Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~Huize Gallagher

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 8:04 am

het is een simpel, houten huis in een doodnormale wijk.
Het is niet erg groot, 2 slaapkamers en 1 badkamer.
Juist, dat betekent dat Lindsay en Adam een kamer delen, als ze er allebei zijn, wat de laatste tijd weinig voorkomt.
het huis is niet bepaald mooi ingericht, aangezien Howard (Adams dad) voor de styling heeft gezorgd en weigerde Adam te laten helpen. AL is de gedeelde slaapkamer typisch Adam, Lindsay mocht alleen haar eigen dekbedovertrek kiezen, ze heeft haar smaak van hun vader, helaas.

~toen had kim geen zin meer Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 8:23 am

trillend gooide Adam de deur van de taxi dicht en hield die aan de andere kant open voor Flavio, duidelijk vreselijk zenuwachtig om zijn vaders reactie op het feit dat zijn verloofde iemand die hij nog niet eens gezien had en een jongen was. Gelukkig zou zijn zus er ook zijn om hen te ondersteunen, hij wilde gewoon graag dat zijn vader ook op de bruiloft zou zijn, ook al was deze het er niet mee eens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 9:10 am

Flavio stapte uit de taxi en sloot de deur achter zich, om vervolgens Adams hand stevig beet te pakken. Hij voelde hoe spannend die dit vond. Hij begreep het wel. Hij had zich afschuwelijk zenuwachtig gevoeld toen hij uit de kast kwam tegenover zijn erg streng rooms-katholieke familie. En dit was zijn vader. Tuurlijk, Adam was al wel uit de kast, je verloofde aan je vader voorstellen was een ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 9:21 am

Adam haalde diep adem en kneep Flavio's hand zowat fijn, 'Daar gaan we dan...' zei hij en hij stapte op zijn huis af, om vervolgens aan te bellen. Het duurde niet lang of Lindsay deed open. 'Hey, jongens, kom binnen, pap heeft al thee gezet.' zei ze met een lieve glimlach en ze boog zich voorover naar Flavio, 'Please be there for my baby...' fluisterde ze en ze liep zo vrolijk als ze kon de huiskamer weer in. 'Adam, kom op, je oude vader heeft het recht om je vriendinnetje zo snel mogelijk te zien, ten minste, ik geloof dat je haar bedoelde met "een speciaal persoon"?' hoorde hij zijn vader zeggen, die een seconde later in de gang stond. 'Oh... Wie hebben we hier?' vroeg hij duidelijk wat van zijn stuk gebracht aan Adam, zonder Flavio aan te kijken. 'Pap... Dit is Flavio, mijn verloofde, en ik wilde je bij deze graag uitnodigen voor de bruiloft...' Zei adam tegen zijn voeten en nauwelijks verstaanbaar. Hij had geen zin om eerst te gaan zitten en dit minder direct te vertellen, hij hield van Flavio, en zijn vader moest er maar me leren leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 9:33 am

Flavipo glimlachtte vriendelijk tegen de man die voor hem stond. "Ik ben Flavio Rosetti, meneer, piacere di conoscerti, nice to meet you." Zei hij met een vriendelijke glimlach. Zowel zijn naam als de italiaanse begroeting op de Italiaanse manier uitsprekend. Hij bleef de man met een vriendelijke glimlach aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 9:46 am

Howard staarde gewoon naar Flavio, 'Ja... Ook leuk jou te ontmoeten... Kom binnen, jongens....' zei hij verstomd en hij liep de huiskamer in, op de voet gevolgd door Adam. Tot zo ver ging het goed en hij was al een beetje minder gespannen. 'Waarom heb ik nog nooit eerder van je gehoord?' vroeg hij half mompelend aan Flavio terwijl hij en Lindsay de thee op tafel zetten en Adam in de bijna tweepersoons stoel ging zitten, in de hoop dat Flavio bij hem ging zitten waar hij vroeger met zijn moeder had gezeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 9:55 am

Flavio ging naast Adam op de stoel zitten. Niet wetend wat dat voor de ander betekende. Hij pakte Adams hand beet en hield die vast. "Dat is om redenen die niet aan mij zijn om te vertellen. Daarnaast is het niet zo dat we al erg lang verloofd zijn." zei hij met een lieve glimlach. Hij keek gelukkig naar de ring om zijn vinger en gaf Adam een zacht kneepje in zijn hand. Hij had besloten ernstig beleefd tegen deze man te zijn. Hij wilde zo graag dat die een beetje liefdevoller tegenover zijn zoon zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 10:05 am

Howard knikte en keek afwachtend naar Adam met een "Zeg het eens, Waarom?"-blik. Adam slikte, nog steeds niet opkijkend van zijn voeten. 'Ik was bang, bang voor jou pap, wat dacht je anders na hoe je me hebt opgevoed?' zei hij zacht en nauwelijks verstaanbaar. 'God, lieffie...' fluisterde Lindsay en ze ging bij Adam op de leuning zitten, over zijn rug wrijvend. Zijn vader slikte alleen, 'Ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in mezelf... Dat ik het zo ver heb laten komen dat mijn zoon niet naar me toe komt met zijn vriendje... Maar kom op, Mannen horen bij een vrouw te zijn, dat is de natuur.' Met die laatste zin verpestte hij alles weer. Adam slikte alleen maar nogmaals, hij zweeg verder, al vielen er twee tranen op zijn schoot, hoe kon zijn vader niet willen dat hij gelukkig was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 10:10 am

Flavio keek Adams vader kalm aan, nu zonder glimlach. "Meneer, dat is bij de gemiddelde man zo. Biologisch onderzoek heeft aangewezen dat sexuele voorkeur vastligt in een bepaald gebied van de hersenen. Homo- of in Adams geval Bi-sexualiteit hangt van de aard van dat hersengebied af. Wij zijn gewoon een variatie op het normale genetische patroon die gewoon onschadelijk is, net als bij albino's." Zei hij erg kalm. Hij nam het op voor Adam. Hij pakte de hand van zijn vrien-verloofde steviger vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 10:20 am

Howard knikte, 'Een fout in de natuur dus.' was alles wat hij zei, zijn standpunt vasthoudend. 'Maar daar gaat het niet om, als Adam een fout wilt zijn, mag hij dat.' het was veel liever bedoeld dan dat het eruit kwam , en dat wist Adam ook wel, maar het deed pijn. 'Maar... hoe groot is jullie leeftijdsverschil eigenlijk, Adam? ik wil niet gemeen doen, maar Flavio ziet er vele jaren jonger uit.' vroeg zijn vader aan Adam, die zijn hoofd optilde en flauw glimlachte, 'Maar een jaar hoor.' zei hij met een kneepje in Flavio's hand, blij van het ongemakkelijke onderwerp af te zijn, niet dat dit gemakkelijk was. 'Ah, Flavio, waar kennen jullie elkaar eigenlijk van?' vroeg Howard meteen,om de jongen niet buiten te sluiten van het gesprek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 10:26 am

Flavio wilde er op in gaan dat het geen foutje was, maar een variatie, maar hij hield weiselijk zijn mond, liever een ander wonderwerp opzoekend. "Ik zit ook op Franklin High. Niet dat we elkaar daarvan kennen. Ik heb een aantal vogels en eentje ging er vandoor om vervolgens bij Adam te zitten. Zo raakten we aan de praat." Zei hij met een beleefde glimlach, iets minder hartelijk dan zijn eerdere glimlachen maar nog steeds meer dan dat Howard verdiende. "In hetzelfde café heeft Adam me ook ten huwelijk gevraagd." Hij glimalchtte verliefd naar de jongen naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 11:02 am

Howard glimlachte, 'Wat lief van hem, maar zijn jullie niet wat jong om te trouwen?' vroeg hij voorzichtig en hij keek van Adam naar Flavio en terug. 'Met ouderlijke toestemming niet...' Zei Adam met een duidelijke hint doorklinkend in zijn stem. 'Jullie zijn veel te jong, die krijgen jullie echt niet van me... Sorry.' zei Howard vastbesloten. 'Maakt niet uit, als ik achttien ben heb ik het niet meer nodig.' zei Adam voorzichtig, zijn vader meteen stil makend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyvr dec 23, 2011 11:41 am

Flavio knikte. "En mijn ouders staan achter me, ze mogen Adam, zien dat we gelukkig zijn samen en geloven dat ik zelf die beslissing kan nemen." Zei hij vastberaden. "We kunnen toch niet direct trouwen, ik heb nog famillie en bekenden in Italia en mijn half-zus woont in Nieuw-Zeeland, die mensen meoten allemaal vervoer regelen als ze komen willen." Hij wierp een blik op Adam. "Daarnaast wil ik minstens wachten tot de zomer, dan kan het geen problemen veroorzaken met school, is het lekkerder weer en zijn alle gasten ook zeker weten vrij." Hij keek Adam vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Posts : 37
Join date : 21-12-11

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyza dec 24, 2011 5:51 am

Howard knikte goedkeurend. 'Ik merk dat jullie goed kunnen nadenken... Maar Flavio, je komt dus uit Italië? Hoe ben je dan hier terecht gekomen?' vroeg hij nieuwsgierig, hij wilde alles van zijn toekomstige schoonzoon weten, of hij wel goed voor zijn zoon, een van de belangrijkste personen in zijn leven(al is het niet vaak te merken), was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyza dec 24, 2011 6:14 am

Flavio knikte. "Mijn moeder komt uit een streng roomse famillia uit Roma, mijn vader komt hier uit new york. Hij is al eens eerder getrouwd geweesd, maar de moeder van mijn half-zus, Hannah, stierf toen zij nog maar 1 was. Een paar jaar later kwam hij mijn moeder tegen in Italia. Toen ze getrouwd waren gingen ze daar wonen. Vijf naar na mijn geboorte zin ze weer terug gekomen naar de states. Ik ben dus tweetalig opgevoed, waardoor is accentloos Engels én Italiaans spreek." Zei hij kalm, met een lieve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyzo dec 25, 2011 5:56 am

Howard knikte opnieuw goedkeurend. 'En je vader, wat doet die precies?' vroeg hij en Adam zuchtte, 'Moet je echt het hemd van zijn lijf vragen?' vroeg hij en Lindsay giechelde, 'Daar hebben we jou voor, en vragen heb je er niet eens voor nodig!' zei ze, vervolgd door een luide 'au!' town Adam haar in haar zij stompte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyzo dec 25, 2011 12:39 pm

Flavio glimalchtte toen hij Adam en Linds zo bezig zag. Het was zo geweldig om Adam happy te zien. HEt deed hem denken aan zijn eigen momenten met Hannah. Oh, die meid kon de meest simpele opmerkingen nog in iets pervers veranderen. Na het interne monoloog beantwoorde hij de vraag pas. "Mijn vader fokt tropische vogels. Papegaaien en dergelijken. Hij staat on het fokkerscircuit bekend om onze roodstaarten, die allemaal in zekere mate Italiaans 'spreken'. Mijn moeder maakt kostuums, voor bijvoorbeeld theater." Zei hij beleefd. Hij vroeg zich af wat Howardnog meer zou vragen. Misschien naar zijn ding op franklin of zo, maar meer was er toch neit echt over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyzo dec 25, 2011 1:19 pm

Alweer knikte Howard goedkeurend, het waren niet de meest normale banen, maar ze leken niet schadelijk voor wat dan ook. Flavio leek goe opgevoed. Al bleef hij bang voor de mogelijke zwangerschap.die zou kunnen optreden bij zijn zoon, hij wilde zo graag dat deze normaal zou kunnen leven. 'Wat doe je eigenlijk op franklin? Wat is je talent bedoel ik.' ging hij door met vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyzo dec 25, 2011 1:43 pm

Flavio glimalchtte. Dit leek wel goed te gaan. Het leek er niet op dat Howard hem had afgekeurd en dus zat hij niet in de problemen. Hij pakte
Adams hand steviger beet en glimalchtte naar de langere en oudere jongen. (Biologisch gezien is Adam nog steeds een man\jongen aangezien hij een Y-chromosoom heeft. En Y=male, en daarbij word niet op het resultaat van de meiose (de maak van gelachtscellen het gehele proces begint bij zowel vrouwen als mannen vóór de geboorte), de primaire of de secundaire geslachtskenmerken gelet.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 11:52 am

Adam glimlachte naar Flavio en gaf hem een voorzichtig kusje. Hij waszo blij met zijn vader's reacrie, het was veel beter gegaan dan hij verwacht had. Toen Adam er een nog een wat langere kus achteraan plakte stond Lindsay op van de leuning om naast haar vader t gaan zitten. Deze pakte een bierveeltje waar hij op de onderkant een vraag schreef en hem doorgaf aan Lindsay. 'Is hij ontvangend?' stond er in een bibberhandschift op en Lindsay kinkte, ze egreep precies waar haar vader bang voor was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 12:00 pm

Flavio glimalchtte tegen Adams lippen aan en kustte hem teder terug. Not minding dat diens vader en zus in de ruimte aanwezig waren. Daarna pakte hij Adams handen beet en keek hem happy aan. "Ti amo, mio amore."
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 12:05 pm

Niemand gaf bezwaar aan de kus tot Adam met Flavio's T-shirt begon te spelen. 'Ho, jongens! Dat doen julie maar boven...' zei Howard snel, meteen spijt van zijn woorden. Adam trok meteen terug en keek ietwat verward naar zijn vader, die zwak naar hem glimlachte, 'Just use protection...' zei hij met wat moeite en Adam werd lichtrood.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 12:08 pm

Flavio keek Adam aan met een 'zie je nu wel dat hij zich eroverheen kan zetten' blik. Hij glimalchtte naar de ander. "Adam, weet jij eigenlijk waar Lady Rainicorn is gebleven?" vroeg hij op ene heel serieuse 'dit is heel belangrijk' toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 12:18 pm

Adam grijnsde zwakjes naar Flavio, die blik stond hem zo goed. 'Op school, aan mijn hoofdeinde, hoezo?' vroeg hij zonde na te hoevendenken waar ze was, hij begreep niet waarom dit zo belangrijk was.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Emptyma dec 26, 2011 12:20 pm

Flavio keek Adam met de meest kinderachtige blik die hij had aan. "I miss her." zei hij voor hij de grijns niet meer weg kon houden. "Eigenlijk vroeg ik me af waar ze was omdat ik bang was dat ze ergens tijdens de break up kwijt geraakt was." zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~Huize Gallagher Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Huize Gallagher
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Adam Gallagher

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: