Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...

Ga naar beneden 
+3
Gabriël
Aurora
Lizz
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 9:03 am

Jake zijn ogen vlogen in haar richting. Boorde zich met alles wat hij in zich had in haar ogen. Rustig stond hij op van de stoel en ging naast haar zitten. 'Je denkt daadwerkelijk dat ik daarover zou liegen?' fluisterd hij zachtjes. Hij wilde haar bewijzen dat hij van haar hield, dat was misschien ook wel de reden waarom hij zijn lippen op die van haar duwde. 'Alsjeblieft Ally, geloof me,' fluisterde hij toen. De hele tijd had hij haar aangekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 9:05 am

Ally trok zich snel terug. "Jake!" zei ze beschuldigend, dadelijk had ze hem aangestoken. "is het zo moeilijk te zien dat ik verkouden ben?" vroeg ze. Maar haar boze blik was al voor een deel een heel stuk minder zeker geworden. "Hoe kan ik nou weten of je de waarheid spreekt he?" vroeg Allyshia een beetje verdwaasd. "ik weet niets van je" ze wist dat hij goed was in scheikunde en enorm goed in zoenen, maar daar had je neit zo veel aan als je wilde weten hoe eerlijk iemand was. Ze kuchte nog een keer en voelde hoe haar hoofd bonkte. Dat Jake haar gedachten alweer door de war bracht maakte het er niet bepaald beter op. Ze wist dat ze straks toch op zou staan, of ze geslapen had of neit.


Laatst aangepast door Nick op wo dec 21, 2011 9:32 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 9:32 am

'Ik ben jacob firestone, 17 jaar oud, geboren op 17 augustus. Ik heb twee broertjes en een moeder, mijn vader is weet ik hoeveel jaar geleden overleden, ik woon in een achterstand wijk maar ik zou mijn leven geven om de mensen van wie ik hou te beschermen.' telde hij op. Hij vertelde er niet bij dat zijn vader was opgekomen bij een drugsdeal ook vertelde hij niet dat hij bij een gang zat, alle zou gillen bij hem wegrennen als ze dat wist. Iets wat hij wilde voorkomen. 'Ally, jij hoort bij de mensen van wie ik hou,' zei hij toen fluisterd tegen haar.
<
jij was bij de kappel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 9:37 am

Allyshia's ogen werden groot. Hoe kon hij dat nou weten? Zoiets wist je toch niet als je iemand maar een paar keer gezien had, houden van was een enorm groot woord. Iets wat ze zelf nog nooit in de mond genomen had. "je wat?" vroeg ze ongelovig. Hij bedoelde vast 'als een vriendin' of iets in de richting en hij haar nu alleen in de maling nam. Ze wist dat ze laag over hem dacht, en eigenlijk deed ze dat ook helemaal niet, maar ze was bang gekwetst te worden, wat als hij het allemaal neit meende, hij alsnog tegen haar loog. Ze wist ook niet dat hij in een achterstandswijk woonde, maar dat interesseerde haar eigenlijk ook geen moer, ze werkte minstens drie keer per week in de bekendste achterstand wijk van New York, nog nooit had ze ergens last van gehad, ze reed er niet in een dure auto heen, maar nam de benewagen, of ze reed met Summer mee, een dikkere vrouw uit het centrum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 10:58 pm

Jake beet iets op zijn lip, dat hij van haar hield was er eigenlijk zomaar uitgeschoten. Hij wist in elk geval zeker dat hij om haar gaf. 'Ally, ik geef om je. Ik weet niet hoe het komt maar ik wordt gek als ik eraan denk dat je iets overkomt,' fluisterde hij toen. Hij had eventjes weggekeken, hij was nooit goed geweest in het uiten van zijn gevoelens. Eigenlijk had hij zijn gevoelens altijd weggestopt, gedaan alsof ze er niet waren omdat dat nu eenmaal makkelijker was. Dacht hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 8:28 am

"En dus bedenk je dit soort verhaaltjes?" Haar stem ging zo ver omhoog dat ze, alweer, in een hoestbui terecht kwam. Haar hoofd begon harder te bonken en ze legde het even, heel even op haar kussen neer, en keek hem aan vanuit die positie. Maar wat als hij de waarheid sprak? Wat als hij niet zoveel loog als ze nu dacht. Ze was bang dat hij haar pijn zou doen, en kon je haar dat kwalijk nemen? Nee toch? Hij had haar zo vaak gebroken, en toch, toch zakte de woede weg en veranderden haar ogen van woedend naar voorzichtig, bijna liefdevol, bijna.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptydo dec 22, 2011 10:42 am

Jake ging op zijn knieën naast haar bed zitten. Keek haar in haar ogen terwijl zij op haar bed lag. 'Ally, alsjeblieft rust eventjes iets uit. Dan kunnen we het er straks over hebben,' zei hij zachtjes. Hij drukte een kus op haar voorhoofd en stond toen weer op. Hij ging op haar stoel zitten en keek naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 10:38 pm

Ally wilde haar hoofd schudden, nee zeggen, zeggen dat ze hem niet vertrouwde, maar er kwam niets uit haar mond toen ze die opende om te reageren. Eigenlijk was het een veilig gevoel dat hij hier was als ze straks wakker was. De kus op haar voorhoofd maakte dat haar hele lichaam ging tintelen. Haar ogen voelden zwaar en voor ze het wist was ze in slaap gevallen. Het was een onrustige slaap en ze bleef maar aan het draaien. De dromen kwamen niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 10:41 pm

Jake keek naar haar terwijl ze sliep. Hij had zin om zijn arm om haar heen te slaan om haar te sussen tijdens haar slaap. Het leek voor hem namelijk alsof ze niet prettig sliep. Alleen dacht hij niet dat ze het nu op prijs zou stellen als hij dat zou doen. Dus bleef hij zitten en naar haar kijken. Wachtend tot ze wakker zou worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:40 pm

Na een paar uur schrok Ally wakker, hoe laat was het? Hoe lang had ze geslapen, toen ze zag dat het al donker begon te worden kreunde ze, shit, dat werd de tweede keer deze week dat ze te laat kwam. Ze vloog omhoog in het bed en was zich opeens bewust. Ze draaide haar hoofd en keek recht in Jake's ogen. Nee, ook dat nog. Ze zuchtte en kwam omhoog uit bed, stond op. Werd even duizelig omdat ze te snel opstond maar verdrong het. Ze haastte zich naar de klerenkast en trok deze open, een oude joggingbroek en een simpel hempje trok ze eruit, samen met een vest en een paar dikke sokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:42 pm

Jake keek een beetje verbaast dat Ally niets zei en meteen naar haar kleerkast rende. Hij ging rustig staan en trok haar een beetje bij de kleerkast vandaan. 'Ally, wat ga je doen?' fluisterde hij toen. Hij had namelijk niet het idee dat ze hier wilde blijven, alleen gezien het feit dat ze een sportbroek en een hempje uit de kast trok vroeg hij zich af wat ze zou gaan doen. Want hij verwachtte niet dat ze nu ging sporten, alleen dacht hij ook niet dat ze in die kleren over straat zou willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:47 pm

"Weg" zei ze heel simpel. "En ik wil niet dat je mee komt" voegde ze er vrijwel meteen aan toe. Ze trok zich los en ging met de kleren naar de badkamer, waar ze ze aanschoot en een heel klein beetje make-up opdeed, net genoeg om te verhullen dat haar gezicht lijkbleek en haar neus knalrood was. Toen ze weer uit de badkamer kwam borstelde ze haar haren en had ze nog steeds haar tandenborstel in haar mond. Ze haalde een paar simpele sneakers uit de kast en gooide ze voor haar voeten op de grond. Liep ondertussen naar de wasbak om de tantpasta uit haar mond te spoelen en de borstel weg te leggen. Haar schoenen schoot ze aan en kort keek ze Jake nu recht aan. Ze besefte dat ze dat nog niet echt gedaan had, ookal had hij de hele tijd naar haar zitten kijken. Het voelde eigenlijk helemaal niet zo fout om naar hem te kijken. Het was fijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:50 pm

Jake volgde al haar bewegingen. 'Dat is dan jammer voor jou, want ik ga je niet laten gaan.' zei hij tegen haar. 'Je bent ziek, ik wil niet dat je de rest van de week ook nog ziek in je bed ligt,' zei hij daarna tegen haar. Toen ze zo recht in zijn ogen keek voelde hij zijn lichaam gaan tintelen. Hij zette een paar stappen naar haar toe waardoor er nog maar erg weinig ruimte tussen hen zat. 'Alsjeblieft, blijf.' fluisterde hij tegen haar. Hij wilde het niet toegeven maar hij had haar nodig.

_________
Jij was bij het kapelletjes Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:52 pm

Ze schudde haar hoofd. "ik ben niet ziek, alleen wat verkouden en ik blijf echt niet" er waren mensen die haar dringender nodig hadden, ze wist hoe enorm druk het was een paar dagen voor kerst. Het was koud en mensen hadden nog minder te eten als normaal. Het voelde prettig en aan de andere kant enorm fout dat hij zo dichtbij was. "Volgende week ga ik gewoon weer naar school hoor, daar hoef jíj je al helemaal niet druk om te maken" mompelde ze, om het gelukkige gevoel dat ze van zijn nabijheid kreeg weg te jagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:54 pm

Jake keek haar aan. 'Dan ga ik mee,' zei hij tegen haar. 'En je kunt me echt niet tegen houden,' ging hij verder. Hij drukte heel kort zijn lippen op die van haar, ergens om haar over te halen hem mee te nemen. Ergens gewoon omdat hij dat wilde. Hij had een hand tegen haar arm liggen en maakte met zijn duim kleine figuurtjes over haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:57 pm

Ally schudde haar hoofd, dat was wel het laatste wat ze wilde. "nee." zei ze heel duidelijk. Zijn kus was prettig, maar ze durfde er niet aantoe te geven, snel haalde ze haar lippen van die van hem af. "Jake! Ik mag dan wel niet ziek zijn, toch wil ik je niet aansteken" zei ze, alles behalve boos, haar hand pakte onbewust die van hem vast. Ze keek hem met grote ogen een en liet haar hoofd toen op zijn borst rusten, ze wist het, ze had zich overgegeven. Deed ze er goed aan? Deed ze er goed aan van Jake te houden? Kon je het uitkiezen? Had je een keus? Had iemand een keuze als ze Jake voor zich hadden staan, knap, sterk en liefdevol, duidelijk verliefd op haar, of tenminste, het leek alsof hij verliefd op haar was, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 1:25 am

Jake sloeg zijn armen om haar heen en trok haar tegen zich aan. Hij zweeg, was in de war door de twee signalen die ze uitzond. Aan de ene kant riep ze dat ze niet wilde dat hij mee ging, wat hij opvatte als dat ze niet wilde dat hij bij haar was. Aan de andere kant riep ze juist dat ze hem niet wilde aansteken, die Jake liet denken dat ze daadwerkelijk om hem en zijn gezondheid gaf. Na een paar minuten vond hij weer de kracht om te spreken, en de woorden die hij wilde zeggen. 'Ally, als ik niet mee mag dan wil ik weten waar je heen gaat,' zei hij rustig. Zijn armen lagen nog steeds om haar heen maar hij keek haar nu wel recht aan. 'Het is niet veilig om gewoon over straat heen te gaan lopen,' zei hij vervolgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 1:52 am

Ally liet hem zijn armen om haar heenslaan, maar liet zijn hand niet los. Voor zover dat ging met verstopte neus snoof ze zijn geur op. De neuzen van hun schoenen raakten elkaar, haar veters waren nog niet dicht, zover was ze nog niet gekomen. Bij zijn woorden verstarde ze en zette ze een grote stap achteruit. Ze keek hem onderzoekend aan. "jake, wat wil je nou?" zei ze, licht geïrriteerd. Hij had haar al en dan moest hij alsnog aan dat sprookje vasthouden. "ik heb geen bodyguard nodig, echt niet" haar gezicht was vertrokken. "En ik vind niet dat ik hoef te zeggen waar ik heenga" ze wilde niet dat hij het wist. Het was van haar, wat als hij het tegen anderen zou vertellen? dan kon ze haar reputatie op deze school wel vergeten, nog te zwijgen van haar ouders die haar meteen uit New York zouden halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 1:56 am

Jake nam haar gezicht in zijn handen en keek haar indringend aan. 'Ally, vertrouw me als ik zeg dat het niet veilig is voor je.' zei hij tegen haar. 'ik ben er niet klaar voor om nogmaals iemand te verliezen,' fluisterde hij toen rustig. Hij bleef haar aankijken, hij was er niet klaar voor om haar te moeten latne gaan. 'Ally, Alsjeblieft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 1:59 am

"Ik blijf wel hier" zei ze met een nors gezicht terwijl ze haar schoenen uitschopte. Ze geloofde hem niet. Ze was gewoon niet in gevaar, nooit geweest ook. Ze had haar ogen neergeslagen en keek mokkend naar haar joggingbroek waarin ze op het bed ging zitten, haar gezicht stond boos en ze voelde zich weer dat meisje van tien dat van haar nanny geen koekje mocht. Ze vertikte het hem aan te kijken, ze zou zo wel afbellen. Jake had haar dag zo mooi gemaakt, en nu ook weer compleet verpest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jake

Jake


Posts : 348
Join date : 29-10-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 2:06 am

Jake zuchtte opgelucht. Hij was blij dat ze niet weg zou gaan, ze was in dit schoolgebouw veiliger dan erbuiten. Hij ging op weer op de stoel zitten en keek naar haar. Hij zag de boze blik die in haar ogen lag en haar gezicht ontsierde. Toch was ze nog steeds prachtig. 'Ally, ga je nu de hele middag boos zitten kijken? Daar krijg je rimpels van hoor,' zei hij toen tegen haar. Hij kon er niet tegen om haar boos te zien, zeker neit als hij de oorzaak was. Dus hij probeerde haar op te vrolijke, zo goed en kwaad als dat zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 2:13 am

"Dat ligt eraan hoe lang jij jouw sprookje nog blijft vertellen" mopperde ze. Ze haatte het als ze niet naar de keuken kon. Wat als er iets gebeurde en zij er niets aan kon doen? Allyshia wist dat er heel vaak te weinig mensen waren en zij hard nodig was. Het was fijn om echt nodig te zijn. Ze had altijd het idee gehad dat ze tamlijk nutteloos was. Ze net zo goed zou kunnen verdwijnen, haar 'vriendinnen' zouden er even van opkijken, maar gewoon verdergaan met waar ze gebleven waren. Zo iedereen, haar ouders zouden het te horen krijgen en voor een keertje eerder naar huis komen als gepland, maar daarna zouden ze net zo goed verder gaan emt wat ze aan het doen waren voordat ze verdwenen was. Het was vervelend niet nodig te zijn, te kunnen verdwijnen zonder dat iemand je echt zou missen. Ze had nooit het gevoel gehad dat haar bestaan een nut gehad had tot ze Summer tegengekomen was in New York. Een vrouw op leeftijd, die duidelijk eerder te veel eten binnen kreeg als te weinig, maar met een hart van goud. Summer had haar uitgenodigd eens mee te komen naar haar werk voor de soepkeuken en sindsdien was Ally elke week gegaan. Minstens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 2:17 am

Nu keek Jake ook boos. 'Ally, het is geen sprookje!' zei hij duidelijk, zijn stem klonk boos en streng. Zo snel als de woede was komen opzetten was deze ook weer verdwenen. Er kwam een moedeloze uitdrukking op zijn gezicht en hij liet zijn hoofd op zijn handen rusten. Hoe moest hij haar duidelijk maken dat er daadwerkelijk gevaar dreigde voor haar? Hoe moest hij haar duidelijk maken dat hij echt om haar gaf? Het liefste zonder te vertellen dat hij bij een gang zat. Hij wilde eruit, alleen zou dat vrijwel zeker aan zijn dood staan. Dus dat zou hem niet worden, hoeveel hij ook om haar gaf. Juist omdat hij om haar gaf. 'Alsjeblieft, Ally,' fluisterde hij toen. Zijn stem zacht en gebroken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 2:27 am

"Verdomme Jake, vind je niet ook dat ik dan op z'n minst het recht heb om te weten wie er achter me aan zitten?" Allyshia wist dat ze in een soort eeuwige spiraal omlaag zaten. Ze kwamen elke keer op precies hetzelfde uit. Bleven rondjes draaien, maar toen Allyshia hem ineen zag krimpen veranderde haar gezichtsuitdrukking meteen en gleed ze van het bed af, liep naar de stoel toe en legde haar hand voorzichtig op zijn schouder. "goed, ik geloof je" zei ze toen twijfelend. Haar vingers streelden zachtjes over zijn stevige armen. "ik geloof je" zei ze toen, met iets meer overtuigingskracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Emptyza dec 24, 2011 2:30 am

Jake voelde haar handen over zijn arm heen. Het voelde prettig, haar vingers lieten een tintelend spoor achter. Hij wilde het haar zo graag vertellen, alleen als ze alles wist zou ze hem nooit meer willen zien, dan zou ze alleen maar meer gevaar lopen. Iets wat hij echt wilde vermijden. Hij ging weer iets rechter zitten en trok haar op zijn schoot. 'Sorry dat ik je niet alles kan vertellen,' fluisterde hij toen tegen haar. het betekende zoveel voor hem dat ze hem geloofde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...   Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ... - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer 195: Lizz, Ally, Aurora en ...
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kamer 197: Nick, Brendon ....
» De kamer van Adam en Flavio
» Kamer 366: Maud....
» De kamer van Chelsea en Fay.
» De lege kamer....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: De zuidvleugel.-
Ga naar: