Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Drew Lucris Neverglory

Ga naar beneden 
+3
Ynary
Dawn
Drew.
7 plaatsers
AuteurBericht
Drew.

Drew.


Posts : 5
Join date : 27-11-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:31 am

De basis informatie.
Volledige naam: Drew Lucris Neverglory
Roepnaam/bijnaam: Drew
Leeftijd: 18 jaar
Verjaardag: 9 juli
Geslacht: Mannelijk
Geloof: -
Tradities/gewoontes: Elk jaar op dezelfde dag trekt Drew zich terug van de rest van de wereld en zoekt dan een rustig plekje op. De reden van deze dag weet alleen hij en zijn familie en zal hij niet snel met anderen dan hen delen.

Het innerlijk.
Karakter: Drew is een gewone, relaxte gast. Hij is vaak omringt door mensen en valt niet per se op. Toch trekken zijn gevoel voor humor en natuurlijke charme weleens per ongeluk de aandacht, maar hijzelf verlangt dit niet zozeer te hebben. Drew kan zich prima vinden in het 'alleen zijn' en is vooral naar het Franklin High gekomen om meer over muziek te leren dan dat hij later hoopt op een podium te stralen.
De meeste mensen kunnen goed met hem opschieten en andersom, maar als je aan hen vraagt wie Drew Lucris Neverglory echt is, zullen ze elkaar alleen vragend aankijken. Niemand weet namelijk precies wie Drew is, waar hij vandaan komt of wat hij in het leven probeert te vinden. Dit maakt hem mysterieus en anderen af en toe onbedoeld nieuwsgierig naar hem. Al weet hij dit zelf niet. Deze terughoudendheid is niet met de jaren gekomen, maar is eigenlijk altijd al deel van hem geweest, net zoals zijn raadselachtige houding en geduldige, kalme handelingen.
Echter beseft niemand dat het enige wat nodig is om Drew te leren kennen, hem simpelweg vragen stellen is. Hij is eerlijk en zal ook oprecht proberen te antwoorden, behalve..als het over zijn geschiedenis gaat, daar laat hij liever zo min mogelijk over los..
Relaties: Drew valt op meisjes, helemaal niet op jongens, maar jongens vallen wel soms op hem.. Daar kan hij ook niets aan doen natuurlijk. Echter is Drew te snel verlegen of onzeker om drastische stappen te nemen als hij iemand leuk vindt (wat niet snel gebeurd overigens).. Toch, als hij écht verliefd is moet dat wel van zijn dromerige gezicht af te lezen zijn, maar als je er naar vraagt verschijnt er enkel een dieprode blos op zijn wangen.
Een nadeel van het hele relatieverhaal is, dat Drew zich niet echt lijkt te interesseren in de liefde. Vreemd, want tevens schijnt hij een echte romanticus te zijn..
Verslavingen: Talen leren en lezen. Drew houdt ervan om nieuwe talen te leren. Tot nu toe kan hij redelijk of vloeiend Engels, Frans, Duits, Latijns, Italiaans en Grieks spreken. Ook is hij (stiekempjes I love you ) nogal een boekenwurm.
Afkeer/haat: Een bepaalde dag in het jaar en een gebeurtenis uit zijn verleden..
Passies: Muziek maken. Zo kan hij helemaal zichzelf zijn en zijn ware gevoelens uiten, zonder dat hij daar snel op bekritiseerd wordt of mensen naar een diepere betekenis gaan zoeken.

School informatie.
Het talent: Zingen met eigen gitaarbegeleiding
Andere sterke punten: Talen leren, keyboard spelen.
Zwakke punten: Dansen. Drew danst nogal houterig (wat meestal veroorzaakt wordt door onzekerheid)
Buitenschoolse activiteiten: -

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Drew is best lang (1.89 m) en heeft een slanke, gespierde bouw.
Haar: Van zichzelf heeft Drew een donkerbruine krullenbos die hij iedere ochtend na het opstaan moet temmen.
Ogen: Hij heeft bruine, 'jonge' ogen waar toch een zekere wijsheid achter verschuilt gaat.
Kledingstijl: Normale kledingstijl, niet opvallend of extreem.
Kenmerken: Drew draagt een ketting met daaraan een kleine, zilveren S en L, welke meestal onder zijn shirt zit en daardoor niet snel gezien wordt.

Achtergrond informatie.
Verleden: Zoals eerder genoemd praat Drew niet graag over zijn verleden, vandaar dat de meeste mensen hier weinig tot niets over weten. Wat wel bekend is, is dat Drew een tijd in Groot-Brittanië heeft gewoond (te horen aan zijn accent) voor zijn familie naar de VS verhuisde.
Geboorte/woonplaats: Geboorteplaats: Carney – Huidige woonplaats: New York City (een flatje aan de rand van de stad)
Familie: Drew heeft het hier nooit over.
Extra: -

Liedje: Dit is het liedje waar Drew mee auditie deed. Het schijnt dat het iets te maken heeft met zijn verleden.

Foto('s):
Drew Lucris Neverglory Ff410
Drew Lucris Neverglory K310
Drew Lucris Neverglory K610

Do you ever wonder if the stars shine out for you?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:35 am

OMG I LIKE HIIIM...<3
wiljemeetenalsjegoedgekeurdbenttt..
Terug naar boven Ga naar beneden
Ynary

Ynary


Posts : 471
Join date : 24-09-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:37 am

Me too, maar de avatar is Fransisco Lachowiski (ik heb het vast fout gespeld XD) en Vivian gebruikt hem ook als August. Ik weet niet of het uitmaakt, maar dan weet je het in ieder geval Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Drew.

Drew.


Posts : 5
Join date : 27-11-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:40 am

(:

@Kellie:
Okéee I love you

@Nina:
Whoops, ididntknowthat o.o
nja.. ik hoor wel of het uitmaakt, want hij lijkt niet echt super erg op die van August (heb even gecheckt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:44 am

Oeww,, hij is echt fucking cute </33

welkom btw.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:46 am

YAAAAH, ik heb weer een meet te pakken en mijn naam werd goed geschreven(: (: waarsch omdat het er stond... maar het gaat om het ideexd

~vandaar dat hij opzich bekent voor kwamxd...
Terug naar boven Ga naar beneden
Drew.

Drew.


Posts : 5
Join date : 27-11-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 5:47 am

Thnx!

ik hou zelfde ava maar, poging mislukt. Mad
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 6:03 am

ik wil ook meeten als je goegekeurd bent Very Happy met dennis of summer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 6:20 am

Drew. schreef:
(:

@Kellie:
Okéee I love you

@Nina:
Whoops, ididntknowthat o.o
nja.. ik hoor wel of het uitmaakt, want hij lijkt niet echt super erg op die van August (heb even gecheckt)

Ik vind het niet heel erg, al heb ik eerlijk gezegd wel het liefst dat het andere ava is (A) maar als je echt niks leuks kan vinden, dan moet het maar :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Drew.

Drew.


Posts : 5
Join date : 27-11-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptyzo nov 27, 2011 7:19 am

Citaat :
Ik vind het niet heel erg, al heb ik eerlijk gezegd wel het liefst dat het andere ava is (A) maar als je echt niks leuks kan vinden, dan moet het maar :p

Ik zal nog even kijken, want ik vind dat ook beter. Wink
Ik heb nu deze <-- (hij lijkt er misschien iets op maar het is niet Francisco dit keer. :3)

@Collin: Is goed!
Terug naar boven Ga naar beneden
Catharina Franklin
Admin
Catharina Franklin


Posts : 76
Join date : 19-09-11

Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Emptywo nov 30, 2011 4:44 am

Oke, goedgekeurd, doe maar niet Francisco om verwarring te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://franklinhigh.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Drew Lucris Neverglory Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drew Lucris Neverglory   Drew Lucris Neverglory Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drew Lucris Neverglory
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: