde "Ik win dit toch wel..." zei ij er nog achteraan, this game was on.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 5:44 am

Flavio glimalchtte. "Dear, that makes all mirrors that ever saw your reflection unreliable. " Hij glimalchtte. "En ik kan altijd nog in het Italiaans over gaan, als het erop lijkt dat jij een kans maakt te winnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 6:15 am

Adam grijnsde, dit werd nog lastig. "Dus de concluie; elke spiegel die mij ooit heeft gezien is onbetrouwbaar, dat heeft de jouwe, die zegt dat ik knapper ben, wat dus niet waar is." zei hij, half trots omdat ij nog ergens op gekomen was. "Italiaans gaat je hier niet uit helpen, want dan kan ik niets meer terug zeggen behalve gebrabbel."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 6:32 am

Flacio schudde zijn hoofd. "Honey, mijn spiegel toont mij hoe IK eruitzie, en daaruit maak ik op dat jij toch echt mooier bent. Als hij jou had gezein zou zijn geflectie onbetrouwbaar zijn. zoveel schoonheid maakt een spiegel kapot."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 6:35 am

Adam knipperde verward met zijn ogen. "ALright, you win. Ik snap er helemaal niets meer van, Nu zal je je prijs in ontvangst nemen." zei hij en hij boog naar voren om zijn vriendje teder te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 6:42 am

Flavio glimalchtte en kuste Adam terug. Hij hield zo erg van deze jongen. Hij wilde hem weer kussen toen er iemand in de deuropening kuchte. "Jongens, ik kots hier bijna regenbogen en eenhoorns dankzij jullie. Geweldig dat jullie dol op elkaar zijn, maar we gaan eten." Ze glimalchtte en draaide zich om. Flavio keek lichtelijk blozend naar Adam. "Laten we dan maar gaan eten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 8:37 am

Adm kleurde ook rood, maar hij grijnsde wel naar Hannah toen deze het eten aankondigde. "Jupp, ik ben benieuwd naar hoe niet-besteld Italiaans eten smaakt." zei hij naar waarheid en hij liep hand in hand met Flavio naar binnen. "Aww, ze laten elkaar echt nooit los, hoe lief..." zei Lindsay glimlachend. "Maar ik moet jullie teleurstellen." zei zei knikkend op de lege plaatsten aan beide kanten van haar, de enige twee lege stoelen aan de tafel.

(tenzij mr daddy er nog niet is...)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 9:48 am

Paps, en de vriend van hannah missen nog.
...
Flavio glimalchtte lieflijk en vetplaatste de stoel aan de ene kant en zette die tegenover die van Adam. Zo kon Adam nast zijn zus zitten en zaten ze toch tegenover elkaar. Hij ging zitten. "Adam, mio amore, écht italiaans eten is zo veel betere dan die nep zooi." Hij gaf zijn vriend een kipoog. "Zelfs als je het zelf maakt met zo'n speciaal pakket uit de supermarkt dan verslaat het het famillie recept nog niet." Hij glimalchtte en keek naar de klok. "Ik vraag me af waneer pa en Joey aankomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 10:24 am

Adam grijnsde plagerig naar zijn zus, die vrij teleurgesteld was dat ze de vreselijk grote lekken in haar plan niet had gezien. Bijna meteen keerde Adam zijn blik weer naar Flavio "Dat geloof ik graag, de geur alleen al is geweldig." zei hij glimlachend en hij keek even naar Alice "Mijn complimenten, nu al." Toen Flavio opmerkte dat zijn vader er nog niet was merkte hij pas dat hij die man de hele dag al vergeten was. "Ik hoop voor ze op tijd voor het eten, want zoals het nu ruikt eet ik de hele pan leeg."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 10:31 am

Flavio deed net zijn mond open om daarop te reageren voor een lange jongen met een licht zongebruinde huid en bruin haar binnenliep, naar Flavio toeliep en de jongen over zijn schouder hees. "Hee dwerg, lang niet gezien." Ei de jongen emt een zwaar, zwaaaaar nieuw-zeelands accent. Flavio lachtte "Joey, ik zou het waarderen als je me neerzetten dan zou ik je voor kunnen stellen aan mijn vriend en zijn zus." Joey rolde met zijn ogen en negeerde zijn spartelende schoonbroertje en liep naar Adam en Lindsay. "Oy, My name is Joey." Zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptydi nov 22, 2011 10:37 am

Addam keek een beetje verward toe, dit zag je niet elke dag. "Adam, en ik zou het erg op prijs stellen als je mijn vriendje weer neer wilde zetten." zei hij vrij bazolig mar met een suikerzoete glimlach. "Hey, Joey! Lindsay, en ik moet dit mormel hier naast me mijn broertje noemen." stelde Lindsay zich net iets te overdreven voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 4:35 am

Joey glimalchtte. "'course."Zei hij voor Hij Flavio weer met beide poten op de grond zette. "Don't hurt him, or we", hij gebaarde naar hemzelf en Hannah," will hurt you, got it?" Hij keek Adam streng aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 4:42 am

Adam grinnikte "How the hell am I supposed to hurt him?" vroeg hij, even vergeten dat ze aan tafel zaten en dat flavio's móéder ook aanwezig was. "I won't hit him or anything, he's too cute and lovely and loveable and sweet and mOre."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 5:00 am

Flavio glimlachte verliefd naar Adam en gaf hem snel een kusje. Niet veel later werden ze verwelkomt door een aardig lange man met blond haar en blauwe ogen, daar had flaaf ze duidelijk vandaan, gezien het feit dat zijn moeder zwart haar en bruine ogen had. Hij knikte naar Adam en Lindsay. "Ik ben William, het spijt me dat ik jullie handen neit schud, maar ik ga ze eerst even wassen voor ik aan tafel kom, ik heb immers de hele dag met vogels gewerkt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 5:45 am

Adam glimlachte en gaf Flavio een knipoog, hij wilde net weer gaan zitten toen het volgende nog onbekende familielid de kamer betrad. Adam glimlachte naar de man die duidelijk Flavio's vader was. "Goedenavond, meneer. Ik ben Adam." stelde hij zichzelf voor en ondanks de beschrijving van William ging zijn hand toch een stukje omhoog, als in een soort gewoonte. "Lindsay, aangenaam kennis te maken." zei Lindsay met haar charmantste glimlach voor zij en Adam weer op hun stoel gingen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 5:55 am

Niet veel later was alle macaroni op. Als toetje was er bosbessentaart met slagroom geserveerd. Bijna iedereen was al klaar met eten, amar Flavio zat met een schattige glimlach zijn derde punt taart op te eten. Hij en bosbessen hielden van elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 6:26 am

Adam had zijn eerste taartpunt maar half opgegeten en zat een beetje tussen twee vingers met zijn vork te spelen, al lette hij niet echt op zijn bestek, zijn blik was al een tijdje dromerig op Flavio gericht, zijn hoofd steunend in zijn vrije hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 6:29 am

Flavio merkte weinig van Adams dromerige blik en bleef met een über-blij hoofd bosbessentaart in zijn mond steken. Uiteindelijk stak hij de laatste hap in zijn mond en keek naar Adam. "Shoot, nu is het dus op."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 7:08 am

Adam schudde zijn hoofd. "Have mine..." zei hij op suikerzoete toon en hij verwisselde hun borden, gewoon om Flavio nog langer schattig te zien zijn, niets tegen die taart, natuurlijk niet. Hij was heerlijk, maar Flavio+Bosbessentaart=epic cuteness.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 8:15 am

Flavio schonk Adam een suikerzoet glimlachje voor hij aan Adams stukje begon. Na een paar minuten was dat ook op. Hij gaapte en wreef in zijn ogen. "Adam, would you mind if I went to bed now?" hij wierp een blik op de klok, het was negen uur, op zich niet al te vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 9:55 am

Adam schudde zijn hoofd. "Of course I don't mind, sweetie..." zei hij zacht en met een lieve glimlach. "En als de rest van het gezelschap het niet erg vind gq ik meteen achter je aan, ik ben zelf ook niet klaarwakker meer."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 10:06 am

Flavio knikte. "Het zou ze echt niets schelen." Zei hij met een glimalchje. Hij pakte Adams hand. "Kom, ik wil tegen je aan knuffelen." Hij gliamclhtte naar hem en begon hem terrug naar zijn kamer te leiden. Hij verwisselde zijn kleding voor een shirt en een joggingbroek en keek naar de kamer. "Okee, bed of de kussenberg." Hij keek vragend naar zijn vriendje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Emptywo nov 23, 2011 10:11 am

Adam grinnikte en volgde Flavio gewillig naar zijn kamer, waar hij een simpel grijs hemd en zachtblauwe pyjamabroek uithaalde en zijn vele lagen kleding hiervoor verwisselde. "You mean I sleep with you in one bed?" vroeg hij aangenaam verrast, de exvriendjes van zijn zus moesten altijd of bij hem op kamer of op een apart bed slapen, niet dat dat altijd braaf gedaan werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 5 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casa Jones-Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavio Rosetti
» Liam Jones
» Riqelle Myra Jones
» Morigan Jones (+1 voor de originele achternaam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: