Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Casa Jones-Rosetti

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 1:48 pm

Flavio glimlachtte ne kustte Adam teder terug. "Tia amo, mio amore."zei hij zacht. Hannah glimalchtte naar Linds. "Hij vroegwat we gingen eten. En zei dat hij op macaroni hoopte, en ma stemde daarmee in." vatte ze het samen. Ze glimalchtte. "Zal ik je anders je kamer wijzen?" zei ze vriendelijk. Ze wist nu al dat die twee jongens dat niet zouden doen, die waren de heletijd aan elkaar gekleeft als een stuk kaugum onder je schioen
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 2:02 pm

Linds grijnde "Aha, ik dacht dat gestoord werd en gewoon iets wat op macaroni leek hoorde zonder dat het er echt was, beter." ze knikte "I don't know if I can watch this stuff called love for any longer..." zei ze en ze gebaarde met haar hoofd naar Adam en Flavio, -Adam had ondertussen zijn voorhoofd tegen die van zijn vriendje aangedrukt-, alsof het nog niet duideijk was waar ze het over had. "Welke kant op?"
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 2:06 pm

Hanah glimalchtte. "Up the stairs." Zei ze met ene glimalch voor ze zelf begon te lopen. Boven opende ze de deur van de gastenkamer. Hij was ingericht met zonnebloemen als thema. Zacht geel tapijt, van dat geel-witte behand en mooit licht houten bed met een dekbed met zonnebloemprint. "And this is where you are staying. Flavio is aan de andere kant van de gang, ik zit hiernaast en mijn ouders hier schuin tegenover." Ze glimalchtte.
---
Flavio keek Adam met een lieve glimalch aan en gaf hem een zacht kusje. "Kom dan laat ik je de vogels zien." Zei hij zacht voor hij het intieme contact verbrak en Adam aan zijn arm meesleurde naar de voiliere. Tussen de woonkamer en de voiliere zat enkel een glazen schuifdeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 2:18 pm

Ik loop altijd tegen die deuren aan...
--

Lindsay volgde Hannah de trap op en knikte goedkeurend bij het zien van de kamer "niceee..." zei ze zacht en ze floot. "Handig om te weten, weet ik waar ik moet kloppen mocht ik iemand zoeken." voegde ze er nog aan toe.
---
Adam liep gewillig maar vrij ongemakkelijk achter Flavio aan. "Dus jullie hebben een heel voilleire in de achtertuin? Doe maar sjiek." zei hij met een goedkeurend knikte en hij kuste Flavio op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 2:22 pm

Flavio knikte. "Mijn vader fokt vogels, dus dan is dat niet heel raar. Er zijn nog een paar kleine voilieres en zo, amar dit is de vlucht voiliere. Een soort vrije uitloop. Aleen de roodstaarten mogen gaan en stana waar ze willen. Rosso is een van hen." Hij glimalchtte naar Adam voor hij naar een van de takken, bewwoont door een paar vogels op een rijtje, toeliep en eentje zo ver kreeg om op zijn hand te gaan staan. Het was een witte tortelduif. Hij liep met haar aar Adam. "Duif, dit is Adam, Adam dit is een willekeurige duif." stelde hij ze aan elkaar voor met een kleine grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyvr nov 18, 2011 8:49 pm

Adam knikte alleen maar op sommige punten in Flavio's verhaal, hij hqd hoer echt geen graatje verstand van en was bang iets heel doms te zeggen. Hij grijnsde breed naar de duif. "Flavio, hoe durf je Jasper (ikkonnergensandersopkomenokeexd) willekeurig te noemen?" vroeg hij met een knipoog en hij stak voorzichtig zijn hand uit naar de duif.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 2:10 am

Flavio lachtte zachtjes. "Jasper, je hebt mijn nedere excuses." de duif in kwestie streek met zijn kopje op een extreeem schattige manier langs Adams hand. Flavio awwde. "Hij mag jou." Hij zette de vogel op Adams schouder. "Zolang Jasper maar onthoud dat jij van mij bent, mag hij schattig tegen je blijven doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 1:37 pm

Adam glimlachte naar de duif, die nu dus Jasper heette, toen deze langs zijn hand streelde. "Don't worry, my love, I'm all yours." zei hij met een knipoog tegen Flavio en hij gaf hem een kus op zijn wang, door de plotselinge beweging schudde jasper wat met zijn veren alsof hij het er niet mee eens was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 2:12 pm

Flavio lachtte voor hij gespeeld verontwaardigd naar de duif keek. "Don't mock me sir. This man is mine, and mine only, you go search yourselve a pretty pidgeon from whatever gender you like, but Adam is mine and mine alone." zei hij op een lecturing toon tegen de duif.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyza nov 19, 2011 7:04 pm

Adam lachte zachtjes "Oh how I love you..." zei hij op slijmerige toon en hij sloeg zijn arm ok Flavio's middel, om hem vervolgens in een enkele beweging tegen hem aan te trekken, waardoor Jasper opvloog. Adam negeerde de vogel, leunde naar voren en kuste Flavio teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 8:38 am

Flavio sloeg zijn armen om adam heen en kustte dejongen terug. Deze kus was zo een van de schattige, lieve soort. Die soort die je af en toe in het openbaar zag en die je deed afvragen of je een teiltje moest gaan zoeken of dat je moest gaan aww'en. Flavio kon dit alles niet schelen. Alles waar hij nu nog over kon denken was het warme gevoel dat Adam hem gaf, de rare kriebel in zijn onderbuik en dat Adam heerlijk smaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 8:45 am

Ugh, ik moest of 23 bladzijden maken, of vier met antwoorden overschrijven met nummer 2 ben ik al een half uur bezig en nog niet op de helft... Sigh.
-
Adam kon maar kort van de smaak van Flavio en het achtbaangevoel in zijn onderbuik genieten, want na niet zo lang verbonden te zijn geweest met zijn vriendje begon hij vreselijk te trillen, zijn hand bewoog meteen naar zijn broekzak en hetgeen wat daarin zat, want hij wist wat de oorzaak was, waarom hij het nu kreeg begreep hij echt niet, maar hij had een grote behoefte aan nicotine.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 10:24 am

aww
---
Flavio keek Adam aan met een impassieve blik. Hij keurde het roken af, maar aan de andere kant vond hij het knap van Adam dat hij zich zo lang kon inhouden voor hij weer ging roken. "Als je wilt roken kan je dat buiten doen, in de voiliere lijkt me geen goed idee." Zei hij met een klein stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 10:29 am

Adam schudde zijn hoofd "Ik wil niet roken... Maar... Toch ergens wel..." zei hij en zuchtte voor hij de voiliere uitstapte "Sorry, Flavio..." zei hij nog voor hij de sigaret tussen zijn lippen stak. Hij zuchtte nog eens en stak het ding aan, zich meteen minder gespannen en schuldiger voelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 10:34 am

Flavio ging op een witte stoel zitten die aan een klein tafeltje was gezet. Jasper landde voor hem op tafel. "Het is niet eerlijk voor hem dat hij eraan verslaafd is geraakt, het is niet eerlijk VAN mij dat ik het maar blijf afkeuren. Ik zie dat hij wilt stoppen maar het gewoon niet kan, en toch irriteer ik me eraan als hij weer eens gaat roken, weetje?" Hij keek naar de witte die die zijn kopje een beetje schijn hield en hem aankeek. Hij tsjirpte zachtjes. Flavio lachte en schudde zijn hoofd. "Je hebt gelijk, ik stel me aan. Ik moet stoppen me schuldig te voelen, ik moet er gewoon voor hem zijn, ik plaats van hem afkeurend aankijken als hij weer wat van die longkanker-in-een-stokje rookt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyzo nov 20, 2011 10:48 am

Adam had de deur niet goed dichtgedaan en stond naast de kier tegen de voiliere aan dus hij kon Flavio net horen, hij verstond niet alles maar begreep het concept. Flavio was veel te goed voor hem, hij vond zelf dat deze het recht had om hem afkeurend aan te kijken, dat deed hij zelf ook. Hij haatte het feit dat hij nu tegen zijn eigen afspraak van 2 dagen niet roken in te gaan en hij kon vanavond geen good nIght french kiss krijgen, allemaal nadelen, en eigenlijk geen voordelen. Hij keek verafschuwd naar de sigaretbtussen zijn vingers "Waarom heb ik jou nodig?" vroeg hij net hard genoeg voor Flavio om het te horen voor hij weer een trekje nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 4:10 am

Flavio keek op toen hij Adams stem hoorde. Toen hij doorkreeg wat die deed en zei kreeg hij een klein glimlachje op zijn met goudblonde krullen omgeven gezicht. Het feit dat Adam inzag hoe slecht die dingen wel neit waren was stap een in het afkickproces.
---
BTW ik heb vandaag Engel-Flavio getekend, hij is schattig, maar zoals altijd bij flaaf heb ik OF zijn krullen OF zijn gezicht verpest, in dit geval het gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mari

Mari


Posts : 42
Join date : 11-10-11

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 4:19 am

Adam maakte ze sigaret eerder dan nodig uit, vroeger had hij dit doodzonde van het ding gevonden, maar nu vond hij het wel weer mooi geweest. Hij liep de Voiliere weer in het een flauwe glimlach naar zowel Flavio als Jasper. "Toech weer teruggekomen?"vroeg hij aan Jasper en hij hield zijn vinger bij zijn kopje, die hij erlangs wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 4:53 am

Flavio knikte. "We hebben een man tot duif gesprek gehad en zijn tot de conclusie gekomen dat jij van mij bent en dat hij maar een andere mooie vogel mag kiezen van een geslacht naar keuze. Hij vroeg ook of ik nog suggesties had, maar ik zei dat ik geen oog had voor andere vogels dan mijn eigen kleine ravenklauw-Adammetje"
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 8:15 am

Adam grinnikte "Goed om te horen." zei hij en hij ging weer zitten. "Maar, babe, hoe kom je zo op het feit dat ik een Ravenklauw ben? Zo wijs ben ik niet..." zei hij zacht, spelend met zijn aansteker, niet dat hij deze aanstak, maar hij bewoog hem wat van de ene hand naar de andere, om maar iets in handen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 10:09 am

Flavio beet op zijn lip en keek hem aan. "De eerste keer dat we elkaar ontmoetten.... Jij zei dat rosso een griffioendor was en giallo een huffelpuf en jij wilde ook pinda's dus je zei dat je mijn derde vogel was, en dat je dan mijn ravenklauw zou zijn." Hij keek Adam onzeker aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 10:27 am

Adam sloeg zijn hoofd voorover tegen de tafel, iets wat er voor zorgde dat Jasper opvloog. "Hoe kán ik dat vergeten zijn? Ik ben een slecht vriendje, ik herinner me onze eerste ontmoeting niet goed, just dump me now..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 10:30 am

Flavio lachtte zachtjes en woelde door adams haar. "Honey, you know I love you no matter what. Zelfs als je vergeet waneer we een maand hebben, zelfs als je mijn verjaardag vergeet, zelfs als je mijn friggin achternaam vergeet oud ik nog steeds van je, Adam. And thats not gonna change anytime soon." Hij glimalchtte naar de andere jongen. "Tuurlijk, af en toe ben je een beetje verstrooid of afwezig en verget je dingen, maar dat vind ik juist zo lief aan je." Hij glimalchtte
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptyma nov 21, 2011 10:38 am

Adam hief zijn hoofd op van de tafel, maar begroef deze meteeb weer in Flavio. "Ik vind het niet leuk om verstrooid te zijn, maar dat hoort nou eenmaal bij me. Ik vraag me ook al tijden af waarom jij zo lief voor me bent, why you love mé and not a ptince charming..." zei hij zacht en hij schoof zijn stoel dichter naar die vn Flavio toe, zonder hem los te laten. "I love you so much..."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Emptydi nov 22, 2011 4:33 am

Flavio sloeg zijn armen stevig om Adam heen en luisterde naar zijn woorden. Hij pakte Adam bij zijn kin en zorgde ervoor dat de oudere jongen hem aankeek. "You are my prince charming, you silly." Hij glimalchtte en kustte Adam. "Because there can not be a human that is better, more perfect, more beautiful and more breathtaking than you." Hij gliamlchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Casa Jones-Rosetti   Casa Jones-Rosetti - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Casa Jones-Rosetti
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Flavio Rosetti
» Liam Jones
» Riqelle Myra Jones
» Morigan Jones (+1 voor de originele achternaam)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: