Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Central Park Zoo - NY

Ga naar beneden 
+11
Courtney
Juliëtte
Gregory
Catherine
George
Lauren
Adam
Arth
Harry
Evy
Lizz
15 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 9:43 am

Om rustig aan te doen en niet al te bezeten over te komen, bestelde Harry een broodje gezond en een salade hij was in een gezonde bui vandaag. zodra hij beiden in handen had liep hij met Lauren naar een leeg tafeltje. "Dit is niet wat ik altijd eet hoor, meestal is het meer en ongezonder..." zei hij nog zodat hij niet overkwam alsof hij orthorexia(xd) had.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 9:47 am

Marije lachte naar hem. 'Ach, gezond is goed. Soms. Maar ik houd het niet vol om altijd maar gezond te doen, daar is ongezond eten veel te lekker voor' en ze glimlachte naar hem. Ze zette haar tas op het bankje, waarna ze zelf ook plaats nam. 'Wat zijn eigenlijk je hobby's?' vroeg ze, en ze nam een hap van die goddelijke panini.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 9:55 am

Harry knikte "Daarom heb ik eens in de week een 'gezonde dag' al houd ik me er eigenlijk nooit ana..." zei hij grinnikend en hij prikte met zijn vork tussen de sla. "Je gaat me waarschijnlijk uitlachen." Begon hij als antwoord op haar vraag "Maar alles is mijn hobby als ik het met George samen doe..." zei hij, met de gedachten aan de zeldzame uurtjes die ze met z'n tweeën hadden al was het zeker niet de bedoeling dat Marije daar aan dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 10:00 am

Marije hield het echt niet meer. 'O god, ik kan er niet meer tegen. Sorry als ik je hiermee beledig maar...' ze zuchtte en keek hem met serieuze blik aan. 'Je praat niet over George als vriend, of broer. Meer alsof je verliefd op hem bent of zo'. Ze schaamde zich voor haar woorden, en als het niet zo zou zijn, zou ze nu heel erg falen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 10:05 am

Harry liet zijn hoofd in zijn handen vallen "Shiiiiittt..." mompelde hij, hij moest echt voorzichtiger doen. Kijk, dit was waarom hij nooit veel zei, hier was hij zo bang voor geweest. "Beloof je, Mary, dat je het niemand zegt. Niemand." zei hij zacht. Waarom was hij zo dom geweest om zo te praten, ach hij wist ook niet wat een normale relatie van broer en zus was, dus hij beschouwde wat hij gezegd had voor onschuldig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 10:07 am

Marije keek hem geschrokken aan. 'Nee tuurlijk niet, ik bedoel, wie zou dat nou verraden?' vroeg ze voorzichtig, en ze pakte zijn hand. 'Echt niet' beloofde ze, en in haar ogen was te lezen dat ze het meende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 10:16 am

Harry knikte opgelucht. "Weet je zeker dt je nog omwilt gaan met iemand die een relatie heeft met een kopie van zichzelf?" vroeg hij onzeker en zacht, hard genoeg voor Marije om het goed t verstaan en zach genoeg om niet iedereen te laten meegenieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 11:40 pm

voor de duidelijkheid, ik ben NIET aan het godmodden, het is George's telefoon dus ik mag ermee doen wat ik wil Twisted Evil
--------
En toen was George's telefoon, die nu in Harry's broekzak zat, het gesprek zat. Born this way was George's favoriete ringtone, niet te vergeten dat het door Harry was gespeeld. Dit was de ringtone die hij gebruikte als Harry hem belde, wat inhield dat George zich aan de andere kant van de lijn bevond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 11:44 pm

Harry haalde George's telefoon uit zijn zak na de derde noot. "George... Excuseer me." zei hij, zonde ook maar op het schermpje te kijken. Hij nam hem snel oop voor George dingen ging denken, omdat hij altijd na de eerte tonen al in het gesprek zat. "Hey Georgie." zei hij met een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 11:49 pm

"Harry" Zei hij buiten adem. Aan zijn stem was te horen dat hij eht moeilijk haf gehad zonder zijn wederhelft. "Ik heb je gemist." Bij het laatste woord klonekn tranen door in zijn stem. Ze waren al een paar uur uit elkaar en George had het altijd veel lastiger met seperatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 11:55 pm

Harry glimlachte nog seeds omdat hij zo van George's stem hield. Maar het ging niet best met hem. "Hé, rustig. Ik be er nu." zei hij, twijfelend of hij het moest zegen of niet. "Maar hon, ik heb goed nieuws en slech nieuws voor je." Het was beter als hij het maa meteen zei, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydi okt 25, 2011 11:59 pm

Aan de andere kant van de lijn, in een zachte stoel in een eenzame uithoek van de school veegde eorge de tranen uit zijn ogen. "Ja, je bent er." Zei hij al veel meer gekalmeerd. Zijn opgeluchtheid klonk door in zijn stem. Bij het goed en slecht nieuws deel schoot de bezorgdheid door hem heen. "Harry, is er iets? Ben je oke? Ik zou het me nooit vergeven als er nu was is gebeurd.... " Begon hij te ratelen, overduidelijk weer in een halve staat van paniek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:11 am

Harry sloeg zichzelf voor zijn kop, waarom moest hij het zo brengen. "Ssst rustig nou maar. IK ben helemaal in orde. Ik heb zelfs een nieuwe vriendin gemaakt... Geloof je dat? Al mijn vrienden hangen van jou af, en nu heb ik helemaal zelf een zeer goede vriendin gemaakt." legde hij uit. "Dat was dus het goed nieuws... Het slecht nieuws is dat als ik aan d praat sla ik niet goed oplet en ons zegmaar erraden heb." zo. Dat was er uit. Hij hoopte vreselijk dat George niet in paniek zou raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:16 am

Bij het eerste deel van de boodschap kalmeerde George weer. "Dat is zooo léuk. Ik kan niet wachten om haar te ontmoeten, als jij haar mag is ze zeker weten aardig." zei hij enthousiast. Bij het twééde deel van de boodschap was dat enthousiasme weer wat gedempt. "Oh Harry, eigenlijk zou ik nu boos moeten worden, maar je weet dat ik niet boos op je kan worden." Hij haalde diep adem. "En? Hoe reageerde ze? Zeg me alsjeblieft dat ze ons niet gaat verlinken. Als ik bij jou weg moet zal ik het niet erg lang meer volhouden, dat wéét je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:26 am

Harry was helemaal vergeten dat Marije nog bij hem aan tafel zat en dat hij in een openbare plaats was, hij was met zijn hoofd veel te veel bij George. "Rustigg...." zei hij voor.de.zoveelste keer. "Babe, ze heeft gezegd van niet en ik geloof haar, dus er is niets aan de hand. Okee? Zet nou maar gewoon een bakje thee en adem normaal. En als.ze het wel verteld... Zorg ik voor.een 'vriendinnetje'. Dan draait alles vast wel terug zoals het nu is." legde hij uit en hij sprak het woord vriendinnetje met zoveer afgunst en sarcasme uit dat iedereen in d dierentuin nu in ieder geval wist dt hij met zijn vriendje aan het bellen was en dt hun relatie niet bij iedereen bekend was, dat broer gedeelte konden ze gelukkig alleen maar weten als ze hemn Marije gestalkt hadden. Endat zou eng zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:31 am

George maakte een bevestigend piepgeluidje en haalde een keer heel diep, maar trillerig adem. "O-Okee, ik denk dat het wel weet een beetje gaat." zei hij zachtjes. "Ik houd van je, Harry, You're the Fred to my George." Hij alchtte zachtjes. "Duss, Fred" Zei hij vrolijk, een stuk kalmer dan eerder. Zijn stemming kon heel snel omslaan bij Harry. Harry was de enige die hem weer vrolijk en blij kon maken als hij in paniek of verdrietig was. "Waar ben je? Ik ben nu vrij, dus misschien kan ik langskomen, dan zie ik die Marije van je ook eens een keer."
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:40 am

Harry glimlachte bij het horen van de veranderong in George's stem. "I know I am. Becaus I love you, too." hij giechelde. "Op het moment zit ik in de dierentuin van Central Park... Te lunchen." zei hij toen hij zich het weer herrinerde. "Maar is langskomen wel verstandig?" vroeg hij zacht en een tikje bezorgd. Na dit gesprek zou elke enge afluisteraar weten dat de persoon waarvan hij hield hierheen kwam, en als deze.dan vreselijk op hem leek wist iedereen het.
Terug naar boven Ga naar beneden
George

George


Posts : 69
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:46 am

George dacht na. "Goed punt, dan wacht ik hier wel, ik wil niets doen dat ons geheim misschien aan no meer mensen blootlegt." Hij glimlachte. "Ik zie je dan vanmiddag weer? Als je me zoekt ben ik waarschijnlijk bij een raam of zo aan het wachten, als een echtgenote die wacht tot haar man weer terrug is van over zee in de haven. O wee als die echtgenote in een weduwe veranderd, Harry." Die laatste zin probeerde hij dreigend te zeggen, amar hij kon niet stoppen met lachen. "Okee, I love you, zie je snel." zei hij nog. Hij wachtte op andwoord van Harry voor hij ophing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harry

Harry


Posts : 140
Join date : 14-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 12:51 am

Harry lachte "Okee, sweetheart, zie je snel. En dat laat ik niet gebeuren, lieftallige echtgenote." zei hij grappend. "Love you more, tot vanmiddag." zei hij en hijhing de telefoon op. Zijn gezicht straalde meer dan het die dag gedaan had, hij had George weer gesproken en hij kon er weer een tijdje tegenaan. Dat was zeker. "Dus..." zei hij met een ongemakkelijke glmlach naar Matije en hij stopte een hap sla in zijn mond om maar niet ls te hoeven zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine

Catherine


Posts : 198
Join date : 22-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptywo okt 26, 2011 4:54 am

Swan liep met haar bont gevoerde winterjas door het park, haar haren waren voor een keer in een strakke knot gebonden en haar gezicht was gek genoeg bleek. Dit kwam door de kou, ze had nooit tegen kou gekund, ze werd er bleek van terwijl ze van zichzelf eigenlijk lichtgetint was. De rode lippen stonden er toch mooi bij, misschien juist omdat ze zo bleek was, Ze had haar ogen half dicht, ze was moe. Toch vond ze het heerlijk om hier rond te lopen, te kijken en de natuur om zich heen te voelen. Misschien klonk ze nu als hippie, wat dus helemaal niet zo was, maar ze vond op sommige momenten de natuur gewoon prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gregory

Gregory


Posts : 37
Join date : 24-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptydo nov 03, 2011 3:41 am

Gregory liep door het park. Hij had een zwarte leren jas aan met een grijze sjaal, handschoenen en een muts op zijn hoofd. Toch zaten zijn handen diep in zijn zakken en ademde hij wolkjes van de kou uit. Het was verschrikkelijk koud in de central park zoo, maar toch kwam hij hier graag. Hij stond nu voor het zebraverblijf en keek naar de leuk gestreepte dieren die het blijkbaar ook erg koud hadden/
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptyvr nov 25, 2011 11:03 pm

Het was een zonnige dag, perfect. Ondanks dat de zon een dappere poging deed om de aarde te verwarmen lukte dat niet. Het was koud, niet echt gek want het was al winter. Gelukkig lag er nog geen sneeuw, Amber vond de sneeuw prachtig om te zien. Maar zodra ze naar buiten moest haatte ze het witte goedje, ze gleed altijd uit. Of kreeg van die kledderige sneeuwballen tegen haar gezicht gesmakt, nee daar hield ze niet echt van. Amber liep naast Jonathan naar de kassa's toe, ze waren hier samen heen gegaan. Ergens wilde ze zijn hand pakken, allee ndurfde ze het niet. Wat als hij het nu niet wilde? Wat als hij zich had bedacht en hij hier alleen liep om haar een plezier te doen? Wat als hij haar nooit echt leuk had gevonden? Ja, Amber was nog steeds onzeker, vooral nu. Ze had namelijk gevoelens voor een jongen die ze eigenlijk amper kende. Ze was bang dat hij haar, net zoals de rest dom en raar, zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptyza nov 26, 2011 11:01 am

Jonathan voelde zich de gelukkiste jongen opd e aarde terwijl hij naast Amber naar de kassa's liep. Ze spraken niet echt met elkaar, maar hij vond het ook niet echt nodig. Nee het was een prettige stilte. Af en toe vroeg hij hij zich af hoe ze het zou vinden als hij een arm om haar heen zou slaan, maar op een of andere manier durfde ze dat niet bij hem te doen. Bang dat ze het niet wilde. "Heb je er zin in?" vroeg hij aan haar terwijl ze een stapje naar voren deden toen de rij iets vooruitging. zoals gewoonlijk was het behoorlijk druk, zeker omdat het een zaterdag was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptyza nov 26, 2011 8:14 pm

Amber glimlachte nog steeds. Een glimlach die niet van haar gezicht te vegen was geweest de laatste tijd. 'Ja, ik heb er erg zin in.' zei ze toen met een glilmlach. 'En jij?' vroeg ze hem vervolgens, ze was eigenlijk best zenuwachtig, wist niet helemaal goed wat ze verder nog moest zeggen. Ze keek naar zijn gezicht, dat prachtige gezicht. En vroeg zich waarom hij zijn zaterdag bij haar wilde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Emptyza nov 26, 2011 11:26 pm

Jonathan glimlachte ook, "Heel veel zin." beaamde hij, hij had er de hele week naar uitgekeken, de hele week had er dan ook een glimlach op zijn gezicht gelegen. Hi had gewoon niet kunnen wachten. Natuurlijk waren er ook zenuwen bij hem in het spel, maar deze probeerde hij zo goed mogelijk et verbergen. "Naar welke dieren gaan we eerst?" vroeg hij met een glimlach aan haar terwijl hij het geld voor twee kaartjes aan de verkoopster gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Central Park Zoo - NY   Central Park Zoo - NY - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Central Park Zoo - NY
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Central Park

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: