Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Jacky's eigendom

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jacky

BerichtOnderwerp: Jacky's eigendom   vr nov 18, 2011 11:04 pm

Je moet eerst door een club. Jacky leid je waarschijnlijk via de dienstingang naar binnen dat is de kortste weg. Daar moet je achter de trap op en dan kom je in een oase van rust. Of in ieder geval je hoort de muziek van beneden niet meer. Iets wat heel knap is want die stond toch erg hard. Het is een niet heel groot huis maar het is het huisje waar Jacky zich helemaal op haar gemak bij voelt. En eigenlijk straalt het ook gewoon Jacky uit. Het is anders, apart en vooral toch erg mooi.

Spoiler:

Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 1:23 am

Jacky had de hand van Stefan vast en kneep er even kort in. Ze trok hem mee een klein zij weggetje in en drukte haar lippen kort op die van hem.' Klaar om mijn huisje te zien? We moeten dan die deur door.' Ze wees op een deur met een groot bord erop " Dienst ingang" Ze waren net voorbij een grote club gelopen die een enorme wachtrij had en de avond was toch ehct al in volle gang. Jacky had besloten om Stefan haar plek te laten zien dus had ze hem gebeld.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 1:35 am

Stefan kuste haar terug. Het was prettig om weer zo bij Jacky te kunnen zijn. 'Ik ben benieuwd,' zei hij met een brede grijns, zoals gewoonlijk was zijn glimlach scheef. Hij was oprecht benieuwd naar het huisje van Jacky, zijn nieuwschierigheid was vooral gewekt door de club en het bord diensingng. Hij vroeg zich af hoe ze hieraan was gekomen.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 1:46 am

Jacky trok hem mee en opende de dienstingang. Gelijk werd ze daarna tegengehouden door een uitsmijter,' Sorry dit is een dienst ingang, behalve als u hier werkt mag u hierin.' JAcky trok een wenkbrauw op en zei daarna toch redelijk spottend,' Roep Marco er dan maar bij en dan gaat Marco je haar fijn uitleggen dat ik hierboven woon. En dat je mij gewoon door mag laten.' De uitsmijter keek haar even verbaasd aan,' Euhmm dus u bent Jacky sorry ik ben nieuwe hier ik ken nog geen gezichten.' Jacky rolde met haar ogen maar lachtte vriendelijk naar de jongen voor haar.' Geeft niet ik had ook niet verwacht dat je me zou herkennen. Maar Jimmy de volgende keer moet je voor de dienstingang staan en niet er net achter want geloof me er kunnen best wel makkelijk mensen langs je glippen nu.' Ze glimlachtte vriendelijk en trok Stefan toen verder mee naar binnen toe. Met snelle passen liep ze de trap op en opende een deur. Eénmaal voorbij die deur en zodra die deur dicht viel was de muziek van de club op een achtergrond gegaan.' Sorry voor dat gedoe met de uitsmijter. Normaal staat Marco of Wesley daar dan kan ik gelijk doorlopen want ze kennen me.'
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 1:53 am

Stefan probeerde zijn lach in te houden toen Jacky zo tegen de uitsmijter begon te praten, het was gewoon zo typisch Jacky. De Jacky waar hij van hield. Ergens verbaasde het Stefan dat je hier zo weinig van de muziek hoorde. Lang nam hij daar de tijd niet voor. 'Maakt niet uit,' zei hij met een brede glimlach. Hij trok Jacky in zijn armen en kuste haar. Het was weer veel te lang geleden dat ze elkaar hadden gezien en ook echt daadwerkelijk alleen waren geweest.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 4:03 am

Jacky proefde zijn heerlijke lippen weer en sloeg haar armen om zijn middel heen. Ze kuste hem terug maar verbrak toch wel de kus.' Hmm dat had ik gemist. Maar je blijft dus vanacht slapen?' Ze hadden het er nog niet over gehad maar Jacky wist dat hij het niet erg vond en juist op de manier waarop ze het zei hoopte ze dat het duidelijk was dat zij het geen probleem vond. Ze hadden al gegeten en Jacky twijfelde er niet over of dat het dit keer wel zou gaan gebeuren. Eigenlijk hoopte ze het gewoon heel erg.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 4:37 am

Stefan glimlachte breed. 'Natuurlijk blijf ik slapen,' zei hij met een glimlach. Persoonlijk dacht hij niet dat er veel geslapen ging worden, dit keer had hij wel gedacht aan een condoom, datgene wat hij de vorige keer niet had gehad. Iets wat hij nog steeds heel dom vond. Hij drukte weer ene kus op haar lippen. 'Mooi huis heb je trouwens,' zei hij met een kleine grijns. Daarna kuste hij haar weer, hij vond haar veel leuker dan het huis. Vandaar dat zijn aandacht ook iets meer ging naar haar dan naar haar inrichting.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 4:41 am

Jacky schoot in de lach tegen zijn lippen aan en haalde ze van de zijna af en kuste langs zijn wang naar zijn oor en fluisterde erin,' Ik kan je het huis laten zien. Maar ik denk dat we toch al weten waar we ophouden zodra ik je het laat zien. Dus zullen we maar naar het bed gaan?' Ze drukte haar lippen op die van hem en trok hem langzaam al met haar mee naar het bed. Haar handen gleden onder zijn shirt en ze trok hem nog wat meer naar haar toe.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 4:46 am

Ook stefan grinnikte eventjes door haar woorden. 'Dat klinkt als een geweldig plan,' zei hij met een brede glimlach. Zijn handen waren al onder haar shirtje gegleden en hij kuste haar vol passie. De lust nam zijn lichaam weer een beetje over. Hij voelde hoe zijn lichaam en geest op haar aanwezigheid reageerde. Het was heerlijk, overweldigend.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:19 am

Jacky kon de weg in haar huisje blindelings vinden dus zoenen met Stefan en het bed vinden was geen probleem. Toen ze bij het bed was had ze alleen een kleine stap te veel gedaan en viel achterover op het bed en trok daarbij Stefan met zich mee. Kort kwam er een grinnik uit en gelijk kuste ze Stefan weer door terwijl ze wat beter op het bed ging liggen en hem weer boven haar trok.' Hmm als jij het niet mee hebt heb ik het wel dus dit keer hoeven we niet te stoppen.' Zei ze tegen zijn lippen aan. Haar handen wisten met een snelle beweging het shirt van Stefan uit te trekken en daarna drukte ze haar lippen in zijn hals en op zijn sleutelbeen.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:21 am

Stefan grinnikte eventjes toen ze over elkaar heen vielen. 'Dit keer ben ik ze niet vergeten schat,' zei hij zachtjes in haar oor. Zijn handen gleden nu volledig onder haar shirt en streelde haar borsten langs haar bh. Het was heerlijk om zo met haar te zijn. Hij zou eerlijk toegeven dat haar lichaam hem zeker aantrok, alleen wa shaar karakter toch wel belangrijker voor hem.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:29 am

Jacky voelde zijn handen en kuste hem op zijn wang en daarna zoende ze hem vol passie en verlangen. Wat had ze lang op dit moment gewacht. Iedere keer kwam er wat tussen. De eerste keer dan die condoom. En de meeste andere keren waren het of mobieltjes, of Jake, of iemand anders die hun lastig viel. Nu was het eindelijk het moment dat het wel een keer door kon gaan. Haar vingers tekende onzichtbare figuurtjes op zijn borst en in haar hoofd moest ze weer denken aan de eerste ontmoeting. Het was een leuke ontmoeting geweest. En er was duidelijk een klik tussen haar en Stefan.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:32 am

Stefan trok haar shirtje over haar hoofd heen uit. Met zijn handen streek hij langs haar bovenarmen, langs haar buik naar haar hals. Zachtjes kuste hij haar, zachtjes maar met ontzettend veel ingehouden passie en honger. Elke keer dat ze midden in hun voorspel hadden moeten stoppen was die honger weer een beetje gegroeid.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:37 am

Jacky beet zachtjes op zijn lip en likte daarna langs zijn lippen. Het was meer een beetje uitdagen en plagen. Zo ook haar vingers, die langzaam steeds lager van zijn borst, over zijn buik naar de rand van zijn onderbroek gingen. Daar streelde ze zachtjes maar haast nooit ging er één lager. Soms heel soms raakte ze wat lager maar dat was een enkeling. Dit was voor haar plagen, kijken hoe lang Stefan het vol kon houden. Zelf hoopte ze niet lang maar ze wilde dat hij er ook van genoot en dat dit voor hem ook prettig zou zijn.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:50 am

Stefan zou het niet lang vol houden op deze manier. Hij had al aardig wat voorspel gehad de afgelopen paar weken en het telkens niet af kunnen maken. Daardoor werd het voor hem al moeilijker om zich lang bezig te houden met dit soort dingen. Hij streelde over de buik van Jacky en soms over haar, inmiddels ontblootte, borsten.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 7:59 am

Jacky kon een klein kreuntje niet onderdrukken en gooide haar hoofd in haar nek toen Stefan voor de zoveelste keer begon met haar borsten strelen. Dit deel hadden ze nou al zo vaak gedaan dat bij de kleinste dingen ze nu al erg opgewonden werd. Deels omdat ze wist dat ze dit keer niet gestoord zouden worden. En dat er ook niemand meer hun zou kunnen tegenhouden. Snel pakte ze haar mobieltje en deed hem met één beweging uit en gooide hem van het bed af.' Hmm Nu weet ik zeker dat we dit eindelijk kunnen afmaken.' Met een snelle beweging zorgde Jacky ervoor dat ze bovenop kwam te liggen en ging weer op zijn kruis zitten. Ze bewoog langzaam met haar heupen en drukte kusjes op zijn borst en in zijn hals en sleutelbeen.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 8:03 am

Stefan kreunden toen ze boven op hem zat. Het gevoel wat hij ervan kreeg was overweldigend. Heerlijk. Zijn handen gleden over haar zij (die was getatoeëerd toch??) Hij volgde de lijnen die eroverheen liepen. Zijn handen gleden naar haar broekrand en maakte de knopen los. Hij wilde niet meer wachten.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 8:22 am

Jep klopt
~~

Jacky kreunde zachtjes en beet op haar lip. Dit duurde voor haar te lang. Ze hielp de handen van Stefan om haar broek los te maken en trok hem uit. Haar string, vond ze, moest wel gedaan worden door Stefan. Dat was iets dat gewoon snel en gemakkelijk was maar haar skinny duurde gewoon een tijdje als je het een jongen liet doen. Ze begon ook gelijk aan zijn broek. Haar verlangen was alweer te groot en ze wilde alweer veel te veel.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 10:50 am

Stefan duwde zijn eigen broek eerst uit voordat hij zijn vingers langs haar heupen tussen de bandjes van haar string duwde. Met een simpele beweging duwde hij hem uit. Hij wild niet langer wachten, wilde haar nu. Helemaal. Dit was waarop ze zo lang hadden moeten wachten, eindelijk kwam het ervan.
_________
Zo volgende ochtend??
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 11:25 am

Ik doe nu wel
-
Jacky lag tegen iets warms aan en ze voelde ook iets warms dat haar vast hield. Gelijk kwam de gelukzalige avond van daarvoor weer terug en kroop ze dichter tegen Stefan aan en klemde haar arm om zijn arm die hij om haar heen had geslagen. Er lag een grote glimlach op haar gezicht en haar ogen waren nog altijd gesloten. Ergens in haar huisje hoorde je de radio die altijd an was een liefdes liedje zingen. Dit was voor Jacky nou de ultieme manier om wakker te worden.
Profiel bekijken
Jake

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 10:07 pm

Stefan voelde haar warmte naast zich. Automatisch sloten zijn armen zich meer om haar heen en trok hij haar iets tegen zich aan. Hij wilde haar nooit meer laten gaan, nooit. Hij had inmiddels zijn ogen geopend en keek naar haar prachtige gezicht. De muziek op de achtergrond was prettig, maakte dat hij zich echt thuis voelde. Natuurlijk kwam dat ook door het feit dat hij bij Jacky was, overal waar zij zou zijn zou hij zich thuisvoelen.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 11:10 pm

Jacky opende langzaam haar ogen maar sloot ze ook gelijk weer. Ze moest even wennen aan het licht. Ze deed nog een poging om haar ogen open te doen en dat lukte gelukkig. Ze keek in het geweldige gezicht van Stefan en gaf hem even een kus op zijn lippen.' Hmm goeiemorgen schat.' Ze kroop nog wat meer tegen hem aan en trok de dekens wat meer over haar heen omdat ze het koud kreeg. In de ochtend was het altijd koud in haar huis. Dat was het enige nadeel als het aan Jacky lag.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 11:12 pm

Stefan kuste haar zachtjes terug. 'Goedemorgen,' fluisterde hij zachtjes tegen haar. Hij had haar dicht tegen zich aan zodat ze het niet nog kouder kreeg. Hij glimlachte vrolijk, blij dat hij bij haar kon zijn. Hij wilde dat de tijd voor altijd stil zou blijven staan zodat ze voor altijd konden genieten van dit moment.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 11:15 pm

Jacky sloot haar ogen toch weer.' Ik was al bang dat gisteravond een droom van me was. Dat zou dan niet de eerste droom zijn.' Haar stem was een beetje schor en daarom praatte ze zachtjes maar het klonk eerder lief dan raar. Haar haren stonden alle kanten op en ook haar make-up zag er niet al te mooi uit maar daar moest Stefan ook maar mee leren leven want Jacky zag er toch altijd anders uit 's ochtends dan hoe ze eruit zou zien in de middag.
Profiel bekijken
Juliëtte

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   za nov 19, 2011 11:18 pm

Stefan glimlachte nog steeds. 'Het is echt, en het was geweldig,' fluisterde Stefan, ook een beetje schor, in haar oor. Ondanks dat haar make-up anders zat dan normaal, en dat haar haar een warboel was vond Stefan haar nog steeds prachtig. Hij hield van haar, dit was ook Jacky waar hij van hield. Natuurlijk hield hij ook zo van haar.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   

Jacky's eigendom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: