Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jacky's eigendom

Ga naar beneden 
+2
Juliëtte
Jacky
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:22 pm

Jacky glimlachtte gelukzalig en drukte haar lippen tegen zijn borst aan.' Hmm dat is en was het zeker.' Na zo'n lange tijd wachten kon het alleen maar geweldig zijn. En dat bewees Stefan ook nog eens. Hij was voor haar zo goed en ook zo lief. Maar toch wist hij wat hij wilde en dat zorgde ervoor dat Jacky zich helemaal aan hem overgaf. Met alles. Niet alleen in bed, ook gewoon als ze bij Jake zijn of als ze ergens heen gaan. Ze voelt zich zo erg op haar gemak bij Stefan. Ze hoeft niet meer altijd die glimlach op te zetten. Ze mag ook gewoon een keer huilen of zeggen dat ze een verschrikkelijke dag had gehad en dat ze zich niet lekker voelde. Bij hem kon zij zichzelf zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:26 pm

Stefan streek met zijn hand door haar haar. MIsschien was het heel vervelend, en dat vond hij ook, maar zijn maag begon opeens te knorren. Hij keek een beetje verontschuldigend naar haar. Drukte zijn lippen kort op die van haar. 'Misschien kunnen we beter eventjes iets gaan eten,' fluisterde hij zachtjes tegen haar. Hij wilde het bd niet uit, maar zijn maag protesteerde tegen dat idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:29 pm

JAcky begon te lachen.' Is goed schat. Ik hoor dat je honger hebt. Nou weet ik alleen niet zeker of ik veel dingen in huis heb. Wacht ik ben zo terug.' Snel kwam ze uit haar bed en liep naar de deur en opende die. Ohh wat was ze blij dat die nieuwe haar gewoonte nog wel onthouden had.' Die Jimmy is misschien toch niet zo heel erg. Ik heb als gewoonte dat als ik hier slaap ze voor mij wat ontbijt neerleggen wanneer de winkels net open gaan. Jimmy heeft het onthouden en is zo lief om ook iets voor jou mee te nemen.' Ze pakte het zakje van de grond en ook de twee sinaasappelsmoothies die erbij stonden. Op die smoothie zat een briefje geplakt met de tekst " Het spijt me zeer. Jimmy." Ze kwam met een stralende glimlach terug en klom weer in bed.' No way dat je mij uit het bed krijgt nu.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:33 pm

Stefan grinnikte eventjes kort. 'Dat is nog een handig,' zei hij met een klein grijns terwijl hij een van de smoothies aanpakte van haar. Hij had Jacky weer tegen zich aangetrokken nadat hij iets rechter was gaan zitten in bed zodat hij zijn smoothie op kon drinken/eten. (hoe je dat ook doet) 'Mooizo, ik wil je namelijk ook helemaal niet uit het bed hebben,' zei hij met een kleine glimlach. Zijn lippen drukte hij kort in haar hals en keek haar daarna glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:38 pm

Jacky hield haar hoofd een beetje schuin toen ze de lippen van STefan in haar hals voelde zodat haar haren niet in de weg zaten. Het was een zelfde soort beweging als dat een je een kat aait en de kat met zijn kopje naar jou toe gaat alleen dan tegenovergesteld want Jacky haar hoofd ging de andere kant op dna naar Stefan toe zodat haar hals wat meer vrij was. Het ging automatisch. Ze opende de zak en zag daar de heerlijke choco croissants van het bakkertje hier tegenover.' Hmm volgens mij zijn ze nog warm.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:42 pm

'Mmm,' maakte Stefan een goedkeurend geluidje. hij pakte een van de croisantjes en nam een hap van het broodje. Ht was overheerlijk, en ze waren inderdaad nog warm. Nadat hij zijn mond leeg had zei hij met een glimlach: 'Ik wilde dat ik thuis zo'n serves had.' Daarna at hij weer verder. Het was prettig om zo met jacky te ontbijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:47 pm

Jacky grijnsde,' Het valt te regelen hoor. Heb je een bakkertje bij je in de buurt? Dan kan ik voor je regelen dat ze het voor je neerzetten of aanbellen ofzo. Ik heb wel een vlotte babbel dus dat gaat wel goed komen.' Dat was ook de enige reden dat ze hier mocht blijven wonen want ze had echt neit het vele geld dat je hier eigenlijk voor moest betalen. Van het geld dat ze kreeg van haar werk(mode stylist) ging haast alles alweer naar dit appartement en nog was het niet genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyza nov 19, 2011 11:54 pm

Stefan grinnikte eventjes. 'Alleen een bakker waar ik echt niet naar binnen ga, niet vervelend maar het is echt een smerige zaak,' zei hij tegen haar. 'De bakkerrij waar ik meestal kom is acht straten verder, ik zou het heel knap vinden als die de moeite zouden gaan nemen om elke ochtend bij mij broodjes af te leveren,' zei hij met een scheve glimlach. Hij drukte nog een kus in haar hals. 'Ik heb wel een andere oplossing...' zei hij met een scheve glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2011 12:01 am

Jacky grinnikte kort,' Ik ook, je komt voortaan gewoon altijd bij mij. Dat vind ik niet erg.' Ze voelde weer de heerlijke lippen van sTefan in haar nek en draiade zich naar hem om. Haar vingers streken over zijn wang en haar lippen drukte ze even op zijn lippen. Daarna nam ze nog een slokje van haar smoothie en leunde dicht tegen Stefan aan.' Ik wou nog even beloven dat ik volledig trouw aan jou zal zijn. Ik wil je nooit meer zoiets aan doen en na deze nacht weet ik zeker dat het ook absoluut niet nodig is om vreemd te gaan. Jij bent echt geweldig.' Ze beet op haar lip en staarde naar haar croissantje om hem maar niet te hoeven aankijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliëtte

Juliëtte


Posts : 467
Join date : 25-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2011 12:04 am

Stefan glimlachte bij haar woorden. Ook al zou ze wel vreemd gaan, hij zou haar vergeven. Hij kon niet zonder haar. Dat kon hij gewoon niet. Hij legde twee vingers onder haar kin en draaide haar hoofd zo dat hij haar aan kon kijken. 'Ik hou van je,' fluisterde hij tegen haar. Daarna drukte hij zijn lippen zachtjes en teder op die van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo nov 20, 2011 12:18 am

Jacky hield ook van hem maar nog voordat ze het kon zeggen proefde ze zijn heerlijke lippen. Ze kuste hem een tijdje mee maar na een tijdje onderbrak ze hem en legde haar hoofd op zijn borst,' Ik hou ook van jou.' Ze nam een hapje van haar croissantje en liet een opgeluchtte zucht horen.' Ik ben zo blij dat ik bij jou mag zijn. Ik heb het idee dat mijn toekomst er daardoor een stuk beter uitziet. Jake is geweldig en hj mag me volgens mij wel. En jij bent er dus ik heb geen problemen meer met het idee dat ik op een gegeven moment toch echt van school af moet. Of dat nou met of zonder diploma is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptydi jan 31, 2012 4:39 am

NEW
~~

Jacky lag op bed en frunnikte wat aan een draadje dat los zat. Ze had Micheal gebeld en gevraagd of hij langs kon komen. Hij moest bellen als hij voor de club stond want dan kon zij hem naar binnen lijden anders zou je nooit voorbij de uitsmijters komen. Het was dan wel middag die mensen stonden nog steeds voor de deur, of alweer voor de deur. Jacky wist het eigenlijk niet. De muziek stond zoals altijd aan en speelde een super droevig nummer. Gelijk pakte Jacky de afstandsbediening en veranderde van zender. Dat deed ze nu al de hele tijd als ze een droevig nummer hoorde. Ze was niet droevig en widle het ook niet woorden door die nummers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptydi jan 31, 2012 5:02 am

Micheal bekeek het gebouw terwijl hij zijn mobiel uit zijn zak viste. Hij dacht wel dat dit het was, met de rij mensen en de uitsmijters voor de deur. Toch wat zenuwachtig belde hij Jacky. Het was de eerste keer dat hij bij haar thuis zou zijn en ook vroeg hij zich af waarom ze wilde dat hij langskwam. Het kon natuurlijk gewoon voor de gezelligheid zijn, maar ze kon ook iets met hem willen bespreken en ja dan ging zijn verbeelding al snel conclusies maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptydi jan 31, 2012 5:21 am

Jacky keek niet op naar haar mobiel maar rende gelijk naar de trap en donderde half de trap af. Daardoor werd ze opgevangen door Danny, één van de vaste uitsmijters die haar vrolijk toelachtte," De volgende keer wat beter uitkijken ik wil niet dat je straks iets breekt." Jacky knikte snel en glipte langs Danny de medewerkers ingang uit en zag Micheal al voor de club staan. Ze rende zonder jas naar hem toe en sloeg haar armen om hem heen. Hij had met zijn rug naar haar toe gestaan dus ze verwachtte niet dat hij wist wie het was. Ze drukte een kusje op zijn wang en fluisterde in zijn oor terwijl ze haar handen op zijn ogen legde," Rara wie ben ik?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptydi jan 31, 2012 6:18 am

Micheal schrok zich dood door de plotselinge omhelzing. Het duurde dan ook even voor hij de stem herkende en hij begon te grijnzen. 'Hmmm... ik gok het mooiste meisje van de wereld.' Zei hij waarna hij haar handen die voor zijn ogen lagen vastpakte om ze er af te halen, en zich omdraaide. Met een vrolijke lach keek hij haar aan en sloeg zijn armen om haar heen om haar stevig tegen zich aan te drukken. 'Heei' Zei hij zacht waarna hij haar, na even twijfelen, toch maar gewoon een kus op haar wang gaf. Hij vond haar erg leuk, ja, maar toch wilde hij nog steeds niet al te hard van stapel lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptydi jan 31, 2012 6:35 am

Ze trok hem mee naar de dienst ingang en kneep kort in zijn hand." Dat is overdreven maar leuk om te horen. Oh en ik heb geen plannen voor vandaag, het was gewoon voor de gezelligheid, ik verveelde me gewoon." Ze vond het raar om rustig aan te doen.
~~
Nog niet klaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo feb 05, 2012 8:12 am

Ze trok hem mee naar de dienst ingang en kneep kort in zijn hand." Dat is overdreven maar leuk om te horen. Oh en ik heb geen plannen voor vandaag, het was gewoon voor de gezelligheid, ik verveelde me gewoon." Ze vond het raar om rustig aan te doen. Jacky was niet iemand die rustig aan deed. Nou vond ze dat met Micheal ze wel degelijk rustig aan moest doen anders zou het gewoon goed verkeerd kunnen lopen en met Micheal wilde ze echt iets moois beginnen. Iets waar ze met mooie gedachte op terug kon kijken. Ze liep voorbij de uitsmijter en liep de trap op naar boven naar haar eigen plekje.
~~
Klaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptywo feb 08, 2012 1:45 am

Met een grijns liep Micheal gewillig achter Jacky aan. Hij was toch wel opgelucht dat ze hem alleen voor de gezelligheid wilde zien, hij was echt bang geweest dat er iets mis was ofzo.... tussen hen. Nee, hij wilde het deze keer echt goed doen, niet gehaast, niet opdringerig, gewoon zoals het normaal ook zou moeten gaan. Zodra ze binnen waren keek hij nieuwsgierig om zich heen. Hij grinnikte in zichzelf. Hij had het niet verwacht, maar het paste wel bij Jacky moest hij toegeven. 'Wauw, ik zou willen dat ik zo'n plek voor mezelf had.' Zei hij bewonderend zodra ze boven waren. Hij wendde zich naar Jacky en grijnsde met glinsterende ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptywo feb 08, 2012 4:00 am

Jacky begon breed te grijnzen om zijn woorden," Een rijke pappie hebben is wel heel handig soms. En natuurlijk ook mijn vele connecties, hiervoor woonde één of andere rapper hierin. Die is uiteindelijk dood gegaan aan een overdosis en nog voordat hij de markt op ging wist ik ervan en heb me vader overtuigd het voor me te kopen. Daarna heb ik een baantje genomen en heb de helft terug betaald aan me pa. Ik hoef niet helemaal afhankelijk te zijn van mijn vader. Maar wat wil je doen?" Ze keek even op zich een en lachtte daarna vrolijk naar Micheal." We kunnen een film kijken, ouderwets monopoly ofzo, echt ik ben een enorme spelletjes freak dus ik heb honderden bordspellen in de kast liggen." Weer één van haar rare trekjes. Ze hield van gezelschapsspellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptywo feb 08, 2012 7:00 am

Micheal luisterde rustig met een grote glimlach om zijn mond naar Jacky. Ze praatte veel, maar hij vond het juist fijn, dat betekende dat hij minder zou hoeven praten. Hij was niet zo'n prater namelijk, al probeerde hij zich natuurlijk wel wat meer open te stellen bij Jacky, maar alsnog vond hij het soms wel moeilijk. ' Haha bordspellen? Dat is nog eens iets anders, ik weet niet hoe lang het geleden is dat ik een bordspel heb gespeeld. Maar het maakt me niet echt uit, zolang ik maar bij jou in de buurt kan blijven.' Zei hij lachend. Ohnee, daar begon hij al met klef doen, dat was niet de bedoeling, maar het kwam gewoon vanzelf. Hij kon er niets aan doen, dat was gewoon zoals hij zich voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maud

Maud


Posts : 664
Join date : 18-11-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo feb 12, 2012 4:04 am

Jacky begon breed te grijnzen om zijn woorden en sloeg haar armen stevig om hem heen en drukte een kusje op zijn neus. Daarna liep ze de trap op en keek even zoekend naar een grote kast vol met spelletjes." Je hebt twee spellen die ik geweldig vind, monopoly en trivial pursuit. You tell me what you wanna do." Ze draaide zich vrolijk glimlachend naar hem om toen ze de twee bordspellen had gevonden en op een kleine tafel naast de kast gelegd had. Daarna liep ze weer de trap af, de keuken in om vervolgens met twee glazen sap terug te komen en de trap weer op te lopen naar de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyzo feb 12, 2012 11:13 pm

De glimlach leek wel op zijn gezicht geplakt te zitten terwijl hij rustig achter Jacky aanliep. Dat was ook niet zo verwonderlijk, want hij voelde zich op het moment gelukkiger dan eigenlijk mogelijk was. Hij had eindelijk iemand gevonden die hij echt leuk vond en waarvan het ook wederzijds was, hoe kon e daar niet blij over zijn? Hij liep naar de tafel toe en keek even van het ene spel naar het andere. 'Ehmm, doe maar dat trivial pursuit, alleen zul je met het wel moeten uitleggen.' Zei hij hard zodat ze het beneden ook kon verstaan. Hij draaide zich om en zag dat ze alweer naar boven was gekomen. Hij pakte één van de glazen aan waarna hij een voorzichtig kusje op haar lippen gaf om vervolgens op één van de stoelen te gaan zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyma feb 13, 2012 8:00 am

Jacky lachtte breed en om zijn woorden." Then that one it is. Het is niet moeilijk hoor. Het is gewoon een kwestie van slim zijn. Nou ben ik dat helemaal niet maar is het bij mij een streekje voor, omdat ik alle kaartjes en vragen haast uit mijn hoofd weet. Hopelijk voor jou ben je slimmer dan ik...." Ze nam een slokje van haar sap en zette hem toen op tafel terwijl ze de doos naar zich toe trok en het bord openvouwde en alle kaartjes goed legde en met een rustige stem uitlegde waar alles voor was en wat het doel van het spel was. Jacky was altijd wel goed geweest in uitleggen, niet dat ze ooit echt iets moest uitleggen. Het enige wat ze altijd uitlegde waren dansbewegingen, bordspellen en muziekstukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Micheal

Micheal


Posts : 263
Join date : 18-10-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyma feb 13, 2012 9:41 am

Micheal dronk wat van het sap waarna hij lachte. 'Nou dat gaat dan nog wat worden.' Terwijl hij luisterde naar haar uitleg steunde hij met zijn kin op zijn hand waarvan de elleboog op tafel stond. Het grootste deel van de uitleg, ging zijn blik over Jacky's gezicht heen, naar elk deeltje wat hij zo mooi van haar vond, oftewel alles. Haar schattig neus, de mooie ogen, haar zachte lippen, alles. Hij luisterde echter nog wel en pikte de meeste dingen ook wel mee. Zodra hij dacht dat hij het wel snapte, boog hij zich over de tafel en gaf een kus op haar nog steeds bewegende mond en hield zijn lippen daar ook een tijdje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 680
Join date : 22-09-11

Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Emptyma feb 13, 2012 7:21 pm

Jacky begreep zijn hint en hield gelijk op met praten om toch nog even van zijn lippen te kunnen genieten. Uiteindelijk was zij diegene die zich wegtrok en Micheal lief glimlachend aankeek."Hmm je kon ook gewoon zeggen dat je het snapte natuurlijk......" Ze likte kort over haar lippen heen en begon breed te grijnzen. Ja ze vond Micheal echt heel leuk. Hij was lief, aardig, grappig, knap as hell en gewoon perfect voor haar. Ze had voor het eerst iemand gevonden die gewoon perfect voor haar was zonder problemen. Geen baby die eraan vast zat of dat die jognen zelf geen gevoelens voor haar had maar gewoon afleiding zocht. En natuurlijk Micheal was geen leraar. Ze pakte zijn hand en verstrengelde haar vingers in die van hem. Daarna pakte ze de dobbelsteen en gooide zodat ze konden beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jacky's eigendom   Jacky's eigendom - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jacky's eigendom
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Het RPG :: New York en de rest van de VS.-
Ga naar: