Franklin High
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Show us what you've got.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Jules (Dash) Boardman

Ga naar beneden 
+2
Tim
Dawn
6 plaatsers
AuteurBericht
Dawn

Dawn


Posts : 289
Join date : 26-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:37 am

De basis informatie.
Volledige naam: Jules Boardman
Roepnaam/bijnaam: Dash, certainly Dash!
Leeftijd: 17, bijna 18
Verjaardag: 31 december
Geslacht: M
Geloof: niets.
Tradities/gewoontes: skateboarden.

Het innerlijk.
Karakter: Dash is… tja hoe zeg je dat netjes? Een echte klootzak eigenlijk. Hij geeft niets om de gevoelens van andere, tenminste dat laat hij niet merken. Hij is populair en arrogant, gaat alleen om met diegene die behoren tot ‘de bovenste laag’ van de school, mensen zoals hem dus, hij denkt, samen met zijn vrienden, dat hij beter is dan de rest. Hij is een echte macho en heeft zo ongeveer met alle meisjes al wel gezoend, de populaire dan indiedergeval. Hij pest andere mensen, vooral diegene die zwak zijn of lijken.Hij heeft het altijd gemumd op een iemand, zodra hij daar op uitgekeken is zoekt hij een andere zondebok om uit te buiten enzo. Hij is zelfverzekerd en heeft de grootste mond van allemaal waardoor hij vaak in de problemen komt. Je zou haast denken dat hij geen goede eigenschappen heeft, maar die heeft hij wel… Tot onze grote verbazing is hij onder deze harde laag erg gevoelig en onzeker, en denkt hij of het misschien niet verkeerd is wat hij doet. Meestal verdringt hij deze gedachte, omdat hij er niet te lang bij stil wil staan omdat hij anders straks word uitgemaakt voor watje. Ja hij is bang dat andere hem niet zullen accepteren als hij anders is dan hoe hij nu is. Ook heeft hij een goed gevoel voor humor, en hij haalt dus vaak grappen uit die alleen meestal te ver gaan omdat hij zijn reputatie moet hoog houden.
Relaties: Hij is een flirt, zoals je al gelezen hebt is hij populair en heeft hij met de meeste meisjes al wel iets gehad. Hij heeft de ware nog nooit ontmoet, of dit zou gebeuren? God only knows..
Verslavingen: petjes dragen.
Afkeer/haat: Mensen die hem de grond inboren.
Passies: skateboarden

School informatie.
Het talent: Drummen
Andere sterke punten: verder kan hij aardig zingen en speelt hij naast drums ook nog elektrische gitaar
Zwakke punten: Tekenen, schilderen enzo. Al dat gefrutsles is absoluut niets voor hem.
Buitenschoolse activiteiten: -

Het uiterlijk.
Lengte&bouw: Lang en gespierd zo’n, 1.86
Haar: Donker en warrig
Ogen: felblauw, normale grote
Kledingstijl: simpel, en baggy. Gympen met een laaghangende spijkerbroek en een fel shirt.
Kenmerken: hij draagt altijd petjes, of anders een muts.

Achtergrond informatie.
Verleden: Zijn verleden was niet echt bijzonder, hij heeft beide ouders nog, zijn vader amerikaans zijn moeder frans vandaar dat hij uitstekend frans spreekt naast engels. Hij heeft verder een klein broertje van 13 dat op hem begint te lijken, ze houden allebei net zoveel van skateboarden en muziek alleen zijn broertje Julian is een stuk liever dan Jules.
Geboorte/woonplaats: Geboren in een klein frans dorpje in frankrijk, verhuisde naar Parijs en daarna naar Amerika waar hij ging studeren aan FH
Familie: vader, moeder en Julian.
Extra: -

Liedje: U2~still haven't found. Daar kan hij lekker mee meedrummen, en hij heeft nog niet gevonden wat hij zocht, zijn ware ik... en een meisje.
Foto('s):
[img]Jules (Dash) Boardman Dash_f10[/img]
[img]Jules (Dash) Boardman Dash_f11[/img]
img]Jules (Dash) Boardman Jules_10[/img]




~Account komt er aaaaann
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:40 am

JAAAH ALLY WIL HEM MEETEN :d ZE BEHOORT TOT DE BOVENSTE LAAG, KUNNEN ZE EEN BEETJE FLIKFLOOIEN :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:43 am

whaha is goeedxd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:45 am

btw wrom ben je niet op emesennn??? (msn) :a
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:47 am

ik leer duitsss, maar ik moest ff dash posteeeennxd

&&&&ik hoef niet te traineeeeeennn(:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:48 am

(: maarik moet tog zo gaan dus laatmaar en suc6 met du Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:52 am

kom je strakjes noooooggg??(: rond achten ofzeuu,.,.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:55 am

isgoeuwd, denk ik, anders sms ik nog wel ff Razz

whaha mijn moeder is helemaal aan het bedenken waarom wij elkaar kennen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:56 am

YEAY,
wie elkaar kennen? Jij je moeder of je moeder jij, of ik jou en jij mij??xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:56 am

ik jou Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Dash

Dash


Posts : 78
Join date : 14-12-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 6:59 am

ahaa whahaxd
en welke redenen had zeee??xd

~mn zussie gaat nuu, en daarna ga ikk totzootjesss.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:01 am

nou dat was naar aanleiding van ons gesprek gister op msn; ze zei; zie je wel dan heeft het toch een hele goede reden dat sommige mensen op je pad komen Razz of zoiets ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:06 am

Whaha Kellie & ik zijn god (: (zie relatiesss).
Terug naar boven Ga naar beneden
Tim

Tim


Posts : 1264
Join date : 29-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:08 am

huh?

waarom zijn jullie goddd???
Terug naar boven Ga naar beneden
Faith

Faith


Posts : 222
Join date : 14-10-11
Age : 25

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:10 am

zie relaties...
Terug naar boven Ga naar beneden
Adam

Adam


Posts : 905
Join date : 22-09-11
Age : 26
Location : Pigfarts

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:13 am

lol XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://oh-blainerz.tumblr.com/
Liam

Liam


Posts : 241
Join date : 22-09-11

Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Emptywo dec 14, 2011 7:53 am

Goedgekeurd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Jules (Dash) Boardman Empty
BerichtOnderwerp: Re: Jules (Dash) Boardman   Jules (Dash) Boardman Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Jules (Dash) Boardman
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Jules Peter Collin Singleton

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Franklin High :: Personages :: Jouw personage-
Ga naar: