Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Casa Jones-Rosetti

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 2:55 am

Flavio lachte zachtjes. "Het grote probleem is dat ik geen idee heb wat te verwachten. Er kan van alles in zitten." Hij ging toch op zijn knieen naast de doos zitten en deed de neonroze kartonnen flappen open. Hij was helemaal gevuld, tot de rand, met van alles en nogwat. Maar bovenop lag een bief. Flavio keek gewoon nog NIET naar de inhoud en pakte de met roze glitter gelpen geschreven brief. "Beste Flavio en vriendje. Dit pakket heb ik ooit ene keer gemaakt, dus denk maar neit dat ik je naam nu al ben vergeten, toen ik dit schreef wist ik hem gewoon nog niet. In ieder geval. Gefeliciteerd met jullie relatie, dat jullie nog samen mogen zijn en veel gay-baby's mogen krijgen, ooit gaan trouwen en dan samen oud mogen worden. Ja, ik weet dat dit Flavio's eerste relatie is, tenzij hij dingen voor mij heeft verzwegen, maar Flavio kennende hebben jullie een erg goede band. ANYWAY, veel pleziet met alles wat in deze doos zit knipoog, ik vind het jammer dat ik jullie gezicht zo neit kan zien sadface Dikke kus Hannah" las Flavio hardop voor. "Adam, laten we maar gaan uitpakken." Zei hij met een zucht. Hij keek erin en pakte het eerste willekeurige objecten. Een bus slagroom en een fles chocoladesaus. "Serieus?" dacht hij hardop.
---
BTW als je eenmaal snapt wat erin zit ben je vrij om nieuwe dingen te bedenken, hoe beschamender hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 3:40 am

Adam grijnsde en knielde naast Flavio neer, hij was vreselijk benieuwd want voor zover hij Hannah kende, kon hij zoals Flavio zei álles verwachten. "Bemoeizuchtig, ja. Geniaal, ja." was zijn reactie op de brief en hij grijnsde nog breder. "Jupp, Pak uit die doos!" zei hij grinnikend, maar zijn vrolijke uitstraling werd meer verward toen de eerste onderdelen uit het paket tevoorschijn kwamen. "Wacht, waarom?" was zijn eerste reactie, maar toen dacht hij op de Hannah-manier na en hij kreeg zijn brede grijns weer volledig terug. "Jouw zus is geweldig!"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 3:48 am

Flavio rolde met zijn ogen. "Honey, ze is gek genoeg van haarzelf, moedig het alsjeblief niet aan." Maar het volgende dat hij paktte wist wel eeng rote grijns op zijn gezicht te toveren. Een schoenendoos om precies te zijn. Hij opende hem gretig en viste er een paar witte hakken uit, van het type erg sexy maar veel te hoog. Hij negeerde Adam en de dood even en wisselde zijn eigen schoenen en sokken voor de hakken in en liep er een rondje mee door de kamer. "Ik heb al heel lang een wit paar gewild, en ik had zoiets ook nog niet." Hij werd rood toen hij bedacht dat Adam hem nog nooit gezien had in diva-modus. Tenminste, hij dacht dat adam hem nog niet gezien had. "Ehmm..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 3:58 am

Adam grinnikte "Waarom niet? Het is leuk!" zei hij, maar hij merkte dat Flavio niet echt luisterde om de schoenendoos die tevoorschijn kwam. HIj keek, nee staarde, hoe Flavio ze aantrok en ermee rondliep met een open mond en ogen die op droomstand stonden. "Oh dead wizzard god!" was zijn eerste reactie die vrij onverstaanbaar was. "Wacht, Je bedoelt... Dat je er meer hebt?" vroeg hij smekend "Behalve deze en die paarse met de veren bedoel ik..." Hij vond dit op een vreemde manier zo vreselijk sexy dat hij niet eens meer kón bedenken dat Flavio niet wist dat hij hem die ene avond had gevolgd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:01 am

Flavio was nu een kleur rood die een tomaat jaloers zou maken. "Ehmm.. nou ja... ik heb wel meer paren ja..." zei hij ietwat ontwijkend. "WACHt hoe weetjij het van die paarse met veren?" vroeg hij met een lichte frons.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:13 am

Adam was nog steeds te afgeleid om echt door te hebben wat Flavio vroeg. "Oh, ik loop altijd langzamer langs jouw kamer, en een keer stond de deur open en ik ben je zegmaar gevolgd naar 'Mr. Hands-' Mattia." hij zei het zo droogjes dat het bijna klonk alsof het iets was wat je elke dag deed. Zijn mond hing nog steeds half open als hij niet meer praatte. Toen hij Flavio's rode hoofd zag glimlachte hij lichtjes en schudde zijn hoofd als een hond met water in zijn oren. Ökee, pak verder uit die doos!" zei hij iets meer op de wereld.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:18 am

Flavio nam de aangeboden afleiding snel aan. en pakte een volgende ding uit de doos. "Jij mag trouwens ook af en toe wat dingen pakken, als je dat wilt." Merkte hij op terwijl hij de witte stof uitvouwde. Het was een jurk, een witte, erg blote, sexy jurk. "En Hannah gaat nu dood." merkte hij droog op terwijl hij het jurkje op zijn bed legde. "Want dat is obviously mijn maat, en ik zie jou toch niet zo snel een jurk aantrekken." Hij rolde met zijn ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:48 am

het probleem is, ik kan niets verzinnen xd
---
Adam knikte, maar zodra het volgende voorwerp uit de doos kwam, was hij van de wereld, zijn ogen gingen op de bekende afwezig-stand en zijn half open mond vormde een brede grijns. Wat zich in zijn hoofd afspeelde was wel duidelijk, hoe dan ook, de jurk stond Flavio vreselijk goed. Hij hoorde niet echt wat Flavio zei, maar hij mompelde toch iets. "Klinkt geweldig...."

--
Mijn Worgen (A)
Dyphilla (Lisa typte het -.-)
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 4:52 am

hmm... Ik weet nog een leuke voor nu en jij kan, ehh... weet ik veel... desnoods handboeien of zo... OEh doe anders ee zwangerschaps test -.-" Hannah drift door. Mosterd kan ook nog
----
Flavio rolde met zijn ogen. "Welja." Hij viste het volgende voorwerp met een -.-" Hoofd uit de doos. "Jippie, een rote doos condooms, wat gezellig." merkte hij op. Hij zette de doos naast de schoenendoos, de slagroom en de chocolade saus
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 5:32 am

Adam schudde de fantasie weer van zich af toen ze werkelijkheid en het volgende voorwerp weer een beetje tot hem doordrongen. "Inderdaad heel gezellig!" zei hij iets enthousiaster dan Flavio had gedaan en hij dook weer in de doos. "Strawberry flavoured Lube, nicee..." zei hij grijnzend, en hij werd rood zodra hij merkte wat hij gezegd had. "Dus..." voegde hij eraan toe en hij plaatste de pot bij de rest van de voorwerpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 5:40 am

Flavio was ook rood. "Sinds wanneer ben ik konijntje in plaats van een lammetje. jeetje." Hij rolde met zijn ogen, maar de rode kleur bleef. De volgende voorwerpen waren een zwangerschapstest en een zwangerschaps boek. "Sinds wanneer geloofd ze SERIEUS dat ik haar zusje ben?" Zei hij nogal verontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 6:08 am

Adam grinnikte alleen maar, hij zag het als de meest geweldige en bruikbare grap ooit. "Hee, niet zo egoïstisch jij, die zijn van mij!" zei hij grijnzend en pakte het boek en de test uit zijn handen. hij legde ze op zijn schoot toen hij weer in de doos graaide. "... Een vulpen?" hij trok een wenkbrauw op en scroefde de achterkant los. "Damn, hij heeft niet eens een vulling..." toen viel zijn blik op een potje roze vullingen. "Beter."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 6:34 am

Flavio glimlachte naar Adam en begon weer in de doos te neuzen. Hij wist nog een pot mosterd eruit te vissen. Na een ietwat verwarde blik op de mosterd viste hij twee van de laatste dingen eruit. twee paar handsboeien met sleuteltjes. "Adam, ik begin ietwat verontrust te raken door de voorwerpen die we hieruitvissen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 7:25 am

Adam bekeek de mosterd goed, hij dacht zelfs op de Hannah-manier, maar kon er niet achter komen waar die goed voor was. Hij haalde zijn schouders op en keek op naar Flavio toen deze sprak, zijn blik gleed naar de handboeien en er verscheen een grijns op zijn gezicht. "Tot nu toe vind ik ze erg bruikbaar..." zei hij naar waarheid. "Als onze relatie weer wat stabieler is bedoel ik..." voegde hij er zo snel mogelijk aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 7:27 am

Flavio lachtte. "Ze hebt een punt ja. But still." Hij rolde met zijn ogen en hield de doos op zijn kop. Het enige wat er nog uit kwam was een pluche knuffel lady rainicorn, die uitgerold anderhalve meter lang was. "En dat was het." Hij glimalchtte naar Adam. "So... whacha wanna do now?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 7:42 am

omg nu wil ik ook een lady rainicorn... heel graag.
--
Adam knipoogde naar Flavio en keek grijnzend naar de uitgerekte regenboog-eenhoorn. "Adventure Time, seriusly?" vroeg hij met een opgetrokken wenkbrauw, maar haalde al snel zijn schouders op. "You really need to ask that?" vroeg hij met een tweede knipoog aan Flavio en hij kroop naar hem toe, toen aan beide zijden van Flavio een van zijn handen en een van zijn knieen stond leunde hij naar voren en kuste zijn vriendje teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 9:31 am

Flavio glimalchtte en sloeg zijn armen om Adam heen en kuste de jongen terug. Hij smaakte niet naar rook, en hij had het gevoel dat hij gek zou worden als hij zijn gevoelens nog langer zou onderdrukken. Al met al hield het in dat hij nu met zijn tong langs Adams lippen streek. Stomme sigaretten, dit mistte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 9:56 am

Adam gaf meteen toe aan Flavio's non verbale vraag, zijn tong streek nu langs die van Flavio en diens lippen. Pas toen hij een tijdje bezig was herrinerde hij zich de afspraak, hij had de avond van te voren gerookt... Nou ja, als Flavio het inzette zou het niet al te erg zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 9:59 am

Flavio wist best dat hij heel inconsequent bezig was, hij zou eigenlijk vol moeten houden en Adam dit ontzeggen tot hij niet meer rookte, maar het kon hem nu echt even niet meer schelen. Zijn handen trokken Adam dichter naar hem toe en hielden hem daar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:04 am

Nog een tijdje zat jet rookgedoe Adam dwars, maar op het begeven moment liet hij het los en stortte hij zIch vurig in de kus, hij had dit zo vreselijk moeten missen om zijn eigen fouten. Zijn handen vonden hun standaard plekje, diep in Flavio's haar gegraven, in de kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:09 am

Flavio begon met Adams shirt te spelen en verbrak de kus even om hem vragend aan te kijken. Een week of twee geleden had hij zelf nog nee gezegd, nu wilde hij niets liever dat Adam. NU.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:14 am

Adam keek Flavio niet heel vastbesloten aan "You sure?" vroeg hij zacht en hij begon met de knoop van Flavio's broek te spelen. Hij was er klaar voor, al weken, maar Flavio was de vorige keer zo overstuur geraakt dat hij ergens bang was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:19 am

Flavio knikte en ontdeed Adam van zijn shirt. Hij bracht zijn lippen naar het oor van de ander, terwijl zijn handen over Adams borts streken. "Ti voglio, Sono sicuro che." I want you, I'm sure flusiterde hij zachtjes. "Mio Amore." zei hij zacht voor hij zijn lippen naar Adams nek bracht en hem daar kustte, een kus die snel uitliep op een zuigzoen.
---
ONDERTUSSEN
---
Hannah ging met ene hand door haar blonde haar. "Ik wed er tien dollar op dat ze nu minstends shirt-less aan het zoenen zijn. Kan meer zijn, ik ken Adam nog niet goed genoeg om dat in te schatten." Ze rekte zich uit en paktte een appel van de fruitmand en begon heel rustig te eten. Haar eigen livelingsvogel was inmiddels op haar hoofdneergestreken en knabbelde ook van de appel. De ene helft van de vogel de andere helft van Hannah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:27 am

Adam glimlachte schuin, knikte ook en liet Flavio's broek los om deze eerst van diens shirt te ontdoen. Een trilling van genot schoot door hem heen toen hij Flavio's woorden hoorde en zijn warme adem voelde en het al geweldige gvoel in zijn onderbuik werd sterker door de zuigzoen.
-
ondertussen
-
Lindsay's ogen werden groot. "Nee, Adam is een nette jongen die zo opgevoed is dat hij niet meer doet dan onschuldig tongworstelen in andermans huis als hij daar voor het eerst komt en nog niet eens twee uur is!" protesteerde ze op diva-toon, zo ver mogelijk van de vogels af, die ze doodeng vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Emptydo nov 17, 2011 10:32 am

Hannah glimalchtte. "Ik heb wel eens gestoordere dingen gedaan. Bij mijn vriendje thuis, toen we er nog maar net waren. En Flavio vertelde me dat hij Adam al zijn french-kiss privileges had ontzegd zolnag hij rookte. Nu denk ik dat Adam nog niet gestopt is met roken, maar ze blijven wel verdacht lang weg." En daar had ze een punt.
---
Flavio glimlachte toen hij merkte hoe hij Adam beïnvloedde hij ging iets verder omlaag en kuste Adam nu op zijn sleutelbeen, weer een mooie paarsige vlek achterlatend voor hij weeg een paar centimeter omlaag ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casa Jones-Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavio Rosetti
» Liam Jones
» Riqelle Myra Jones
» Morigan Jones (+1 voor de originele achternaam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: