Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 PD

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 4:10 am

PD -gay bar

Het is niet een of andere enge club in een uithoek van de stad waar er drugs verhandeld word aan de bar en waar er mensen nogal intiem met elkaar zijn op de toiletten. Nee absoluut niet. Dit is meer de soort waarje heen gaat met je vriend of vriendin om een leuke avond te hebben. Op de achtergrond draait leuke muziek. De mensen zijn erg gemengd. Het zijn voornamelijk same-sex koppels, zowel man-man als vrouw-vrouw maar ook standaard hetro koppels zijn vertegenwoordigd verder is het aangevuld met singles van elke sexualliteit. Hij bestaat uit twee ruimtes eentje is een dansvloer, de ander een soort café.

Wat de afkorting PD betekend weet alleen niemand meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 4:24 am

Daniel en Mattia gingen de twee jongere jongens voor. Ze vonden eht raar dat ze nu opeens weer vrienden waren, maar zeiden er maar niets over. Beiden wistten hoe hecht die twee waren geweesd voor het Incident. Als Flavio Adam tot op zekere hoogte had vergeven konden zij dat ook wel. Flavio, of eerder Eve, glimalchtte naar Adam. "Als je je die keer in Pacha nog herinnert zul je wle meteen hebben dat dit café-bar ding een keuze is van Daniel en Mattia, neit van mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 4:46 am

Adam had ergens wel door dat Daniel en Mattia hem niet zo gemakkelijk vergeefden, iets wat zijn humeur er niet beter op maakte. 'Alles liever dan Pacha...' zei hij met een glimlach tegen Flavio en hij hield de deur voor deze open, niet dat hij verwachte dat hij met dit soor gebaren volledig vergeven kon worden, maar alle kleine beetjes helpen op hun eigen manier. Misschien was het beter zo, met hem en Flavio als vrienden, zo kon hij deze ten minste niet meer zo veel pijn doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 5:12 am

Flavio glimalchtte naar he, en maakte gebruik van de opengehouden deur. Binnen liep hij meteen naar de bar, op zijn witte hakken waar veel meisjes nog op zouden wankelen, en glimalchtte naar de vrouw die erachter stond. "Hoi Mirna." Zei hij met een lieve glimalch. Ze glimalchtte terug. "Hoi Eve, wie hebben jullie meegenomen?" Vroeg ze lachend. "Adam?" Flavio lachtte zelf nu ook. "Hij heet ook nog echt Adam." Zei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 5:26 am

Adam liep als een puppy achter Flavio aan, zijn aandacht volledig op deze gevestigd en zonder ook maar iets van de PD mee te hebben gekregen ging hij naast hen staan. Toen hij zijn naam twee keer hoorde moest hij zich echter wel naar de vrouw achter de bar keren, al was de ene groet die hij haar gaf een glimlach voor zijn ogen weer aan Flavio vast zaten, hij moest en zal iets bedenken zodat deze hem helemaal zou vergeven, dan hoefde hij nog niet eens terug naar hun relatie, hij wilde de gespannen sfeer die er nog hing gewoon helemaal weg hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 5:40 am

Flavio bestelde Cola en fanta voor hen beiden. Toen hij hun drankjes had gaf hij de Cola aan Adam en keek met een glimalch naar Daniel en Mattia die erg verliefd aan het doen waren. Ze waren neit aan het zoenen of zo. Nee ze hielden elkaars hand vast en keken elkaar aan met een blik die neits anders vasthield dan liefde. Flavio was jaloers. De jongen met het eeuwige engelen geduld was jaloers. Hij wilde ook dat iemand zo naar hem keek, dat iemand zo van hem hield. Hij had wat vergelijkbaars met Adam gehad, maar dat was nu over en uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 5:49 am

Adam knikte een bedankje voor de cola, zijn voornemen om alles te betalen was mislukt. Hij volgde Flavio's blik naar Daniel eb Mattia en kreeg meteen een gigantisch gevoel van verlangen en bovendien heel veel spijt. Hij voelde tranen opkomen, begon te snikken en viel tegen Flavio aan. 'Het spijt me zo! Wat ben ik een zak geweest, ik dacht wel dat ik het erger voor jou vond dan voor mij, maar ik bleef vreselijk egoïstisch en gericht op mijn eigen verlangen, ik mis je, Flaaf, ik mis alles wat we ooit deelden, en het is mijn schuld! Ik houd van je, Flavio, en ik haat mezelf voor wat ik je heb aangedaan!'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 5:59 am

Flavio zette zijn glas op de bar en sloeg zijn armen om Adam heen. "Honey, Adam, ik weet het. Ik hou ook nog van jou. Echt waar, daar ben ik nooit mee opgehouden." zei hij zacht. Hij had zelf ook tranen in zijn ogen, en dat kon hij niet gebruiken, dan zou zijn mascara uitlopen. "Maar misschien kunnen we dit eerst weer beter als vrienden proberen." Zei hij zacht. Hij wilde zo graag weer meer zijn voor Adam dan gewoon een vriend, maar dat kon hij zichzelf neit aandoen. Hij wist niet zeker wat er tussen hen veranderd was, maar er was iets, en hij wist neit of eht nog goed zou zijn om weer samen-samen te zijn,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 6:04 am

Adam knikte, blij te horen dat de liefde nog niet verdwenen was 'Misschien is vrienden zijn beter... Nee dat is het zeker, maar ik wil gewoon dat je weet hoe veel spijt ik heb en dat ik weet dat dit niet zomaar een twee drie weer gied kan komen, maar dat ik wel wil dat het goed komt. I need you! Als vriend of meer maakt niet uit, maar die gespannen sfeer tussen ons kan ik niet meer aan!' zei hij weer iets kalmer, hij kwam nog niet overeind, Flavio's armen om hem heen geslagen was een van de dingen die hij nooit meer wilde missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 6:53 am

Flavio knikte. "Inderdaad, we waren ooit van die goede vrienden, dat wil ik terug. " Zei hij zacht. Hij glimalchtte en knuffelde Adam nog heel even voor hij losliet en zijn drinken weer pakte. "Maar dat was wel weer genoeg drama voor een avond." zei hij vrolijk. "Even drinken en dan dansen?" vroeg hij vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 7:35 am

Adam kwam weer omhoog en veegde zijn tranen af aan zijn mouw. Hij knikte glimlachend, 'Ik ook...' zei hij zacht en hij nam een slok van zijn cola, 'Klinkt goed, als je me maar niet uitlacht om mijn gevoel voor ritme.' zei hij grinnikend, hoe langer hij naar Flavio keek, hoe groter het gevoel van liefde werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 7:50 am

Flavio lachte zachtjes. "Zal ik niet doen. Dansen doen de meeste tienerstoch meestal heel simpel. Ik ga ook niets ingewikkelds doen op deze killer-heels." ei hij lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 10:32 am

Adam grijnsde 'Mooi zo.' zei hij en hij gooide het nog halfvolle glas cola achterover. Hij ging tegenover Flavio staan en maakte een kleine buiging, zijn hand naar hem uitgestoken. 'Mag ik deze dans?' vroeg hij net en hij keek glimlachend op naar Eve.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 11:41 am

Flavio\Eve lachtte zachtjes. "Maar natuurlijk" zei hij. Hij legde zijn hand in die van Adam en stapte van de kruk af. Hij glimalchtte nog even in de richting van Mattia en Daniel voor hij afwachtend naar Adam keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 11:45 am

Adam grijnsde, 'Het is me een eer.' zri hij met eeb knipoog terwijl hij Flavio naar de dansvloer leidde, waar hij ietwat onzeker stil bleef stan, Flavio aanstarend met een blik vol liefde en verlangen... Naar eeen goede vreindschap, natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 11:52 am

Flavio\Eve voelde zich zelf ook erg onzeker zo onder die liefdevolle blik van Adam. Hij was zich niet bewust dat hij even liefdevol terug keek. Hij glimalchtte en luisterde naar de muziek voor hij zachtjes op de maat mee begon te dansen. Het was nog redelijk druk hier op de dansvloer, niet zo druk dat je amper kon ademen, maar druk genoeg om je niet compleet te schamen als je ging dansen.

dit draait er :

Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 12:11 pm

Burn that notmusic
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Toen Adam zich realiseerde hoe ongemakkelijk hij deed keeek hij even weg, maar toen hij merkte dat Flavio begon te dansen deed hij mee, hij probeerde zo veel mogelijk gelijk met hem te gaan zodat hij niet al te veel uit de maat danste, zoals hij meestal deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyza dec 10, 2011 12:57 pm

Flavio glimlachte. Hij moest zacht lachen toen hde muziek weer cveranderde. Hij en alle vrouwen en 'vrouwen' op de dansvloer zongen keihard mee. Hij kon het niet laten. Plagerig porde hij Adam in zijn zei.

Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyzo dec 11, 2011 9:50 am

Adam schrok van alle stemmen die opeens meezongen, maar hij grijnsde wel naar Flavio, de jongen wiens liefde hij zo miste, allemaal om zijn domme kleine jaloezie. Zijn zangstem herrinerde Hem vreselijk aan hun eerste ontmoeting, hij luisterde niet eens naar de tekst van het lied, alleen maar naar Flavio en de stem in zijn hoofd die hem vertelde hoe grote zak hij was en dat hij Flavio niet verdiende, zelfs niet als vriend. De tranen die zich vormden in zijn glimlachende, verliefde ogen gaven hier iets verdrietigs aan, maar vooral nog meer verlangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Emptyzo dec 11, 2011 11:34 am

Man i feel like a woman is eve's anthem
........
Flavio lachte vrolijk naar zijn voormalige minnaar en zong happy door. Hij zag Adam's blik welmaar negeerde die voorlopig, om ongemakkelijke situaties te voorkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





PD                    Empty
BerichtOnderwerp: Re: PD    PD                    Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
PD
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: