Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Collin Peter Sam Diaz

Ga naar beneden 
+10
Ian
Dawn
Evy
Catherine
Chuck
Stefan
Jules
August
Jonathan
Almasis
14 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 3:50 am

De basis informatie.
Volledige naam: Collin Peter Sam Diaz
Roepnaam/bijnaam: door de media wordt hij CD genoemd, de meeste mensen noemen hem Collin en zijn vrienden noemen hem Sam, zijn vader en familieleden gebruiken al zijn namen: Collin Peter Sam
Leeftijd: 17 1/2
Verjaardag: 23 mei
Geslacht: male
Geloof: leegte. Een leegte nadat je doodbent, dat gelooft hij.
Tradities/gewoontes: 1 sigaret roken per dag.

Het innerlijk.
Karakter: Eigenlijk is hij niet het typische rijkeluiskind, dat is hem aangepraat. Voor de buitenwereld ziet hij er arrogant en verwend uit, egoïstisch zelfs. Maar als je hem leert kennen kom je erachter dat hij gevoelig is. Hij heeft nog steeds de dood van zijn moeder en zusje niet verwerkt. Verder heeft hij een heel goed inlevingsgevoel, alleen laat hij dat niet zo snel zien. Zijn echte ik is onzeker en afstandelijk. Hij verbergt zich onder een deken van beroemdheid. Het is geen heel vrolijk type; hij lacht weinig, maar als je hem goed leert kennen zul je zien dat hij losser wordt en ook vrolijker. Hij is ietwat onverschillig soms als het op hemzelf of zijn vader aankomt maar vecht echt voor de dingen die hij wil. Door zijn dubbele leven is hij af en toe een beetje onvoorspelbaar en stopt hij soms opeens met dingen omdat hij zich bedenkt.
Relaties: Duidelijk meisjes.
Verslavingen: hij rookt 1x per dag.
Afkeer/haat: mensen die al een hekel aan iemand hebben voordat ze hem/ haar kennen.
Passies: voor de camera staan en hij is ambassadeur van enkele goede doelen als Unicef.

School informatie.
Het talent: breake dance.
Andere sterke punten: zang en andere dansen zoals stijl dansen of hiphop verder is hij natuurlijk acteur. Op school de talen.
Zwakke punten: klassiek ballet en de bèta vakken en hij kan echt geen verhalen schrijven of zijn gedachten op papier zetten.
Buitenschoolse activiteiten: hij is model in o.a. modebladen of reclame's, verder is hij acteur in verschillende films en zanger.

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Hij is heel lang 1.90 m ongeveer hij is heel gespierd en slank, niet te dun, niet te dik. Echt een uiterlijk waarbij meisjes flauwvallen.
Haar: De lengte van zijn haar varieert, zijn kapsel ook er zijn drie stylisten die er elke dag hun best op doen. De kleur is licht tot donker bruin.
Ogen: Zijn ogen worden kleiner als hij echt lacht, dat gebeurt echter zelden. Anders heeft hij normale ogen; een hele heldere blauwgrijze kleur.
Kledingstijl: Hij heeft wel een persoonlijke stijl. Niet te appart, maar wel opvallend voor een jongen, vaak hebben ook hier stylisten hun handen in het spel.
Kenmerken: Je herkent hem gewoon, hij heeft een opvallend knap uiterlijk.

Achtergrond informatie.
Verleden: Van jongs af aan stond er veel druk op de schouders van Collin, maar zijn moeder weerde het allemaal een beetje af. Ze wilde dat haar zoon een normale jeugd had, ookal had hij een beroemde vader. Zo ook bij zijn zusje waar Collin altijd steun vond. Maar de media heeft door een vage reden de dood van zijn moeder en zusje gemist. De dood waardoor Collin verscheurd werd. Zijn vader dook met iedereen in bed die hij krijgen kon, en dat zijn er veel. Dat was de manier hoe hij dealde met het leven. Hij wilde van Collin iets maken, want dat had zijn moeder toch gewild? Maar Collin wilde dat niet, na jaren van strijd had hij er uiteindelijk aan toegegeven met als gevolg dat hij nu een van de bekendste tieners was van dit tijdperk. Precies zoals zijn moeder dat niet gewild had. Naar de buitenwereld lijkt het alsof hij een zorgeloze jeugd had, dat zijn vader hem altijd steunde. Allemaal leugens. Goede pr, daar draaide zijn leven om.
Geboorte/woonplaats: Hij heeft een appartement in verschillende delen van de wereld: Japan, Italië, Spanje, Londen en New York en Singapore, zijn pa woont in Singapore.
Familie: Zijn vader en nog een handvol halfbroers en zussen.
Extra:

Liedje: -> ik vond dit een mooi liedje alleen het stuk van kindermishandeling klopt niet.


Foto('s): Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcQj-GJGg00S8K1vvD8Mr8FygTHxfCy1rIPTUIOP9nTawx523V56uA

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcTAvB7LzuFi7mLNQBrAMmY9HSFP5jKBd8gdhYPoS9pyLqLN09YDkw

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcQxIduAPiAhED4KEWZPzSKdQ__eBKI_jGixT9xfv5_fmcNzk-Ox

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcQJ-w4Zzgp9_c18YL2zIwdYsGKm_mVgji7gRHyBLZ0U3Y26qtlBtg

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcTNYmsYR8fnUd09YqUiFr3DbIsBU1N6fjgivw4T2VctKbqgwcby

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcQoJMrFCCYhmOKDYlw8KwFGR_ehRnd1_AY13f_WJS65V_pbUDXngU44MyWb

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcTPhHMmChmmOwcbzhgkq7dL9EbcqD7xGvGEPHrTVyaZIx7j4XiF

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcQdV8UH27uoW2euJoWzpHfbh3Vt0gZA-uX0Uk0IAO3ePvgcm-H4bw

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcTAv08PNbnGmbKkAN0jWzfKHsuwGtO84EKFSKzID3QZbEqHNTUV

Collin Peter Sam Diaz Images?q=tbn:ANd9GcTJWRT1Gu_5dz851X96Dcp2MQF52fUXmVuUjQuHOfuXWSxr8BSS

_--> er komt nog een account Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonathan

Jonathan


Posts : 274
Join date : 24-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 3:54 am

Courtney moet hem meeten I love you
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:01 am

i ♥ concrete angel, maar to be honest, dat gaat volgens mij alleen over kindermisbruik :S
Terug naar boven Ga naar beneden
Jules

Jules


Posts : 830
Join date : 25-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:02 am

I know maar ik vond dat met dat meisje en jongetje in het filmpje wel mooi passen bij Collin en zn zusje <3
Terug naar boven Ga naar beneden
August

August


Posts : 226
Join date : 28-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:04 am

they are so cute ♥_♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:06 am

Oke hij is zo mogelijk nog erger dan Arianne, ze gaat hem in het begin echt haten jongen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:25 am

Ligt het aan mij of hebben we nu de tweede jongen wiens initialen iets met muziek te maken hebben? I mean...eerst DJ, nu CD.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:27 am

wie is DJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:33 am

Dennis schreef:
wie is DJ

een personage van mij van de vorige site... eventjes kijken volgens mij stonden die initialen voor Daniël Jared... en anders was het van een andere site maar volgens mij was die ook van Franklin...
Terug naar boven Ga naar beneden
Chuck

Chuck


Posts : 66
Join date : 25-09-11
Age : 25

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:33 am

Ene op de vorige Franklin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 4:35 am

ik weet iemand die een broetje heeft dat echt zo heet als zijn voornaam en haar zusje heet jazz
Terug naar boven Ga naar beneden
Catherine

Catherine


Posts : 198
Join date : 22-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 5:21 am

Swan wilt hem meeten! :$
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 5:23 am

tuurlijk;

ik wil goedgekeurd worden.... Crying or Very sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Evy

Evy


Posts : 210
Join date : 23-09-11
Age : 25
Location : Somewhere far away.

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 5:35 am

Evy wil hem ook meeten ;D Zonder dat je goedgekeurd bent al hartstikke populair XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Almasis

Almasis


Posts : 385
Join date : 01-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 5:38 am

cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:31 am

Hij is ongelooflijk sexy....
~Ik denk dat ik vast aan mijn personage begin. Dan maak ik het morgen wel af met Roelien. Dan zet ik het op mijn usb stick... jhaaxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:35 am

Grrr gaan alle meiden nu ook nog een reden geven waarom Arianne jaloers mote gaan zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:50 am

uhm... JHA?(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:51 am

WAAROM!!??

Wrm wordt Arianne zo'n beetje verdoemd door iedereen hier
ze heeft straks slechte pr en dan gaat ze hem sowieso flippen... of wacht dat heeft ze nu al...
en dan gaat Collin straks ook gemeen doen tegen haar...
Willen jullie haar dood hebben ofzo?
Ow wacht dat zou ik wel willen want ze is echt een bitch... Ze verdient dit gewoon...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:55 am

Welkom bij de ik-wil-een-van-mijn-personages-dood-praatgroep. Ik, de clubleidster, heb een keer serieus op het punt gestaan om arwen van een klif te duwen, maar deed het niet omdat ik het sneu vond voor kyou. Ook fuko heeft een klein probleempje met een eigenaresse die har dood wil, en eumalia werd gewoon neergeschoten emt pijl en boog, die IS dood. En niet omdat het zo vet is, maar omdat ik die ice queen niet mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:56 am

whaha esmee je doet vaag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:57 am

jha.. want ik snap het nieeeeeetO.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Stefan

Stefan


Posts : 455
Join date : 23-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 6:58 am

Ian schreef:
Welkom bij de ik-wil-een-van-mijn-personages-dood-praatgroep. Ik, de clubleidster, heb een keer serieus op het punt gestaan om arwen van een klif te duwen, maar deed het niet omdat ik het sneu vond voor kyou. Ook fuko heeft een klein probleempje met een eigenaresse die har dood wil, en eumalia werd gewoon neergeschoten emt pijl en boog, die IS dood. En niet omdat het zo vet is, maar omdat ik die ice queen niet mocht.

hmmm tja ik liet een kind van iemand doodgan, verder ging de rest van mijn personages ook bijna allemaal dood
Luna werd neergeschoten, en de rest is gewoon op bijzondere wijze dood gegaan...
Ik ben nooit lief voor mijn personages...

Ow en trouwens ik BEN vaag een van mijn kernkwaliteiten Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Sahirah

Sahirah


Posts : 671
Join date : 22-09-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 7:29 am

Inge, je vergeeet Cloud met zijn zelfmoord gedoe en die huurmoordenres waarvan ik de naam kwijt ben Razz


Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 512
Join date : 12-10-11

Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Emptydi okt 25, 2011 7:33 am

Sahirah schreef:
Inge, je vergeeet Cloud met zijn zelfmoord gedoe en die huurmoordenres waarvan ik de naam kwijt ben Razz



Die tellen niet want die wilde ik niet uit frustratie vermoorden, delilah ging dood omdat dat zo mooi uitkwam en cloud was depri, maardie ging zoizo niet dood
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Collin Peter Sam Diaz Empty
BerichtOnderwerp: Re: Collin Peter Sam Diaz   Collin Peter Sam Diaz Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Collin Peter Sam Diaz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jules Peter Collin Singleton
» Villa Diaz
» August Peter Rush

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: