Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Nickolas thuis

Ga naar beneden 
+3
Tim
Maud
Nick
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 9:55 am

Maud schrok op van de hand op haar schouder en toen ze zag dat het Nick was glimlachtte ze vrolijk. Ze was blij om te zien dat hij toch was gekomen maar je kon duidelijk zien dat hij het niet redde." Kom hier schat het heeft geen zin. Laten we naar buiten gaan. Ik rij naar huis." Ze zorgde voor steun en liep naar buiten met Nick. Daar draaide ze naar Nick toe en zag dat Stevy ook gevolgd was. Ze glimlachtte naar Stevy, die Nick ook ondersteunde zodat Maud niet de enige was daarna richtte Maud zich weer op Nick." gaat het?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:01 am

Hij knikte. "Het gaat prima hoor" zei hij, maar die woorden kwamen niet heel zelfverzekerd over. Bovendien leunde hij meer op Maud en Stevy dan hij wilde. En hij wilde Mauds avond ook niet verpesten. "Ik kan ook wel gewoon een taxi pakken" probeerde hij, met veel tussenposen. Vermoeid keek hij haar aan. Alleen het geluid in de zaal maakte hem al moe. "Ik... Ik wil dit.... niet voor je verpesten...." zei hij zachtjes, terwijl hij haar vaag aankeek. Hij wist dat hij zo in slaap ging vallen. Toen ze buiten waren liet hij zich gewillig in de auto stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:11 am

Maud schudde haar hoofd," Nee jij gaat naar huis nu met mij. Mijn avond was geweldig. Ik heb nog nooit zo ontzettend veel plezier gehad. Maar ik laat jou nu niet in de steek." Toen Nick in de auto zat, richtte ze zich op Stevy," Anders blijf je bij ons slapen? Nog iemand in het bed zal niet heel erg zijn. Het is een groot bed en Nick en ik nemen haast geen ruimte in. En ik wil jou nu niet achterlaten. Ik bedoel, heb je een plek om te slapen?" Ze had de hand van Nick gepakt en kneep er even kort in." Want wij gaan wel sowieso naar huis, Nick is dood en hoe graag hij ook wilt dat ik niet mee terug ga, dat weerhoudt me er niet van m'n schat naar huis te brengen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:14 am

Stevy wist even niet wat ze moest zeggen; ze werd gewoon uitgenodigd om bij haar in één bed te slapen. Ze voelde haar hart in haar keel kloppen, maar kon het niet afslaan, ze knikte. Nick probeerde met een blik Maud vanalles duidelijk te maken, maar dat ging nogal de mist in aangezien de blik gewoon doodmoe was. "Dankje lief" zei hij zachtjes, toen ze zei dat ze hem naar huis bracht, toen stapten ze in de auto, en stevy achterin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:26 am

Maud glimlachtte en ging uiteindelijk achter het stuur zitten. Ze had niks gedronken dus normaal rijden ging haar nog wel lukken. Eenmaal bij Nick zijn huis aangekomen parkeerde ze ervoor en deed de deur voor Stevy open om vervolgens rond de auto te lopen en Nick te helpen met uit de auto komen. Daar gaf ze kort een kusje op zijn lippen en fluisterde in zijn oor," Het is toch niet heel erg dat ik Stevy heb uitgenodigd? Ik vond het zo gemeen om haar na alles gewoon maar daar te laten staan. Ik was zelfs jaloers op haar omdat ik dacht dat ze jou probeerde van me te stelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriël

Gabriël


Posts : 581
Join date : 02-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:32 am

Nick liet zich gewillig vervoeren en omhoog trekken, glimlachte naar haar en nam dankbaar het kusje in ontvangst. Maar zijn ogen werden ondanks zijn moeheid groter toen ze begon over Stevy. Hem inpikken? Had Maud het niet door dan? Hij had het liever niet, maar hij wist dat hij er zo weinig tegenin kon brengen. "Ze kan wel op de bank slapen" er was een grote slaapbank en hij wilde liever niet maud en stevy in een bed, hij wist dat hij maud kon vertrouwen, maar toch had hij het liever niet... Maar wie zou dat wel willen? Stevy was per slot van rekening opeens zijn concurrent. Hij had Mauds hand gepakt en geeuwde, nam haar mee naar binnen en keek Stevy even zowel uitnodigend als waarschuwend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 9:56 pm

Maud knikte te vreden. Als Nick dat liever widle ging ze er niet tegenin. Toen ze Nick naar boven bracht en in bed legde kroop ze heel even bij hem en drukte weer een kusje op zijn lippen. Haar vingers vonden een weg door zijn haren heen en ze zei zachtjes," Dit was een leuk verjaardags cadeau. Gewoon je vrienden leren kennen. Ze waren heel gezellig. En ik begrijp nu best wel waarom je zo veel met Stevy omgaat. Ze is een lieve meid." Daarna stond ze op, zocht een deken en zei nog even tegen Nick," Ik breng even de deken naar beneden en help mee met het slaapbed in elkaar zetten. Daarna kom ik erbij. Maar je hoeft niet op mij te wachten hoor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:10 pm

Nick voelde een korte steek van jaloezie. Ze vond haar aardig. Wat een rare gedachte, ze vond zijn vrienden, waaronder Stevy aardig, en daar werd hij dan jaloers van... Hij moest niet zo raar doen. Maar toch, hij wist wat Stevy wilde, en Maud wist het overduidelijk niet. Wat nou als Maud even niet oplette en Stevy... Nee, daar mocht hij niet aan denken, zo waren ze niet, allebei niet. Maar Stevy was nog net geen enge stalker geworden, oké, dat zei hij nu dus over zijn beste vriendin... Dit was zo enorm dubbel! Hij was wel blij dat ze haar verjaardag gezellig gevonden had, terwijl die nog maar net begonnen was en Nick nu al bekaf, met hoofdpijn, in bed lag. Hij wilde op haar wachten, maar al snel had de vermoeidheid hem ingehaald. Met een zorgelijke frons op zijn gezicht viel hij in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:47 pm

Maud liep naar beneden net een deken en pakte onderweg ook nog even een kussen uit één van de lades in de gangkast. Daarna liep ze naar de woonkamer en zag Stevy staan." Ik zal wel even helpen met het bed. Ik bedoel dat is het minste wat ik kan doen." Ze legde de deken en het kussen in een stoel en vouwde samen met Stevy het bed open en Maud haalde even een paar kruimeltjes ervanaf. Daarna pakte ze de deken en het kussen en legde die erop. Toen ze weer opstond, glimlachtte ze naar Stevy." Van mij had je ook in het bed mogen liggen hoor maar Nick is blijkbaar wel erg gesteld op zijn bed. Sorry schat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 10:55 pm

Ze noemde haar schat, alweer, bedoelde ze daar iets mee? Ging het door Stevy's hoofd. En ze had echt met haar in één bed willen slapen. Stevy keek naar maud terwijl ze het bed opmaakte, haar jurkje trok iets omhoog, waardoor Stevy nog een stuk van haar bovenbeen kon zien. Maud was mooi, echt mooi, vond ze. haar lachende ogen maakten dat er vlinders door Stevy's maag fladderden. "Het geeft niets, ik snap het wel, hij wil jullie bed privé houden" dat was dubbelzinnig bedoeld. Nick en Stevy hadden het nooit over hun seksleven, niet tegen elkaar in elk geval, en ergens kon Stevy dat ook wel begrijpen, toch was ze er benieuwd naar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 11:08 pm

Maud haalde haar schouders op en ging even op het bed zitten en klopte naast zich op het bed." Aghh er is niet veel privé's aan ons bed hoor. Het enige wat we doen in knuffelen. Af en toe zoenen that's it. Vanwege het geloof van Nick. En eigenlijk sta ik er ook wel achter. Ik wil ook niets overhaasten. Dat heb ik al gedaan toen ik voor het eerst alcohol dronk. Maar ik ga dat verhaal niet aan jou ophangen want dat is echt een zielig verhaal en daar wil ik nou niet allemaal drama omheen." Ze grijnsde even om de gedachte aan Micheal. Ze zou ehm weer een keer opzoeken. Ze miste hem toch wel. Hij was heel gezellig geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 11:23 pm

Stevy ging naast haar zitten. Hmm er gebeurde dus niets bij hun in die slaapkamer. Dat was anders als ze verwacht had, en ze had ook niet gedacht dat Maud het haar meteen zou vertellen. Ze ging net iets te dicht tegen Maud aan zitten. "Ik weet zeker dat je er goed in zou zijn" zei ze. En ze wist dat ze aan het flirten was. Ze was te dichtbij om haar te kunnen weerstaan. Maar ze kon haar niet zoenen, ze had met Nick. Daarom schoof ze uiteindelijk gapend een stukje opzij. Legde haar hand nog wel op Mauds arm. "maud, ik denk dat Nick heel veel geluk heeft met jou, als zijn vriendinnetje" ze kon er niets aan doen dat dat laatste een beetje zuur klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 11:35 pm

Maud schoot in de lach om haar woorden," Ahg als ik er goed in ben zal ik het van zelf merken. Maar goed ga lekker slapen. Jij bent zo te zien ook moe. En ik denk dat ik diegene ben met het geluk. Nick had ieder ander kunnen krijgen en hij valt voor mij!" Ze stond op en kneep even kort in de hand van Stevy en daarna liep ze de kamer uit. Bij de deur draaide ze zich nog even om en zei toen vrolijk," Slaap lekker!" Daarna liep ze naar boven en begon zich uit te kleden. Ze trok haar trainingsbroek aan en een hempje en daarna kroop ook zij in bed. Dicht tegen Nick aan. Ze was nog niet echt moe maar toen ze haar ogen dicht deed was ze wel gelijk weg. Hoe kon het ook anders. Het bed lag heerlijk en Nick was bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 11:49 pm

De volgende morgen was het bijna middag toen Nick wakker werd, met Maud nog rustig slapend in zijn armen. Hij glimlachte, toen hij naar achteren keek zag hij geen Stevy, er was niets gebeurd, vast gewoon een droom. Hij keek naar zijn slapende meisje, ze was bijna nog mooier als ze sliep. Zijn ogen stonden zacht en hij wreef de slaap kort uit zijn ogen om daarna zijn armen weer om haar heen te leggen, ze lagen zoals heel vaak aan zijn kant van het bed, met Maud voor hem, lepeltje lepeltje. Het was een fijn gevoel, nog steeds, en nog steeds maakte zijn hart een sprongetje elke keer als hij naast haar wakker werd. Alleen was er nu die vervelende hoofdpijn van de avond ervoor, maar daardoor liet hij zijn geluk niet in de weg zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyza maa 03, 2012 11:53 pm

Maud was al een paar keer in wakker geworden maar viel toen ook weer iedere keer in slaap. Ze draaide eventjes een beetje en opende toen langzaam haar ogen. Het eerste wat ze zag waren de schitterende ogen van Nick die in die van haar keken." Hmm dat is nou lekker wakker worden." Ze sloot haar ogen weer en kroop dicht tegen Nick aan voor zover dat nog ging." Gaat het weer een beetje? Je was gister echt uitgeput." Uiteindelijk deed ze toch haar ogen open en drukte een kusje op zijn lippen. Maud hield van deze jongen. Toen pas realiseerde ze zich dat ze die avond ook nog Stevy had uitgenodigd." zal ik zo voor ons allemaal pannenkoeken maken als ontbijt? Of lunch ofzo."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 12:00 am

"Ik weet wat je bedoelt" zei hij met twinkelende ogen. "Hartelijk gefeliciteerd, schatje van me" zei hij, waarna hij haar een beetje omhoog trok en zijn lippen die van haar vonden. "Ja hoor, het gaat prima, ik heb heerlijk geslapen, zoals altijd als jij er bent" hij glimlachte, dat was waar, hij had nog nooit slecht geslapen als Maud tegen hem aan lag. Het was niet helemaal waar, wat betreft slaap ging het prima, maar de hoofdpijn bonkte zachtjes in zijn achterhoofd. "Lijkt me heerlijk, ik help wel als het nodig is?" stelde hij voor. "Ik denk dat Emma ook wil als ze erachter komt, dus misschien moet je iets meer maken dan je nu denkt"
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 12:14 am

Maud glimlachtte en drukte weer haar lippen op die van hem en liet haar handen om zijn middel glijden. Daarna grinnikte ze kort om zijn woorden tegen zijn lippen aan." Hmm ik zal wel gewoon twee pakken pannenkoeken mix gebruiken. Dat moet meer dan genoeg zijn." Na dat gezegd te hebben kwam ze met wat moeite omhoog en kroop het bed uit. Ze duwde de dekens nog wel even over Nick heen zodat die gewoon lekker kon blijven liggen. Snel raapte ze een paar kleren bij elkaar en liep toen de badkamer in. Ze deed de deur half dicht. Het boeide haar nu niet meer zo heel veel na alles wat er was gebeurd. Ze begon zich aan te kleden en deed even wat mascara op. Daarna liep ze met haar zwarte skinny en haar rode hempje met kant aan de bovenkant en een grijs colbertje weer de badkamer uit." Blijf nog maar even liggen, zodra je iets heerlijks ruikt kom je maar naar beneden. Dan zullen de pannenkoeken bijna klaar zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 1:26 am

"Nee, ik kom mee" zei Nick, terwijl ook hij overeind kwam, en achter haar aan de badkamer in liep. Hij zelf schoot ook in een spijkerbroek en een donkergroen t-shirt. Hij wilde liever niet dat Maud en Stevy alleen waren beneden. "Heeft ze trouwens nog iets gezegd gisteravond?" vroeg hij, toen ze samen in de badkamer stonden. Hij had even behoefte aan haar dichtbij, hij wist dat hij dat de hele nacht gehad had, maar nu sloeg hij zijn armen om haar heen en wiegde een beetje met zijn heupen op en neer. "Je bent mooi vandaag" zei hij lief, maar dat was nogal logisch, omdatze altijd mooi was. "En het is je verjaardag, dus ik denk dat ik die pannekoeken ga bakken, ik ga wel hulp halen bij em" zei hij met een grijns. Emma was fan van pannekoeken en van het bakken ervan, dus hij wist zeker dat ze hem zou willen komen helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 1:40 am

Maud schoot in de lach en legde haar handen tegen zijn borst aan en drukte een kusje op zijn lippen waardoor ze even op haar tenen moest staan." Hmm, ik help ook wel mee, gewoon omdat ik het leuk vind. En nee Stevy heeft niks gezegd, moest dat dan?" Het complimentje deed haar goed en ze ging wat meer rechtop staan. Daarna pakte ze de hand van Nick en trok hem mee naar beneden. Ze ging op het aanrecht zitten en sloeg even haar benen om de middel van Nick en drukte weer kusjes op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 2:02 am

"Nee, maar ik dacht dat jullie gisteravond misschien nog wat gepraat hadden?" ze kwamen langs de huiskamer en waren heel stil, omdat ze er nog een slapend hoopje Stevy zagen liggen. Toen Nick haar benen om zich heen voelde en haar lippen op die van hem kon hij zijn geluk opnieuw bijna niet bevatten. Maar natuurlijk was Emma daar om het even te verpesten. Ze kwam binnengerend en nam meteen twee foto's. "Ha, hebbes! Maud je mag Nick niet opeten, ik kan me niet voorstellen dat hij lekker smaakt, maar ik dacht dat ik iets gehoord had over pannekoeken" ze keek ontdeugend naar haar broer, en daarna naar Maud, ze bekeek de foto's en grinnikte. "Die gaan in de lijstjes" nam ze zich voor, waarna ze de foto snel wegstopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 2:30 am

Maud schoot in de lach om de woorden van Emma," Agh ik eet hem niet op. Ik eet de pannenkoeken wel op." Maud liet haar voeten zakken en speelde met de vigners van Nick." Hmm gaan jullie maar pannenkoeken maken, dan maak ik Stevy even wakker. Die heeft denk ik ook wel zin in pannenkoeken. Ohh en Emma, ik wil die foto's wel!" Daarna sprong ze van het aanrecht af drukte nog een keer een kus op de lippen van Nick. Daarna liep ze naar Stevy toe, die opgerold lag op de bank. Ze ging naast Stevy zitten en liet haar vingers door de haren van Stevy gaan. Daarna fluisterde ze zachtjes in het oor van Stevy," Wakker worden sunshine, we hebben over een paar minuten pannenkoeken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 2:44 am

Nick en Emma begonnen aan de pannenkoeken bakken. Emma had al per ongeluk een pannekoek laten vallen, maar de rest was wel heel redelijk gelukt. Nick zette de jam en stapel pannekoeken op tafel. En ging zitten, de tafel was gedekt, nu alleen nog wachten op Maud en Stevy, Emma kwam naast hem zitten en wiebelde ongeduldig met haar benen.

Stevy schoot overeind bij Mauds stem bij haar oor. Ze had over haar haren gestreken, toch? Ze was zich doodgeschrokken. "Huh wie wat waar?' riep ze. Toen zag ze Maud zitten en er verscheen een zachte, verleidende glimlach. "hmm pannekoeken' zei ze met hese, sexy stem. Dat had ze niet eens expres gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 2:50 am

Maud grinnikte om haar reactie en stond op," Wie, nou euhm, ik en Nick en Emma. Waar, Nick's huis, slaapbank om precies te zijn. Wat, pannenkoeken!" Ze lachtte vrolijk en liep uiteindelijk naar de tafel en ging naast Nick zitten en pakte zijn hand vast." Ze komt er zo aan. Maar wat zou ze me hebben moeten vertellen?" Vroeg ze nog een keer aan Nick. Uiteindelijk knikte ze naar Emma die op het punt stond te ontploffen omdat ze nog geen pannenkoek mocht aanraken maar er wel verlekkerd naar keek." Eet maar, anders worden ze koud."
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 2:59 am

"Ze vindt je leuk Maud..." nick sloeg zijn ogen neer. Bang dat ze het niet leuk van hem vond dat hij zich er duidelijk druk om maakte. Emma viel aan, nam een pannekoek en smeerde die vol met stroop. Nick's stem was zacht geweest, en even keek hij snel naar Maud. "Ze valt op meisjes..." zei Nick, "daarom kan ik het misschien zo goed met haar vinden, maar een van de meisjes die ze echt echt echt leuk vindt, ben jij" ratelde hij, snel, en zacht, zodat emma niet mee zou luisteren en Stevy het niet door zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Emptyzo maa 04, 2012 3:02 am

Maud haar ogen werden groot en ze merkte zelf niet eens dat haar mond open stond." Maar ik euhm, ohh shoot. Dan heb ik een hele verkeerde indruk gegeven. Ohh dat bedoelde ik niet. Het maakt mij echt niets uit dat ze op meisjes valt alleen op mij? Dat meen je niet. En ik denken dat ze jou probeerde van me af te pakken. Ik ben ook gewoon zo blind!" Haar stem was zachtjes haast fluisterend maar toch duidelijk verstaanbaar voor Nick. Stevy was nog steeds bezig met aankleden en alles." Ik kan het niet geloven, ik bedoel ik vind het al raar dat jij me leuk vind. Laat staan dat Stevy ook nog eens op mij valt.` Het klonk allemaal zo onlogisch in de oren van Maud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nickolas thuis - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   Nickolas thuis - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nickolas thuis
Terug naar boven 
Pagina 12 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nickolas Steven Jamm
» Dennis' thuis -> Alabama

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: