Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 ~Huize Gallagher

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 12:40 pm

Adam grinnikte. 'Dan kom je haar toch eens opzoeken.' zei hij met een knipoog, 'Ik zou haar nooit weggooien, ze doet me te veel an jou denken.' zei hij op zwoele toon en hij kustte Flaaf voorzichtig op zijn voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 12:46 pm

It was sufficient to say that Howard and Lindsey didn't get what they were talkin' 'bout. Flavio glimalchtte. "Ze was misschien een van de leukste dingen die Hannah me ooit gegeven heeft, en dat is al mijn heels inbegrepen." zei hij liefdevol voor hij adam een kusje gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 12:49 pm

Lindsay keek haar vader vragend aan om te kijken of deze er iets van begreep, maar hij wist niet eens wie Hannah was dus dt leek haar sterk. Ze besloten zich er maar niet mee te bemoeien, het was vast onschuldig. 'Hoe leuk ik die andere dingen wel niet vind, ben ik het met je eens.' zei Adam goedkeurend en met.een gelukkige glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Flavio

Flavio


Posts : 795
Join date : 24-09-11
Age : 27

~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher - Pagina 2 Emptyma dec 26, 2011 12:52 pm

Hannah heeft een voorspellende gave, weetje nog dat ze er een zwangerschap test en baby boeken in had gedaan?
----
Flavio knikte en pakte de hand van zijn geliefde beet. Deze middag was erg erg geslaagd geweesd. Howard leek hem min of meer te mogen, de relatie tussen Adam en zijn vader leek waremper verbeterd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: ~Huize Gallagher   ~Huize Gallagher - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
~Huize Gallagher
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Adam Gallagher

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: