Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Nickolas thuis

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Gabriël

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:28 am

nieuw
`~~
Nick liep met Maud achter zich aan het huis in en sloot de deur achter zich. "Hoooi, we zijn thuis!" riep hij naar achteren, maar er kwam geen antwoord waarna hij ervanuit ging dat er niemand thuis was. Hij liep met zijn tas naar boven en keek Maud vragend aan, "wil je een eigen kamer?" vroeg hij, hij hoopte natuurlijk dat ze dat niet zou willen, maar hij begreep het ook als ze het prettig vond om een eigen plekje te hebben. Het zou niet zo'n pretje worden met hem altijd, dat wist hij ook, en hij accepteerde het als ze daarom liever een plek voor zichzelf wilde. "Ik kan ook een matras erbij slepen, zodat ik op de grond kan slapen?" stelde hij voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:31 am

Maud liep met hem mee naar boven en trok Nick mee zijn kamer in." Nee hoor, ik hoef echt geen eigen kamer. Ik wil ieder moment bij je blijven. En nu kan dat ook nog eens." Ze drukte haar lippen op die van hem en pakte de tas van hem over om hem vervolgens ergens in een hoek weg te gooien en haar armen om zijn middel heen te leiden. Ze trok hem dicht tegen zich aan en had haar ogen gesloten. Het voelde fijn om even niet in een ziekenhuis te zijn. Het deed haar ook echt goed om nu samen alleen te zijn met Nick. In het ziekenhuis waren ze ook alleen geweest maar toch voelde het alsof er ieder moment iemand binnen kon stappen. Dat had ze nu niet meer. Ze had zelfs een thuis gevoel. Hier bij Nick en in dit huis.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:40 am

Nick glimlachte en liet zich gewillig kussen. Hij trok haar tegen zich aan en genoot. Het was rustig hier. Hij had niet meer het gevoel dat hij op zijn hoede moest zijn omdat ze betrapt konden worden. Hij zoende haar passievol terug en tilde haar een klein stukje op, alsof hij zo dichter bij haar kon zijn. "Maud, denk je wel aan je school en andere verplichtingen?" vroeg Nick voorzichtig. "je moet niet alles laten liggen voor mij hoor, ik ben er nog wel even" voegde hij eraantoe. Hij wilde het moment niet verpesten, maar hij moest dat gezegd hebben. "wil je misschien iets eten? Of drinken? Ik zal je even alles laten zien, omdat je hier nu practisch ook woont" dat was geen vraag, dat was een verontstelling.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:44 am

Maud schoot in de lach," School hoef ik geen rekening mee te houden weet je nog. Ik heb de universiteit al bijna helemaal gedaan. Andere verplichtingen kunnen altijd nog. Ik laat niet alles liggen voor jou. Ik laat het liggen omdat ik er geen zin in heb en nu eindelijk wil leven. En wel samen met jou." Ze drukte kusjes op zijn lippen en streek door zijn haren heen." Oké is goed, laat maar zien. Ik beign inderdaad wel honger te krijgen." Ze vond het na alweer drie weken nog steeds geweldig om te kunnen zeggen dat ze honger kreeg of dat ze net gegeten had.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:51 am

"Goed, morgen gaan we naar een pretpark" zei Nick, alsof dat het allernormaalste van de wereld was. "fijn om te horen, ik ook" grinnikte hij, nu de chemo uitgewerkt was, of grotendeels kreeg hij weer zin in eten, friet of iets anders wat hij eigenlijk niet mocht hebben. "Zullen we maar beginnen emt een tosti?" vroeg hij, terwijl hij de trap af liep met haar hand nog steeds in die van hem. Ze liepen in de richting van de keuken. "Trek maar alles open als je wilt, daar staan de appartaten, daar de pannen, daar de borden, daar het brood" noemde hij op, wijzend op de kastjes en ondertussen handige dingen voor een tosti bij elkaar rapend.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 1:54 am

Maud trok haast niks open behalve een keukenkastje waarvan Nick had gezegd dat daar borden in stonden en pakte er twee. Ook pakte ze twee koppen voor thee of koffie. Maud had wel weer zin in thee maar ze wist niet of Nick thee dronk of koffie of geen van beide. Ze pakte de spullen van Nick af en beveelde hem dat hij maar even ergens moest gaan zitten en dat zij het wel even ging maken. En ja hoor binnen nog niet eens 5 minuten waren er twee tosti's op de borden en een kop thee voor haar." Moet je koffie of thee, schat?" Ze nam een slokje van haar veel te hete thee maar het maakte haar niks uit. Ze dronk haar thee altijd te heet omdat ze geen geduld had.
Profiel bekijken
Jules

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 2:03 am

Tim deed zijn handen om hoog ten teken dat hij zich overgaf en keek naar Maud terwijl ze bezg was, het was leuk om Maud bezig te zien. Het was gewoon leuk om Maud te zien. "Doe maar thee" knikte hij, vanaf de keukentafel. Hij stond op om haar te helpen met de borden met tosti's naar de tafel te verplaatsen en ging daar zitten, wachtend tot Maud voor hem kwam zitten. Hij vond het nog steeds raar om het woord schat tegen hem te horen. Hij zelf gebruikte het maar heel zelden. Hij wist niet waarom, maar dat was gewoon iets wat hij nooit gedaan had, hij noemde Maud eerder Maudje als hij een lieve naam wilde geven, maar hij snapte wel dat ze hem niet 'nickje' noemde, of nickolasje, dat klonk pas stom...
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 9:38 am

Maud schonk de kop vol met thee en nam het mee naar de tafel en ging voor hem zitten. Ze zette zijn kop voor hem neer en sloeg om haar eigen kop haar handen." Waar zijn je zusje en moeder? En hoelang hebben wij het rijk voor ons alleen?" Zei ze met een brede glimlach terwijl ze zich over de tafel heen boog en hem een kusje gaf. Toen ze weer normaal zat nam ze een slokje van haar thee en keek de ruimte nog een keer door. Het voelde echt als thuis. Ze bekeek de foto's en begon breed te glimlachen en stond op." Heeft je zusje hem ingelijst?" Ze keek naar de foto van bij de kerk met kerst. Hij hing tussen de foto's alsof hij daar altijd al had gehangen. Ze stonden hand in hand en keken elkaar duidelijk verliefd aan. Toen ze verder door de foto's keek vond ze ook de foto van Nick en haar op de trap. De foto was zo onverwacht genomen dat je duidelijk zag dat hij spontaan was. Nick keek naar Maud en Maud schrok duidelijk met een brede grijns van Nick die zijn armen om haar heen had geslagen. Het was een geweldige foto en een geweldig moment.
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 9:43 am

Nick lachte. "Mijn zusje is op school en mijn moeder werken, dus ik weet niet hoe lang dat precies nog duurt." zei hij. "waarom, was je iets van plan dan?" grinnikte hij. Hij volgde haar ogen naar de fotolijst en knikte. "Ja, ik had haar nog zo gezegd het niet te doen..." mompelde hij. Maar het waren mooie foto's. Je kon zien dat ze toen al van elkaar hielden. "waarom zag ik het in godsnaam niet?" vroeg hij gefrustreerd. "Ik bedoel, kom op..." hij wees naar de foto. "Heel veel liever kan je niet kijken." grinnikte hij, terwijl hij kort over haar hand streek. Hij hield van die foto's en besloot dat ze bij zijn begrafenis maar mee begraven moesten worden. Wow, dat was raar. Hoe hij dacht over zijn begrafenis alsof het iets heel normaals was. Hij zou het maar niet tegen Maud zeggen, die zou het waarschijnlijk niet zo kunnen waarderen. "Ik vraag me af of we er nog steeds zo uitzien..." Mompelde Nick, terwijl hij opstond om een beetje water bij zijn thee te schudden. Het was te warm en sinds die chemo was hij heel gevoelig voor warmte of kou. Hij hoopte dat dat ook snel weer weg ging. De tosti smaakte wel heerlijk, en dat was iets nieuws, nadat al het eten hem weken gewoon niet gesmaakt had.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 9:48 am

Maud grinnikte om zijn woorden." Nee niks speciaals in gedachte. Maar Nick ik snap wel dat je het niet hebt gezien. Ik wist toen ook nog niet echt zeker of ik iets voor je voelde. Ik wist dat er iets was maar wat? Werkelijk ik had geen idee. Pas toen ik in de taxi stapte en die me met de seconde verder van jou bracht begreep ik dat ik iets voor je was gaan voelen. Maar ik dacht op dat moment al dat ik onze vriendschap verpest had." Ze nam nog een laatste slok van haar thee en zette toen de lege kop op het aanrecht en drukte een kusje op de wang van Nick." Hmm zouden je moeder het erg vinden als ik bij je in bed blijf slapen? Ik wil je warmte om me heen hebben, dat is veel lekkerder dan een deken."
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 9:57 am

"Hmm, ik moet toegeven dat ik dat op dat moment ook dacht" knikte Nick serieus. Hij begon niet over het feit dat ze gewoon niet weg had moeten gaan zonder afscheid. Zonder een normaal afscheid tenminste. Nick sloeg zijn armen om haar heen en keek haar glimlachend aan. "Ik verwacht niet dat mijn moeder er een probleem van maakt, tenzij ze verwacht dat we bepaalde dingen gaan doen, waar ze overigens erg op tegen is, en toch denk ik dat ze twijfelt bij jou." grinnikte hij, terwijl hij een kusje op haar lippen drukte. "Ze twijfelt over alles bij jou, niemand was ooit goed genoeg voor mij, volgens haar, maar over jou heeft ze nog steeds geen woord gerept, alleen hoe geweldig ze je wel niet vindt" Nick speelde met haar vingers in zijn hand. "WEet je wel hoe geweldig ik je vind?" vroeg hij toen lief, terwijl hij een nieuw kusje op haar lippen drukte.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 6:58 pm

Maud luisterde naar zijn woorden en begon te stralen. Ze had echt gehoopt dat Mel haar zou mogen want het was toch nu al een soort moeder voor haar. En bij de woorden van Nick over hoe geweldig ze was begon ze nog steeds verlegen te blozen." Ik heb werkelijk geen idee maar je kan het me laten zien." Zei ze met een zachte, fluwele stem en bracht haar lippen langzaam naar die van hem. Ze drukte er eerst heel onzeker een klein kusje op en daarna zette ze haar hoofd wat meer schuin en drukte ze duidelijk voelbaar op die van Nick. Ze pakte de hand van Nick beter vast en legde de andere in zijn nek. In haar maag begonnen de kriebels weer omhoog te komen en kleine vonkjes te maken.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 7:06 pm

Nick grijnsde en hij pakte haar bij haar middel vast om zijn lippen steviger op die van haar te drukken. Trok haar een stukje op en zette haar op de aanrecht, met haar knieën aan twee kanten van zijn heupen. Hij merkte hoe hij genoot, zonder ogen die in je rug prikten. Zijn hand streelde zachtjes over haar blote rug, want haar shirtje was een klein beetje omhoog gekropen. De plek waar hun lippen elkaar raakten tintelde, evenals de plek in zijn nek en zijn beide handen. Voorzichtig opende hij zijn mond, vragend om toegang, tot het plotseling verstoord werd door Mel die binnenkwam met zijn zusje (ben r naam ff kwijt). "Hooo eet elkaar niet op!" grinnikte die, terwijl ze hen nieuwsgierig aankeek. "mama, we hebben vandaag op school sexuele voorlichting gehad, doen Nick en Maud dat?" geschrokken staarde Mel naar haar dochter en schoot toen in de lach. "Hmm... Volgens mij moeten wij twee eens praten" grinnikte ze, terwijl ze de boodschappen neerzetten. "Dag Nick, " ze aaide kort over zijn bol "hee Maud" zei ze, terwijl ze langs haar wang streek.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 7:17 pm

Maud was helemaal opgegaan in het moment. Ze had haar benen om Nick's middel heen geklemd en achter haar benen weer over elkaar gegooid zodat hij geen kant meer op kon. Ze wilde hem net gaan zoenen toen ze Mel en (ik weet het dus ook niet) het zusje binnen kwam. Ze begon te blozen en liet haar benen en handen zakken. Behalve diegene die in die van Nick zat. Die kneep even kort met een grijns." Nou nee, we hoeven niet zo ver. Niemand geeft ook een kans want we worden iedere keer bij een kus al onderbroken." Ze stak plagend haar tong naar het kleine meisje uit en drukte daarna een klein kusje op Nick zijn lippen. Daarna keek ze naar Mel en vroeg toch nog voor de zekerheid," Is het echt goed als ik hier voorlopig blijf? Ik bedoel, ik wil echt niemand tot last zijn. Ik zal morgen beginnen met een baantje zoeken."
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 7:29 pm

"Och god Maud, daar wil ik niets over horen, zolang... Nouja.. zolang Nick je niet kan missen wordt er niet naar baantjes gezocht, hoor je me" zei ze lief, terwijl ze grinnikte om Emma (vanaf nu heet ze Emma) maar keek waarschuwend naar Nick. Mel had dezelfde gedachte over dit onderwerp als hij, maar ze zou erover na kunnen denken bij Maud, ookal was ze er nog niet uit. "En ik vroeg me af of jullie misschien in het tweepersoons bed willen slapen?" ging ze verder terwijl ze de boodschappen uit begon te pakken. "Ik lig er toch maar in mijn eentje en hij lijkt me wat lastig als je met z'n tweeën in Nicks kleine bed slaapt, hij zelf past er amper recht in, laat staan met z'n tweeën" het nieuwe brood ging in de kast en Emma bleef hen argwanend aankijken. "Ik vind het vies" besloot ze uiteindelijk, terwijl ze zich omdraaide om naar de kamer te gaan en daar de televisie aan te zetten. Nick schoot in de lach, maar zei verder niets, keek vragend naar Maud om de vraag die zijn moeder gesteld had.
Profiel bekijken
Jacky

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   zo jan 29, 2012 7:34 pm

Maud wist ook wel dat ze waarschijnlijk nooit eens in de buurt kwam van het doen. Gewoon omdat zij dat niet zo nodig vond. En deels ook van wat Nick had gezegd, hij was van eerst trouwen. Nou dat vond ze eigenlijk wel goed. Ze keek even op want ze was de hele tijd naar Emma aan het staren geweest. Ze moest lachen om die reactie. Mooi zo, die zou ook nog wel even wachten. Bedacht Maud zich. Snel ging ze in haar gedachte opzoek naar de woorden die Mel net had gezegd. Iets over een tweepersoons bed en het bed van Nick." Euhmm dat zou erg fijn zijn. Heel erg bedankt. En ik ga toch echt werken. Ik kan er niet tegen te bedenken dat jij nu ook voor mij moet betalen terwijl ik hier een soort van gast ben. Nee ik zal morgen opzoek gaan naar een baan."
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 4:28 am

Mel lachte. "Je bent allang geen gast meer hier, en Nick hoeft toch ook niet te betalen?" protesteerde ze toen. "En dat is dan geregeld, Nick, dan ruilen we zo snel mogelijk van kamer, je mag je eigen foto's enzo op hangen als je wil, en jij ook Maud" Kort tikte ze Maud aan om haar woorden kracht bij te zetten. Ze pakte een pak koekjes en ging verder met de dagelijkse dingen. Nick keek met lachende ogen naar Maud en tilde haar toen maar weer van het aanrecht af. Pakte haar hand en sleepte haar mee. "Ik heb bedacht dat we gaan wandelen" zei Nick, terwijl hij naar de hal liep en een jas naar haar toe gooide. Hij wilde haar iets laten zien. Iets wat hij nog nooit aan iemand had laten zien, op mensen uit zijn familie na dan.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 4:43 am

Maud keek even lachend naar Mel. Zij was blijkbaar net zo koppig als Maud. Hmm ze zou wel een manier vinden om haar geld toe te schuiven. Toen ze de armen van Nick weer om haar middel voelde werd ze zich weer bewust van Nick. Ze pakte zijn hand stevig vast en vond het heel jammer dat ze hem niet meer vast kon houden toen ze haar jas kreeg. Ze ving hem redelijk goed op en trok hem aan." En heeft dat besluit nog ergens mee te maken?" Ze lachtte vrolijk en keek uiteindelijk nog even een keer naar Mel. Het was raar om nu bij hun in huis te wonen zonder echt iets te hoeven doen. Ze pakte zijn hand weer vast en trok hem eerst even dicht tegen haar en en drukte een kusje op zijn lippen, en nog één en daarna nog één op zijn wang om vervolgens weer Emma te horen gniffelen achter hun en ze roept vrolijk," Jammer dat ik de camera boven heb liggen." Er kwamen blosjes op Maud haar wangen te staan. Hoe kreeg Emma het toch weer iedere keer voor elkaar om hun zo te besluipen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 4:52 am

Nick grinnikte. "Ik ga het je nog betaald zetten Ems, daar kan je op wachten." Emma begon te lachen "Net als de vorige keer? Dan vind ik het absoluut geen probleem!" Ja Nick moest toegeven dat het de vorige keer eerder een traktatie geweest was dan een wraakactie, maar hij zou wel iets verzinnen. "Nee, dat besluit heeft niet met iets bijzonders te maken, maar ik wil het je graag laten zien." zei hij, tegen Maud, nog als reactie op haar eerdere vraag. Hij zelf trok ook een jas aan, en Mel mikte een sjaal naar hem toe. "Doe voorzichtig!" riep ze nog, waarna ze met een enorme berg was naar boven verdween. "Oh, voor ik het vergeet" ze kwam weer een stukje de trap af. "Hebben jullie nog was?" Nick schoot in de lach, Maud had net een dag besloten dat ze hier bleef en nu werd al gedaan alsof ze al haar hele leven in dit huis woonde, het was bijna alsof ze zijn zus was in plaats van zijn vriendin. Nouja, op die enorm lieve kusjes van net na. "Nee mam, wij gaan nu, doei!" riep hij, Maud achter zich aan slepend, zodat die zich niet kon bedenken. Het was niets leuks waar hij haar mee naartoe ging nemen, maar het was iets wat bij hem hoorde.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 4:58 am

Maud grinnikte om Emma en daarna om Mel. Het voelde echt als thuis. Toen Nick zo vastbesloten haar de deur uit trok begon ze breed te lachen en pakte zijn arm beet om wat dichter bij hem te gaan lopen. Ze had de deur achter zich gesloten en drukte nog een keer een kus op zijn wang." Hmm is goed. Kunnen we daarna nog even naar mijn huis? Je weet dat ik mijn huis haat maar ik moet nog even wat spullen pakken zodat ik niet het idee heb dat ik daar als gast ben. Gewoon wat persoonlijke dingen." Ze beet op haar lip en zag er tegenop om naar huis te gaan. Nick was nog nooit bij haar thuis geweest en eigenlijk wilde ze dat zo houden maar ze moest gewoon even naar huis en was niet zeker genoeg om dat alleen te doen. Bang dat ze dan terug zou krabbelen op deze hele deal.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 5:05 am

Hij knikte. "Natuurlijk." zei hij simpel, terwijl ze de straat uit liepen, haar hand had hij stevig vastgepakt. Met haar dicht tegen zijn arm liepen ze de straat uit. Zijn schoenen knisperden in het bevroren gras en zo nu en dan reed er een auto langs. Ze moesten best een stuk lopen voor ze er waren, maar dat gaf niet. Nick had die tijd altijd even nodig. Het was koud en het vroor, en hij hoopte maar dat Maud het niet koud had. Hij zelf had het wel koud, maar niet opvallend tegenover de rest van deze weken of maanden viel het zelfs wel mee. De buitenlucht deed hem goed, ookal stond er een snijdende ijskoude wint. Er lag nog net geen sneeuw, ookal zou dat niet lang meer duren. Ze liepen door verschillende straten en uiteindelijk kwamen ze bij een langer stuk waar geen huizen meer stonden. Even later kwamen ze bij een hoge poort die piepend open ging toen hij er tegenaan duwde. Het was een akelig geluid, maar het maakte niet uit. Op de randen van de poort stonden twee grote adelaars en Nick kneep kort in Mauds hand, gewoon om te laten weten dat alles oké was. Nu werd duidelijk dat het een begraafplaats was. Hij liep naar achter, waar mensen appart begraven lagen, en iedereen een eigen stuk kreeg, wat afgeschermd was voor de andere graven door een soort struik. Hier lag zijn vader.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 5:13 am

Maud had gelijk door dat toen ze voorbij de huizen gingen ze naar de begraafplaats gingen. Haar verre achter oom lag hier en ze was naar de begrafenis geweest. Alleen omdat het meost van haar ouders meer ook niet. Zij kende de oom totaal niet en hoefde hem ook niet te kennen. Ze drukte een kusje op zijn hand en liep met hem mee tot aan het graf van zijn vader." Dankje voor me hierheen brengen. Ik weet dat hij veel voor je betekent en dat je me hierheen hebt gebracht bevestigd maar weer dat je echt van me houdt. Ik ook van jou schat." Ze drukte haar lippen kort op die van hem en keek toen even naar het graf. Ze moest even met haar ogen knipperen om de tranen maar niet toe te laten naar buiten te komen. Ze zaten bij haar altijd hoog zodra ze op een begraafplaats liep. Het deed zo ontzettend veel met haar. Ze was duidelijk een overgevoelig kind maar dat maakte Maud, Maud.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 5:23 am

"Ik vond gewoon dat jij hem ook ontmoet moest hebben" zei Nick, terwijl hij voor haar uitliep. "Ik weet niet, maar hij is toch een deel van me, en zal dat altijd blijven, waar hij ook is. Dit is de plek waar ik vaak naartoe ging als kleine jongen om me ergens boos om te maken, of als ik verdrietig was, om jongensdingen" dat waren er niet zoveel, maar dat gaf niet. "Dit was ook waar ik heen ging toen die ene avond met kerst, Ana heeft me hier gevonden en meegenomen, anders had ik hier nog lang gezeten, hier haal ik mijn troost uit. Hij kan het nog steeds, ookal is hij er niet meer. Mijn vader was een goede verteller, een goede trooster. Hij kon je altijd wel opbeuren met een of ander mooi verhaal. En dat kan hij nog steeds, ookal is hij er niet meer..." het klonk misschien een beetje raar, voor iemand die niet wist waar hij het over had. Ze kwamen bij de grafsteen, die was niet heel bijzonder van de steen zelf, maar er waren allemaal namen ingekrast, met sleutels of andere scherpe dingen, mensen die belangrijk geweest waren voor zijn vader, of voor wie zijn vader belangrijk was. Een buitenstaander zou het lelijk, of vernielzuchtig noemen, maar Nick wist dat zijn vader het zo gewild zou hebben.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 5:38 am

Toen ze stilstonden sloeg Maud haar armen om zijn middel en legde haar hoofd op zijn borst. Ze keek naar het graf en vond het eigenlijk erg origineel van de namen die erop gekrast waren." Het spijt me echt van die avond. Ik had nooit weg moeten gaan. Misschien waren we dan al veel langer bij elkaar." Ze liet hem los en ging voor het graf zitten terwijl ze zachtjes zei," Dankje voor het opvoeden van zo'n geweldige jongen. En vooral dankje voor het voor hem zijn wanneer ik er niet was." Maud was iemand die tegen lucht kon praten of in zichzelf. Zo kon ze ook tegen grafstenen praten. Ze had het idee dat diegene het dan wel meekreeg." Je lijkt me een geweldig mens en ik vind het jammer dat ik de eer niet heb gehad je te ontmoeten maar ik weet zeker dat een deel van je in Nick voortleeft." Ze kwam weer omhoog en sloeg haar armen weer om hem heen en blies wat adem uit waardoor er een soort wolkje ontstond.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   ma jan 30, 2012 6:13 am

Nick was blij over de manier hoe Maud het opvatte. Ze leek het te snappen. "papa, dit is Maud" zei hij zachtjes, waarna hij Maud stevig beetpakte. Nick glimlachte en wist dat zijn vader het goedgekeurd zou hebben. Nick zette een van de vele glimmende fotolijstjes weer omhoog. ER stonden verschillende fotolijstjes met felgekleurde inhoud om en op het graf. Felle tekeningen van mislukte bloemen en andere dingen die hij en zijn zusje gemaakt hadden, maar ook kinderen van kennissen en andere mensen die iets aan zijn vader wilden geven als een soort bedankje. Beter dan op deze manier hadden ze het niet kunnen doen. Nick knikte nog even en pakte toen weer haar hand vast, keek haar kort aan en wist dat het goed zat. Dat alles goed kwam. Dat hij nu met nieuwe zorgen afgesloten had.
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   

Nickolas thuis
Terug naar boven 
Pagina 5 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: