Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Sky Summers

Ga naar beneden 
+8
Nick
Adam
Irina
PissedOffYentl
Chuck
Lauren
Allison
Sky
12 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Sky

Sky


Posts : 69
Join date : 04-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Sky Summers   Sky Summers Emptydi okt 04, 2011 10:21 am

De basis informatie.
Volledige naam: Sky Summers
Roepnaam/bijnaam: Sky of .. verzinzelfmaariets ^^
Leeftijd: 17
Verjaardag: the 29th of September
Geslacht: Mannelijk
Geloof: Sky is niet echt 'lid' van een bepaalde godsdienst. Hij plukt eerder goede dingen uit verschillende geloven en combineert die tot een voor hem ideaal geloof of spirituele overtuiging.
Tradities/gewoontes: Euhm..elke keer als hij onder de douche staat schalt het door de badkamer of: “Singing in the rain!” of “It's raining men! (Hallelujah)!” XD, meer gewoontes heeft hij niet echt..

Het innerlijk.
Karakter: Wat valt er over hem te zeggen? Sky is meer een volwassen vrouw, gevangen in het lichaam van een tienerjongen; hij houdt erg van roddelen en besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk, vooral aan zijn haar. Niet dat hij narigheid over anderen verspreidt, daar heeft hij juist een hekel aan. Nee, hij wil gewoon graag zelf alle nieuwtjes te weten komen.
Men zal zelden een vrolijker persoon ontmoeten dat een goedgehumeurde (of in een zeldzaam geval aangeschoten) Sky. Hij is ook erg sociaal. Toch kan Sky ook de Drama Queen uithangen als zijn bui omslaat, maar je moet er wel veel voor doen om hem echt kwaad te maken. Een beetje bitchy kan hij op zijn tijd ook nog wel zijn, maar hé..daar vraag je dan zelf om. ;D
Relaties: Straight as a Rainbow =D. Sky is gay en uit de kast. Toch houdt Sky ervan om met meisjes te flirten, gewoon voor de lol. Echt serieus zal het nooit worden.
Als Sky eenmaal verliefd is, dan gaat hij er ook helemaal voor. In zo'n geval kan hij soms zelfs de hopeloze Romanticus uithangen.
Verslavingen: OMGÜberAwesomeFabuliciousEpicCupcakes!! .-. muziek, tekenen
Afkeer/haat: Gay-haters ó.ò en vooral haters/pesters in het algemeen
Passies: tekenen en zijn eigen liedjes schrijven

School informatie.
Het talent: tekenen
Andere sterke punten: zingen, liedjes schrijven en hij kan ook een beetje drummen
Zwakke punten: veel buitensporten (zoals softbal, football enz, niks voor hem)
Buitenschoolse activiteiten: nog geen

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Sky is niet bepaald wat je zegt 'één bonk spieren', maar ook weer niet een krielkipje. Eigenlijk is hij gewoon normaal. Zijn lengte is ongeveer 1,78 meter.
Haar: Zijn haar is donkerblond van kleur en zit (normaal gesproken) altijd perfect in model. 'Bad hair-days' heeft iedereen natuurlijk, daar kunnen zelfs Sky's middeltjes niet tegenop. :c
Ogen: De kleur van Sky's ogen is een mengseltje van olijfgroen, grijs en turquoise.
Kledingstijl: Meestal loopt hij wel met de mode mee, maar geeft hij altijd een eigen draai aan zijn kleding.
Kenmerken: Sky schijnt in het bezit te zijn van een roze zonnebril die hij met zowel mooi als slecht weer graag draagt op zijn neus of in zijn haar.

Achtergrond informatie.
Verleden: Sky is opgegroeid in een groot landhuis. Als enig kind kreeg alles wat hij maar wilde, omdat zijn ouders enorm rijk zijn. Daartegenover stond wel dat zij erg druk bezig waren met hun eigen (workaholic)levens en maar weinig aandacht aan Sky besteedde. Zo kon zelfs een jongen van goede afkomst toch nog iets missen. De enige die hem begreep was Devan. Devan en Sky zijn praktisch samen opgegroeid doordat Devan's moeder voor de familie Summers werkte. Al van jongs af aan zijn ze beste vrienden geweest. Daarbij was Devan degene die echt vond dat Sky iets met zijn muzikale en creatieve talent moest doen en met een folder van Franklin High aan kwam zetten, maar Sky zag dit echter niet zitten vanwege een reden die alleen hij wist. Er was namelijk iets ontstaan bij Sky..; ongeveer vanaf zijn veertiende begon zijn gevoel voor Devan te veranderen. Hij zag hem niet langer alleen als de broer die hij nooit gehad had, maar ook als meer..veel meer... En als hij naar Franklin High ging, zou hij ontzettend ver verwijderd zijn van Devan.
Sky probeerde hevig dit gevoel te onderdrukken om hun band niet te verpesten, maar uiteindelijk kon hij het niet voor zich houden en heeft hij alles opgebiecht bij Devan. Een pijnlijke manier om uit de kast te komen.. En het werd nog pijnlijker toen bleek dat Devan absoluut dit gevoel niet kon beantwoorden. Sky was er kapot van, maar beiden jongens waren het erover eens dat dit niet hun hechte vriendschap mocht verpesten. Maar er veranderde toch iets, hoe ze het ook probeerden tegen te gaan. Hierdoor heeft Sky uiteindelijk besloten toch naar Franklin High te vertrekken. Gelukkig heeft hij er nooit spijt van gekregen.
Geboorte/woonplaats: London, UK
Familie: Een vader, een moeder en nog wat overige familieleden die hij enkel met Kerst e.d. ziet
Extra: ~

Liedje:
Dit liedje past wel bij Sky enneh..Cameron Leahy (lead singer) is gewoon vet smexy natuurlijk. n____n


Foto('s):

Sky Summers 110

Sky Summers 210

Sky Summers 1110

Sky Summers 410


Laatst aangepast door Sky op wo okt 05, 2011 4:02 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Allison

Allison


Posts : 54
Join date : 03-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptydi okt 04, 2011 7:21 pm

Leuk, goedgekeurd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptywo okt 05, 2011 3:29 am

DIE ZANGER VAN DAT LIEJDE IS IDD SMEXY, kende hem al, en wou een personage met z'n foto aanmaken, omdat ie zo smexy is -....-

En Sky en Lauren moeten wel meeten (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptywo okt 05, 2011 3:51 am

IT'S RAINING MEN HALLELUJAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sky

Sky


Posts : 69
Join date : 04-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptywo okt 05, 2011 4:01 am

Chuck schreef:
IT'S RAINING MEN HALLELUJAH!

=D

@Lauren: Ja hè. :') En is goed! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren

Lauren


Posts : 799
Join date : 26-09-11
Age : 25
Location : Breda

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptywo okt 05, 2011 4:07 am

Smexy zangerr ('ll)
En waar???
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyvr okt 07, 2011 8:11 am

Sky schreef:
Chuck schreef:
IT'S RAINING MEN HALLELUJAH!

=D

@Lauren: Ja hè. :') En is goed! ^^

Blijft leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
PissedOffYentl




Posts : 3
Join date : 09-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyzo okt 09, 2011 12:53 pm

Ik wil niet veel zeggen, maar je hebt pretty much mijn personage gestolen.

http://franklinhigh.forummotion.com/t593-sky-summers
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyzo okt 09, 2011 6:08 pm

O, nou ja, het karakter is toch anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyzo okt 09, 2011 6:38 pm


Maar het karakter is PRECIES Toya... En het verledden is er duiselijk op gebaseerd...

http://chosen.actieforum.com/t49-toya-kotoro

oeh hier kan ik pissed om worden...


EN DE ZONNEBRIL SERIUS MENSEN DIE ZONNEBRIL KAN ALLEEN EEN DC FAN VERZONNEN ENDAT HAD TOYA OOK... dat detail maakt me pissig...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 4:57 am

Jongens laten we er nou niet zo'n mega probleem van maken.. Oke misschien lijkt dit karakter heel erg op andere personages, maar dat gebeurd wel vaker dus laten we het gewoon gezellig houden...

Daarbij komt dat Sky volgens mij niet zo heel erg actief wordt gebruikt dus wat is nu helemaal het probleem?
Terug naar boven Ga naar beneden
PissedOffYentl




Posts : 3
Join date : 09-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 5:25 am

Stefan schreef:
Jongens laten we er nou niet zo'n mega probleem van maken.. Oke misschien lijkt dit karakter heel erg op andere personages, maar dat gebeurd wel vaker dus laten we het gewoon gezellig houden...

Daarbij komt dat Sky volgens mij niet zo heel erg actief wordt gebruikt dus wat is nu helemaal het probleem?
Ik vind het persoonlijk gewoon niet oke om iemand anders personage te stelen. Als het nou alleen maar om een voor OF achternaam gaat, of als het misschien een beetje op iemand anders verleden is geinspireerd, oke, maar er is gewoon vrijwel niets aan dit personage origineel, en dat is plagiaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 5:29 am

PissedOffYentl schreef:
Stefan schreef:
Jongens laten we er nou niet zo'n mega probleem van maken.. Oke misschien lijkt dit karakter heel erg op andere personages, maar dat gebeurd wel vaker dus laten we het gewoon gezellig houden...

Daarbij komt dat Sky volgens mij niet zo heel erg actief wordt gebruikt dus wat is nu helemaal het probleem?
Ik vind het persoonlijk gewoon niet oke om iemand anders personage te stelen. Als het nou alleen maar om een voor OF achternaam gaat, of als het misschien een beetje op iemand anders verleden is geinspireerd, oke, maar er is gewoon vrijwel niets aan dit personage origineel, en dat is plagiaat.

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is Sky Summers een redelijke standaard naam... Dus het kan ook toeval zijn dat de naam hetzelfde is?

En verder vind ik het karakter van Sky gewoon typisch homo - zoals mijn homoseksuele ckv leraar zou zeggen (jep hij is ook redelijk typisch xD En daar kan ik een helepagina mee vol schrijven met zijn opera gezang, maar laat ik dat maar niet doen ^. ^), misschien niet origineel maar ook geen plagiaat Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
PissedOffYentl




Posts : 3
Join date : 09-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 5:31 am

Courtney schreef:
PissedOffYentl schreef:
Stefan schreef:
Jongens laten we er nou niet zo'n mega probleem van maken.. Oke misschien lijkt dit karakter heel erg op andere personages, maar dat gebeurd wel vaker dus laten we het gewoon gezellig houden...

Daarbij komt dat Sky volgens mij niet zo heel erg actief wordt gebruikt dus wat is nu helemaal het probleem?
Ik vind het persoonlijk gewoon niet oke om iemand anders personage te stelen. Als het nou alleen maar om een voor OF achternaam gaat, of als het misschien een beetje op iemand anders verleden is geinspireerd, oke, maar er is gewoon vrijwel niets aan dit personage origineel, en dat is plagiaat.

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is Sky Summers een redelijke standaard naam... Dus het kan ook toeval zijn dat de naam hetzelfde is?

En verder vind ik het karakter van Sky gewoon typisch homo - zoals mijn homoseksuele ckv leraar zou zeggen (jep hij is ook redelijk typisch xD En daar kan ik een helepagina mee vol schrijven met zijn opera gezang, maar laat ik dat maar niet doen ^. ^), misschien niet origineel maar ook geen plagiaat Razz
Zie het zo: Ik heb Sky Summers zo'n 5 jaar geleden bedacht, hij is zo ongeveer mijn baby (<3), dus ik ben een beetje protective xD
Daarbij was hij op het oude Franklin High forum, dus dit kan amper toeval zijn. Ik vind het stelen van die andere persoon haar personage verleden etc. persoonlijk erger dan gewoon mijn naam, maar samen maakt het deze personage gewoon plagiaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 5:41 am

PissedOffYentl schreef:
Courtney schreef:
PissedOffYentl schreef:
Stefan schreef:
Jongens laten we er nou niet zo'n mega probleem van maken.. Oke misschien lijkt dit karakter heel erg op andere personages, maar dat gebeurd wel vaker dus laten we het gewoon gezellig houden...

Daarbij komt dat Sky volgens mij niet zo heel erg actief wordt gebruikt dus wat is nu helemaal het probleem?
Ik vind het persoonlijk gewoon niet oke om iemand anders personage te stelen. Als het nou alleen maar om een voor OF achternaam gaat, of als het misschien een beetje op iemand anders verleden is geinspireerd, oke, maar er is gewoon vrijwel niets aan dit personage origineel, en dat is plagiaat.

Ik wil niet veel zeggen, maar volgens mij is Sky Summers een redelijke standaard naam... Dus het kan ook toeval zijn dat de naam hetzelfde is?

En verder vind ik het karakter van Sky gewoon typisch homo - zoals mijn homoseksuele ckv leraar zou zeggen (jep hij is ook redelijk typisch xD En daar kan ik een helepagina mee vol schrijven met zijn opera gezang, maar laat ik dat maar niet doen ^. ^), misschien niet origineel maar ook geen plagiaat Razz
Zie het zo: Ik heb Sky Summers zo'n 5 jaar geleden bedacht, hij is zo ongeveer mijn baby (<3), dus ik ben een beetje protective xD
Daarbij was hij op het oude Franklin High forum, dus dit kan amper toeval zijn. Ik vind het stelen van die andere persoon haar personage verleden etc. persoonlijk erger dan gewoon mijn naam, maar samen maakt het deze personage gewoon plagiaat.

oke maar misschien is het gewoon toeval. Ik wil niet heel vervelend gaan doen ofzo, maar nog wel meer mensen zullen een Character zoals Sky kunnen bedenken.. en ja het is misschien raar dat het zo allemaal bij elkaar komt maar waarschijnlijk heeft zij hier ook tijd aan besteed. Laten we gewoon zeggen dat het om het plezier van het rpg'en gaat en niet zeuren over plagiaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:33 am

het spijt me maar het is gewoon bijna PRECIES hetzelfde:

Toya is eigenlijk een volwassen vrouw, gevangen in het lichaam van een tienerjongen. Hij houdt erg van roddelen en besteed veel tijd aan zijn uiterlijk, vooral zijn haar. Hij is erg verstandig en vindt zichzelf verantwoordelijk voor alles waar hij ook maar bij is. Hij kan heel bitchy doen, maar daar zorg je zelf voor.


Sky is meer een volwassen vrouw, gevangen in het lichaam van een tienerjongen; hij houdt erg van roddelen en besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk, vooral aan zijn haar. Een beetje bitchy kan hij op zijn tijd ook nog wel zijn, maar hé..daar vraag je dan zelf om. ;D

...

Sky schijnt in het bezit te zijn van een roze zonnebril die hij met zowel mooi als slecht weer graag draagt op zijn neus of in zijn haar.

hij heeft altijd een roze zonnebril in zijn haar of voor zijn ogen, al is het niet zonnig.



Dit is gewoon geen toeval of ben ik raar..?

Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:34 am

Ik ben het met je eens Esmée (:
~al met al snap ik het wel hoor. Maar indd het is toch voor de lol? Dus laten we het ook leuk houden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:35 am

eens met mijn alles bff Kellox </3
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:36 am

Adam schreef:
het spijt me maar het is gewoon bijna PRECIES hetzelfde:

Toya is eigenlijk een volwassen vrouw, gevangen in het lichaam van een tienerjongen. Hij houdt erg van roddelen en besteed veel tijd aan zijn uiterlijk, vooral zijn haar. Hij is erg verstandig en vindt zichzelf verantwoordelijk voor alles waar hij ook maar bij is. Hij kan heel bitchy doen, maar daar zorg je zelf voor.


Sky is meer een volwassen vrouw, gevangen in het lichaam van een tienerjongen; hij houdt erg van roddelen en besteed veel aandacht aan zijn uiterlijk, vooral aan zijn haar. Een beetje bitchy kan hij op zijn tijd ook nog wel zijn, maar hé..daar vraag je dan zelf om. ;D

...

Sky schijnt in het bezit te zijn van een roze zonnebril die hij met zowel mooi als slecht weer graag draagt op zijn neus of in zijn haar.

hij heeft altijd een roze zonnebril in zijn haar of voor zijn ogen, al is het niet zonnig.



Dit is gewoon geen toeval of ben ik raar..?


Ik snap dat dit frusterend kan zijn. Maar ga er niet zo over lopen zeuren. Sorry maar zo verpest je wel een beetje het plezier van een ander. Daarbij komt dat als je het echt zo groot probleem vind je maar een mail naar Jaime moet sturen dan kan zij beslissen wat er gaat gebeuren. Val een ander er niet op aan, want dat is trouwens sowieso tegen de regels...
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:38 am

begrijp me niet verkeerd, ik wil het ook leuk houden... maar ik hou gewoon zo van Toya dat ik het gevoel heb dat ik bestolen ben... misschien heel overdreven maar toch... Ik voel me nu echt een bitch...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Nick

Nick


Posts : 845
Join date : 05-10-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:40 am

Adam schreef:
begrijp me niet verkeerd, ik wil het ook leuk houden... maar ik hou gewoon zo van Toya dat ik het gevoel heb dat ik bestolen ben... misschien heel overdreven maar toch... Ik voel me nu echt een bitch...

Kijk ik zou het ook hebben, ik zou er ook van balen als het mijn personage was, maar het is maar een personage. Ik heb nu zo ongeveer 50 personages geschreven. En het is onmogelijk als dan niets hetzelfde is als dat van een ander (snap je dit zin nog Smile)
Kijk hier is wel veel hetzelfde, maar laat het gewoon. Waarschijnlijk heeft zij het nooit zo bedoelt en misschien moet je het er dan gewoon met Haar of Jaime (trouwens geen idee of ik die naam goed schrijf...) erover hebben en het niet zo midden in de groep gooien want dat is wel een beetje zwartmaken en alles...
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:41 am

Whaha, schat ik zou ook boos worden. Maar we vergeven en vergeten toch gewoon? En je hebt nog een heleboel supercoole&originele persoontjes </3
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:45 am

haha ik denk dat ik er gewoon even overheen moet komen :3

maar op het moment ben ik er niet heel blij om.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Courtney

Courtney


Posts : 636
Join date : 25-09-11

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:53 am

OEh wacht ik heb een goed voorbeeld over dat personages opelkaar kunnen lijken.

Neem nou danseresje Trinity die verslaafd raakte aan de drugs, en toen op weet ik veel welke site, dreamscape? had iemand ook een meisje dat danste en aan de drugs ging, maar het was onmogelijk voor haar om dat te kunnen weten, ik vond het alleen maar grappig Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Irina

Irina


Posts : 573
Join date : 28-09-11
Age : 25
Location : Somewhereeee....

Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Emptyma okt 10, 2011 6:55 am

Whaha, dat was ik, maar ik wist dat echt niet :$:$
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Sky Summers Empty
BerichtOnderwerp: Re: Sky Summers   Sky Summers Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sky Summers
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: