Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nickolas thuis

Ga naar beneden 
+3
Tim
Maud
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptydo feb 02, 2012 7:54 am

Nick lachte. "Ik geloof dat jij mij eerder warm moet houden" kort rilde hij en trok Maud dichter tegen zich aan. Hij trok haar mee naar boven. "Ik geloof neit dat je het uitgelokt hebt, maar Clive moest nodig eens zijn plek gewezen krijgen." zei hij lief, terwijl hij zich op het bed liet zakken en zijn armen naar haar uitstak zodat ze ertussen kon gaan liggen. "Maud, wat er ook gebeurt, kies nooit voor Clive. Hij is onbetrouwbaar..." dat wees vooral op als hij er niet meer was, daarvoor wilde hij zoiezo dat ze niemand aan zich liet zoals Clive dat gewild had. Rustig trok hij haar tegen zich aan en streelde door haar haren. "Maud, als ik dood ben, wat gebeurt er dan?" fluisterde hij. "Geloof je in een hemel? Of een hel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptydo feb 02, 2012 8:54 am

maud begon nog wat harder op haar lip te bijten en trok uiteindelijk toch haar vest uit, duwde het raam dicht, deed de kachel wat hoger en kroop toch dicht tegen Nick aan en trok de deken tot aan haar kin. Daarna draaide ze zich met haar gezicht naar Nick toe en luisterde naar zijn woorden over hemel en hel." Ik geloof niet dat jij doodgaat en ik geloof in hemel niet in hel. Ik zou niet weten waarom mensen gestraft zouden moeten worden voor iets dat ze in het verleden hebben gedaan. Vooral als het een leven achter je is gebeurd. Maar goed, stel nou jij gaat dood, dan wil ik er voor Ana, Mel en Emma zijn zoals jij er was voor mij. Het gaat moeilijk worden om over mijn eigen verdriet te komen maar ik zal zorgen dat als je een keer naar me kijkt vanaf daarboven dat je kan zien dat ik mijn best doe. Mijn best om me staande te houden en mijn best om het leven te leiden dat ik met jou wilde leven. Alleen een andere liefde vinden zit er niet in voor mij, dat weet ik nu al. Dus maak je geen zorgen ik zal niet naar Clive gaan." Het was moeilijk voor Maud om zo te moeten praten. Natuurlijk wist ze dat er haast geen hoop was toch voelde het verkeerd om dat hardop te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptydo feb 02, 2012 10:15 am

Nick wist niet goed of hij meost glimlachen of niet. Hij besloot gewoon helemaal nix te doen en haar alleen een soort van troostend voor hen allebei dichter tegen zich aan te trekken. Hij was bang, maar hij was bang dat toe te geven, daardoor zou Maud zich alleen nog maar meer druk lopen maken. Hij was blij met haar antwoord, een soort van, het eerste deel van. hij vond het natuurlijk niet leuk dat ze waarschijnlijk geen 2e liefde zou willen. Maar hij snapte het wel, hij zou hetzelfde hebben met Maud, ookal zou hij er waarschijnlijk wel een zoeken, van te voren wetend dat Maud niet te vervangen was. Langzaam viel hij in slaap. Hij merkte niet dat zijn lichaam 's nachts plotseling schokkende bewegingen begon te maken en hij compleet verstijfde. Hij merkte niet dat zijn ogen in hun kassen draaiden. Hij had Maud niet verteld dat hij door de tumor 's nachts vaker last kon hebben van epileptische aanvallen, dit was er een. Zijn lichaam schokte, eerst een paar korte keren, toen vaker, en sneller achter elkaar, om uiteindelijk te verstijven en alleen nog zijn hoofd af en toe schokachtige bewegingen te laten maken. In een toestand van epileptie merkte je niet dat je een aanval had. Je had een totale black out, zo ook nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptydo feb 02, 2012 8:43 pm

Maud was blij dat Nick even niets zei. Dat gaf haar even de rust om over haar eigen woorden na te denken. Ze was blij met de armen van Nick om haar heen en viel ook langzaam inslaap. Toch schoot ze wakker toen er naast haar iets gebeurde. Toen ze Nick zo zag liggen had ze gelijk door dat het een epileptische aanval was maar hoe ze ermee moest handelen wist ze niet. Ze schoof een gordijn open waardoor ze de maan kon zien en keek nog een laatste keer naar Nick. Eigenlijk wilde ze gillen en schreeuwen om hulp maar ze wist echt niet of dat een goed idee was. Uiteindelijk vouwde ze haar handen in elkaar en begon naar de maan allemaal dingen te mompelen," Laat hem leven, alsjeblieft. Ik doe alles maar laat hem leven. Hou Nick levend en bij mij. Hij is mijn lichtpuntje, zonder lichtpuntje kan ik niet." Er stroomde tranen over haar wangen en soms voelde ze hoe haar ogen de drang hadden om naar Nick te kijken. Maar ze durfde het niet. Ze was niet bang voor Nick maar wel voor de tumor en waar die toe instaat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyvr feb 03, 2012 6:23 am

Langzaam werd Nick's lichaam rustiger, stopte zijn hoofd met schudden en ontspande zijn lijf. Hij opende vermoeid zijn ogen, zich afvragend waarom hij het zo koud had en zo moe was terwijl hij net geslapen had. Hij knipperde even met zijn ogen en zag toen dat Maud er niet was, ze lag niet naast hem. Een beetje in paniek 'schoot' voor zover dat kon met zijn vermoeidheid omhoog omdat hij ook haar knuffeltje niet kon vinden. "Maud?" mompelde hij, toen hij een figuurtje bij het raam zag staan. "Maud?" fluisterde hij daarna zacht en geschrokken, was het wat hij dacht dat het was? Was ze bang voor hem? Hij nu dat hij een aanval gehad had, anders zou ze niet het bed uit kruipen. En hij herkende het gevoel. Het vermoeiende slepende, lege gevoel dat het achterliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2012 2:41 am

Maud draaide zich om en zag dat Nick rechtop zat. Gelijk stond ze op en rende half struikelend naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen en barste toen pas echt in huilen uit." Ohh laat me nooit meer zo schrikken. Ik vond het echt doodeng. Ik ben niet bang voor jou maar voor wat die tumor doet met je." Ze kroop dicht tegen hem aan en drukte een kusje op zijn lippen en streek even kort door haar haren heen. Ze beet op haar lip en veegde snel de tranen weg." Ohh Nick het spijt me. Ik wist niet wat ik moest doen en euhm... toen ben ik maar gaan bidden. Het was zo eng om je zo te zien. Maar mijn gevoel veranderd echt niet voor je." Ze trok de deken weer om haar en Nick heen en keek Nick met lieve bambi ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2012 3:46 am

Nick sloeg nog een beetje verdwaasd zijn armen stevig om haar heen. "Sstt, rustig maar Maudje" suste hij. Hij streelde over haar rug en kuste haar tranen weg. "het spijt me, het spijt me zo..." mompelde hij en er rolde ook één traan over zijn wang. Hij vond het verschrikkelijk dat ze het gezien had. Dat ze zich zo hopeloos gevoeld had. Meestal als er zoiets gebeurde was er een zuster bij geweest, of zijn moeder had hem in haar armen genomen, wat er meestal voor zorgde dat de rust sneller teruggekeerd was. Als hij dan wakker werd was hij begonnen te huilen, maar dat was toen hij acht was. Het was maar een paar keer gebeurd en toen was de tumor weggehaald. Maar nu werd hij niet weggehaald. Hij zou blijven zitten, daar waar hij zat, en hij zou steeds groter worden. Er zouden meer van dit soort aanvallen komen. Maud zou hem vaker zo zien. Hij was blij dat haar gevoel inderdaad niet veranderd scheen, hij had haar zo ongeveer op schoot zitten nu en hij ging met haar op zijn buik nu liggen, zijn armen waren nog steeds om haar heen gesloten. Hij was blij met de manier hoe ze het opgepakt had, een soort van. Natuurlijk was hij hoe dan ook blij geweest zolang ze bij hem gebleven was, en dat was ze. Hij streelde over haar wang en trok haar tegen zijn borst. Hij was bang. Bang voor wat er nog ging komen. Want het was nog niet voorbij, gelukkig niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2012 4:21 am

Maud huilde zachtjes uit en streek uiteindelijk haar haren uit haar gezicht en zijn traan weg." Jij kan er niks aan doen schat. Ik wil je gewoon bij je blijven. Hopen dat dit alles gewoon één grote nachtmerrie is geweest en dat als ik wakker word jij je armen om me heen hebt en er voor me bent om me te troosten." Ze beet hard op haar lip en liet zich toen in het kussen zakken. Het voelde heel raar om te weten dat je vriendje dood zou gaan. Natuurlijk zou iedereen doodgaan maar Nick ging waarschijnlijk over een paar maanden al bij haar weg. Het deed haar echt pijn maar ze wilde het niet laten zien. Ze drukte iets verlangend een kus op zijn lippen. Ze wilde even nergens aan denken en alleen maar bij Nick zijn.

~~
klaar


Laatst aangepast door Maud op za feb 04, 2012 11:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyza feb 04, 2012 4:49 am

Hij hoopte hetzelfde, dat hij weer wakker werd zonder pretbeker. Stomme tumor. Stomme hersens. "Dankjewel Maudje" fluisterde hij. Hij was blij dat ze er zo over dacht, dat ze niet zoiets had van; ik wil weg hier, gewoon weg bij dat enge mens. Hij zou het snappen en misschien was dat wel het ergste. Hij snapte dat ze dat zou kunnen willen, daardoor had hij het idee dat hij fout was, dat hij het haar toe zou staan voelde fout... Hij trok haar bij zich onder de dekens en kuste terug. Lang, en voorzichtig. Weer iets wat fout voelde, nu zo blij doen, haar zoenen, en haar straks hier alleen laten, maar hij wist dat hij geen keuze had, jah, hij had de keuze haar laten gaan, of bij zich houden, zodat ze nog konden genieten van de laatste weken/maanden samen. Maar dat was geen keuze, omdat hij niet anders kon kiezen dan dat laatste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 12:17 am

Maud sloeg haar armen om hem heen en verbrak uiteindelijk de kus. Ze keek hem met lieve ogen aan en streek een plukje haar uit zijn gezicht." Ik hou van je Nick." Daarna legde ze haar hoofd tegen zijn borst aan en voelde hoe haar oogleden zwaar werden. Er kwam een warme tinteling door haar lichaam van haar tenen tot haar vingertoppen en hoofd. Het rozige gevoel verspreide zich in haar en ze was allang blij dat Nick nu bij haar lag. Dat ze nog een paar mooie tijden konden maken inplaats van dat hij haar ruw werd afgenomen door een tragisch auto ongeluk. Ze had tijd om zichzelf erop voor te bereiden. Natuurlijk zou het afscheid uiteindelijk toch wel zwaar zijn maar nu kon ze het al een beetje accepteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 12:21 am

Nick had zijn armen om haar heen gesloten en kuste haar nog kort op haar voorhoofd als antwoord. Ja, hij hield ook van haar. Hij voelde hoe ze zwaarder werd, hoe ze langzaam in slaap viel. Hij had haar tegen zich aangedrukt en viel zelf ook langzaam in slaap. Hij zou er alles aan doen dat ze samen nog een geweldige tijd hadden, en ze het makkelijker kon verwerken. Daarbij hoorde ook een begrafenis organiseren, en alles wat erbij hoorde. Dromen welden in hem op en in al die dromen kwam Maud voor, wat ervoor zorgde dat hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 12:40 am

Maud werd wakker van een straal zon dat in haar ogen begon te schijnen en wilde haar ogen open doen. Maar zodra ze dat deed werd ze verblind dus gingen ze gelijk weer dicht. Ze draaide zich wat om en viel hierdoor uit het bed. Met een kreun deed ze weer haar ogen open en wreef over haar heup heen waarmee ze als eerste de grond raakte. Kort was ze gedesoienteerd en toen bedacht ze zich dat ze bij haar thuis waren. Donna had de klap gehoord en was omhoog gekomen om even te kijken wat er aan de hand was. Toen ze Maud uit het bed zag kon ze een kleine grinnik niet laten en liep hoofdschuddend weer naar beneden. Maud wist zeker dat haar heup straks blauw zou worden want haar val was toch wel pijnlijk geweest. Ze keek over haar schouder om erachter te komen of ze Nick had wakker gemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 12:47 am

Nick schoot omhoog van een luide bons. Hij keek om zich heen en zag Maud op de grond zitten. Hij glimlachte. "Sorry, heb ik je eruit gegooid?" mompelde hij tussen twee gapen door. Hij keek haar met lieve ogen aan en slingerde zijn benen uit bed. Stond nu voor haar en trok haar omhoog. Drukte een klein kusje op haar lippen. Beneden hoorde hij gestommel. Was het Donna? Had ze hen gezien? Er verschenen blosjes op zijn wangen en hij keek vragend naar Maud, "gaat het?" hij wreef kort over haar heup die de grond als eerst geraakt moest hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 1:06 am

Maud grinnikte kort om zijn woorden en schudde haar hoofd," Ik draaide er zelf uit. En het gaat wel. Doet een beetje pijn maar dat is alles." Ze drukte een kusje op zijn lippen en pakte zijn hand stevig vast." Die blosjes staan je wel erg schattig." Ze ging weer zitten en trok Nick met haar mee waardoor hij naast haar op het bed viel. Ze kroop lekker dicht tegen hem aan en haar lippen vonden weer een weg naar zijn lippen. Haar vingers gleden door zijn haren en ze was allang blij dat ze naast Nick mocht wakkerworden. Maud hoorde weer gestommel beneden maar probeerde het te negeren het zou Donna wel zijn. Opeens hoorde ze de stem van haar moeder vlakbij." Wat heeft dit te betekenen. Is dat wat er aan de hand is? Jij duikt gewoon het bed in met Nick en nu wil je ook nog eens bij hem blijven. Dat je ...." Ze kon haar zin niet afmaken want Maud's vader had een hand op haar schouder gelegd en haar boos aangekeken. Maud schrok ze erg dat ze Nick los liet en overeind schoot. Haar handen gingen achter op haar rug en ze staarde naar de grond." Nick was gewoon heel erg moe en ik ook wel. Dus toen heb ik tegen hem gezegd dat hij hier wel kon blijven slapen en.. en..." Haar onderlip trilde en er kwamen tranen in haar ogen." Ik ben nog steeds maagd mam." Haar moeder begon schel te lachen, spottend." Jij en maagd, dat geloof ik niet. Niet nu ik je zo heb gezien. Jij bent gewoon een laag achterbaks kind. Niet te geloven dat je een dochter van mij bent."
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 1:16 am

Nick liet zich gewillig mee op het bed trekken en zoende terug. Hij grinnikte. "Dat is nou net wat een jongen niet wil horen!" mopperde hij lachend. Een jongen wilde niet horen dat hij schattig was. Hij had zijn ogen gesloten en kuste haar vol overgave terug. Toen ze opeens overeind schoot keek hij geschrokken om zich heen. Van Maud naar haar ouders en weer terug. Nick stond op en legde zijn hand op Mauds schouder. "Ze spreekt de waarheid" mompelde hij. "Er is niets gebeurd, we waren gewoon moe..." zei hij, terwijl hij Maud's moeder met felle ogen aankeek. Hoe durfde ze te beweren dat Maud loog. Ze zei nu bijna dat ze Maud een hoer vond. Alsof ze dat gister niet al gehoord had van die verschrikkelijke Clive. Nick haatte Mauds moeder. Ze had Maud als minder dan een hond betekend. En Maud verdiende het niet dat iemand haar met een hond vergeleek. Maud verdiende veel beter dan zulke waardeloze ouders, die haar alleen maar dat wilden laten zijn wat ze zelf waren. Haar niet toestonden haar eigen leven te lijden. En wat áls ze het al gedaan hadden? Dan was dat toch Maud's keuze, niet die van haar ouders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 2:02 am

Maud's moeder keek woest naar Nick en wou op hem af stormen maar de hand van Maud's vader nog steeds op haar schouder hield haar tegen," Jij moet je erbuiten houden, jij steelt haar van ons vandaan. En als jij denkt dat je dat ongestraft kan doen dan heb je het mis." Toen richtte ze zich weer op Maud," En jij leugenaar, jij hoer, jij moet niet tegen mij liegen. Clive belde gisteravond dat hij jou en Nick hier had afgezet en dat hij Nick niet vertrouwde. Ik wilde het eerst niet geloven, mijn kleine meisje zou zoiets nooit doen bleef ik maar denken. Maar toen we hier kwamen zei Donna inderdaad dat Nick hier was. En ik moet Clive gelijk geven. Ik vertrouw Nick ook niet, dus of je maakt het nu met hem uit en komt gewoon weer bij ons. Dan zullen we ervoor zorgen dat alles weer veranderd naar hoe het vroeger was. Want dat vond je zo leuk. Of ik hoef jou ook nooit meer te zien en dan moet jij nu mijn huis verlaten en niet eens meer bedenken dat je nog spullen hier moet ophalen want je komt het huis gewoon niet meer in." De vader van Maud had een verdrietige blik in zijn ogen en zei zonder woorden tegen Maud," Het spijt me little sunshine." Dat was de bijnaam van Maud die haar vader haar gegeven had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 2:13 am

Nick wist niet wat hij moest doen nu. Had hij er fout aan gedaan? Was dit zijn fout? Hij vond het verschrikkelijk te horen dat Maud's moeder haar een hoer noemde, hoe durfde iemand zijn Maudje een hoer te noemen? Hij balde zijn vuisten, maar deed niets. Wat moest hij? Wat kon hij doen? Hij kon moeilijk haar moeder in elkaar slaan. Maar dat ze Maud voor zo'n keuze durfde te stellen. Nick wilde niet dat Maud die keuze moest maken. Clive. Wat had Nick een hekel aan die jongen. Eerst probeerde hij Maud te versieren, terwijl Nick er gewoon bij was. En vervolgens verklikte hij hen met iets, wat ze niet eens gedaan hadden. Als ze hen hier echt uit durfden te zetten zonder haar spullen zou Nick er alles aan doen dat ze die spullen die ze zelf betaald had, die spullen waaraan ze hing terug zou krijgen. Al zou hij ze terug moeten stelen. Door de woorden van haar vader ontspande hij iets. Zijn little sunshine... Jah dat snapte hij, met zo'n vrouw. En bovendien was Maud een geweldig lichtpuntje. In een lichtpuntje zijn, of een zonnetje was ze echt geweldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 2:53 am

Maud grijnsde op een gegeven moment breed en liet haar blik voor het eerst sinds het gesprek over het gezicht van haar moeder glijden." Is goed, ik vind het geen probleem om die keuze te maken. Kom je Nick? Ik wil nooit meer ook maar denken aan een stap in dit huis zetten." Ze trok haar vest en schoenen aan en pakte haar knuffeltje uit het bed. Die stopte ze in haar tas en die ging over haar schouder. Zachtjes een liedje neuriend. Ze vond deze keuze niet moeilijk. De woorden van haar vader versterkte haar gevoel alleen maar. Haar moeder keek met grote ogen naar Maud." dit meen je niet, Maud?" Ze was eerst boos maar haar stem was veranderd, je hoorde onzekerheid in haar stem. Iets wat Maud nog breder haast gemeen deed glimlachen." Ohh mamma natuurlijk meen ik dit niet. Ik kom zoals altijd wel weer huilend in je armen en vertel je over mijn problemen. Dan troost jij me en zegt me dat je van me houdt. Ohh wacht die woorden meen ik niet." Ze pakte de hand van Nick vast en drukte een kusje op zijn lippen." Ik zal nooit meer een voet in dit huis zetten en mijn spullen hoef ik niet. Alleen die grote legertas. Die had ik al toen ik met Nick hierheen ging." Maud wees op een tas in de gang, haar grote legertas die ze helemaal vol had gestopt. Haar moeder keek even argwanend maar knikte toen," Die heb ik niet voor je gekocht dus je zal hem wel zelf in deze week gekocht hebben dus veel zal er niet in zitten. Je doet je best maar. Ik ben zelfs blij als zoiets mijn huis uit gaat. Ohh en vergeet niet Donna ook even de deur te wijzen." Maud luisterde al niet meer naar de woorden van haar moeder. Het was een zielige poging om haar pijn te doen. Iets dat niet lukte. Maud gaf al vanaf haar 10e niet meer om woorden van andere. Niet als ze negatief waren, eigenlijk ook niet positief maar Nick maakte daar langzaam maar zeker verandering in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 2:59 am

Nick keek een beetje argwanend naar Maud, naar haar moeder, en weer terug. Hij liet zich door haar meenemen, maar zo gemakkelijk kon het toch niet zijn? Was het zo simpel? Kon ze haar jeugd hier helemaal achterlaten. Hij keek naar de tas en eageerd eniet meer op Maud's moeder. Hij nam haar mee naar buiten en belde daar een taxi, waar hij haar in liet stappen en daarna zelf ook achter haar aan klom. Hij sloeg zijn arm om haar heen terwijl hij de chauffeur het adres gaf. Ze gleden over de straten en het leek allemaal niet echt. Hij voelde verdoofd. Maud had hem zojuist boven haar ouders verkozen, boven haar hele jeugd, boven haar eigen huis. Het voelde vreemd, alsof het niet zo hoorde. Hij streelde over Maud's bovenarm. Wachtend op het moment dat ze zou breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 3:42 am

Net als Nick zat Maud als verdoofd in de taxi. De armen om haar heen voelde goed maar niet veel meer. Het leek net alsof haar gevoel gewoon compleet uit was gezet. Net als Nick wachtte ze op het moment dat ze zou breken maar die kwam niet. Zij had het idee dat ze nu pas echt kon leven. Nu ze haar ouders had laten zitten en ze alles wat ze zelf had verdient bij zich had. Het leek net alsof ze zichzelf niet meer was, of wel haar zelf maar dan een betere versie van zichzelf." Nick, is het raar dat ik me leeg voel? Geen pijn of verdriet van deze ruzie met mijn ouders." Haar blik ging naar Nick en ze keek hem met een schuin hoofd en een vragende blik aan. Toch kwam er een klein glimlachje op haar gezicht. Er kwam een emotie haar lichaam in, die vulde haar hele lichaam. Liefde, liefde voor het leven dat ze nu zou kunnen leiden en liefde voor de jongen met wie ze haar nieuwe lieven wilde leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 4:13 am

Nick ging met zijn vinger over haar wang. "heel eerlijk?" vroeg hij zachtjes, "Ja, het is raar, maar ik snap het wel..." Hij kende haar ouders. Hij glimlachte naar haar terug bij haar kleine glimlachje en drukte een klein kusje op haar neus. Toen de taxi stopte kwam Ana al op hen afgerend. Ze keek hen bezorgd aan. "Lusten jullie een kopje thee?" vroeg ze, terwijl ze de tas van Nick aan wilde pakken. "Ga dadelijk nog maar even lekker liggen, Mel heeft haar kamer leeggeruimd, die is nu van jullie en Maudje, " ze keek naar Maud en streelde kort over haar haar "Het komt goed, het is voorbij nu" ze glimlachte, Maud kon onmogelijk weten waar die 'het komt goed' echt op sloeg. Ana wist het. Ookal wist ze ook dat Nick eerst heel veel meer pijn ging lijden voor het voorbij was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 4:28 am

Maud was de taxi uit gekomen en pakte even kort de hand van Ana vast." Dankje. Dat is leuk om te horen. Niet dat ik snap waarvoor maar goed. Het klinkt gewoon leuk." Ze pakte haar spullen en nam de tas die Ana van Nick had gepakt ook over van haar. Ze had nu drie tassen maar het maakte haar niks uit. Maud was nu even niet te veranderen. Ze liep vrolijk of nou ja vrolijk, ze liep gewoon het huis binnen en deed alsof er nooit iets was gebeurd. Ze legde de drie tassen in de kamer van haar en Nick en liep toen naar beneden. Ze ging voor het aanrecht staan en zette haar handen stevig neer op het aanrecht om even goed te kunnen nadenken. Waarom was ze niet bang of verdrietig over dit hele gebeuren geweest? Het leek net langs haar heen te zijn gegaan. Alsof zij het niet echt was geweest die net haar eigen huis werd uitgestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 4:34 am

Nick volgde Maud met zijn ogen. Maar deed niets. Hij gaapte kort en ging op de stoel zitten in de keuken toen hij Maud tegen het aanrecht geleund zag staan. Hij wist niet goed of ze behoefte had aan zijn armen om haar heen op dit moment, of dat ze alleen even alleen wilde zijn. Uiteindelijk liep hij naar haar toe en sloeg zijn armen om haar heen, drukte een kusje op haar wang vanachteren. Ana glimlachte naar hen en maakte ondertussen water voor thee warm. Er hing een geur van appeltaart door het hele huis. En Ana sneed een stukje voor iedereen af. Kon het niet laten Maud's stukje iets groter te maken dan die voor de rest, daarna spoot ze een flinke hoeveelheid slagroom over de taart heen. Ze zette de spullen in de woonkamer op de tafel neer, en vertrok toen even naar boven met het smoesje dat ze de was ging doen. Ze wilde hen twee gewoon weer even de tijd geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 4:46 am

Maud draaide zich in zijn armen om en legde even haar hoofd tegen zijn borst aan en drukte een kusje in zijn hals. Daarna glimlachtte ze lief naar Ana en liep met Nick naar de woonkamer en ging bij hem op schoot zitten." Ik snap dat je moe bent. Je moet zo maar gewoon weer gaan liggen." Ze haalde een stukje van de appeltaart af en voerde Nick even en daarna zichzelf." Hmm dit is heerlijk. Ze moet me echt leren hoe ze deze maakt." Je merkte duidelijk dat ze om het probleem heen praatte en hoopte dat Nick het zou laten liggen. Ze wist het zelf namelijk ook niet. Het voelde zo onwennig maar goed om niet meer aan haar ouders te hangen." En wat ben je van plan om met mijn verjaardag te doen? Ik ben over een kleine drie dagen jarig." Ze glimlachtte lief en drukte een kusje op zijn lippen terwijl ze kort door zijn haren streek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Emptyzo feb 05, 2012 4:56 am

Nick verschoot van kleur toen ze over haar verjaardag begon en begon te hoesten. Hij had nooit naar haar verjaardag gevraagd. "Drie dagen?" mompelde hij toen met grote ogen. Nick merkte dat ze geen zin meer had het over haar ouders te hebben en accepteerde dat dus. Maar oh god oh god haar verjaardag was al over drie dagen, wat moest hij haar in godsnaam geven. Ze moest iets heel geweldigs krijgen, maar hij wist dat hij met geen enkel cadeautje kon laten merken hoe bijzonder ze was. Hij kon haar natuurlijk de ring geven... Nee, dat was niet het optimale cadeau, en bovendien was het niet iets dat hij haar met haar verjaardag wilde geven. het was iets om haar als niet verjaardags cadeautje te geven...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nickolas thuis - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 7 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nickolas thuis
Terug naar boven 
Pagina 7 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nickolas Steven Jamm
» Dennis' thuis -> Alabama

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: