Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Restaurant 'De gulden zon'

Ga naar beneden 
+3
Jonathan
Jacky
Courtney
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 01, 2012 11:40 pm

Chelsea grinnikte, "Dat was ik nou net van plan." zei ze plagend. Haar grijsblauwe ogen keken hem et een vrolijke twinkeling aan. "Wat ga je eigenlijk doen met je verjaardag?" vroeg ze terwijl ze haar vingers om de sleutel sloot en er even in kneep, het was zo'n geweldig gebaar dat ze niet wist hoe ze moest reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 2:50 am

Ty lachtte even met haar mee. Bij de vraag keek hij bedenkelijk en haalde zijn schouders op. 'Ik weet het nog niet precies, Twee feesten achter elkaar lijkt me niet heel leuk, misschien doe ik het een keer simpel of jij moet een leuk idee hebben?' Hij keek haar vragend aan. Misschien zóu hij wel gaan kijken of hij het voor elkaar kon krijgen om met Chelsea ertussen uit te knijpen. Hij was dan wel een feestbeest, alleen met haar zijn vond hij verre van erg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 3:19 am

Chelsea dacht even na, ze kon begrijpen dat twee feesten te dicht op elkaar teveel van het goede was. Het moest wel leuk blijven. "Je zou met een groepje naar een club kunnen gaan ofzo?" stelde ze voor. Het was niet echt bijzonders, maar veel verder kwam ze niet met haar ideeën op het moment. Ze glimlachte even naar Ty terwijl ze haar glas ophief. "Proost."
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 02, 2012 11:50 am

Ty dacht na en knikte. Hij zou er nog wel even over na gaan denken. Voor nu stopte hij erover en hief ook zijn glas. 'proost' Terwijl hij uit het glas dronk, bleef hij naar Chelsea kijken. De lange blonde haren, haar lieve gezicht, de mooie ogen, het schattige neusje, de verleidelijke lippen. Hij kon er geen genoeg van krijgen. Steeds als hij bij haar was, voelde hij zijn verlangens weer naar haar uit gaan. Ze was gewoon in één woord geweldig.
~~
zo een tijdsprong tot na het eten ofzo? ik ben anders bang dat ik heel erg inspiloos wordt X)
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 2:12 am

s goed xd
-
Cheleea pakte de hand van Ty vast toen de rekening betaald was, "Waar zullen we nu heen gaan, terug naar school of wat anders?" toen ze de vraag gesteld had gaf ze hem een kusje op zijn wang. Ze had nooit durven dromen zo iemand als Ty te vinden. En nu was het tpch gebeurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 7:02 am

Ty liep met haar naar buiten terwijl hij nadacht. ' We kunnen ook naar mijn appartement? Dan kun je meteen je sleutel inwijden.' Hij grijnsde naar haar en zodra ze buiten het restaurant stonden, sloeg hij beide armen om haar heen en gaf haar een kusje op haar neus alvorens hij ze op haar mond drukte. Zijn handen gleden langs haar rug naar beneden tot er eentje op haar onderrug lag en de ander op haar kont.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 8:00 am

Chelsea legde een van haar armen in zijn nek en de andere op zijn rug, "Hmm klinkt als een goed plan." zei ze tussen het zoenen door. Zachtjes bewoog ze haar lippen over die van hem heen. Ja, ze zou hem nooit meer kwijt willen, dat werd maar weer eens bevestigd door het gevoel wat hij haar gaf. Hij was knap, sexy en geweldig lief. Wat kon je je nog meer wensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptydi jan 03, 2012 10:19 pm

Ty genoot van de kus, maar maakte zijn lippen uiteindelijk los. Hij gaf haar een zacht kusje in haar nek, voor hij haar met een arm los liet, maar de andere arm hield hij om haar middel geslagen. Zo liep hij met haar naar de auto, zodat ze bij hem thuis zo snel mogelijk verder konden gaan.
~~
ik maak z'n appartement wel even snel aan
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyza jan 28, 2012 8:46 am

NEW
~~
Zijn vingers zaten constant aan een servetje te frunniken, terwijl Ty nerveus zat te wachten. De ruimte was aardedonker, maar je kon wel om je heen de geluiden van rinkelend bestek en pratende mensen horen. Hij had geluk gehad dat hij de poster had zien hangen voor deze 'Dark night', waarbij alles donker was, waardoor je niet zou zien wat je at. Voor hem maakte het niet zoveel uit, het ging hem er vooral om dat je niet zag met 'wie' je at, want hij dacht niet dat Chelsea er zo blij mee zou zijn als ze zou weten dat hij degene was die aan haar vriendin verteld had dat ze Chelsea hierheen moest brengen. Voorzichtig voelde hij waar zijn glas ook alweer stond en nam snel een slok van het bier om maar iets in handen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyza jan 28, 2012 8:50 am

Chelsea wist niet of ze wel zo'n zin had in een blind-date, letterlijk dit keer. Eigenlijk was ze helemaal klaar met daten, en zeker met vreemde op dit moment. Toch had haar vriendin haar zover gekregen dat ze gegaan was. Haar blik viel op het restaurant dat wel gesloten leek. De ramen waren geblindeerd. Zelfs de deur. Met toch een zenuwachtig gevoel in haar maag deed ze de deur open waardoor ze in een gangetje belande met een serveerster die haar uitlegde wat er zou gebeuren. De buitendeur ging dicht zodat het weer aardedonker was en de serveerster opende de volgende deur om haar het restaurant in te leiden naar de tafel van haar date. Met veel getast wist ze uiteindelijk de tafel aan te raken en voor ze wat kon zeggen was de serveerster er alweer vandoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 6:54 am

Zenuwachtig tikte hij nu weer met zijn vingers op het tafelblad, zich afvragend of hij niet per ongeluk heel erg vroeg was ofzo. De tijd leek zo sloom voorbij te gaan. Hij schrok dan ook toen hij opeens iemand bij zijn tafel hoorde. Hij luisterde zwijgend naar de geluiden tot hij zeker wist dat de ander tegenover hem zat. 'Heei.' Zei hij op een lichtelijk verlegen toon en proberend zijn stem niet ietsjes anders te laten klinken dan normaal. Dat zou pas echt een ramp zijn, als ze zijn stem zou herkennen of als er per ongeluk licht over zijn gezicht zou vallen of of... Niet aan denken nu. Hij vroeg zich echter wel stilletjes af hoe het kon dat de mensen om hem heen zijn hart niet konden horen kloppen, aangezien het als een razende ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 7:44 am

Chelsea wist niet of ze er wel zo gerust op was om hier zo in het donker ëhm hallo." zei ze toch behoorlijk zenuwachtig over de stem die tegenover haar zat. Ergens klonk het bekend, maar een vinger kon ze er niet op leggen. Met haar vinger ging ze langs het tafelblad om toch ets te hebben om op te oriënteren. Ze wist niet of dit wel zo'n goed plan was, bedacht ze zich. Maar ze kon er nu niet meer vandoor gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 8:40 am

Ty keek wat zenuwachtig om zich heen en het duurde even voor hij doorhad dat hij natuurlijk niets kon zien. Hij werd alleen maar nerveuzer door het feit dat hij niks wist om te zeggen. 'Ehhh... sorry dat ik je hierheen liet slepen door je vriendin, maar ik wist niet hoe ik je anders moest bereiken.' Hij glimlachte wat waarbij hij weer bedacht dat ze het toch niet kon zien. Dat donker was toch wel vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 8:47 am

Chelsea had geenidee wie er tegen over haar zat waardoor ze lachte, "Er bestaat iets als een mobiele telefoon." zeize ze plagend terwijl ze krampachtige iets probeerde te ontdekken in het donker. Maar alles wat zwart voor haar neus. Ze kon letterlijk geen hand voor haar ogen zien. "Maar wie ben je eigenlijk?" het was een logische vraag, hoewel als ze het antwoord zou weten ze er direct vandoor zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 9:43 am

Ty grinnikte en haalde een hand door zijn haar. 'Ja dat had ook gekund.' Zijn gezicht vertrok even toen ze vroeg wie hij was. Tuurlijk, hij had er wel rekening mee gehouden dat ze dingen over hem wilde weten, maar hij wilde liever niet te veel tegen haar liegen, dan zou ze waarschijnlijk alleen maar bozer zijn als ze erachter kwam wie hij was. 'Drew' Stelde hij zich dan ook kort voor. Op dat moment kwam er een serveerster aanlopen al had hij pas door dat ze er was toen een stem naast hen zei:' Wilt u alvast wat te drinken?' 'Ik wil wel een bierje.'Antwoordde Ty voor hij weer ongeveer richting Chelsea keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 9:52 am

Chelsea knkte bij het horen van de naam, maar dacht er net aan dat hj (je kan wel raden welke letter kapot s...) het net zou kunnen zien. Haar hoofd draaide zch naar het geluid van de stem naast het tafeltje. Die serveersters hadden geluk met hun nachtkijkers. "Ehm doe maar een rode wijn." zij ze zoals gewoonlijk. Bier was nog steeds niets voor haar. Het was raar om te bedenken dat ze voor het laatst in het restaurant geweest was toen ze nog met August was, dat ze toen hetzelfde besteld had als nu. Die gedachte verwerp ze maar snel. "Waar ken je me egenlijk van?" vroeg ze toen de serveerster het genoteerd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 11:13 am

ach het valt te lezen ^^
~~
Ty wachtte even met antwoorden tot de serveerster weer was weggelopen en ging wat meer onderuitgezakt en daarbij comfortabeler zitten. Het maakte toch niet uit, niemand zou het zien. ' Van school, maar ik denk niet dat je weet wie ik ben, ik zit een klas hoger en ik zie je eigenlijk alleen maar in de gang lopen enzo.' Zei hij al wat rustiger. Nu ze wat aan het praten waren, merkte hij dat zijn nervositeit minder werd en de woorden er makkelijker uit kwamen. Daarbij loog hij nu niet, ze wist niet wie hij echt was en de laatste tijd had hij haar alleen soms in de gangen zien lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyzo jan 29, 2012 11:23 am

Strijders knikte, waarna ze ditmaal wel bedacht dat hij het niet kpn zien. Daarom maakte ze een ' aha' geluidje. Mét haar hand ging ze even door haar haar, het gesprek was tenminste nog niet dood gevallen, dat was al een pluspunt. ' ja dat zou wel kunnen, volgens mij ken ik geen drew.' Er was een glimlach door haar stem te horen. ' wat is je talent?' Vroeg ze toen terwijl ze wat voorover leunde om haar elleboog op de tafel te steunen. Eigenlijk was het zo in het donker best grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 3:34 am

haha strijders, mooie naam zeg :p
~~
Het was ergens wel vervelend dat hij Chelsea niet kon zien, want nouja... ze was erg mooi om naar te kijken. 'Ik dans, vooral streetdance, maar soms probeer ik wel wat anders, alleen faal ik daar nogal in.' Zei hij grinnikend, waarna hij even opzij keek toen de serveerster weer naast hen stond. 'Hier is het bier.' Zei ze terwijl ze het glas neerzette en daarna Ty rustig bij zijn pols te pakken om zijn hand tegen het glas aan te leggen. Na hetzelfde bij Chelsea gedaan te hebben, zei ze:'Het eerste gerecht komt er zo aan, aan het einde van het diner, zullen we u vertellen wat u gegeten heeft.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 3:38 am

whaha met dank aan swype xD
-
Chelsea lachte weer even, zelf hield ze het liever bij zingen hoewel ze wel redelijk kon dansen. Ondanks de duisternis probeerde Chelse een glmp van de serveerster op te vangen, wat onmogelijk bleek te zjn zoals verwacht. Voorzichtig pakte ze het glas op en nam een slokje toen de serveerster weg was. "Dit is nog best lastig." merkte ze op. terwjl ze heel voorzchtig het glas weer terug op tafel probeerde te zetten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 4:53 am

Ty trok even een wenkbrauw op en ging wat meer overeind zitten. Nadat hij zijn glas had gepakt, bracht hij het voorzichtig naar zijn mond om er een slok van te nemen. ' Bedoel je het praten of het donker? Als je het laatste bedoelt geef ik je gelijk, het zou echt verbaasd zijn als ik aan het einde nog niks over mezelf heb heen gegooid.' Zei hij met een grijns waarna hij nog een slok nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 6:10 am

zijn nieuwe ava <3
=
"Dat laatste." bevestigde ze Ty's woorden. Ze vond het al knap dat ze heelhuids bij de tafel gekomen was, ondanks de begeleidng. "Je bent een goede gesprekspartner." voegde ze er aan toe. Ze nam een slokje van de rode wijn terwijl ze even naar de geluiden om haar heen luisterde. Je hoorde af en toe een kreetje gevolgd door rinkelend bestek dat waarschijnlijk op de grond viel of omviel. Niet zo raar in het donker. "Maar die duisternis maakt me wel nieuwsgierig naar hoe je eruitziet."
-
zo maar het telefoontje ofzo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 7:57 am

ja is goed, wat is er dan gebeurd? Dat haar zusje een ongeluk heeft gehad ofzo?
~~
Ty knikte en glimlachte daarna. 'Dankje, het is ook wel erg gezellig om met jou te praten.' Met een vinger tikte hij tegen het bierglas wat hij in zijn hand had. Zijn gezicht vertrok een beetje toen hij haar volgende woorden hoorde. 'Ja nouja.... ik weet al wel hoe je eruitziet, maar ik vraag me af of jij wel zo blij zal zijn als je me ziet.' Daarmee bedoelde hij natuurlijk niet dat hij nie tom aan te zien was ofzo, maar hij kon moeilijk zeggen dat ze hem eigenlijk wel kende... erg goed zelfs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chelsea

Chelsea


Posts : 830
Join date : 02-10-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 8:10 am

Chelsea trok vragend haar wenkbrauw op, het klonk alsof hij een of andere nerd was. Maar dat zou haar vriendin haar nooit aandoen. Voor ze verder kon vragen voelde ze hoe haar mobieltje trilde. Eigelijk was het verboden om hier een lichtje te laten schijnen dus trok ze haar tas naar zich toe en keek voorzichtig naar het schermpje. Het was haar moeder die op haar mobiel merkte. Dat gebeurde niet vaak en nu ze zag dat ze al een paar gemiste oproepen had wist ze dater iets moest zijn. "Sorry." zei ze tegen Drew terwijl ze haar telefoon snel tegen haar oor hield zodat er zo min mogelijk licht de ruimte in zou gaan. "Met chelsea..." veel verder kwam ze niet door het geratel van haar moeder die duidelijk overstuur was. Toen haar duidelijk werd wat er aan de hand was sprong ze overeind, waardoor haar stoel naar achteren klapte, maar dat was niet iets om zich zorgen over te maken. "Ik kom er direct aan." zei ze half in paniek waarna ze wegdrukte. Terwijl ze haastig haar tas van de grond raapte, op de tast natuurlijk, mompelde ze iets verontschuldigend tegen Drew. "Sorry, m'n zusje... een ongeluk, ik moet naar het vliegveld." zei ze onsamenhangend door haar paniek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ty

Ty


Posts : 193
Join date : 15-11-11

Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Emptyma jan 30, 2012 8:29 am

Ty knikte en wachtte rustig tot het gesprek afgelopen zijn. Hij schrok echter door de klap van haar stoel die ze veroorzaakte toen ze opsprong. Hij stond ook op, al was het wat voorzichtiger en probeerde iets uit haar woorden op te maken. Haar zusje.... een ongeluk? Had Chelsea's zusje een ongeluk gehad? 'Wat is er met Gabriella?' (ik zeg maar even wat, verander het maar als je iets beters weet X) ) Zei hij ongerust, vergetend dat 'Drew' helemaal niks wist van Chelsea's familie. Hij was wel een paar keer meegeweest met Chelsea naar haar ouders en had daarbij ook natuurlijk haar zusje wel ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De gulden zon'   Restaurant 'De gulden zon' - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De gulden zon'
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: