Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het appartement van Dana en Raf.

Ga naar beneden 
+2
Raf
Dana
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 20, 2011 11:21 am

Dana hoorde Rafs woorden en stond helemaal achter wat hij zei. Toen ze Raf steeds bozer hoorde worden keek ze toch wel even zijn kant op. Haar iets wat bezorgde blik zocht naar de blik van Raf.' laat je niet opfokken, des te meer reden heeft mijn vader om je naar beneden te halen zo is het altijd geweest.' haar stem klonk helder maar gepijnigd.

aan de telefoon hoorde je,' wat zeik je nou, Dana is nog veel te jong om logisch na te denken. Ik weet zeker dat jij haar gewoon dwingt. Geef Dana aan de telefoon dan ga ik haar dit gestoorde idee uit haar hoofd praten. Met zo'n straatkind als jij trouwen. Ze heeft een echte man nodig een advocaat of jurist ofzo.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 20, 2011 11:31 am

Raf wilde knikken tegen Dana, maar die neiging verdween bij de volgende woorden van haar vader waardoor ook zijn laatste restje zelfbeheersing wegsmolt. Als hij ergens niet tegenkon was het wel als iemand op hem neerkeek vanwege zijn achtergrond, nu hij er ook nog van beschuldigd werd dat hij Dana ergens toe dwong kon hij er niet tegen. Nu had hij zo graag de telefoon tegen de muur gegooid waardoor deze met een klap kalot zou gaan. Maar nog liever had hij tegen de vader van Dana geschreeuwd en dat had hij ook gedaan als er niet hetzelfde gebeurde als wanneer hij heel verdrietig was. Hij sloeg dicht, er kwam geen enkel woord in hem op. In dit soort situatiew begon hij ook vaak te zingen. Nu zei of deed hij helemaal niks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 20, 2011 7:12 pm

Dana keek hem aan en hield haar hoofd even scheef. Ze zag dat er iets mis was. Gelijk stond ze op en liep naar hem toe. Snel pakte ze de telefoon van hem af en fluisterde zachtjes tegen haar vader,' Pap, ik hou echt van Raf, en wat je nu allemaal over hem zegt is niet waar. Hij is een schat en ik zou echt niet meer zonder hem kunnen leven. Accepteer dat dit geen fase is, maar echte liefde. Zodra jij het huwelijk accepteert ben ik bereid weer met je te praten. Probeer daarvoor niet eens te bellen. Ik wil je niet meer spreken als je nog steeds zo over mijn verloofde denkt.' Ze wist niet hoe haar vader had gereageerd want ze had hem al weggedrukt en liep naar Raf toe. Snel sloeg ze haar armen om hem heen en drukte een kus op zijn lippen.' Het spijt me schat. Ik had jou nooit de telefoon moeten laten opnemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 20, 2011 8:58 pm

Raf merkte dat hij licht begon te trillen, waarom wist hij niet precies maar hij dacht dat het kwam omdat hij zo krampachtig probeerde zichzelf onder controle te houden. Zelfs de woorden van Dana tegen haar vader hielpen hem niet, ook al zouden ze hem normaal dan zo gelukkig maken. Even schudde hij zijn hoofd en maakte zich los uit de omhelzing van Dana. Hij moest zichzelf nu eerst kalmeren, hij wist dat, maar dat maakte niet dat het gemakkelijker werd. Snel liep hij naar de bank en zette zijn handen op de rugleuning en liet zijn hoofd ertussen hangen. Hij deed zijn best diep in en uit te ademen en hij sloot zijn ogen, toch bleven de gedachten door zijn hoofd racen en wilde hij het liefst iets kapot gooien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 20, 2011 9:18 pm

Dana wilde weer terug naar hem. Zijn armen om haar heen voelen. Toch wist ze nu maar al te goed dat ze afstand moest nemen. Snel liep ze naar de slaapkamer en trok haar kleding aan. Daarna liep ze naar de keuken en begon een pan op het vuur te zetten. Haar handen zorgde automatisch voor pannenkoek mix en ook Dana moest even haar gedachte op orde zetten. Ze wist dat haar ouders Raf niet heel erg mogen maar ze had niet verwacht dat ze zo gemeen en harteloos zouden reageren. Het raakte Raf duidelijk, kort liet ze haar blik weer naar hem toe glijden. Gelijk draaide ze haar hoofd weg en beet op haar lip om haar tranen binnen te houden.' Schat als je nog zin hebt? Dan mag heb ik zo pannenkoeken voor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 4:26 am

Raf telde zijn ademhalingen, in, uit, in, uit. Tot tien tellen had geen zin omdat hij dan eerder tot honderd of nog verder zou moeten tellen voordat het zin zou hebben. Uiteindelijk merkte hij dat hij wat rustiger werd, nog steeds voelde hij zich niet zo kalm als normaal, maar het ging een heel stuk beter. Terwijl hij zich weer oprichtte ging hij even door zijn haren, dat ging een heel stuk gemakkelijker nu er geen muts op zat. Bij de vraag van Dana liep hij naar de keuken en glimlachtte naar haar, helemaal oprecht was het niet, maar als hij zich zo normaal mogelijk zou gedragen zou hij zich op een gegeven moment ook weer normaal voelen. "Graag," zei hij met een wat schorre stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 4:35 am

Dana legde kort haar hand op zijn wang en gaf hem een kus.' Het komt wel goed. Het spijt me echt heel erg van mijn ouders.' Ze beet op haar lip en begon het beslag in de pan te gieten. Ze hoorde het sissende geluid en het zorgde ervoor dat ze wat rustiger werd. Toch trilde haar hand en op een gegeven moment trilde die zelfs zo erg dat ze de beslagkom liet vallen.' Ohh het spijt me zo erg. Ik had beter uit moeten kijken.' Mompelde ze voor zich uit maar ze moest zich vasthouden aan het aanrecht om uberhaupt nog overeind te blijven staan omdat de shock van daarnet aan de telefoon nu pas echt tot haar doordrong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 6:10 am

Raf schudde even zijn hoofd. "Het is niet jouw schuld, ik had niet zo moeten reageren," zei hij beschaamd. Hij wist dat hij er neit zoveel aan had kunnen doen maar was blij dat hij zichzelf in ieder geval enigszins had gekalmeerd. Hij deed nog een poging om de beslagkom op te vangen maar het gevolg was alleen dat zijn handen onder het opgespatte beslag kwamen te zitten. "Geeft niet hoor," zei hij licht glimlachend terwijl hij het beslag van zijn handen oplikte. Daarna realiseerde hij zich pas dat het leek alsof er iets aan de hand was. "Gaat het wel Dana?" Vroeg hij bezorgd, hij wist dat Dana niet zo heel goed met evenwicht was maar nu leek er meer aan de hand te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 8:11 am

Dana haar benen trilde en ze zakte er echt in door. Ze liet zich tegen de keukenkast aan zitten en het boeide haar niet dat ze in et beslag zat. Haar hele lichaam trilde en de tranen kwamen weer hoog te zitten.' Ik had zo gehoopt dat voor Ă©Ă©n keer ze wel eens blij zouden zijn voor me. EĂ©n keer in mijn leven. Maar nee zelfs nu verpruts ik het in hun ogen. Ik doe alles fout in hun ogen. Ik ga naar de verkeerde scholen, zoek de verkeerde vrienden. Zij waren degene waar ik bang voor was na het ongeluk. Ik durfde niet meer terug omdat ik wist dat mijn ouders mij de schuld zouden geven van het verlammen van mijn ohh zo perfecte broer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 11:06 am

Raf schoot naar Dana toe zodra die viel, al was hij te laat om haar echt op te vangen. Dus in plaats daarvan ging hij naast haar zitten en trok haar tegen hem aan. "Dan compenseer ik het toch," zei hij voorzichtig glimlachend. "In mijn ogen kun je niets fout doen," hij probeerde Dana enigszins te laten glimlachen al was het wel waar. Iets waar Dana eigenlijk niet heel blij mee was, maar hij kon het echt niet en begreep ook niet helemaal waarom Dana zo graag wilde dat hij eens een keer kwaad op haar werd. In zijn hoofd praatte hij alles wat Dana zei meteen weer goed zodat hij haar nergens de schuld van gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptywo dec 21, 2011 6:45 pm

Dana kon nog wel een klein beetje lachen,' maar dat is niets goeds. Wat als ik een keer met mijn domme kop nog een keer vreemdga op jou? Vergeef je mij dat dan ook snel? Nee toch?' Dana keek hem aan en was blij dat hij er voor haar was. Het voelde toch fijn om even rustig te zitten en alles te lateen bezinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 7:19 am

Raf trok even een moeilijk gezicht. Hij vond het niet echt het moment om daar nu over te gaan praten, hij wist heel goed dat het dan waarschijnlijk een ander verhaal zou zijn. De enige keer dat hij kwaad, maar dan ook echt kwaad, op haar was geweest was toen. Maar nu vond hij dat ze allebei wel even genoeg hadden om zich zorgen over te maken. "Ik ga er voor het gemak maar van uit dat het niet gaat gebeuren," zei hij. Een 'toch?' slikte hij in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 7:23 am

Dana drukte haar lippen op die van hem en fluisterde daarna in zijn oor,' Natuurlijk niet, ik zou het mezelf echt nooit meer vergeven dan.' Ze legde haar hoofd op zijn schouder en kroop wat dichter naar hem toe.' Ik haat mijn ouders.' Zei ze zachtjes en met een verdrietige ondertoon. Er stonden nog steeds tranen in haar ogen maar ze probeerde het te negeren. Ze wilde niet blijven huilen, ze wilde gelukkig zijn en wel met Raf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 7:44 am

Raf streek afwezig over haar haren. Hij was eerst altijd tegen haar in gegaan, gezegd dat het niet zo erg was maar nu kon hij het niet. Dat wilde hij wel, maar hij kon het niet. Nu moest hij toegeven dat hij toch wel even een hekel aan haar ouders had. Ten eerste hadden ze Dana verdrietig gemaakt, iets wat vaak al genoeg was om hem kwaad te krijgen. Maar ze hadden hem ook als minder gezien vanwege zijn achtergrond, iets waar hij zowiezo niet tegen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyvr dec 23, 2011 11:20 am

Dana zuchtte,' mijn vader kan wel lief zijn, hij is gewoon overbeschermend en mijn moeder mocht je echt heel erg. Daarom denk ik dat alleen mijn vader even moet kalmeren en het accepteren dat ik bij jou wil zijn voor de rest van mijn leven.' het was moeilijk om zo te praten maar ze moest het wel kwijt, bang dat ze anders weer in tranen uit zou barsten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyzo dec 25, 2011 12:17 am

Raf knikte en dwong zichzelf door zijn boosheid heen te kijken en haar ook echt te geloven. Het zou wel goed komen. Maar op het moment wilde hij eigenlijk ergens anders aan denken en hij dacht ook niet dat Dana heel erg vrolijk werd van dit onderwerp. Dus pakte hij Dana's handen vast en trok haar omhoog. "Misschien moeten we even ergens anders gaan zitten, tenzij jij nog graag in het beslag wil zitten," zei hij met een scheve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dana

Dana


Posts : 409
Join date : 23-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyzo dec 25, 2011 11:52 am

Dana kon een kleine glimlach niet onderdrukken en schudde haar hoofd,' nee eigenlijk niet. Het spijt me van de pannenkoeken, ik weet dat je het lekker vind.' Ze keek naar het beslag op de grond en liet het maar liggen,' ik ruim het vanmiddag wel op. Ik denk dat ik nu terug naar bed ga.' Met een lome pas liep ze terug naar de kamer kleedde zich tot haar onderbroek uit en verdween onder de dekens en legde haar hoofd met haar gezicht naar voren vol in het kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi dec 27, 2011 2:14 am

Raf keek Dana na en zonder er echt over na te denken pakte hij een natte doek en begon het beslag netjes op te ruimen. Hij vond dat Dana meer recht had om zich slecht te voelen dan hij. Het waren ten slotte haar ouders en hij kon ook wel eens wat opruimen. Zachtjes neuriend veegde hij het laatste beslag op en pakte daarna een andere doek om de grond te drogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 1:02 pm

Raf opende stilletjes de deur, hij wist niet of Dana al sliep maar als dat het geval was wilde hij haar niet wakker maken. De tas van Lizz zette hij naast de bank. Hij hoopte dat ze het niet erg vond op de bank te slapen, maar een logeerkamer hadden ze niet. "Wacht jij even hier en pak je tas uit ofzo, dan haal ik een deken," fluisterde waarna hij zo stil als hij kon de slaapkamer binnenliep. Even kwam hij in de verleiding zachtjes een kus op Dana's voorhoofd te drukken zoals hij altijd deed als hij thuiskwam, maar hij hield zich in. Lizz was moe en had slaap nodig. Dus haalde hij uit een kastje een dekbed en dat nam hij mee naar de woonkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 1:20 pm

Lizz deed maar snel haar hakken uit toen ze het appartement binnen gingen, om niet teveel lawaai te maken. Ze zette de andere tas naast de ene en knikte toen. Terwijl hij een deken ging halen, zocht zij in haar tas naar haar pyjama en toiletspullen. Ze keek even met getuitte lippen naar het nachthemdje wat erop afgestemd was dat ze eigenlijk naar Clint zou gaan. Ze zou morgen wel weer een 'goede' pyjama meenemen, als ze hier dan nog was. Toen Raf weer terug de kamer in kwam, glimlachte ze dankbaar naar hem. ' Waar kan ik de badkamer vinden?' Vroeg ze met de spullen nog in haar handen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 1:34 pm

Raf beet even op zijn lip, de inrichting van het appartement was nu nogal onhandig, maar het moest maar. "Hier door de slaapkamer en dan de deur die recht voor je ligt," zei hij wijzend naar de slaapkamerdeur. "Probeer wel even zachtjes te doen want volgens mij slaapt Dana al," zei hij hopelijk overbodig. Hij dacht dat Lizz dat wel door had gehad. Zelf zou hij ook nog even zijn tanden moeten poetsen en zich omkleden maar hij zou wel even wachten tot Lizz klaar was. Hij moest toegeven dat hij wel moe was. Een voorstelling draaien was altijd vermoeiend en nu hij nog langer op was dacht hij niet dat het hem enige moeite zou kosten in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 9:08 pm

Lizz knikte en zei:' Tuurlijk,' voor ze naar de slaapkamer verdween. Op haar tenen liep ze door naar de badkamer waarvan ze de deur heel zachtjes sloot. Zelfs in de badkamer deed ze zachtjes, ze wist niet hoe een vaste slaper Dana was. Ze ontdeed zich van het jurkje en de panty om haar nachthemdje over haar hoofd te laten glijden. Ze trok het ding zover mogelijk naar beneden, wat niet veel verder dan tot net onder haar kont was, en begon toen haar make-up er maar af te halen. Hoewel ze naar een klant ging, was het niet veel en het was er binnen no-time ook weer af. Ze poetste nog snel haar tanden, voor ze alles weer pakte en zo zacht mogelijk weer naar de woonkamer liep.'Nadat ze haar spullen weer had opgeborgen wendde ze zich naar Raf, met haar armen om zich heen geslagen, omdat het toch wat ongemakkelijk voelde. 'Echt heel erg bedankt dat ik hier mag slapen Raf.' Zei ze zacht met een glimlachje voor ze op de bank ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 12:17 am

Raf wachtte geduldig tot Lizz klaar was in de badkamer voordat hij de badkamer of slaapkamer in zou gaan. Het zou nogal ongemakkelijk zijn als hij zich net stond om te kleden als zij door de kamer heen moest. Zelf was hij intussen redelijk gewend aan omkleden waar andere mensen bij waren of andere mensen zien omkleden. Achter de schermen bij Miss Saigon renden de helentijd mensen van het ensemble die zich moesten verkleden en bij andere musicals had hij ook in het ensemble gestaan. Toen Lizz terug kwam stond hij op van de leuning van de bank. "Dacht je dat ik mijn kleine zusje bij een of andere man zou laten slapen," zei hij terwijl hij door haar haren woelde. "Slaap lekker Lizz," zei hij wat zachter en glimlachte nog eens naar haar voordat hij de slaapksmer binnenging. Snel schoot hij daar in de oude trainingsbroek waar hij in sliep en poetste zijn tanden. Zachtjes drukte hij daarna een kus op Dana's voorhoofd en ging naast haar liggen. Hij hoefde zijn ogen maar te sluiten om in slaap te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lizz

Lizz


Posts : 268
Join date : 22-09-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 12:38 am

Lizz grinnikte even toen hij door haar haren woelde. 'Slaap lekker.' Zei ze met een brede glimlach, waarna ze op de bank kroop en de dekens over haar heen sloeg. Ze pakte haar mobiel en keek even naar het scherm dat aangaf dat ze meerdere berichten had en een paar gemiste oproepen met een voicemail. Ze klikte het weg, ze hoefde niet te zien of te horen wat Clint haar te zeggen had. Ze legde het ding weg en sloot haar ogen om al snel weg te vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Raf

Raf


Posts : 309
Join date : 12-12-11

Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 4:03 am

Volgende morgen

Raf gaapte en draaide op een andere zij omdat hij eigenlijk nog geen zin had om wakker te worden. Door die draai merkte hij echter dat zijn been van het bed af lag en met een zucht ging hij rechtop zitten en wreef slaperig in zijn ogen. Voorzichtig opende hij die, een streep licht kwam langs het gordijn naar binnen. Hij stapte uit bed, wetend dat als hij daar langer zou blijven liggen hij weer in slaap zou vallen. Hij rekte zich uit, gaapte nog eens en ging met een hand door zijn haren. Dat ging nu makkelijker omdat hij zijn muts niet op had. Hij keek even naar Dana met een glimlach, ze leek nog te slapen dus hij zou haar nog niet wakker maken. Zachtjes liep hij naar de deur om naar de keuken te gaan en twee... nee drie, verbeterde hij zichzelf, koppen koffie te gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Dana en Raf.   Het appartement van Dana en Raf. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Dana en Raf.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ty's appartement
» Tim's appartement
» Jamie's appartement
» Appartement van Stefan
» Appartement Flynn

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: