Show us what you've got.

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

Deel | 

Nickolas thuis

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 9:54 am

Nick aaide zachtjes over haar haren en bleef dicht tegen haar aan staan, ze had geen jas aan en het was koud buiten en bovendien wilde hij haar warmte voelen, het maakte dat hij het idee had dat dat wat ze hem net verteld had niet waar was. "heeft hij je geen pijn gedaan?" hij wist dat het een stomme vraag was, maar hij wilde het weten. En de vraag die toen in hem opkwam vond hij al helemaal nergens op slaan omdat hij geen idee had waar hij het over had. "en was het fijn?" hij stond er zelf van te kijken dat hij dat gevraagd had. Het was belangrijk voor hem dat te weten, wat als ze het niet eens fijn gevonden had?
Terug naar boven Ga naar beneden
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 10:03 am

Maude haalde haar schouders op.' Ik euhmm ik herinner me alleen dat ik met hemmee ben gegaan naar een hotel en daarna het bed. Ik wil niet verder kijken omdat ik al weet wat er gaat komen. Ik weet het nieten wil het niet weten.' Ze beet op haar lip en begon toen ook wel over zijn vraag na te denken. Had het pijn gedaan, of had ze er van genoten? Ze wist het echt niet. Had ze het verdrongen of was er misschien niks gebeurt? Ze bleef dicht bij hem staan. Het voelde fijn om zo bijhem te staan al was het om de verkeerde redenen.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 10:19 am

Nick sloeg zijn armen beschermend om haar heen, alsof dat iets zou helpen. Alsof dat de herinneringen weg zou houden of zou zorgen dat ze er juist kwamen. Hij wreef de achtergebleven tranen nog even van haar wangen en keek haar aan. "Maud, ik wil dat je tegen me zegt dat je jezelf geen mislukkeling vindt, of je het meent maakt me niets uit, maar ik wil dat je het me zegt" het klonk streng, en zo was het ook bedoeld. MIsschien zou het iets uitmaken als ze het zei.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 10:40 am

Maud schudde haar hoofd. No way dat zij dat ging zeggen. Menen deed ze toch niet en waarom zou ze dat dan zeggen? Dan zou ze Nick hoop geven dat het goed zou komen en dat was het hem nou juist. Zij dacht niet dat het nog goed zou komen. Zachtjes beet ze op haar lip en keek naar Nickolas. Hij was alles waar ze ooit van had gedroomd maar hij voelde niks voor haar behalve vriendschap. Ohh wat wilde ze het graag van de daken schreeuwen of gewoon het tegen hem zeggen. Maar het kon niet.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 10:49 am

Nick schudde, toch licht teleur gesteld zijn hoofd. "laten we terug gaan naar binnen gaan" stelde hij voor terwijl hij de deur voor haar open duwde. "ik wil niet op mijn geweten hebben dat je volgende week verkouden bent" Hij glimlachte naar haar, maar keek toch lichtelijk vermoeid, haar hand had hij voor het eerst deze avond losgelaten en hij liep een stukje voor haar uit. Hij kon het even niet hebben. Was bang zichzelf niet te kunnen bedwingen.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 10:53 am

Maud wilde nu echt weer rechtsomkeerd maken. Hij hield haar hand niet meer vast. Liep niet meer naast haar, het voelde gewoon niet goed aan. Ze sloeg haar armen over elkaar en drukte die stevig tegen haar borst aan. Ze keek naar de grond en bleef daarnaar kijken toen ze terug waren bij de familie van Nick en ze weer gingen zitten. Ze voelde zich niet fijn, opeens totaal niet meer op haar gemak. Ze had het idee dat Nick echt van haar walgde maar het nog steeds niet durfde te zeggen. Het maakte haar kwaad maar het maakte haar nog meer verdrietig. Ze had gehoopt dat hij eerlijk tegen haar zou zijn.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 11:18 am

Ze kwamen weer midden in een liedje de zaal binnen en konden daardoor ongestoord terug gaan zitten. Toen ze zaten keek hij af en toe toch met een lieve blik naar Maud, ze zag er niet zo gelukkig uit, dus hij legde zijn hand op haar knie. Ze had haar handen zo strak voor haar borst gekruist dat hij die niet zou kunnen pakken. Hij keek haar aan, maar er miste iets in zijn blik. Hij zou het niet merken, maar Maud zou misschien zien dat er een heel, heel klein dingetje veranderd scheen. Hij was neit meer zo overtuigd van zijn verliefdheid richting haar, waarom wist hij niet.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 11:23 am

Maud keek ook even kort naar hem en zag dat er iets was verdwenen uit zijn blik. Dat zorgde ervoor dat haar gedachtes werden bevestigd.' ik moet gaan ik spreek je vast nog wel.' zew gaf hem een kus op zijn wang en stond op. Ze wilde hier niet meer zijn. Ales was nu beter dan in die overweldigende ogen kijken en datgeme zien wat ze net zag. Met snele passen liep ze de kerk uit en hield een taxi aan.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 11:28 am

Nick sprong op en rende achter haar aan, het was zachtjes begonnen te regenen. Het maakte hem niets uit. "Maud?" hij ging smekend voor het portier van de taxi staan. "toe nou, het is kerstmis" hij keek een beetje verlegen. "Maud, je bent mijn beste vriendin" en eigenlijk ook nog wel meer, dacht hij erachteraan. "ik wil je niet missen met kerstmis, wetend dat je ergens in je eentje zit, of ergens waar ze geen kerst vieren." hij zei het niet heel hard. "De reden dat ik zo reageerde is omdat ik katholiek ben, en wij katholieken zijn tegen seks voor het huwelijk" daar, hij had het gezegd. "ik moet dus alleen even aan het idee wennen denk ik, maar ik kom er zeker weten overheen, kan jij dat ook?" hij keek haar vragend aan, maar liet haar niet de taxi instappen.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 11:40 am

Maud keek hem met grote ogen aan,' sorry Nick maar ik kan het niet. Hoe graag ik hier ook wil zijn het is niet goed voor mij maar ook voor jou niet. Ik heb je al drie keer boos gemaakt op 1 dag. Dat is niet goed. Dat hoort een beste vriendin niet te doen. En ik zag die blik wel van daarnet. Je moet er niet aan wennen, je gaat er nooit aan kunnen wennen. Net als dat ik niet aan jou blik kan wennen. Ik mis iets erin maar ik heb geen idee wat en wil het ook niet weten. 1 ding is zeker, ik moet nu terug naar huis.' ze beet op haar lip en duwde Nick zonder pardon aan de kant en opende de taxi deur.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 11:54 am

"Godsamme Maud" mopperde Nickolas. Hij twijfelde, zou hij bij haar in die taxi gaan zitten. Er was een ding dat Nick niet kon, en dat was iemand zien gaan zonder een normaal afscheid. Hij had te vaak geen afscheid van mensen kunnen nemen. En hij wist niet wat hij zou doen als met Maud hetzelfde zou gebeuren. Het verdriet stond in zijn ogen te lezen terwijl hij helemal natregende en zich omdraaide, maar op zijn plek bleef staan. "Merry Christmas Maud!" zei hij sarcastisch. Door nu te gaan had ze zijn kerst tamelijk verpest. Niet door hem zo vaak boos te krijgen, maar door te gaan als het duidelijk nog niet opgelost was.
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 12:05 pm

Maud beet op haar lip om de tranen bnnen te houden maar stapte in en deed de deur dicht. Ze fluisterde zachtjes,' merry christmas schat. Ik hou van je.' daarna liet ze haar blik van Nick af glijden en gaf aan bij de taxi chauffeur dat hij moest rijden en waar hij naartoe moest. Het deed haar pijn om zo afscheid te nemen maar het was beter zo. In ieder geval dat hoopte ze.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 8:07 pm

Nick bleef nog een hele tijd buiten de kerk staan wachten, in de stiekeme hoop dat ze nog terug zou komen. Maar hij wist dat dat onzin was. Hij regende kledder nat en Ana keek hem medelijdend aan toen ze de kerk uitkwam, nam het hoopje Nick dat nog over was mee naar huis en dwong hem droge kleren aan te trekken. Hij ging in bed liggen, en dit was de eerste kerst die hij miste. Hij kon er niet bij dat ze gegaan was, zomaar opeens. Het deed hem zo verschrikkelijk veel pijn dat ze zonder een verder afscheid die taxi ingestapt was. En hij wist dat ze hun vriendschap verpest had, voor een groot deel dan. Want het andere deel hield nog steeds zielsveel van haar.
~~
nieuwe meet?

-Nick gaat eerst nog met Juliëtte zoenen, misschien kunnen we Jacky en hem vtv al een keer laten meeten?
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   wo dec 28, 2011 8:37 pm

Is goed laten we met Jacky en Nick maar even de boel opschudden.
Dat van vriendschap verpest meen je toch niet???? 8(
Profiel bekijken
Tim

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 1:55 am

ze is gegaan zonder afscheid, en dat kan hij niet hebben, maar bij Maud komt hij daar wel heel makkelijk overheen Razz

waar?
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 3:20 am

Doe maar het altelier
maar gaan Maud en Nick nu ook meeten?
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 7:56 am

neeh, is leuker als ze even geen contact hebben misschien? of juist wel? zeg jij maar Embarassed
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 8:24 am

ik ben begonnen bij atelier...
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:41 am

Hmm nog één keer een meet dat ze dan echt ruzie krijgen. Sorry heb zin om ruzie te maken vandaag xD
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:42 am

nee, heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in, ze heeft het al tamelijk verknald bij 'm...
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:43 am

maar als jij graag wilt doen we wel, waar?
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:44 am

Nee joh hoeft niet. Ik laat Jacky wel ruzie zoeken die is toch in een pest humeur vandaag xD
Maar niet met Nick natuurlijk. xD
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:48 am

ik ben al begonnen hea
Profiel bekijken
Maud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:50 am

ik zag het xD maar ik ben nu eerst effe dingen voor Maud aan het afronden en dan switch ik even van account.
Profiel bekijken
Nick

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   do dec 29, 2011 10:51 am

oke, ik moet gaan slapen, moet morgenvroeg weer werken, dus ik reageer niet voor half twee, twee uur :S

byee
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Nickolas thuis   

Nickolas thuis
Terug naar boven 
Pagina 4 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9 ... 15  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nooit voel ik me vanzelfsprekend thuis