Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Appartement Flynn

Ga naar beneden 
+3
Gabriël
Courtney
Tim
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
AuteurBericht
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydi dec 27, 2011 9:58 pm

"Courtney" zei Flynn zacht terwijl hij haar hand vast pakte. Hij zocht haar ogen, moest haar gewoon gerust stellen. "Het enige probleem is dat ze als ze een verbinding met jou vinden zullen dreigen, maar meer zullen ze niet doen en die verbinding kan niet heel groot zijn" zei Flynn rustig. "En mij heb je niet zomaar dood, 's nachts slapen er bodyguards bijna letterlijk voor onze deur" voegde hij er aantoe. "Voel eens" Hij legde Courtneys hand tegen zijn borst en klopte er met zijn eigen vuist op. "ik ga zo eruit en dan draag ik een kogelvrij vest." Hij wilde zo graag bij haar blijven dat hij een mogelijke schietpartij maar voor lief zou nemen. "En ik zou voor geen gevaar op de wereld jou minder lang zien als nodig zou zijn"
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydi dec 27, 2011 10:04 pm

Courtney voelde het kogelvrjvest onder zijn shirt inderdaad. Het maakte haar bang dat ze al aan zulke maatregelen waren begonnen om Flynn in leven te houden. Ze kon niet begrijpen waarom mensen hem zouden willen vermoorden. Bij zijn laatste woorden glimlachte ze lichtjes en ging even met haar hand langs zijn gezicht. "Als je maar voorzichtig doet." fluisterde ze dwingend. Voor geen goud op de wereld zou ze Flynn willen verliezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydi dec 27, 2011 10:17 pm

Flynn liet zich gewillig over zijn gezicht strelen en drukte een kusje op haar neus. "natuurlijk doe ik voorzichtig" zei hij met een glimlach, terwijl hij opstond. "wil je douchen? ik ben al gedouched, dan maak ik ontbijt en Courtney" hij ging op het voeteneinde zitten en keek haar aan. "moet ik echt je spullen gaan halen? Kan het ook met mijn kleren of de kleren die je de vorige keer hier vergeten bent?" hij wilde haa rniet alleen laten, zover was hij nog niet. Hij was bang dat er iets zou gebeuren in de tijd dat hij er niet was of dat hij opeens zou verdwijnen, zonder normaal afscheid. Smekend keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 12:57 am

Courtney knikte, douchen was een goed plan. Ze kroop wat verder overreind zonder de blik van Flynn los te laten.Ze begreep volkomen dat hij liever het huis niet meer uitwilde. Ze glimlachte eventjes kort als antwoord, "Geen probleem." dat was een wonder voor Courtney die zelden in hetzelfde kledingstuk gespot werd. Maar voor Flynn had ze alles over. Ze zou het niet aankunnen als hij onderweg naar de school 'een ongeluk' kreeg en ze hem nooit meer tegen zou komen. Dat mocht niet gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 8:12 am

Hij glimlachte lief naar haar en stond op, stak daarna zijn hand uit om haar ook overeind te helpen. "Lukt het alleen naar de badkamer?" wilde hij weten. Hij liep naar de klerenkast die in de hoek stond en haalde er een redelijk strakke, voor hem dan, jogging broek uit en het t-shirt dat ze de vorige keer aangehad had. Ondergoed had ze de vorige keer teveel meegenomen en daarna bij hem vergeten, net als de rest van haar spullen trouwens, op de tandenborstel na. Maar Flynn dacht niet dat ze nog in de broek van de vorige keer zou passen omdat ze toen nog niet zo ver was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:06 am

whaha sta ik de hele tijd te wachten op een reactie, heb je allang gereageerd -.-
-
Courtney pakte dankbaar zijn hand aan om overeind te komen, "Dat moet lukken." glimlachte ze terwijl ze de badkamer binnenliep. Na even met de knop gedraaid te hebben kreeg ze hem op goede temperatuur en nam ze een snelle douche. Ze miste het gevoel van haar eigen shampoo maar kort, op het moment was Flynn zoveel meer belangrijker. Na zich te hebben afgedroogd trok ze de kleren aan. Ze was blij met de joggingbroek, die zat toch beter dan een spijkerbroek op het moment. Daarna besloot ze maar weer op het bed te gaan liggen, zoals de arts het wilde. Daar wachte ze op Flynn die waarschijnlijk met het ontbijt bezig was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:12 am

haha ik d8 al is ze nu wel of niet online Razz
~~
Flynn had niet gedacht dat ze zo snel klaar was en keek dan ook verwonderd op toen ze al op het bed lag toen hij met zijn dienblad de kamer binnen kwam. Het was nog donker buiten, omdat de dagen nou eenmaal kort waren. Hij schoof het dienblad op het bed en gaf haar een kusje op haar slaap. "smakelijk eten" zei hij zachtjes terwijl hij bij haar ging zitten. Op het dienblad had hij wat broodjes staan, een enorme schaal druiven, wat beleg, zoet, kaas en worst, en nog wat aardbijen. Maar wat nog het meest opviel was het kleine bosje bloemen dat in een glaasje ernaast stond, hij kon geen vaas vinden, dus hij vond een glas beter dan niets. En hij was te lui om een nieuwe vaas te zoeken. Wat dat betreft was het een echte jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:23 am

Courtney keek op toen Flynn binnenkwam, ze had wat kussens onder haar rug geschoven waardoor ze half rechtop zat. Haar blik viel direct op het bloemetje wat er ontzettend lief uitzag, ze smolt er haast bij weg. "Hmm, dat ziet er heerlijk uit." zei ze waarna ze hem op haar beurt een klein kusje op de lip gaf. Het gebaar van het kleine bloemetje zag er zo ontzettend lief uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:28 am

Flynn glimlachte, blij dat hij een glimlach bij haar ontlokt had. Ze zag er een stuk wakkerder uit dan gisteren. Het maakte haar nog mooier, vond hij. Hij keek hoe ze at, en nam zelf ook een broodje, goed oplettend dat hij niet teveel nam. Toen hij zijn broodje op had pakte hij een paar druiven en hij bleef naar haar kijken terwijl ze aan het eten was.

~~
moeten ze niet een keer babynamen gaan verzinnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:43 am

Ja Very Happy
-
Courtney nam zelf ook niet te veel, uit gewoonte en omdat ze niet zo'n honger had. Tijedns het eten zond ze af en toe een lieve glimlach naar Flynn toe. Ze had nog nooit zo'n geweldig iemand ontmoet, iemand die zelfs nu voor haar er was. "En wat gaan we doen vandaag?" vroeg ze terwijl ze een aarbei pakte en deze opat. Ze hield van aardbeien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 9:56 am

"Hmm, Monopoly?" stelde hij met een grijns voor. "ik durf te wedden dat het hier ergens ligt" hij keek haar aan en grinnikte. "Ik durf te wedden dat ik win" dat was een uitdaging, meer dan dat hij dat echt dacht. "we kunnen ook memory doen, of kaarten?" kort lachte hij naar haar en toen stapte hij van het bed af, om de kast te doorzoeken en een stapel spelletjes naast haar neerzette. "kies maar" en hij liet zich weer naast haar zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:02 am

Courtney keek naar de spellen, wow dat was lang geleden dat ze dat voor het laatst gedaan had. Het zou haar niet verbazen als het meer dan 10 jaar was. Oké dat was wat overdreven, maar toch. "Hmmm, ik ga voor monopoly, maar je moet wel weten dat ik niet tegen m'n verlies kan." waarschuwde ze hem met een grijns. Dat was waar, maar Flynn zou ze wel een uitzondering maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:09 am

Flynn pakte het spel en begon het op te zetten. "Dat is dan jammer, want ik ga je niet laten winnen" zei Flynn met een grijns, hij zou dat wel doen en dat wist hij ook donders goed, alleen dat hoefde zij niet te weten. Hij begon het geld uit te delen en kon het niet laten ondertussen even een pauze te nemen en zijn lippen op die van haar te drukken. "Court, ik hou van je" fluisterde hij erachteraan, waarna hij haar indringend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:15 am

weetje, eigenlijk zijn ze best kleff xD
-
Courtney grinnikte, "Doe maar niet, anders word het zo saai." glimlachte ze. Nee, dan was de lol van het spel er direct af. Ze pakte het geld aan en sorteerde ze netjes op de deken. Nogmaals vlogen er duizenden vlinders door haar buik heen bij de worden van Flynn. Ïk houd ook van jou." fluisterde ze terug terwijl ze hem op haar beurt zacht kuste om haar woorden te bezegelen. Met heel haar hart hoopte ze dat ze nog lang van elkaar zouden kunnen houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:21 am

jha verschrikkelijk, maar ik wil hem zo graag nog even gelukkig laten zijn, want straks zijn ze heel lang ongelukkig Sad
~~
Flynn aaide nog even door haar haar en ging toen recht zitten. "Ik ben geel" zei hij, hij haatte de kleur geel, maar dat gaf niet. "Oke, de jongste mag beginnen, dat betekent dat ik mag beginnen denk ik want jullie twee samen zijn ouder dan ik" Hij grijnsde naar Courtney en wachtte haar reactie niet af, maar dobbelde gewoon. Hij verzette zijn pion. (ze moet wel zelf initiatief nemen over namen Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:25 am

haha okay xD
wij hebben niet eens kleuren bij onze monopoly, we hebben van die loden poppetjes als een hond, boot, spinnewiel xD Hij is echt heel oud o.o
-
Courtney kon een lach niet onderdrukken dat hij mocht beginnen omdat ze samen ouder waren. "hmm volgens mij scheelt het niet veel..." zei ze plagend terwijl ze wat opzji keek naar het bord. Liggend spelen was niet ideaal, maar het lukte redelijk. Ineens voelde ze hoe haar buik weerk ort tot leven kwam. "Wat denk jij?" merkte ze op, "Zou het een jongetje of een meisje zijn?" ze had er wel eens over nagedacht, maar niet bewust. Het was zo lang onewerkelijk gebleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:39 am

whaha die van ons is ook oud, maar niet zoow oud, we kunnen de kleuren van de kaartjes niet meer zien omdat ze verkleurd zijn Razz
~~
"Een jongetje" zei hij vastbesloten. Geen twijfel over mogelijk, het werd een jongetje. "wil je dat al weten voor de geboorte dan?" vroeg hij terwijl hij haar aankeek, en het spel alweer half vergeten was. Hij stak zijn hand uit, wilde even voelen. Voorzichtig legde hij zijn hand op haar buik en voelde wat korte stompjes. "doet het geen pijn als hij dat doet?" wilde Flynn weten de HIJ duidelijk uitsprekend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:46 am

whaha xd
-
Courtney grinnikte, zelf had ze er echt geen idee over. Of ze het al wilde weten voor de geboorte? Daarbij schudde ze haar hoofd. "Nee, ik houd het liever als verrassing denk ik." zei ze. Ze glimlachte toen hij de hand op haar buik legde. "Nauwelijks, of eigenlijk niet." zei ze naar waarheid. "Zeker nu ik lig, dan merk je het eigenlijk nauwelijks." ze keek even naar haar blote buik die lekker omhoog uitstak, zodat z ehaar eigen voeten niet eens meer kon zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:53 am

Flynn grinnikte, kon het niet laten, het zag er grappig uit als ze haar voeten wilde zien en ze overduidelijk niet zag, ookal lag ze. "Denk je er vaak overna?" wilde hij toen weten "ik bedoel hoe het gaat worden? wat het gaat worden? hoe het zal zijn met een klein kindje?" hij keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptywo dec 28, 2011 10:02 pm

Courtney merkte da thij moest lachen omdat ze haar voeten niet kon zien, kort bewoog ze haar tenen even heen en weer, zondr dat ze deze kon zien. Daarna schudde ze haar hoofd. "Bijna niet, eerlijk gezegd..." gaf ze toe. "Op een of andere manier kan ik het mij niet voorstellen, ik weet zelfs nog niet eens een naam." kwam er in haar hoofd op.
-
Is het goed als Chelsea mede-aanvoerder van het cheerleader team word? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydo dec 29, 2011 1:53 am

zullen we ze vriendinnen of aardsvijanden laten worden?
~~
"Nou, wat vind je mooi? Denk jij dat het een meisje of een jongetje wordt?" Hij keek haar geinteresseerd aan. Hij had nog niet nagedacht over namen. Natuurlijk niet. Zijn eigen ouders hadden zich er heel makkelijk vanaf gemaakt; hij heette Tim, zijn zusje Emma en zijn broertje Boy. Allemaal makkelijke namen en hij had al heel wat lastigere namen gehad. Maar hij vond het wel mooi om een makkelijke naam te hebben, ookal was die van Courtney ook mooi. Opeens besefte hij dat Courtney zijn echte naam niet wist, misschien mocht ze dat ook wel niet weten? Hij vroeg zich af of het belangrijk voor hem zou zijn dat ze het wel zou weten, maar schudde het van zich af, het mocht niet, hoe meer hij over zijn verleden vertelde, hoe minder veilig het was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydo dec 29, 2011 4:42 am

hmm vriendinnen? Maar wel dat ze best jaloers kunnen zijn op elkaar?
-
Courtney haalde haar schouders op, "Misschien is het het handigst dat we voor beide namen verzinnen." zei ze terwijl ze de dobbelstenen doelloos tussen haar vingers liet rollen. Zelf had ze geen idee hoe ze aan haar naam kwam, behalve dat het gewoon een veel voorkomende naam was in Amerika. Haar ouders hadden het vast mooi gevonden. Courtney stond er niet bij stil dat Flynn eigenlijk helemaal geen Flynn heette, nee hoe zou ze het moeten weten? "Had jij al ideetjes?" vroeg ze nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydo dec 29, 2011 7:52 am

"Haha, ik heb zo door de jaren heen veel namen gehad, wat wil je horen?" Jah, hij had een overvloed aan jongens namen. Er waren weinig mensen geweest die echt iets voor hem betekenden, waardoor hij niet veel andere namen kende dan die van hemzef, ookal had hij die dan wel in overvloed. "maar er zijn weinig namen die ik je aan zou raden, ik bedoel, noem hem als het een jongen is alsjeblieft geen Fylemon, doe hem dat niet aan" grinnikte hij. Nu kon hij er wel om lachen, maar in het begin had hij sommige namen echt gehaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydo dec 29, 2011 8:05 am

Courtney keek hem wat bevreemd aan, "Bedoel je dat je geen Flynn heet?" vroeg ze nog opvallend rustig. Hoewel het toch wel een schok was. Het was niet moeilijk geweest om de link te leggen terwijl hij het niet direct gezegd had. Eigenlijk zou ze niet willen weten hoe hij echt heette, dat zou gevaarlijk voor hem kunnen zijn. En Flynn was Flynn, ook al heette hij heel anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Emptydo dec 29, 2011 8:12 am

Hij schudde zijn hoofd. "Volgens de papieren heet ik Fylemon nu." zei hij met een zachte glimlach. "Maar ik krijg elke keer als ik verhuis een nieuwe naam, soms is dat wel lastig omdat ik er de eerste paar keer niet op reageer." Hij begon niet over zijn echte naam. "vandaar dat ik er veel weet" glimlachte hij. (wat vindt je btw van zijn avatar?, andere beter?) Zijn ouders zouden wel echt gemeen geweest zijn als ze hem Fylemon noemden. "Wat vind jij een leuke jongesnaam?" vroeg hij toen. "Ik vond mijn eerste nieuwe naam wel leuk eigenlijk, Thomas"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Appartement Flynn - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Appartement Flynn   Appartement Flynn - Pagina 6 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Appartement Flynn
Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Jamie's appartement
» Appartement van Stefan
» Het appartement van Dana en Raf.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: